dus zit je niet in de zon, HOAXquote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gewoon een zonnekap boven je laptop hangen.
Idd, ik ga lekker skinnydippen hoor!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:01 schreef Karina het volgende:
Vreselijk dit weer, gelukkig is het op mijn werk niet zo warm. Maar als ik straks thuis kom, is het kokend heet en dan kan ik vannacht ook weer niet slapen. 33 graden trek ik echt niet, hopelijk is het snel weer voorbij.
Een beetje warm, 25 graden is wel lekker, maar meer hoeft voor mij niet.
Je hoofd kan wel in de zon dan, soort van kleine paraplu boven je scherm hangen.quote:
Inderdaad. Ik heb mijn zonnescherm nu zó gezet dat mijn laptop in de schaduw staat, en ikzelf in de zon zit. Ideaal.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je hoofd kan wel in de zon dan, soort van kleine paraplu boven je scherm hangen.
dat wordt dan een hele harde faal van jou kant.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je hoofd kan wel in de zon dan, soort van kleine paraplu boven je scherm hangen.
Dat is wel heel overdreven.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:16 schreef ASroma het volgende:
[..]
dat wordt dan een hele harde faal van jou kant.
[ afbeelding ]
Plakballenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
Echt de godsganselijke dag last van plakballen![]()
![]()
En dat nog een week lang minimaal![]()
![]()
moet je even aan je vriendje vragen of die je kutje wil t-baggen met zijn zweetballen. Zelfde gevoel-idee. Als je geen vriendje hebt mag je gerust even pm en dan maken we gaarne een afspraak.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:24 schreef N.icka het volgende:
[..]
Plakballen![]()
Als vrouw zijnde ,,, geen idee hoe dat moet aanvoelen
Doe je tieten maar eens de hele dag in een te strak truitje met dit weer.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:24 schreef N.icka het volgende:
[..]
Plakballen![]()
Als vrouw zijnde ,,, geen idee hoe dat moet aanvoelen
Ik zaterdag.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:50 schreef Inverted_World het volgende:
Onterechte klacht. TS is duidelijk het type welke het dan weer te koud vind en dan weer te warm, maar verder is het nooit goed. ;')
Vrijdag BBQen! Nice.
qftquote:Op maandag 29 juni 2009 19:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met een mooie vrouw naast je zou je niet klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |