Echt he.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:41 schreef Kopbal het volgende:
Zo typisch Nederlands. Is het een keer lekker warm, hebben ze nog wat te zeiken
Het is ook nooit goed hier!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef StarGazer het volgende:
Mensen die om regen zeuren. Het regent in Nederland al genoeg. Zomer
Zomer is best leuk, maar van dat plakkerige hoeft van mij niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef StarGazer het volgende:
Pleuris benauwdheid zul je bedoelenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef StarGazer het volgende:
En als het regent is het ook wee gezeik, het is zo koud.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:19 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Pleuris benauwdheid zul je bedoelen![]()
Kan prima tegen warmte ( 45 graden Kenia) maar niet die luchtvochtigheid van minstens 70 % + vervuiling waardoor je longcapaciteit met minstens 50 % afneemt
Mij hoor je niet klagen als het koud is of regent , warmte is vast heerlijk als je op je kantoortje met airco door je secretaresse afgezogen wordt . Voor de hardwerkende burger is er geen pleuristyfus aan met die stervende hoerenwarmte.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
En als het regent is het ook wee gezeik, het is zo koud.
Het is ook nooit goed iddquote:Op maandag 29 juni 2009 23:24 schreef afcajos het volgende:
Stelletje huilies hierlekker buiten gewerkt vandaag, en het was goed te doen.
De mensen die in de winter klagen over de kou, klagen nu weer over de hitte
Jij kan anders ook een aardig potje klaagjanken zeg. Die mensen die altijd klagen.... boehoehoehoeeee tis allemaal wat héquote:Op maandag 29 juni 2009 23:24 schreef afcajos het volgende:
Stelletje huilies hierlekker buiten gewerkt vandaag, en het was goed te doen.
De mensen die in de winter klagen over de kou, klagen nu weer over de hitte
Que?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:27 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Jij kan anders ook een aardig potje klaagjanken zeg. Die mensen die altijd klagen.... boehoehoehoeeee tis allemaal wat hé
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:26 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen als het koud is of regent , warmte is vast heerlijk als je op je kantoortje met airco door je secretaresse afgezogen wordt . Voor de hardwerkende burger is er geen pleuristyfus aan met die stervende hoerenwarmte.
Ik moet niksquote:Op maandag 29 juni 2009 23:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Onzin man, je moet er gewoon aan wennen. Met een goede weerstand is het gemakkelijker om te gaan met extreem koud/warm weer
Je zit er lekker nog lang aan vast.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:31 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik moet niksOpkankeren met die warmte
Ja toch zeker wel 2 weken , over een maand of 5 is het weer lekker winter . Kijken wie er dan lachtquote:Op maandag 29 juni 2009 23:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je zit er lekker nog lang aan vast.
Ik hou van beiden.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja toch zeker wel 2 weken , over een maand of 5 is het weer lekker winter . Kijken wie er dan lacht
Wat doe je dan hier in KLB?quote:
Poepequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja toch zeker wel 2 weken , over een maand of 5 is het weer lekker winter . Kijken wie er dan lacht
Je moet niet zo lullen , ik zeg nergens dat ik een hekel aan de zomer hebquote:Op maandag 29 juni 2009 23:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan grinnik jij lekker vanachter je pctje, op je zolderkamertje met de kachel op 23 graden?
Mensen die de winter boven de zomer prefererenHet heeft allebei zijn charmes maar lente/zomer =
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |