Ahhh dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:05 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee mang, ik ben een werkstuk aan het maken.
En deze winter was het hier ook nog eens veel kouderquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En vervolgens zit heel Limburg te zuchten dat het té warm en té vochtig is.
Ja ik bedoel: jij zit toch ook op FOK met dit mooie weerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hetzelfde? Waar zie je mij huilen over het weer en de warmte?
Ik kon dit topic gewoon niet voorbij laten gaan zonder even gepoept te hebben op de verdrietige menigte die haar tranen uitstort in dit topic. Wellicht is dat waar je op doelt...
Overigens, scriptie hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ahhh dat is wel jammer.Ik wil buiten zitten, lekker chillen.
Succes.
En zo komt de patat/friet discussie zelfs in een weer topic weer bovendrijvenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar ze friet zeggen krijgen ze lekker warm weer.
Die patathoofden moeten het doen met een graadje of 20.!
PWND.
Jaaahaaa, godver, snap je 't echt niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja ik bedoel: jij zit toch ook op FOK met dit mooie weer
Boeit mijn niet wat mensen op 'internet' voor een niveau doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:07 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Overigens, scriptie hoor.
Voordat je per ongeluk zou denken dat ik een mbo'er o.i.d. ben.
Ok. Ok. Sorry.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jaaahaaa, godver, snap je 't echt niet?
Ik zit inderdaad ook binnen, met het cruciale verschil dat ik hier niet mijn scheur opentrek om te emmeren over de warmte. Comprende?
Waarom zit dat er voorlopig niet in? Ter uwer informatie... de zon schijnt onderhand tot middernacht. Of wat heb jij voor 'n kutbaan dat je de zon niet gaat meemaken tot aan het weekend?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Boeit mijn niet wat mensen op 'internet' voor een niveau doen.![]()
Klacht: Ik heb zin in bier en zon.Maar zit er voorlopig niet in, vrijdag pas weer.
Nou, nu 3 dagen volle werkdagen, gisteren vrij geweest, vrijdag heb ik weer een dag vrij gepland.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Waarom zit dat er voorlopig niet in? Ter uwer informatie... de zon schijnt onderhand tot middernacht. Of wat heb jij voor 'n kutbaan dat je de zon niet gaat meemaken tot aan het weekend?
Ik werk de hele week van 13:00-22:00, dan maak je weinig zon mee hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Waarom zit dat er voorlopig niet in? Ter uwer informatie... de zon schijnt onderhand tot middernacht. Of wat heb jij voor 'n kutbaan dat je de zon niet gaat meemaken tot aan het weekend?
Heb je smetvrees.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
60x per dag douchen, doordat nadat je één stap naar buiten hebt gezet alweer klef vann het zweet bent
In wat voor donker hol werk jij dan ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik werk de hele week van 13:00-22:00, dan maak je weinig zon mee hoor.
Euh, buiten is het JUIST warmquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:42 schreef Beauregard het volgende:
Zo typisch FOK!, dit. Dat oeverloze gemekker over 'te warm'. Ga dan godverdomme naar buiten.
En als je moet werken, wat niet geheel vreemd is, dan sla je je daar maar doorheen en ga je vanavond buiten zitten met je zweterige pens. Maar nee, FOK! duikt dan liever achter de pc om nog maar eens een KLB topic te openen over het weer.
Wat een kutleven moet je dan hebben, zeg.
Buiten is het heerlijk, slapjanus. Mits je je in de juiste setting bevindt, uiteraard.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Euh, buiten is het JUIST warm
Hier valt het binnen goed mee, met de airco aan
In een magazijn, inderdaad zonder ramen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In wat voor donker hol werk jij dan ?
Mwoah, gisteren nog gedaan, wel toevallig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Buiten is het heerlijk, slapjanus. Mits je je in de juiste setting bevindt, uiteraard.
Als je vier uur naakt in de zon op een geasfalteerd parkeerterrein loempias gaat eten kan ik me voorstellen dat je het te warm gaat vinden. Maar kom op, wie doet dat nou?
Hier ook. HEERLIJKquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
Maareh, ik weet niet waar jij woont, maar hier in de zon tikt de thermometer de 30 wel aan inmiddels hoor.
Jij woont in het Midden-Oosten, dus doe niet net of je het ook zo bijzonder en fijn vindt dat het warm is.quote:
Morgen is het mijn laatste dag hier, dus die hoge temperaturen in Nederland maken mijn eerste dagen in Nederland hopelijk wat draaglijkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:38 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jij woont in het Midden-Oosten, dus doe niet net of je het ook zo bijzonder en fijn vindt dat het warm is.
Behalve als je toevallig in Friesland of op de waddeneilanden woont. Daar is het niet bepaald warm.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Morgen is het mijn laatste dag hier, dus die hoge temperaturen in Nederland maken mijn eerste dagen in Nederland hopelijk wat draaglijker.
't Drentse plattelandquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Behalve als je toevallig in Friesland of op de waddeneilanden woont. Daar is het niet bepaald warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |