Kijk heb je het gezeik alquote:
Jawel hoor, met de herfst en winter hoor je mij nooit klagenquote:
haat ik ook. NL is klef,drukkend en benauwd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:33 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom kan 30 graden in Nederland niet hetzelfde aanvoelen als 30 graden op Rhodos?
Alsof het hier altijd vochtig is als het ook warm is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
haat ik ook. NL is klef,drukkend en benauwd.
Maar goed, et weer is hier nooit goed![]()
ga er niet eens meer oer zeiken
Ik ken plekken waar dat wel zo is.......quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof het hier altijd vochtig is als het ook warm is.
Ik begrijp het sowieso niet. Als het regent is het te nat, als het sneeuwt is het te koud, als het warm is is het te warm. Ze klagen gewoon om te klagenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:42 schreef Beauregard het volgende:
Zo typisch FOK!, dit. Dat oeverloze gemekker over 'te warm'. Ga dan godverdomme naar buiten.
En als je moet werken, wat niet geheel vreemd is, dan sla je je daar maar doorheen en ga je vanavond buiten zitten met je zweterige pens. Maar nee, FOK! duikt dan liever achter de pc om nog maar eens een KLB topic te openen over het weer.
Wat een kutleven moet je dan hebben, zeg.
maarrrr Beauregard....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:42 schreef Beauregard het volgende:
Zo typisch FOK!, dit. Dat oeverloze gemekker over 'te warm'. Ga dan godverdomme naar buiten.
En als je moet werken, wat niet geheel vreemd is, dan sla je je daar maar doorheen en ga je vanavond buiten zitten met je zweterige pens. Maar nee, FOK! duikt dan liever achter de pc om nog maar eens een KLB topic te openen over het weer.
Wat een kutleven moet je dan hebben, zeg.
Dat waren de temps rond 10.30.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef BlaZ het volgende:
Eigenlijk mogen ook alleen de mensen in het zuiden en oosten klagen.
grote verschillen overigens![]()
Aan zee wordt het niet eens warm [ afbeelding ]
Waar ze friet zeggen krijgen ze lekker warm weer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef BlaZ het volgende:
Eigenlijk mogen ook alleen de mensen in het zuiden en oosten klagen.
grote verschillen overigens![]()
Aan zee wordt het niet eens warm [ afbeelding ]
En vervolgens zit heel Limburg te zuchten dat het té warm en té vochtig is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar ze friet zeggen krijgen ze lekker warm weer.
Die patathoofden moeten het doen met een graadje of 20.!
PWND.
Utrecht nu 22 graden volgens die kaart. Lokaal nu 24.4 volgens thermometert op balkon in de schaduwquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PWND.
Heldje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PWND.
Hetzelfde? Waar zie je mij huilen over het weer en de warmte?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
maarrrr Beauregard....
Eigenlijk doe jij nu toch precies hetzelfde ? Alleen open jij geen topic, maar reageer je erin ?!
Bij de 'Expoo' hebben ze zo'nquote:
Ben je nu niet aan het werk dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hetzelfde? Waar zie je mij huilen over het weer en de warmte?
Ik kon dit topic gewoon niet voorbij laten gaan zonder even gepoept te hebben op de verdrietige menigte die haar tranen uitstort in dit topic. Wellicht is dat waar je op doelt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |