Ben jij weerman ofzoquote:Op zondag 28 juni 2009 00:31 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Overigens is het niet altijd zo dat warmte in Nederland gelijk staat aan benauwdheid. Dat is een beetje een cliché beeld. Ja, met een hoge luchtvochtigheidsgraad zoals de afgelopen dagen en de komende week is het inderdaad plakweer, maar neem bijvoorbeeld een maand als april 2007. Warmste april ooit, zonnig, en extreem droog. Door de droge aanvoer uit het oosten werd het wel recordwarm, maar nooit broeierig. In juli 2006 (warmste maand ooit) lag de luchtvochtigheid ook redelijk hoog, maar lang niet zo hoog als gisteren en vandaag.
Naarmate de zomer vordert (de Hondsdagen eind juli / groot deel augustus) neemt de kans op hoge luchtvochtigheid wel toe, en daarmee dus ook de kans op broeierig weer, dat wel.
En zelf houd ik van alle soorten weer!
Gevarieerd Nederlands weer.
Nederland verandert in een woestijn!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:12 schreef Adelante het volgende:
Tering, die voorspelling voor vrijdag!
[ afbeelding ]
Ik ga de airco maar eens van zolder halen.
Oh kut.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:12 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk, lekker tentamens leren in de tuinquote:Op zondag 28 juni 2009 14:12 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die dingen kan je ook in de winter doen alleen is het wel kouderquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:13 schreef Kopbal het volgende:
Dingen in de zomer die je niet kan doen in de winter:
-Op een terrasje zitten.
-Zwemmen in de zee/ meer/ buitenbad.
-'s Avonds jonkos roken in het park.
-BBQ
-Varen
-Rondcruisen in je Golf GTI op de dikke beats van Lil Wayne met het raam open.
-vul aan
Dingen in de winter die je niet kan doen in de zomer:
-
Jij hebt skillsquote:Op zondag 28 juni 2009 16:27 schreef Grimmjoww het volgende:
Oh ik ontdek net dat mijn vorige post precies 1 uur na ShizzleMyDizzle,s post is geplaatst![]()
![]()
![]()
![]()
's avonds naar het strand als alle toeristen weg zijn en dan een lekker wijntje er bijquote:Op zondag 28 juni 2009 17:11 schreef PirE het volgende:
Gisteren was het hier anders gewoon fris, vandaag is het dan wel wat beter, maar het is nog niet echt weer om naar het strand te gaan. Ben er even op de fiets langsgereden maar het voelde niet echt lekker aan, ben dus maar snel doorgereden naar huis.
Voor komende week ziet het er wel lekker uit, maar ik moet de hele week werken en weet nu al dat ik geen vrij kan krijgen![]()
.
Ik zie het plaatje niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:12 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
kijk voor de voorspelling van jouw woonplaats anders op weeronline.nlquote:
wat doe je precies? Aardbeienvlaaiplukken?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:59 schreef afcajos het volgende:
30 graden vrijdag wtfGelukkig werk ik komende week elke dag buiten dus kan ik mooi nog bruiner worden
30 graden, Amsterdam.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
kijk voor de voorspelling van jouw woonplaats anders op weeronline.nl
Doe dan in ieder geval nog Meteo Consult ofzo. Die doen 't ook per woonplaats en hebben het minder vaak fout.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
kijk voor de voorspelling van jouw woonplaats anders op weeronline.nl
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat doe je precies? Aardbeienvlaaiplukken?
asperges steken dan?quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
asperges steken dan?
Maar dat doen alleen oostblokkers toch?
Idd en mijn vrienden maar zeggen dat ze meer skills hebbenquote:
subjectiefquote:Op maandag 29 juni 2009 10:03 schreef Mr_DG het volgende:
Is het een keer lekker weer in NL, is het nog niet goed
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:03 schreef Mr_DG het volgende:
Is het een keer lekker weer in NL, is het nog niet goed
Hey, die heb ik gister ook gezienquote:Op maandag 29 juni 2009 11:11 schreef Pacmaniac het volgende:
Gisteren "Knowing" gekeken. Misschien komen we wel in een zonnestorm!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:03 schreef RickoKun het volgende:
LEUK HE MENSCHEN DIE WARMTE?!
Vrees niet hoor! Over 2 maandjes mogen we weer NEGEN maanden kou lijden! Fijn toch?!![]()
![]()
![]()
Vrijdag 33 graden? Bist du serieus?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:14 schreef Muzz_ het volgende:
Een paar dagen geleden dacht ik nog ik dat het niets zou worden met deze zomer, echter tot mijn verbazing is het toch weer lekker warm geworden.
Tropisch Nederland
En dan twee keer zo hard zweten als je er onder vandaan komt zekerquote:
Of..Je gaat niet doucen en krijgt schimmel..op je ballenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:47 schreef cheqy het volgende:
[..]
En dan twee keer zo hard zweten als je er onder vandaan komt zeker.
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:02 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Of..Je gaat niet doucen en krijgt schimmel..op je ballen 's avonds douchen als het wat minder klef is.
Waarom nu zo moeilijk?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:05 schreef 3keernix het volgende:
Maar dan zweet je s'nachts weer de pleuris..
Ik haat warmte :-)quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef ASroma het volgende:
mensen die net doen of ze in de zon kunnen zitten met een laptop
Ik zit in de schaduw. Een zonnescherm is vaak erg handig.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef ASroma het volgende:
Dat kan wel hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef ASroma het volgende:
Alle?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:53 schreef tralalala het volgende:
Waarom zijn eigenlijk alle laptop schermen glanzend?
Congratz, je hebt een SOAquote:Op maandag 29 juni 2009 14:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Mijn piemel ruikt al het hele weekend naar rotte vis.![]()
![]()
dus zit je niet in de zon, HOAXquote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gewoon een zonnekap boven je laptop hangen.
Idd, ik ga lekker skinnydippen hoor!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:01 schreef Karina het volgende:
Vreselijk dit weer, gelukkig is het op mijn werk niet zo warm. Maar als ik straks thuis kom, is het kokend heet en dan kan ik vannacht ook weer niet slapen. 33 graden trek ik echt niet, hopelijk is het snel weer voorbij.
Een beetje warm, 25 graden is wel lekker, maar meer hoeft voor mij niet.
Je hoofd kan wel in de zon dan, soort van kleine paraplu boven je scherm hangen.quote:
Inderdaad. Ik heb mijn zonnescherm nu zó gezet dat mijn laptop in de schaduw staat, en ikzelf in de zon zit. Ideaal.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je hoofd kan wel in de zon dan, soort van kleine paraplu boven je scherm hangen.
dat wordt dan een hele harde faal van jou kant.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je hoofd kan wel in de zon dan, soort van kleine paraplu boven je scherm hangen.
Dat is wel heel overdreven.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:16 schreef ASroma het volgende:
[..]
dat wordt dan een hele harde faal van jou kant.
[ afbeelding ]
Plakballenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
Echt de godsganselijke dag last van plakballen![]()
![]()
En dat nog een week lang minimaal![]()
![]()
moet je even aan je vriendje vragen of die je kutje wil t-baggen met zijn zweetballen. Zelfde gevoel-idee. Als je geen vriendje hebt mag je gerust even pm en dan maken we gaarne een afspraak.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:24 schreef N.icka het volgende:
[..]
Plakballen![]()
Als vrouw zijnde ,,, geen idee hoe dat moet aanvoelen
Doe je tieten maar eens de hele dag in een te strak truitje met dit weer.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:24 schreef N.icka het volgende:
[..]
Plakballen![]()
Als vrouw zijnde ,,, geen idee hoe dat moet aanvoelen
Ik zaterdag.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:50 schreef Inverted_World het volgende:
Onterechte klacht. TS is duidelijk het type welke het dan weer te koud vind en dan weer te warm, maar verder is het nooit goed. ;')
Vrijdag BBQen! Nice.
qftquote:Op maandag 29 juni 2009 19:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met een mooie vrouw naast je zou je niet klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |