Waarom heb jij een hangbed?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:41 schreef Ypmaha het volgende:
Hihi, mijn bed hangt op het hoogste punt in mijn kamer. Alle warmte in mijn kamer stijgt daar naartoe, dus s'avonds zweet ik me kapot
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:40 schreef koningdavid het volgende:
Terechte klacht. Ik vind dat we eens een ander klimaat moeten nemen.
In elk topic geloofsgrapjes over mij maken BLIJFT grappig hoor, echt waar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:46 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Bid tot je god voor een sneeuwstorm ofzo.
Zag je dat die weersvoorspelling in de OP voorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
Héél terechte klacht van een lieve mod.
En in omstreken want ik woon in Nijmegen dus dat zou wel niet veel schelen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zag je dat die weersvoorspelling in de OP voorArnhem
was?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Laat het aub zeer hard gaan plensen vandaag
het is wel voorspeld voor vandaag, ben benieuwd...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
't ziet er nog niet naar uit
Of ik. En alleen een heel klein dakraampje hebben, en geen airco.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:35 schreef Supersoep het volgende:
Wehehehe je zou maar eens een zolderkamer hebben en 's avonds in je bed liggen.
(zoals ik)
doe mij dit maar, humidity 10%quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een zeikerd ben je, wees blij dat je in Nederland eindelijk eens een keer zon hebt:
[ afbeelding ]
(vorige week was de vochtigheidsgraad de hele week 80%).
Dat is vandaag voor het eerst in 3 weken ongeveer, dus ik weet hoe het voelt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:40 schreef ASroma het volgende:
[..]
doe mij dit maar, humidity 10%Nederland 80% fuckin jungle
daar ga je de fout in.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:41 schreef Kopbal het volgende:
Zo typisch Nederlands. Is het een keer lekker warm, hebben ze nog wat te zeiken
Je icon zegt genoeg. Klein, bleek jongetjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:53 schreef muzas het volgende:
Winter![]()
Zoveel beter dat die kutzomers in NL. Doe mij de nederlandse wintermaanden maar. Lekker fris, af en toe zelfs guur. Lekker met je sjaal over straat, en bij binnenkomst ergens je bril beslaan...
Winterquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:53 schreef muzas het volgende:
Winter![]()
Zoveel beter dat die kutzomers in NL. Doe mij de nederlandse wintermaanden maar. Lekker fris, af en toe zelfs guur. Lekker met je sjaal over straat, en bij binnenkomst ergens je bril beslaan...
Welke zon?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een zeikerd ben je, wees blij dat je in Nederland eindelijk eens een keer zon hebt:
[ afbeelding ]
(vorige week was de vochtigheidsgraad de hele week 80%).
De afwisseling is juist het mooiste. Koude winters en warme zomersquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:00 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die liever winter hebben dan zomer.
Vaak zijn dat van die mensen die dan het koude weer als excuus zien om de hele dag binnen te blijven. In de zomer is het zo vervelend dat iedereen dan gaat klagen waarom ze niet naar het strand, zwembad, meertje of waar dan ook buiten gaan. In dat geval snap ik het wel hoor.
Ik zit in de zomer graag buiten op een terrasje, maar ik vind de winter uiteindelijk toch beter omdat ik de kou heerlijk vind, net als de gezelligheid binnenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:00 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die liever winter hebben dan zomer.
Vaak zijn dat van die mensen die dan het koude weer als excuus zien om de hele dag binnen te blijven. In de zomer is het zo vervelend dat iedereen dan gaat klagen waarom ze niet naar het strand, zwembad, meertje of waar dan ook buiten gaan. In dat geval snap ik het wel hoor.
Oh, ik dacht dat de TS klaagde over vochtigheid én zon, maar volgens het knmi is het bewolkt en is er onweerquote:
STOP NOU GODVERDOMME EEN KEER MET HET GEBRUIKEN VAN EEN KOMMA OP DE PLAATS WAAR EEN APOSTROF HOORT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:46 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Bid tot je god voor een sneeuwstorm ofzo.
Maar dan niet gaan zeiken als ,t weer te koud is.
Dat ben ik met je eens. Ik hou van gezelligheid en van de periode rond kerst enzoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De afwisseling is juist het mooiste. Koude winters en warme zomers, 24/7 zon wordt ook saai (en ja ik kan het weten)
.
Stop maar, verstandelijk gehandicapten luisteren toch nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
STOP NOU GODVERDOMME EEN KEER MET HET GEBRUIKEN VAN EEN KOMMA OP DE PLAATS WAAR EEN APOSTROF HOORT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De hele dag binnen zitten bij de computer zonder dat er iemand klaagt waarom je niet naar buiten gaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:13 schreef Kopbal het volgende:
Dingen in de winter die je niet kan doen in de zomer:
-
In de winter:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:13 schreef Kopbal het volgende:
Dingen in de zomer die je niet kan doen in de winter:
-Op een terrasje zitten. OVERRATED
-Zwemmen in de zee/ meer/ buitenbad. GOED PUNT
-'s Avonds jonkos roken in het park. OVERRATED KAN IN DE WINTER OOK
-BBQ OVERRATED
-Varen GOED PUNT
-Rondcruisen in je Golf GTI op de dikke beats van Lil Wayne met het raam open. OVERRATED
-vul aan
-
Stofzuigen met zulk weer is echtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:58 schreef boskameel het volgende:
Kankerweer ja. Net gefitnessed, waar ze geeneens airco hebben. Ik was echt kletsnat. Net gedouched, gestofzuigd, en nu weer kletsnat
.
Airco vreet stroom.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:23 schreef Captain_Ghost het volgende:
dat temperaturen is heerlijk, ik heb gister middags heerlijk kunnen gras maaien..
wees blij dat buiten warm is, zo hoeft je ook niet verwarming gaan stoken.
Onweer moeten we hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:05 schreef cheqy het volgende:
[..]
Airco vreet stroom.![]()
Snappen degene die op regen hopen dan niet dat het dan vaak benauwder wordt?
De benauwdheid komt door de hoge temperatuur plus wolkendek dat als een deken over Nederland ligt.
Hebben we hier gisteren gehad. Kan het nou niet echt een succes noemen.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
In elk topic geloofsgrapjes over mij maken BLIJFT grappig hoor, echt waar.
zozo we hebben hier te maken met een baasjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:46 schreef Heatseeker het volgende:
Ga godverdomme verhuizen dan.
Ik moet eigenlijk ook nog stofzuigen.quote:
Wordt het dan koeler hier?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:46 schreef Heatseeker het volgende:
Ga godverdomme verhuizen dan.
staat wat netter dan kankerquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:24 schreef Sieps het volgende:
Die lekkere geur als het een tijdje warm is geweest waarna het gaat regenen
Ben jij weerman ofzoquote:Op zondag 28 juni 2009 00:31 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Overigens is het niet altijd zo dat warmte in Nederland gelijk staat aan benauwdheid. Dat is een beetje een cliché beeld. Ja, met een hoge luchtvochtigheidsgraad zoals de afgelopen dagen en de komende week is het inderdaad plakweer, maar neem bijvoorbeeld een maand als april 2007. Warmste april ooit, zonnig, en extreem droog. Door de droge aanvoer uit het oosten werd het wel recordwarm, maar nooit broeierig. In juli 2006 (warmste maand ooit) lag de luchtvochtigheid ook redelijk hoog, maar lang niet zo hoog als gisteren en vandaag.
Naarmate de zomer vordert (de Hondsdagen eind juli / groot deel augustus) neemt de kans op hoge luchtvochtigheid wel toe, en daarmee dus ook de kans op broeierig weer, dat wel.
En zelf houd ik van alle soorten weer!
Gevarieerd Nederlands weer.
Nederland verandert in een woestijn!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:12 schreef Adelante het volgende:
Tering, die voorspelling voor vrijdag!
[ afbeelding ]
Ik ga de airco maar eens van zolder halen.
Oh kut.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:12 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk, lekker tentamens leren in de tuinquote:Op zondag 28 juni 2009 14:12 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die dingen kan je ook in de winter doen alleen is het wel kouderquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:13 schreef Kopbal het volgende:
Dingen in de zomer die je niet kan doen in de winter:
-Op een terrasje zitten.
-Zwemmen in de zee/ meer/ buitenbad.
-'s Avonds jonkos roken in het park.
-BBQ
-Varen
-Rondcruisen in je Golf GTI op de dikke beats van Lil Wayne met het raam open.
-vul aan
-
Jij hebt skillsquote:Op zondag 28 juni 2009 16:27 schreef Grimmjoww het volgende:
Oh ik ontdek net dat mijn vorige post precies 1 uur na ShizzleMyDizzle,s post is geplaatst![]()
![]()
![]()
![]()
's avonds naar het strand als alle toeristen weg zijn en dan een lekker wijntje er bijquote:Op zondag 28 juni 2009 17:11 schreef PirE het volgende:
Gisteren was het hier anders gewoon fris, vandaag is het dan wel wat beter, maar het is nog niet echt weer om naar het strand te gaan. Ben er even op de fiets langsgereden maar het voelde niet echt lekker aan, ben dus maar snel doorgereden naar huis.
Voor komende week ziet het er wel lekker uit, maar ik moet de hele week werken en weet nu al dat ik geen vrij kan krijgen![]()
.
Ik zie het plaatje niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:12 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
kijk voor de voorspelling van jouw woonplaats anders op weeronline.nlquote:
wat doe je precies? Aardbeienvlaaiplukken?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:59 schreef afcajos het volgende:
30 graden vrijdag wtfGelukkig werk ik komende week elke dag buiten dus kan ik mooi nog bruiner worden
30 graden, Amsterdam.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
kijk voor de voorspelling van jouw woonplaats anders op weeronline.nl
Doe dan in ieder geval nog Meteo Consult ofzo. Die doen 't ook per woonplaats en hebben het minder vaak fout.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
kijk voor de voorspelling van jouw woonplaats anders op weeronline.nl
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat doe je precies? Aardbeienvlaaiplukken?
asperges steken dan?quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
asperges steken dan?
Maar dat doen alleen oostblokkers toch?
Idd en mijn vrienden maar zeggen dat ze meer skills hebbenquote:
subjectiefquote:Op maandag 29 juni 2009 10:03 schreef Mr_DG het volgende:
Is het een keer lekker weer in NL, is het nog niet goed
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:03 schreef Mr_DG het volgende:
Is het een keer lekker weer in NL, is het nog niet goed
Hey, die heb ik gister ook gezienquote:Op maandag 29 juni 2009 11:11 schreef Pacmaniac het volgende:
Gisteren "Knowing" gekeken. Misschien komen we wel in een zonnestorm!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:03 schreef RickoKun het volgende:
LEUK HE MENSCHEN DIE WARMTE?!
Vrees niet hoor! Over 2 maandjes mogen we weer NEGEN maanden kou lijden! Fijn toch?!![]()
![]()
![]()
Vrijdag 33 graden? Bist du serieus?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:14 schreef Muzz_ het volgende:
Een paar dagen geleden dacht ik nog ik dat het niets zou worden met deze zomer, echter tot mijn verbazing is het toch weer lekker warm geworden.
Tropisch Nederland
En dan twee keer zo hard zweten als je er onder vandaan komt zekerquote:
Of..Je gaat niet doucen en krijgt schimmel..op je ballenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:47 schreef cheqy het volgende:
[..]
En dan twee keer zo hard zweten als je er onder vandaan komt zeker.
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:02 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Of..Je gaat niet doucen en krijgt schimmel..op je ballen 's avonds douchen als het wat minder klef is.
Waarom nu zo moeilijk?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:05 schreef 3keernix het volgende:
Maar dan zweet je s'nachts weer de pleuris..
Ik haat warmte :-)quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef ASroma het volgende:
mensen die net doen of ze in de zon kunnen zitten met een laptop
Ik zit in de schaduw. Een zonnescherm is vaak erg handig.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef ASroma het volgende:
Dat kan wel hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef ASroma het volgende:
Alle?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:53 schreef tralalala het volgende:
Waarom zijn eigenlijk alle laptop schermen glanzend?
Congratz, je hebt een SOAquote:Op maandag 29 juni 2009 14:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Mijn piemel ruikt al het hele weekend naar rotte vis.![]()
![]()
dus zit je niet in de zon, HOAXquote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gewoon een zonnekap boven je laptop hangen.
Idd, ik ga lekker skinnydippen hoor!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:01 schreef Karina het volgende:
Vreselijk dit weer, gelukkig is het op mijn werk niet zo warm. Maar als ik straks thuis kom, is het kokend heet en dan kan ik vannacht ook weer niet slapen. 33 graden trek ik echt niet, hopelijk is het snel weer voorbij.
Een beetje warm, 25 graden is wel lekker, maar meer hoeft voor mij niet.
Je hoofd kan wel in de zon dan, soort van kleine paraplu boven je scherm hangen.quote:
Inderdaad. Ik heb mijn zonnescherm nu zó gezet dat mijn laptop in de schaduw staat, en ikzelf in de zon zit. Ideaal.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je hoofd kan wel in de zon dan, soort van kleine paraplu boven je scherm hangen.
dat wordt dan een hele harde faal van jou kant.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je hoofd kan wel in de zon dan, soort van kleine paraplu boven je scherm hangen.
Dat is wel heel overdreven.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:16 schreef ASroma het volgende:
[..]
dat wordt dan een hele harde faal van jou kant.
[ afbeelding ]
Plakballenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
Echt de godsganselijke dag last van plakballen![]()
![]()
En dat nog een week lang minimaal![]()
![]()
moet je even aan je vriendje vragen of die je kutje wil t-baggen met zijn zweetballen. Zelfde gevoel-idee. Als je geen vriendje hebt mag je gerust even pm en dan maken we gaarne een afspraak.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:24 schreef N.icka het volgende:
[..]
Plakballen![]()
Als vrouw zijnde ,,, geen idee hoe dat moet aanvoelen
Doe je tieten maar eens de hele dag in een te strak truitje met dit weer.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:24 schreef N.icka het volgende:
[..]
Plakballen![]()
Als vrouw zijnde ,,, geen idee hoe dat moet aanvoelen
Ik zaterdag.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:50 schreef Inverted_World het volgende:
Onterechte klacht. TS is duidelijk het type welke het dan weer te koud vind en dan weer te warm, maar verder is het nooit goed. ;')
Vrijdag BBQen! Nice.
qftquote:Op maandag 29 juni 2009 19:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met een mooie vrouw naast je zou je niet klagen.
Echt he.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:41 schreef Kopbal het volgende:
Zo typisch Nederlands. Is het een keer lekker warm, hebben ze nog wat te zeiken
Het is ook nooit goed hier!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef StarGazer het volgende:
Mensen die om regen zeuren. Het regent in Nederland al genoeg. Zomer
Zomer is best leuk, maar van dat plakkerige hoeft van mij niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef StarGazer het volgende:
Pleuris benauwdheid zul je bedoelenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef StarGazer het volgende:
En als het regent is het ook wee gezeik, het is zo koud.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:19 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Pleuris benauwdheid zul je bedoelen![]()
Kan prima tegen warmte ( 45 graden Kenia) maar niet die luchtvochtigheid van minstens 70 % + vervuiling waardoor je longcapaciteit met minstens 50 % afneemt
Mij hoor je niet klagen als het koud is of regent , warmte is vast heerlijk als je op je kantoortje met airco door je secretaresse afgezogen wordt . Voor de hardwerkende burger is er geen pleuristyfus aan met die stervende hoerenwarmte.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
En als het regent is het ook wee gezeik, het is zo koud.
Het is ook nooit goed iddquote:Op maandag 29 juni 2009 23:24 schreef afcajos het volgende:
Stelletje huilies hierlekker buiten gewerkt vandaag, en het was goed te doen.
De mensen die in de winter klagen over de kou, klagen nu weer over de hitte
Jij kan anders ook een aardig potje klaagjanken zeg. Die mensen die altijd klagen.... boehoehoehoeeee tis allemaal wat héquote:Op maandag 29 juni 2009 23:24 schreef afcajos het volgende:
Stelletje huilies hierlekker buiten gewerkt vandaag, en het was goed te doen.
De mensen die in de winter klagen over de kou, klagen nu weer over de hitte
Que?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:27 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Jij kan anders ook een aardig potje klaagjanken zeg. Die mensen die altijd klagen.... boehoehoehoeeee tis allemaal wat hé
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:26 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen als het koud is of regent , warmte is vast heerlijk als je op je kantoortje met airco door je secretaresse afgezogen wordt . Voor de hardwerkende burger is er geen pleuristyfus aan met die stervende hoerenwarmte.
Ik moet niksquote:Op maandag 29 juni 2009 23:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Onzin man, je moet er gewoon aan wennen. Met een goede weerstand is het gemakkelijker om te gaan met extreem koud/warm weer
Je zit er lekker nog lang aan vast.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:31 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik moet niksOpkankeren met die warmte
Ja toch zeker wel 2 weken , over een maand of 5 is het weer lekker winter . Kijken wie er dan lachtquote:Op maandag 29 juni 2009 23:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je zit er lekker nog lang aan vast.
Ik hou van beiden.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja toch zeker wel 2 weken , over een maand of 5 is het weer lekker winter . Kijken wie er dan lacht
Wat doe je dan hier in KLB?quote:
Poepequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja toch zeker wel 2 weken , over een maand of 5 is het weer lekker winter . Kijken wie er dan lacht
Je moet niet zo lullen , ik zeg nergens dat ik een hekel aan de zomer hebquote:Op maandag 29 juni 2009 23:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan grinnik jij lekker vanachter je pctje, op je zolderkamertje met de kachel op 23 graden?
Mensen die de winter boven de zomer prefererenHet heeft allebei zijn charmes maar lente/zomer =
Kijk heb je het gezeik alquote:
Jawel hoor, met de herfst en winter hoor je mij nooit klagenquote:
haat ik ook. NL is klef,drukkend en benauwd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:33 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom kan 30 graden in Nederland niet hetzelfde aanvoelen als 30 graden op Rhodos?
Alsof het hier altijd vochtig is als het ook warm is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
haat ik ook. NL is klef,drukkend en benauwd.
Maar goed, et weer is hier nooit goed![]()
ga er niet eens meer oer zeiken
Ik ken plekken waar dat wel zo is.......quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof het hier altijd vochtig is als het ook warm is.
Ik begrijp het sowieso niet. Als het regent is het te nat, als het sneeuwt is het te koud, als het warm is is het te warm. Ze klagen gewoon om te klagenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:42 schreef Beauregard het volgende:
Zo typisch FOK!, dit. Dat oeverloze gemekker over 'te warm'. Ga dan godverdomme naar buiten.
En als je moet werken, wat niet geheel vreemd is, dan sla je je daar maar doorheen en ga je vanavond buiten zitten met je zweterige pens. Maar nee, FOK! duikt dan liever achter de pc om nog maar eens een KLB topic te openen over het weer.
Wat een kutleven moet je dan hebben, zeg.
maarrrr Beauregard....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:42 schreef Beauregard het volgende:
Zo typisch FOK!, dit. Dat oeverloze gemekker over 'te warm'. Ga dan godverdomme naar buiten.
En als je moet werken, wat niet geheel vreemd is, dan sla je je daar maar doorheen en ga je vanavond buiten zitten met je zweterige pens. Maar nee, FOK! duikt dan liever achter de pc om nog maar eens een KLB topic te openen over het weer.
Dat waren de temps rond 10.30.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef BlaZ het volgende:
Eigenlijk mogen ook alleen de mensen in het zuiden en oosten klagen.
grote verschillen overigens![]()
Aan zee wordt het niet eens warm [ afbeelding ]
Waar ze friet zeggen krijgen ze lekker warm weer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef BlaZ het volgende:
Eigenlijk mogen ook alleen de mensen in het zuiden en oosten klagen.
grote verschillen overigens![]()
Aan zee wordt het niet eens warm [ afbeelding ]
En vervolgens zit heel Limburg te zuchten dat het té warm en té vochtig is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar ze friet zeggen krijgen ze lekker warm weer.
Die patathoofden moeten het doen met een graadje of 20.!
PWND.
Utrecht nu 22 graden volgens die kaart. Lokaal nu 24.4 volgens thermometert op balkon in de schaduwquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PWND.
Heldje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PWND.
Hetzelfde? Waar zie je mij huilen over het weer en de warmte?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
maarrrr Beauregard....
Eigenlijk doe jij nu toch precies hetzelfde ? Alleen open jij geen topic, maar reageer je erin ?!
Bij de 'Expoo' hebben ze zo'nquote:
Ben je nu niet aan het werk dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hetzelfde? Waar zie je mij huilen over het weer en de warmte?
Ik kon dit topic gewoon niet voorbij laten gaan zonder even gepoept te hebben op de verdrietige menigte die haar tranen uitstort in dit topic. Wellicht is dat waar je op doelt...
Ahhh dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:05 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee mang, ik ben een werkstuk aan het maken.
En deze winter was het hier ook nog eens veel kouderquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En vervolgens zit heel Limburg te zuchten dat het té warm en té vochtig is.
Ja ik bedoel: jij zit toch ook op FOK met dit mooie weerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hetzelfde? Waar zie je mij huilen over het weer en de warmte?
Ik kon dit topic gewoon niet voorbij laten gaan zonder even gepoept te hebben op de verdrietige menigte die haar tranen uitstort in dit topic. Wellicht is dat waar je op doelt...
Overigens, scriptie hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ahhh dat is wel jammer.Ik wil buiten zitten, lekker chillen.
Succes.
En zo komt de patat/friet discussie zelfs in een weer topic weer bovendrijvenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PWND.
Jaaahaaa, godver, snap je 't echt niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja ik bedoel: jij zit toch ook op FOK met dit mooie weer
Boeit mijn niet wat mensen op 'internet' voor een niveau doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:07 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Overigens, scriptie hoor.
Voordat je per ongeluk zou denken dat ik een mbo'er o.i.d. ben.
Ok. Ok. Sorry.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jaaahaaa, godver, snap je 't echt niet?
Ik zit inderdaad ook binnen, met het cruciale verschil dat ik hier niet mijn scheur opentrek om te emmeren over de warmte. Comprende?
Waarom zit dat er voorlopig niet in? Ter uwer informatie... de zon schijnt onderhand tot middernacht. Of wat heb jij voor 'n kutbaan dat je de zon niet gaat meemaken tot aan het weekend?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Boeit mijn niet wat mensen op 'internet' voor een niveau doen.![]()
Klacht: Ik heb zin in bier en zon.Maar zit er voorlopig niet in, vrijdag pas weer.
Nou, nu 3 dagen volle werkdagen, gisteren vrij geweest, vrijdag heb ik weer een dag vrij gepland.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Waarom zit dat er voorlopig niet in? Ter uwer informatie... de zon schijnt onderhand tot middernacht. Of wat heb jij voor 'n kutbaan dat je de zon niet gaat meemaken tot aan het weekend?
Ik werk de hele week van 13:00-22:00, dan maak je weinig zon mee hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Waarom zit dat er voorlopig niet in? Ter uwer informatie... de zon schijnt onderhand tot middernacht. Of wat heb jij voor 'n kutbaan dat je de zon niet gaat meemaken tot aan het weekend?
Heb je smetvrees.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
60x per dag douchen, doordat nadat je één stap naar buiten hebt gezet alweer klef vann het zweet bent
In wat voor donker hol werk jij dan ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik werk de hele week van 13:00-22:00, dan maak je weinig zon mee hoor.
Euh, buiten is het JUIST warmquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:42 schreef Beauregard het volgende:
Buiten is het heerlijk, slapjanus. Mits je je in de juiste setting bevindt, uiteraard.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Euh, buiten is het JUIST warm
Hier valt het binnen goed mee, met de airco aan
In een magazijn, inderdaad zonder ramen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In wat voor donker hol werk jij dan ?
Mwoah, gisteren nog gedaan, wel toevallig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Buiten is het heerlijk, slapjanus. Mits je je in de juiste setting bevindt, uiteraard.
Als je vier uur naakt in de zon op een geasfalteerd parkeerterrein loempias gaat eten kan ik me voorstellen dat je het te warm gaat vinden. Maar kom op, wie doet dat nou?
Hier ook. HEERLIJKquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
Maareh, ik weet niet waar jij woont, maar hier in de zon tikt de thermometer de 30 wel aan inmiddels hoor.
Jij woont in het Midden-Oosten, dus doe niet net of je het ook zo bijzonder en fijn vindt dat het warm is.quote:
Morgen is het mijn laatste dag hier, dus die hoge temperaturen in Nederland maken mijn eerste dagen in Nederland hopelijk wat draaglijkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:38 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jij woont in het Midden-Oosten, dus doe niet net of je het ook zo bijzonder en fijn vindt dat het warm is.
Behalve als je toevallig in Friesland of op de waddeneilanden woont. Daar is het niet bepaald warm.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Morgen is het mijn laatste dag hier, dus die hoge temperaturen in Nederland maken mijn eerste dagen in Nederland hopelijk wat draaglijker.
't Drentse plattelandquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Behalve als je toevallig in Friesland of op de waddeneilanden woont. Daar is het niet bepaald warm.
Ik loop lekker in me blote pens rond.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:50 schreef Maikuuul het volgende:Niet buiten willen zijn met dit weer
Mensen die nu met langmouwige-drakenshirts rondlopen
Een beetje te heerlijkquote:
simpele zielquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:04 schreef Inverted_World het volgende:
Allemaal klagende paupers hier, het is prima weer man, ga eens naar buiten!(Ja hypocriet om dat te zeggen maar ik werk op een koel kantoor momenteel
) Van het weekend hele tijd in de zon zitten BBQ'en, bier en rosé drinken.
Geen wonder dat je dingen dan anders zietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:04 schreef Inverted_World het volgende:
Ja hypocriet om dat te zeggen maar ik werk op een koel kantoor momenteel)
Airco ftw.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen wonder dat je dingen dan anders ziet
Ga eens 40 uur in 1 week op een kantoor zitten waar je de toko uitzweet met al je collega's. En post het dan nog even hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |