Hier weer verder.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:13 schreef Hukkie het volgende:
RIP, was een groot fan van MJ, vooral zijn oudere werk en de Jackson 5. Only the good die young.
Zal Maandag as wel topdrukte worden, de cd's en dvd's zijn nu al niet meer aan te slepen. Zelf de platenmaatschappijen hebben bijna geen voorraad meer.
Je hebt gelijk als je zegt dat die twee solo-acts op eenzame hoogte zitten van de rest. Maar niettemin zit er tussen die twee ook weer een verschil. Problemen in het persoonlijke leven had Elvis ook, wat MJ met een operatiemes deed, deed Elvis met hamburgers en uppers en downers. Maar ergens maakt deze tragiek ook weer dat ze nog groter worden op langere termijn. Beetje het Van Gogh verhaal eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:09 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik kijk juist naar invloed en populariteit al is het succes van Michael Jackson overschaduwd door de problemen in zijn persoonlijke leven.
Yvonne, ben jij de "oude" Yvonne (sorry...)?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had mijn post ge-edit.
Andere mensen zullen wel hun redenen hebben om zo overstuur te zijn, wat maakt het jou wat uit? En 'de hand aan zichzelf geslagen'? Daar is nog niets over bekend toch?
Dat is dan weet het andere uiteinde. Ook een beetje eng, zulke mensen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef yvonne het volgende:
reactie:
i urge the world to FIND JORDAN CHANDLER - the person who accused Michael Jackson of child molestation - with the WHOLE WORLD watching, the international press and stress cause Michael to live in a VERY UNPEACEFUL LIFE - led him to start taking painkillers - he got addicted - rest is history.
FIND JORDAN CHANDLER, and his father EVAN CHANDLER - have them raped, tortured burned to a crisp and have them KILLED. thank you.
Of hij heeft echt een 'normale' hartstilstand gehad, zo vreemd zou dat ook niet zijn. Ach, de autopsie zal het uitwijzen. Natuurlijk ging het al langer slecht met MJ, maar door de planning van die concerten had ik dit toch niet verwacht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:18 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Yvonne, ben jij de "oude" Yvonne (sorry...)?
Hij heeft de medicijnen die voor de OD hebben gezorgd gewoon in huis gehad. Zo niet, dan heeft ie een arts zo ver gekregen om euthanasie te plegen.
Ik vind het overstuur zijn op de manier zoals het met dit overlijden gebeurt werkelijk niet te geloven. Kijk naar m'n eerste post hierover, er is geen god doodgegaan of zo.
Tja, dat krijg je nu ook. Over Michael Jackson gaan veel verhalen de ronde. Hij zou slapen met een aap, slapen in een zuurstoftent, de botten van de Elephant Man hebben gekocht etc. Het was voor hem niet mogelijk om al die roddels en laster te ontzenuwen. Veel mensen hebben misbruik gemaakt van zijn succes en zijn moeilijkheden in zijn persoonlijke leven. Hij is een gemakkelijk slachtoffer. Ook door zijn excentriciteit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef yvonne het volgende:
reactie:
i urge the world to FIND JORDAN CHANDLER - the person who accused Michael Jackson of child molestation - with the WHOLE WORLD watching, the international press and stress cause Michael to live in a VERY UNPEACEFUL LIFE - led him to start taking painkillers - he got addicted - rest is history.
FIND JORDAN CHANDLER, and his father EVAN CHANDLER - have them raped, tortured burned to a crisp and have them KILLED. thank you.
Geen God, wel een levende legende. Hij was een van de weinige nog levende muzieklegendes, daarom heeft het zo'n impact. Jij hoeft het niet te begrijpen of te voelen, maar laat anderen die dat wel doen in hun waarde aub.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:18 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Hij heeft de medicijnen die voor de OD hebben gezorgd gewoon in huis gehad. Zo niet, dan heeft ie een arts zo ver gekregen om euthanasie te plegen.
Ik vind het overstuur zijn op de manier zoals het met dit overlijden gebeurt werkelijk niet te geloven. Kijk naar m'n eerste post hierover, er is geen god doodgegaan of zo.
Het gaat erom dat iemand overleden is die 'larger than life' is. Vandaar de grote aandacht, dat lijkt mij wel duidelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:18 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen God, wel een levende legende. Hij was een van de weinige nog levende muzieklegendes, daarom heeft het zo'n impact. Jij hoeft het niet te begrijpen of te voelen, maar laat anderen die dat wel doen in hun waarde aub.
Heb de hele dag de hele radio-wereld al in z'n waarde gelaten. Het is gewoon een overdreven "stille tocht" die we met z'n allen voeren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen God, wel een levende legende. Hij was een van de weinige nog levende muzieklegendes, daarom heeft het zo'n impact. Jij hoeft het niet te begrijpen of te voelen, maar laat anderen die dat wel doen in hun waarde aub.
Ik ben gewoon Yvonnequote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:18 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:21 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je nu ook. Over Michael Jackson gaan veel verhalen de ronde. Hij zou slapen met een aap, slapen in een zuurstoftent, de botten van de Elephant Man hebben gekocht etc. Het was voor hem niet mogelijk om al die roddels en laster te ontzenuwen. Veel mensen hebben misbruik gemaakt van zijn succes en zijn moeilijkheden in zijn persoonlijke leven. Hij is een gemakkelijk slachtoffer. Ook door zijn excentriciteit.
Het gaat erom dat niet een van de vele sterren is. Hjj staat met een paar andere mensen op eenzame hoogte in de muziekwereld. Raar dat je dat wilt ontkennen ook al ben je geen liefhebber van zijn muziek.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:26 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Heb de hele dag de hele radio-wereld al in z'n waarde gelaten. Het is gewoon een overdreven "stille tocht" die we met z'n allen voeren.
Z'n geschiedenis kan groots worden genoemd maar wat heeft ie de afgelopen 15 jaar nou gedaan, serieus?
Als er dan ook nog meldingen komen die hem bijna boven Elvis en The Beatles plaatsen?
Het enige wat hij boven The Beatles heeft gehad zijn de rechten op hun nummers en de cash die hij daarvan in dat landgoed van hem heeft gestouwd..
A star has died, absoluut.
Morgen een nieuwe ster aan de hemel, geen hand vol maar een land vol.
Klopt helemaal, alle drie revolutionair (snelle verandering in muziek in korte tijd). Het mooie vind ik is dat je de evolutie ziet gebeuren:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben trouwens ook van mening dat MJ een grote invloed had op de muziekwereld. Even groot als de Beatles of Elvis, alleen groot op zijn eigen manier. The Beatles kan je niet met Elvis vergelijken, en MJ niet met the Beatles. MJ heeft een revolutie teweeg gebracht in dans, performance en bij zijn videoclips. Zonder hem zou de hedendaagse muziek er niet zijn. Net als MJ er waarschijnlijk niet geweest zou zijn zonder the Beatles. Ze waren elk even revolutionair in hun eigen tijd, in de muziekwereld van toen.
Ja daar is het nu te laat voor.quote:
Zie je helaas vaak dat dergelijke mensen de verkeerde mensen aantrekken. Misschien was het heel anders gelopen als hij vroegtijdig goede hulp had gekregen in zijn persoonlijke leven en dan bedoel ik echt jaren terug.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:30 schreef yvonne het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_waarschuwen__.html
Als je heel veel onverstandige zakelijke beslissingen neemt en de verkeerde mensen om je heen hebt verzameld, dan is het minder onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap nog altijd niet hoe hij aan zoveel schulden komt. Wereldwijd worden zijn nummers gedraaid en daar krijgt ie allemaal geld voor. Ik heb zelfs eens gehoord dat er elke minuut ergens op de wereld een nummer van hem te horen is. Het lijkt haast onmogelijk om zoveel geld op te maken waar je eigenlijk van kunt rentenieren, laat staan dat je in de schulden belandt.
Het gaat er niet om wat je verdient maar wat je uitgeeft. Als jij 100 miljoen hebt ga je ook anders leven en zal je kosten ook omhoog gaan. Verder is het net zoals bij grote bedrijven; wanneer de inkomsten afnemen is het moeilijk om op korte termijn actie te ondernemen en kan het je de kop kosten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap nog altijd niet hoe hij aan zoveel schulden komt. Wereldwijd worden zijn nummers gedraaid en daar krijgt ie allemaal geld voor. Ik heb zelfs eens gehoord dat er elke minuut ergens op de wereld een nummer van hem te horen is. Het lijkt haast onmogelijk om zoveel geld op te maken waar je eigenlijk van kunt rentenieren, laat staan dat je in de schulden belandt.
Ergens in de jaren 90 geloof ikquote:
Zelfde als bij Elvis.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:38 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zie je helaas vaak dat dergelijke mensen de verkeerde mensen aantrekken. Misschien was het heel anders gelopen als hij vroegtijdig goede hulp had gekregen in zijn persoonlijke leven en dan bedoel ik echt jaren terug.
Hij had de huidziekte Vitiligo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:43 schreef N.icka het volgende:
Wanneer is hij eigenlijk wit geworden?
Na Thriller... lijkt mequote:
Colonel Tom Parkerquote:
Is ook nog een grote tentoostelling over in Nederland.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Colonel Tom Parker
Komt een docu op tv vanavond
Als ik zo op wiki kijk naar het verloop vd ziekte lijkt me dat heel niet zo aannemelijk , maar goed ik kan het mis hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:50 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel aannemelijk dat er sprake was van een huidziekte.
En roofbouw, totale uitbuiting, bezit van het volk en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:49 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ook toen artsen die verkeerd handelden.
Eigenlijk had het ook niet anders kunnen aflopen. Triest.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
En roofbouw, totale uitbuiting, bezit van het volk en ga zo maar door.
Nee hij puntte het elke ochtend eventjes netjes bij met een potje latex, nou goed?quote:
Doe eens niet zo lelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee hij puntte het elke ochtend eventjes netjes bij met een potje latex, nou goed?
Omdat hun vader dat ook al jaren deed?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:10 schreef Anonymousz het volgende:
Een stomme vraag
Waarom droegen de kinderen van Micheal Jackson maskers?
ik kan er niet om lachenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Omdat hun vader dat ook al jaren deed?
Omdat ie niet wou dat zijn kinderen bekend werden in de media?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:10 schreef Anonymousz het volgende:
Een stomme vraag
Waarom droegen de kinderen van Micheal Jackson maskers?
Was te verwachten natuurlijk, maar wel erg goedkoop en gemakkelijk scoren. Hij mag dan wel beroemd en excentriek zijn, maar hij heeft het niet verdiend dat hij zoveel smerigheid over zich heen krijgt en over zich heen heeft gekregen. Michael Jackson was al een gemakkelijk slachtoffer en nou kan hij zich helemaal niet meer verweren.quote:
Ik zie het anders...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:13 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk, maar wel erg goedkoop en gemakkelijk scoren. Hij mag dan wel beroemd en excentriek zijn, maar hij heeft het niet verdiend dat hij zoveel smerigheid over zich heen krijgt en over zich heen heeft gekregen. Michael Jackson was al een gemakkelijk slachtoffer en nou kan hij zich helemaal niet meer verweren.
We weten nu wel dat jij Michaels dood minder erg vindt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:29 schreef Mickey98 het volgende:
Ff wat anders:
Farrah Fawcett overleden
Uitgegeven: 25 juni 2009 19:02
Laatst gewijzigd: 26 juni 2009 10:13
LOS ANGELES - De Amerikaanse oud-actrice Farrah Fawcett is op 62-jarige leeftijd overleden. Dat meldde de Amerikaanse zender CNN donderdag op zijn website. Fawcett was vooral bekend als blonde schone uit Charlie's Angels.
Farrah Fawcett overledenslideshow video Fawcett had al enkele jaren kanker en was een dag eerder opgenomen in het ziekenhuis in Los Angeles. Haar partner Ryan O'Neal liet eerder deze week weten binnenkort met Fawcett te zullen trouwen.
''Na een lange en dappere strijd tegen kanker is onze geliefde Farrah overleden'', aldus O'Neal, die aan haar zijde was toen Fawcett in het ziekenhuis overleed.
Kracht
''Hoewel dit een hele zware periode is voor haar vrienden en familie, halen we kracht uit de mooie momenten die we de afgelopen jaren met haar hebben beleefd en het plezier dat ze mensen over de hele wereld heeft gebracht'', aldus O'Neal, met wie Fawcett sinds 1982 een knipperlichtrelatie had.
Jaclyn Smith, voormalig Charlie's Angels-collega: ''Farrah had vertrouwen, kracht en geloof. Nu heeft ze vrede en is ze bij de echte engelen.''
Verdrietig
''Ik ben vreselijk verdrietig om het overlijden van Farrah. Ze was ontzettend dapper en God zal haar met open armen verwelkomen'', aldus oud-Angel Cheryl Ladd.
Vorige maand was de strijd van Fawcett tegen de slopende ziekte te volgen in de serie Farrah's Story, die in Amerika op tv werd uitgezonden.
© ANP
O, zo waar,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:34 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Verslaggeving in een notedoop.
Ik heb Of the wall,Thriller, BAD op Vinyl en CD.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:37 schreef Hukkie het volgende:
Heb nog een originele vinyl van Thriller uit 1982. Als 10 jarige Hukkie voor mijn verjaardag gekregen van mijn moeder, en gekocht bij de Albert Heijn voor fl. 23,90.
Grijsgedraaid uiteraard, kan (kon) de hele plaat letterlijk meezingen.
Kippenvelquote:
euwh, nou daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:42 schreef wapwip het volgende:
Michael Jackson 911 Tape On the Way
Posted Jun 26th 2009 1:30PM by TMZ Staff
The Michael Jackson 911 tape will be released to the public within an hour and TMZ will stream it live.
Story developing...
Hmm, heb alles tot en met BAD op cd, daarna vond ik hem niet echt interessant meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:42 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik heb Of the wall,Triller, BAD op Vinyl en CD.
Van de '88 Bad tour, concert kaart, T-shirts, sjaal, vlag, badlaken, tourboek.
quote:It is on his album "Blood on the Dance Floor"...
Michael Jackson writes about the drug Demerol:
Demerol
Demerol
Oh God he's taking demerol
Demerol
Demerol
He's tried
Hard to convince her
To be over what he had
Today he wants it twice as bad
Don't cry
I won't resent you
Yesterday you had his trust
Today he's taking twice as much
Demerol
Demerol
Hee-hee-hee
Demerol
Demerol
Oh my Oh God it's Demerol
Hee
Oooh
Goed nummer ja, goede clip ook.quote:
Ik denk dat de mensen die een onterechte beschuldiging tegen MJ hebben gedaan vannacht niet rustig geslapen hebben, in tegenstelling tot Michael, die nu in rust bij Jezus is.quote:
vind je het gek.. the man who overdosed michael jackson, het artikel trouwens:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:52 schreef rutger05 het volgende:
Lees overigens net dat hij eigenlijk thuis al overleden was, maar dat zijn art weigerde om hem dood te verklaren. Hij schijnt thuis langdurig gereanimeerd te zijn. De ambulancebroeders wilden de lijkschouwer bellen.
Ook prachtigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:52 schreef Sakura het volgende:
Dit blijft toch wel mijn absoluut favoriet van MJ. Heal the world, jammer dat hij dat niet voor zichzelf kon bewerkstelligen.
Michael Jackson, een man die als kind geen kind mocht zijn en als volwassene geen volwassene meer kon zijn.
dat dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:55 schreef N.icka het volgende:
Ben benieuwd of die arts hem een overdosis heeft gegeven. Tja dan zou ik het ook niet willen opgeven
Een ambulance mag officieel geen doden vervoeren dus vandaar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:52 schreef rutger05 het volgende:
Lees overigens net dat hij eigenlijk thuis al overleden was, maar dat zijn art weigerde om hem dood te verklaren. Hij schijnt thuis langdurig gereanimeerd te zijn. De ambulancebroeders wilden de lijkschouwer bellen.
De arts heeft in elk geval zijn uiterste best gedaan om hem te reanimeren. Vraag mij af of artsen of ambulancebroeders het soms niet te snel opgeven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een ambulance mag officieel geen doden vervoeren dus vandaar waarschijnlijk.
Gebeurt hier ook wel. Ik vind het ergens wel prijzenswaardig van die arts.
Dat bedoel ik. Als de arts al had gezegd dat hij dood was mocht hij die ambulance nieteens in.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De arts heeft in elk geval zijn uiterste best gedaan om hem te reanimeren.
ja, dat zou ik ook doen als ik zn dood zou hebben veroorzaaktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De arts heeft in elk geval zijn uiterste best gedaan om hem te reanimeren. Vraag mij af of artsen of ambulancebroeders het soms niet te snel opgeven.
Ah wilde ik net geven, versta toch best veel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:08 schreef wapwip het volgende:
http://www.tmz.com/ er staat een livestream maar is niet erg veel van te verstaan
ik versta er werkelijk geen fuck vanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah wilde ik net geven, versta toch best veel.
Of hij zit er gewoon doorheen, en wil niet de media te woord staan. Die willen bovendien welleens dingen verdraaien. En hij staat nu bekend om de persoon die michael als laatste in leven gezien heeft. Dus something tells me, dat hij liever even zichzelf verstoptquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:14 schreef N.icka het volgende:
De arts is iig spoorloos , dat is verdacht
bron?quote:
Ja het is een schande dat ze hem jarenlang verguisd en vertrapt hebben zonder enig bewijs.De pers en mensen die hem klakkeloos altijd veroordeeld hebben moesten inderdaad nog een tijd niet kunnen slapen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:52 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die een onterechte beschuldiging tegen MJ hebben gedaan vannacht niet rustig geslapen hebben, in tegenstelling tot Michael, die nu in rust bij Jezus is.
Grote artiesten sterven in het harnas. Het zou niks voor Michael geweest zijn om de laatste 25 jaar van zijn leven seniel in een bejaardentehuis te leven.
RIP Michael
is het zo veel gevraagd om iemand die zoveel weken (ik doel op echte tijd) plezier aan veel mensen heeft gegeven een dag te gedenken nadat ie overleden is?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:22 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd weinig schokkend. "Michael Jackson dood." O, ahha, vandaag dus, moest een keer gebeuren, hè? Nee, dit gaat niet over iedereen, dat gaat over Michael Jackson specifiek. Triest voor zijn familie, zijn vrienden, maar verder: het verbaast me niets. Doet me trouwens ook weinig.
Klopt voor geen meter neequote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:38 schreef wapwip het volgende:
Trouwens in de opname kun je horen dat de dokter CPR doet of deed op MJ, op een bed!! Ik weet niet wat je dan voor dokter bent, maar dat gaat natuurlijk nooit werken.
Volgens mij heeft die dokter er echt heel wat meer mee te maken
Hier een foto van deze dokter...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:38 schreef wapwip het volgende:
Trouwens in de opname kun je horen dat de dokter CPR doet of deed op MJ, op een bed!! Ik weet niet wat je dan voor dokter bent, maar dat gaat natuurlijk nooit werken.
Volgens mij heeft die dokter er echt heel wat meer mee te maken
Ik zou hem meenemen als ik zou vluchtten. Is hij te voet weggegaan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:24 schreef wapwip het volgende:
[ afbeelding ]
De auto van de dokter, die laat je niet zomaar staan. Die gast heeft 100% zeker meer ermee te maken.
Hij schijnt nog in het UCLA cpr te hebben gedaan op Michael, terwijl ie al lang dood was. En daarna was ie vermist. Dus schijnbaar is ie daarna, dus inderdaad zonder auto de hort op gegaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:25 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik zou hem meenemen als ik zou vluchtten. Is hij te voet weggegaan?
Ach, als de king of Rock&Roll dat kon waarom de king of Pop niet hé?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:43 schreef buachaille het volgende:
Voorzichtige eerste samenzweringstheorie: Michael Jackson was natuurlijk rijk genoeg om een dubbelganger te laten ontvoeren, hem 2 jaar in gevangenschap in Neverland plastische chirurgie te laten ondergaan en het lijk vervolgens onder zijn naam de wereld in te schoppen.
Is altijd geheim gehouden voor het publiek. Zal wel iemand heel bekends zijn, of iemand waar ie zich enorm voor schaamtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:46 schreef Anonymousz het volgende:
Niemand weet wie de moeder is van Blanket (de jongste zoon van MJ) ?
Of allebeiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef wapwip het volgende:
[..]
Is altijd geheim gehouden voor het publiek. Zal wel iemand heel bekends zijn, of iemand waar ie zich enorm voor schaamt
Misschien geadopteerdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef wapwip het volgende:
[..]
Is altijd geheim gehouden voor het publiek. Zal wel iemand heel bekends zijn, of iemand waar ie zich enorm voor schaamt
Ik kan het ook redelijk verstaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah wilde ik net geven, versta toch best veel.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 @ 17:23 schreef right_turn het volgende:
Who killed MJ? Win een reis naar nevereverland
Daarmee heb je het goed omschreven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:03 schreef Arcee het volgende:
'Michael Jackson overleden'.... om de een of andere reden komt het niet over. Zijn sterstatus was te groot, zo ongrijpbaar. De mens Jackson kon wel dood, de artiest niet. En voor die laatste is het misschien wel goed dat-ie dood is. Alle onzinverhalen verdwijnen naar de achtergrond en wat overblijft is een geniale muzikant en entertainer.
Ja, de mens Michael Jackson had nog lang mogen leven, maar de artiest Michael Jackson had al lang dood moeten zijn. Daarom komt het misschien ook niet over.
De man was een icoon, een superster als geen ander. En hij maakte prachtige muziek.
Of, zoals iemand zei: "He was a genre".Michael Jackson
Mooi gezegd gastquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:03 schreef Arcee het volgende:
'Michael Jackson overleden'.... om de een of andere reden komt het niet over. Zijn sterstatus was te groot, zo ongrijpbaar. De mens Jackson kon wel dood, de artiest niet. En voor die laatste is het misschien wel goed dat-ie dood is. Alle onzinverhalen verdwijnen naar de achtergrond en wat overblijft is een geniale muzikant en entertainer.
Ja, de mens Michael Jackson had nog lang mogen leven, maar de artiest Michael Jackson had al lang dood moeten zijn. Daarom komt het misschien ook niet over.
De man was een icoon, een superster als geen ander. En hij maakte prachtige muziek.
Bedanktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:22 schreef wapwip het volgende:
Zometeen personferentie van de coroner's![]()
tien minuutjes, live stream op http://www.tmz.com/
quote:3 dementIonale parfumfles van MICHEAL JACKSON Advertentienr.:257377202
Meer foto's Prijs:
Datum: 08-06-09 15:10
Gezien: 51 keer
Bekijk alle advertenties van adverteerder
Beschrijving
Ben jij een Michael jackson fan, dan moet deze parfumfles zeker bij je colectie hebben.
Er staat een hologram van Michael op het flesje, je kan hem aan alle kanten zien, erg mooi.
De fles is trouwens nog bijna vol.
doe vlug een bod voordat hij weg is...
Zou me niks verbazen als ie zichzelf van het leven gaat beroven, omdat hij iets heeft gedaan wat niet pluis is... Maakt het mysterie wel weer groter.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:14 schreef N.icka het volgende:
De arts is iig spoorloos , dat is verdacht
kwaliteits post.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:03 schreef Arcee het volgende:
Idd, zo denk ik er ook over.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:15 schreef Ritmo het volgende:
Denk dat dit beter is voor hem. Eindelijk rust...
Ik vind wel dat mensen hem z'n rare gedrag veels te kwalijk nemen. Geslagen als kind, op z'n 8e al wereldberoemd en vanaf z'n 20e de status wereldster met zich mee moeten dragen... Nooit een jeugd gehad, en daar heeft ie zelf niet voor gekozen want dat kun je op je 10e niet.
Eens, moest eigenlijk ook denken aan Ike Turner.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:15 schreef Ritmo het volgende:
Denk dat dit beter is voor hem. Eindelijk rust...
Ik vind wel dat mensen hem z'n rare gedrag veels te kwalijk nemen. Geslagen als kind, op z'n 8e al wereldberoemd en vanaf z'n 20e de status wereldster met zich mee moeten dragen... Nooit een jeugd gehad, en daar heeft ie zelf niet voor gekozen want dat kun je op je 10e niet.
Ja ik weet ook zeker dat hij nooit iemand kwaad heeft gedaan.Gisteren op tv zeiden vrienden van hem ook dat hij veel te veel van kinderen hield om hun ook maar ooit iets aan te kunnen doen.Hij trok veel met kids op omdat hij daar zichzelf in vond.Hij is jarenlang onterecht vertrapt door velen.quote:
Hoe weet jij dat dit wel geldt voor Michael J. en niet voor Benno de badmeester?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik weet ook zeker dat hij nooit iemand kwaad heeft gedaan.Gisteren op tv zeiden vrienden van hem ook dat hij veel te veel van kinderen hield om hun ook maar ooit iets aan te kunnen doen.Hij trok veel met kids op omdat hij daar zichzelf in vond.Hij is jarenlang onterecht vertrapt door velen.
http://www.tctubantia.nl/algemeen/buitenland/5173658/Erfenis-Jackson-wordt-bittere-pil.ecequote:De vraag is nu wie gaat profiteren van de hernieuwde, mogelijk zeer lucratieve wereldwijde belangstelling in het werk van de popartiest als gevolg van zijn dood.
Familie moet conflicten oplossen
De belangenbehartigers van de erfgenamen - vermoedelijk Jacksons drie minderjarige kinderen Paris, Prince Michael en Prince Michael II - zullen hun handen vol krijgen bij het afwikkelen van de zakelijke nalatenschap van de onnavolgbare superster. De afgelopen jaren was Jackson verwikkeld in talloze juridische procedures en financiële conflicten; de komende jaren zullen voor zijn nabestaanden waarschijnlijk niet veel anders zijn.
Jacksons belangrijkste vermogen zit in een joint venture met het Japanse Sony: de auteursrechten op muziek van onder andere The Beatles, John Lennon en Paul McCartney. Geschatte waarde: een half miljard dollar. Het samenwerkingsverband loopt over twee jaar af en de Japanners zouden klaar staan om Jackson uit te kopen. Nu zal Sony zaken moeten gaan doen met tal van schuldeisers die aanspraak kunnen maken op de nalatenschap van de 'King of Pop'. Jackson stond volgens meerdere berichten in elk geval voor tweehonderd miljoen dollar in het rood bij Bank of America. De muziekbibliotheek diende als onderpand.
Geldschieters op het laatst schaars
De zanger verpandde feitelijk al bijna twintig jaar zijn levenswerk om een extravagante levensstijl te kunnen financieren. Bij het proces wegens kindermisbruik in 2005 kwam aan het licht dat Jackson jaarlijks twintig tot dertig miljoen meer uitgaf dan er binnenkwam. Aan het einde van zijn leven, slaagde de popster er steeds moeilijker in om geldschieters te vinden.
Jacksons stortte zich zelfs een tijdje in de armen van de Arabische sjeik Abdulla bin Hamad Al Khalifa, die hoopte geld te verdienen aan een biografie en concerten van Jackson. Toen dat op niets uitliep, raakten de twee mannen verwikkeld in juridische procedures die uiteindelijk buiten de rechtbank werden geschikt.
Neverland bedevaartsoort
Vorig jaar nog dreigde Jacksons sprookjespark Neverland geveild te worden toen de zanger zijn hypotheek van 24,5 miljoen dollar niet meer kon betalen. Uiteindelijk werd hij uit de brand gered door het onroerendgoedfonds Colony, dat 35 miljoen betaalde aan Jackson die daarmee zijn ranch bijna volledig verpandde. Een koopje voor de investeerder, want de waarde van het landgoed werd in 2004 nog op ruim honderd miljoen geschat.
De deal kan nog veel gunstiger uitpakken voor de investeringsmaatschappij als Neverland door de dood van Jackson verandert in een soort bedevaartsoord voor fans. De erfgenamen van Jackson zullen daar in dat geval amper profijt van hebben. Ze hebben nog maar een miniem aandeel in het landgoed.
Dat gebeurt zo vaak. Mijn vader is ook bruin (ik noem dat nooit zwart), mijn moeder is blank. Ik ben blank, maar wel met heel donker haar en ik word wel heel snel bruin in de zon.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:04 schreef Anonymousz het volgende:
DE kinderen zijn blank en MJ is zwart
Nooit geweten dat een zwarte man witte kinderen kinderen kunnen krijgen
Ik dacht dat ze licht getint waren
jij had hem nog gezienquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat gebeurt zo vaak. Mijn vader is ook bruin (ik noem dat nooit zwart), mijn moeder is blank. Ik ben blank, maar wel met heel donker haar en ik word wel heel snel bruin in de zon.
* JoepiePoepie is blij dat ze Michael Jackson twee keer live heeft zien optreden.
Als dit waar isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:24 schreef Manke het volgende:
was dit al gepost?
http://awkwardstar.wordpr(...)out-michael-jackson/
[van de fp]
Was te verwachten natuurlijk. Had het eerder geroepen eikel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:24 schreef Manke het volgende:
was dit al gepost?
[van de fp]
Smerig om dit zolang stil te houdenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk. Had het eerder geroepen eikel.
En nu weer geld vangen voor het "exclusieve verhaal" op TV.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Smerig om dit zolang stil te houden
Slimme Amerikaan, achterbaks, maar slim.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En nu weer geld vangen voor het "exclusieve verhaal" op TV.
bronquote:'Michael Jackson nam acht verschillende medicijnen'
AMSTERDAM - Michael Jackson nam acht verschillende soorten medicijnen. Dat meldt de Britse boulevardkrant The Sun zaterdag op basis van bronnen dichtbij de donderdag overleden popster.
Familieleden van de King of Pop zouden eerder tegen de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ hebben gezegd dat Jackson is overleden als gevolg van een overdosis Demerol, een pijnstiller die lijkt op morfine. Jackson zou het medicijn rond 11.30 uur ingespoten hebben gekregen.
De popster nam volgens The Sun echter ook de pijnstiller Dilaudid. Hiervan had hij tabletten van drie milligram.
Onlangs kreeg de artiest ook nog eens Vicodin, eveneens een sterke pijnstiller, voorgeschreven.
Spierontspanner
Verder nam hij tweemaal daags twee doses van twee milligram van de spierontspanner Soma, tweemaal daags 0,5 milligram antidepressivum Xanax en antidepressivum Zoloft, waarvan de zanger doses van honderd milligram nam.
Ook slikte Michael Jackson het antidepressivum Paxil in de vorm van pillen van twintig milligram en het middel Prilosec, dat brandend maagzuur moet tegengaan.
Infectie
The Sun weet tevens dat de zanger onlangs antibiotica kreeg voorgeschreven voor een kleine infectie na een recente operatie aan huidkanker.
Hoewel niemand volgens de Britse krant meer dan één pijnstiller per keer zou moeten innemen, maakte de algehele gezondheidstoestand van Jackson het er niet beter op.
De popster was zo licht als een veertje. Hij zou slechts één maaltijd per dag eten en vaak op de weegschaal hebben gestaan.
Pijnstillers
De popster zou sinds 1985 pijnstillers hebben gebruikt om de pijn van de meer dan een dozijn bezoekjes aan de plastisch chirurg te verzachten.
Zijn dosering werd in de loop der jaren steeds meer opgeschroefd, nadat zijn popcarrière instortte, hij zich diep in de schulden stak en rechtszaken wegens kindermisbruik tegen hem werden aangespannen.
quote:
De arts heeft hem vermoord die pauperquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:45 schreef geenfiets het volgende:
eigenlijk had die 10 jaar eerder moeten sterven...
al iets van de arts terecht?
Het belangrijkste van dit alles is dat er inderdaad een goede moslim heengegaan is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:03 schreef Meki het volgende:
Ina lilahi wa ina ilayhi rajie3oen
Mikaeel Jackson
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:03 schreef Meki het volgende:
Ina lilahi wa ina ilayhi rajie3oen
Mikaeel Jackson
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:24 schreef Manke het volgende:
was dit al gepost?
[van de fp]
Jeequote:After the sudden death of Michael Jackson Evan Chandler tells the truth.
In 1993, Chandler told a psychiatrist and police that he and Jackson had engaged in sexual acts that included oral sex, the boy gave detailed description of Jackson’s genitals. The case was settled out of court for a reported $22 million, but the strain led Jackson to begin taking painkillers. Eventually he became addicted.
Now maybe for the remorse of his death Chandler decides to tell us the truth. ” I never meant to lie and destroy Michael Jackson but my father made me to tell only lies. Now i can’t tell Michael how much i’m sorry and if he will forgive me ”.Evan Chandler was tape-recorded saying amongst other things, “If I go through with this, I win big-time. There’s no way I lose. I will get everything I want and they will be destroyed forever…
Under the influence of a controversial father (Jordan Chandler) told his son to tell that Jackson had touched his penis.Jordan Chandler then told a psychiatrist and later police that he and Jackson had engaged in acts of kissing, masturbation and oral sex, as well as giving a detailed description of what he alleged were the singer’s genitals.
” Now for the first time i can’t bare to lie anymore. Michael Jackson didn’t do anything to me, all was my father lies to escape from being poor.”
Dat van amazon.com lijkt me wel erg sterk, maar goed. Dat het gigantisch gaat met de verkoop, dat is wel duidelijk.quote:De Jackson-gekte begon minuten nadat het nieuws over zijn dood de buitenwereld bereikte. „Binnen vijf minuten waren al zijn cd's uitverkocht”, zei vice-president Bill Carr van webwinkel Amazon.com tegen The Los Angeles Times. „We hebben in de afgelopen 24 uur meer Michael Jackson albums verkocht in onze mp3- en cd-winkels dan in de elf jaar na de lancering van ons muziekbedrijf”, stelde Carr.
Ook bij internetwinkel Bol.com loopt het storm. In een paar uur tijd verkocht dit bedrijf al meer dan duizend artikelen, zoals cd's en dvd's. „De belangstelling is uitzonderlijk. We verkopen momenteel elke tien seconden een product van hem”, aldus de marketingdirecteur van Bol vrijdag.
Dit stond net op een of andere site..quote:Google Advertenties
Michael Jackson Londen
Michael Jackson This is It inclusief vak 107 ticket en hotel
www.tickets-events.nl
Overlijden verzekeren?
Vraag gratis offerte overlijdens- risicoverzekering aan en bespaar!
www.independer.nl/overlijdensrisico
als je even verder leest zie je dat het een hoax isquote:
idd interessante teksten, beetje eng ook wel, hating his race (alle 'goede' mensen in MJ's clips zijn bijna altijd wit), the daddy thing - referring to the morphine, to his daddy or him being the daddy? en dan de demerol - met wat je nu weet is het bijna een noodkreetquote:Op zondag 28 juni 2009 18:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Dit vond ik wel interessant.
http://www.vandaag.be/ent(...)-taking-demerol.html
He got flat baby
Kick in the back baby
A heart attack baby
I need your body
A hot kiss honey
He's just a bitch baby
You make me sick baby
So unrelying
I'm such a swine baby
All down the line daddy
I hate your kind baby
So unreliable
A hot buzz baby
He's one of us baby
Another drug baby
You so desire
Trust in me
Trust in me
Put all your trust in me
You're doin' morphine
Hoo!
They got place baby
Kicked in the face baby
You hate your race baby
You're just a liar
Your every lick baby
Your dog's a bitch baby
You make me sick baby
You soul survivor
She never cut from me
She never cut baby
I had to work baby
You just a rival
Always to please daddy
Right up and leave daddy
You're thorwing shame daddy
So undesirable
Trust in me
Just in me
Put all your trsut in me
You're doin' morphine
Go'on babe
Relax
This won't hurt you
Before I put it in
Close your eyes and count to ten
Don't cry
I won't convert you
There's no need to dismay
Close your eyes and drift away
Demerol
Demerol
Demerol
Demerol
He's tried
Hard to convince her
To be over what he had
Today he wants it twice as bad
Don't cry
I won't resent you
Yesterday you had his trust
Today he's taking twice as much
Demerol
Demerol
Hee-hee-hee
Demerol
Demerol
Oh my Oh God it's Demerol
Hee
Oooh
Oh!
He got shit baby
Your dog's a bitch baby
You make me sick baby
You are a liar
Is truth a game daddy
To win the fame baby
It's all the same baby
You're so reliable
Trust in me
Trust in me
Put all your trust in me
She's doin' morphine
Hoo!
You just sit around just talkin' nothing
You're takin' morphine
Hoo!
Go'on baby
You just sit around just talking about it
You're takin' morphine
Hoo-hoo!
Just sit around just talking nothing about it
You're takin' morphine
You just sit around just talking about it
You're taking morphine
You just sit around just talkin' nothin'
And takin' morphine
Hoo-hoo
I'm going down baby
You're talkin' Morphine
Go'on baby!
Hoo!
Hoo!
Morphine!
Do it!
Hoo!
He's takin' morphine
Morphine!
Morphine!
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:20 schreef woid het volgende:
vind ze normaal niet zo leuk... maar deze stiekum wel
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:20 schreef woid het volgende:
vind ze normaal niet zo leuk... maar deze stiekum wel
[ afbeelding ]
Denk niet dat deze geplubiceerd zullen worden. En hoop het ook van niet.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:38 schreef K-Girly het volgende:
[..]
Denk niet dat deze geplubiceerd zullen worden. En hoop het ook van niet.
Dat laatste beetje privacy..
?quote:FOTO'S: FAME PICTURES
sja, dat hangt gewoon van het geboden bedrag af hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:45 schreef Iblis het volgende:
Iedereen weet wel dat het niet zo lekker ging met Michael Jackson, maar zulke details zijn toch ronduit onthutsend. En ja, ik klik ook op zo’n bericht, maar toch snap ik niet helemaal waarom dit uitlekt.
Natuurlijk, daar heb je gelijk in, voor geld is alles te koop. Desalniettemin zou ik ook verwachten dat er juist bij zo'n beroemd iemand heel streng op toegezien wordt, want iedereen weet dat je erop kunt wachten.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:45 schreef Mirjam het volgende:
sja, dat hangt gewoon van het geboden bedrag af hoor.
bij zo'n beroemd iemand kun je er gewoon op wachten dat er dingen uitlekken
Verwacht dat dit zker niet het laatste zal zijn, maar hoop toch echt dat de foto's niet uitlekken.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sja, dat hangt gewoon van het geboden bedrag af hoor.
bij zo'n beroemd iemand kun je er gewoon op wachten dat er dingen uitlekken
Helemaal met je eens.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:51 schreef geenfiets het volgende:
word nu wel erg, waar blijft de privacy van MJ.
en hoe kan zoiets uitlekken, artsen hebben toch een beroepsgeheim?
Dit is anders.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:51 schreef geenfiets het volgende:
word nu wel erg, waar blijft de privacy van MJ.
en hoe kan zoiets uitlekken, artsen hebben toch een beroepsgeheim?
1 hele grote waarbij minstens 13 ingrepen zijn gedaan?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:55 schreef rene90 het volgende:
Hij zei zelf dat hij toch maar 1 operatie had ondergaan?
quote:Zelfmoord na dood Jackson
Zelfmoord uit verdriet na dood Michael Jackson TUNIS - Een Tunesisch meisje heeft zelfmoord gepleegd uit verdriet over de dood van haar idool Michael Jackson. Dit heeft de krant Le Quotidien maandag gemeld.
Het meisje luisterde de hele dag in haar kamer naar de hits van de King of Pop. Daarna slikte zij een grote hoeveelheid pillen.
Jackson had veel fans in het Noord-Afrikaanse Tunesië. De Amerikaanse popzanger gaf zijn eerste concert op Afrikaanse bodem in 1996 in Tunesië. Er kwamen 65.000 bezoekers op af.
Er zijn er al circa 12 die zelfmoord hebben gepleegdquote:
Dat dachten de nabestaanden/fans/volgelingen van de dode sterren die op de volgende site te vinden zijn waarschijnlijk ook: http://www.celebritymorgue.com/ .quote:Op maandag 29 juni 2009 14:38 schreef K-Girly het volgende:
[..]
Denk niet dat deze geplubiceerd zullen worden. En hoop het ook van niet.
Dat laatste beetje privacy..
straks gaat de halve wereld zelfmoord plegen als het zo doorgaatquote:Op maandag 29 juni 2009 16:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er zijn er al circa 12 die zelfmoord hebben gepleegd
You've gotta be fucking kidding me, right?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er zijn er al circa 12 die zelfmoord hebben gepleegd
nu.nlquote:'Michael Jackson woog 50 kilo'
Uitgegeven: 29 juni 2009 17:22
Laatst gewijzigd: 29 juni 2009 17:21
AMSTERDAM - Michael Jackson woog op het moment van overlijden nog maar vijftig kilo. Hij had geen voedsel in zijn maag, maar wel pillen. Verder had hij gebroken ribben en naaldwonden bij zijn hart. Dat meldt de Britse tabloid The Sun op basis van het autopsierapport.
Jackson zou zo mager zijn geweest, omdat hij al tijden nog maar één maaltijd per dag at. Doordat er pijnstillers werden geinjecteerd zouden er naaldwonden zijn ontstaan.
De gebroken ribben zijn het gevolg van de reanimatie die werd uitgevoerd toen de popster bewusteloos werd aangetroffen.
Uit het autopsierapport komt verder naar voren dat Jackson amper haar zou hebben gehad. De King of Pop zou slechts nog wat donshaar op zijn hoofd hebben gehad. Verder zat zijn lichaam onder de littekens, die onstaan zouden zijn bij maar liefst dertien cosmetische operaties.
Anonieme zaaddonor
Maandag werden er ook nog andere onthullingen gedaan. Zo zegt Debbie Rowe, de moeder van Jacksons oudste twee kinderen, in een interview met News of the World dat de King of Pop niet hun echte vader is. Prince Michael Junior en Paris Michael Katherine zouden door een anonieme zaaddonor zijn verwekt. Dat zou ook verklaren waarom de kinderen blank zijn.
Geld zou voor Rowe de reden zijn geweest om draagmoeder te worden. "Michael was net gescheiden, hij was eenzaam en wilde kinderen. Ik was degene die hem voorstelde om draagmoeder te worden. Ik bood hem mijn baarmoeder aan. Het was een geschenk. Het was iets wat ik deed om hem gelukkig te maken."
Rowe vervolgt: "Het was niet Michaels sperma. Ik werd ervoor betaald en ging verder met mijn leven. Ik weet dat ik deze kinderen nooit meer zal zien."
Kinderen
Rowe heeft het idee dat ze geen goede moeder zou zijn. "Ik wil deze kinderen ook niet in mijn leven."
Rowe werkte als receptionist in een huidkliniek toen zij Jackson ontmoette. Ze konden het goed met elkaar vinden en in 1996 gaven zij elkaar het jawoord. In 1999 scheidde het koppel.
vraag me af of hij daarvan op de hoogte wasquote:Maandag werden er ook nog andere onthullingen gedaan. Zo zegt Debbie Rowe, de moeder van Jacksons oudste twee kinderen, in een interview met News of the World dat de King of Pop niet hun echte vader is.
"Just because you read it in a magazine. Or see it on the TV screen. Don't make it factual"quote:Op maandag 29 juni 2009 17:36 schreef Ritmo het volgende:
Huh net las ik nog dat ze een voogdij-zaak aan wou spannen?
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:37 schreef CANARIS het volgende:
Het enige wat ik nu wel eens wil weten is hoe die vrijspraak in 2006 tot stand is gekomen , want naar alles wat ik lees is dat wel één van de grootste justitie schandalen na OJ Simpson geweest .
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:35 schreef K-Girly het volgende:
Details autopsie Michael Jackson onthuld
29-6-09 10:36
King of Pop was kaal, graatmager en zat onder de littekens
12345
Michael Jackson
De Britse krant The Sun heeft schokkende details uit het autopsierapport van Michael Jackson gepubliceerd. De zanger zou slechts een kleine maaltijd per dag eten en woog nog maar 57 kilo.
Hmm, zeven kilo afgevallen binnen drie uur en dat na zijn dood. Amazing, al die feiten.quote:Michael Jackson woog 50 kilo'
Uitgegeven: 29 juni 2009 17:22
Laatst gewijzigd: 29 juni 2009 17:21
AMSTERDAM - Michael Jackson woog op het moment van overlijden nog maar vijftig kilo.
Bullshit, waar baseer je dit op?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:37 schreef CANARIS het volgende:
Het enige wat ik nu wel eens wil weten is hoe die vrijspraak in 2006 tot stand is gekomen , want naar alles wat ik lees is dat wel één van de grootste justitie schandalen na OJ Simpson geweest .
Inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
[..]
Hmm, zeven kilo afgevallen binnen drie uur en dat na zijn dood. Amazing, al die feiten.
Hier is 't weer 52 kilo.quote:Autopsie: Micheal Jackson was voor dood in slechte staat
De verschrikkelijke toestand van superster Michael Jackson is gebleken uit de beide autopsie's. Gelekte autopsie details tonen aan dat de zanger een soort skelet was voor dood, nauwelijks eten en alleen met pillen in zijn maag op het moment dat hij stierf.
Zijn heupen, dijen en schouders waren bezaaid met naald wonden. Vermoedelijk het gevolg van zijn injecties van verdovende pijnstillers, gezien deze drie keer per dag toegediend werden.
Een massa van chirurgische littekens waren de erfenis van ten minste 13 cosmetische operaties. De brug van zijn neus was verdwenen en zijn rechterhand was gedeeltelijk ingestort. De reanimatie van Micheal Jackson had gezorgd voor meerdere gebroken ribben. Met een gewicht van slecht 52 kilo had elke val meerdere botbreuken veroorzaakt.
Deskundigen vinden het verontrustend bewijs, de fysieke achteruitgang en nu zijn schokkende dood in Los Angeles afgelopen week.
wie moet ik nou gelovenquote:Op maandag 29 juni 2009 18:26 schreef Phrits het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Hier is 't weer 52 kilo.
Usual crap of the press.
Volgens the Sun was het 8 st 1 oz, dat is 6.35 * 8 kg ~ 50,8 kg. (Een oz is maar 28 gram).quote:Op maandag 29 juni 2009 18:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
[..]
Hmm, zeven kilo afgevallen binnen drie uur en dat na zijn dood. Amazing, al die feiten.
Dat schijnt heel Amerikaans te zijn, alles in de media, ik had dit allemaal ook niet willen weten om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:11 schreef denthemen het volgende:
Respectloos hoe alles in de media komt, natuurlijk was het 1 van de bekendste personen ter wereld, maar om zijn autopsie rapport maar in de media te zetten?
Lekker belangrijk... Zijn eigen keus.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:11 schreef denthemen het volgende:
Respectloos hoe alles in de media komt, natuurlijk was het 1 van de bekendste personen ter wereld, maar om zijn autopsie rapport maar in de media te zetten?
http://www.tmz.com/2009/06/29/jackson-autopsy-report-a-fake/quote:The Los Angeles County coroner just released the following statement:
"The report that is being published did not come from this office. I don't know where the information came from, or who that information came from. It is not accurate. Some of it is totally false."
Om zijn autopsie rapport te verkopen aan journalisten?quote:
quote:Taped Jackson's Last Night Alive Could Be CD, DVD
Michael Jackson’s last rehearsal at the Staples Center on Wednesday, the eve of his death, was recorded in multi-camera, high-definition video and multi-track audio, and could be released as the performer’s last album, according to several people close to the now-defunct concert tour.
The recordings were made as part of concert promotion company AEG Live’s deal with Jackson, which included a plan to produce both an album and DVD of what Jackson had billed his “final performance” tour, titled “This Is It.”
The entertainer died of heart failure on Thursday.
Randy Phillips, president and CEO of AEG Live, the nation's second largest concert promoter, emailed that he would not comment for the story.
The recordings also could be used to produce both a DVD or Blu-ray disc of the entertainer’s last performance -- the entertainer singing his greatest hits.
One AEG official boasted to a colleague this weekend, “We have a live album in the can.”
And what an album it would be. Amazon, record stores and retailers like Barnes and Noble sold of all Michael Jackson stock almost immediately -- and in a matter of minutes following the news of Jackson’s death, in the case of Amazon.
Press reports have said that AEG Live stands to lose tens of millions of dollars from the unexpected cancellation of Jackson’s 50-date London tour.
But any audio and video release of the final concert would undoubtedly sell millions -- if not tens of milllions -- of units worldwide and would be the music industry’s equivalent of a license to print money.
Jackson had failed to appear at many of the scheduled rehearsals in Los Angeles over the past two months. But he did show up at a full rehearsal at the Staples Center of his scheduled July 13 London concert on the night before his death.
The rehearsal, which went on for several hours, included dancers, musicians and aerial performers. Three people close to the production said it had been captured by multiple cameras, and the audio digitally recorded in a manner that could be used to produce a surround-sound DVD and audio products.
The show -- which was to kick off of a 50-concert series at London's 02 arena -- was planned as a spectacular performance. At one point, Jackson was suspended on a crane; at another, there was a 3D view of “Thriller”-style haunted mansion, that required the audience to put on special glasses.
Some of those there present at the rehearsal were concerned about the performer.
Patrick Woodroffe, lighting designer, watched the final rehearsal. He told the BBC4 that the singer seemed frail.
“We had rehearsed for the last couple weeks. We put together a complicated show, quite a spectacular show. Of course a huge part of it was him, and I would say for the last week he hadn’t really been with us.
Wat een bijzonder slecht geschreven stukjequote:Op maandag 29 juni 2009 18:26 schreef Phrits het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Hier is 't weer 52 kilo.
Usual crap of the press.
Lijkt mij ook. Dat er direct zeer duidelijk wordt gemaakt dat er absolute discretie is vereist.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef Iblis het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar heb je gelijk in, voor geld is alles te koop. Desalniettemin zou ik ook verwachten dat er juist bij zo'n beroemd iemand heel streng op toegezien wordt, want iedereen weet dat je erop kunt wachten.
quote:
Ik heb bij de buurman een deel van het bad concert gezien geloof ik. Die was nicequote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:45 schreef jpjedi het volgende:
Na MJ doordrenkte jeugdjaren, heb ik nooit meer aandacht geschonken aan de king of pop. Nu ik al die muziek en beelden terug zie was die kerel toch wel fokking brilliant. Ik zou hem eigenlijk niet kunnen vergelijken met iemand.
Wil nog eens een mooi concert terugkijken op tv. Wat is nou een van zijn beste concerten dat is uitgebracht op dvd?
Van dat Motown 25 optreden krijg ik trouwens echt kippevel.
EDIT: Boekarest?
Zijn stem snakt naar lucht sommige regels vallen dood neer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:01 schreef Syd het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-jackson-allah_music
hier was micheal jackson mee bezig.liedje over Allah
blijkt een neppe te zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zijn stem snakt naar lucht sommige regels vallen dood neer.
Vermoed een vrij recentelijke opname.
Ik denk dat hij al wist dat het niet lang meer kon duren.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:17 schreef Syd het volgende:
[..]
blijkt een neppe te zijnkreeg ik zojuist te horen
Je zou zweren dat.......quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:17 schreef Syd het volgende:
[..]
Bron: WallStreet Journalquote:A will drafted by Michael Jackson in 2002 which divides the singer's estate among his mother, three children and one or more charities could play a central role in determining how his tangled financial relationships will be unwound.
Several people close to the late Mr. Jackson said that a lawyer for the pop singer could submit the will, believed to be his last, to Los Angeles Superior Court as soon as Thursday. That filing would cap a tense period in which relatives and advisers of the late singer debated what document, if any, was valid.
One or two other earlier wills have emerged since Mr. Jackson's death last Thursday, according to people familiar with the situation. The Associated Press reported that Mr. Jackson's parents, Joseph and Katherine Jackson, said in a Monday court filing that they believed the singer had died without a valid will. Joseph Jackson isn't believed to be included in the most recent will.
In an email message, a lawyer for Mr. Jackson's parents said neither he nor his clients had seen the 2002 will. "No will has been presented to family or us," wrote the lawyer, L. Londell McMillan, who also once represented Michael Jackson. "We will review any will when we see it."
Mr. McMillan said that he had spent much of Monday trying to ensure that Mr. Jackson's mother would receive custody of the singer's three children. A Los Angeles court on Monday granted her temporary custody pending a hearing in July. Mr. McMillan said the family is "pleased" with that decision. It wasn't clear what custody arrangements are called for by the 2002 will.
This will names as executors lawyer John Branca and a veteran music executive named John McClain who was also a friend of Mr. Jackson. Mr. Branca, who served as Mr. Jackson's primary attorney between 1980 and 2006, wrote the will. Mr. Jackson had rehired Mr. Branca the week before his death last Thursday. Mr. Branca didn't respond to requests for comment Monday; Mr. McClain couldn't be reached.
Unwinding Mr. Jackson's estate is likely to be a thorny challenge, given the size and complexity of both the assets and the debts involved. In all, Mr. Jackson died with around $500 million debt, but the value of his assets probably outweigh that, possibly by $200 million or more, according to people familiar with the matter.
Mr. Jackson's most valuable asset is believed to be his 50% stake in Sony/ATV Music Publishing, a joint venture with Sony Corp. That stake is collateral for a $300 million loan held by Barclays PLC. And Mr. Jackson's level of control over the venture was reduced in a 2006 refinancing. For instance, he no longer has veto power over key executive appointments, according to people familiar with the situation. Sony also has the right to buy half of Mr. Jackson's 50% stake when it chooses.
Mr. Jackson's other assets include Mijac, a publishing catalog that comprises his own musical composition that is collateral for a separate $73 million loan. And control of the master recordings of his albums, currently in the hands of Sony, is set to revert to him in five years, according to people familiar with the matter.
But Mr. Jackson last year defaulted on a $24.5 million loan backed by another major component of his portfolio, Neverland Valley Ranch. He then became a partner in a venture -- Sycamore Valley Ranch Co., LLC -- that now owns the property. It is not clear what will become of the property once the will is executed.
Apart from the wrangling over the will, funeral arrangements also remained a subject of debate among family members, with logistical and other issues contributing to apparent gridlock in planning, according to people familiar with the situation.
At a news conference Monday morning outside the family's home in Encino, Calif., Joseph Jackson was asked whether funeral arrangements had been made. "We're not ready for that yet," the elder Mr. Jackson said, repeating the words of Rev. Al Sharpton, who stood at his side.
Also on Monday, concert promoter AEG Live unveiled plans to refund the $85 million worth of tickets it sold for the 50 concerts Mr. Jackson planned to give in London starting July 13. Buyers will be given a choice between receiving a cash refund, including service fees, or a ticket as a sourvenir.
A spokesman for AEG, a division of Anschutz Corp., said that any cash that remains unclaimed would go toward covering its production costs, which are estimated to be above $20 million. Profits beyond that would go to Mr. Jackson's estate, the spokesman added. It wasn't clear how much, if any, of its insurance coverage AEG is likely to collect.
Alsof dit in de verte ook maar op Michael Jackson zou lijken...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:17 schreef Syd het volgende:
[..]
wist bij prince eigenlijk niet waar ik moest zoeken, hij heeft meer naamsveranderingen ondergaan dan Michael plastisch chirurgische ingrepen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:45 schreef hmmmz het volgende:
Prince is openbaar altijd stil, vooral over dit soort dingen.
Misschien dat ie prive wel wat laat weten, maar zeker niet op z'n site
dat is idd de officiele site.quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:51 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
wist bij prince eigenlijk niet waar ik moest zoeken, hij heeft meer naamsveranderingen ondergaan dan Michael plastisch chirurgische ingrepen.
uiteindelijk naar deze gegaan
https://www.lotusflow3r.com/th3b0mb.html
Dat was al jaren bekendquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:36 schreef barrybevelaar het volgende:
Het grote raadsel achter zijn mysterieuze leun-move waarbij hij meer dan 45 graden naar voren leunt:
Michael Jackson's magische dansmove.
Zo, nu kan iedereen het.
Wheehe die gast aan de rechterkant blijft effe haken aan de pin. op 4.00quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:36 schreef barrybevelaar het volgende:
Het grote raadsel achter zijn mysterieuze leun-move waarbij hij meer dan 45 graden naar voren leunt:
Michael Jackson's magische dansmove.
Zo, nu kan iedereen het.
Over collecteritems gesproken.... dat is net zo iets als Hitlers fotoalbums zoek maken (maar niet heus).quote:Op zondag 5 juli 2009 20:27 schreef SeLang het volgende:
Er stond hier (UK) in de krant dat hij zonder hersenen wordt begraven
Die hersenen hebben ze nog nodig om uit te vinden welke medicijnen hij allemaal had gebruikt.
Inderdaad en ik hoop dat zijn dierbaren de kans krijgen om in rust, voor zover mogelijk, hun verdriet te verwerken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef Deadre het volgende:
Zijn dochter Paris op het eind maakte een diepe indruk
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:09 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Inderdaad en ik hoop dat zijn dierbaren de kans krijgen om in rust, voor zover mogelijk, hun verdriet te verwerken.
Volgens mij was het Paris zelf die het initiatief nam iets te willen zeggen en zat het dus niet in deplanning.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef CANARIS het volgende:
Ik vond het een pijnlijke vertoning. Proleten aan de macht.
Zo´n grote hoeveelheid zonnebrillen zie normaal alleen bij een maffia begravenis.
Een smakeloos kist , waarvan ik acht dat hij nog lellijker was als die van Godfather of Soul -James Brown.
Een Burgerechts-pietje puk die vergat dat MJ er zijn hele leven alles aan heeft gedaan om niet meer zwart te zijn.
De Reclame spot voor Motown.
Brook Shields die een Laudatio hield . Geen grafrede.
Alleen de Dominee spraak mooi , inhoudvol en raakte de juiste toon.
De familie aan het einde was een tenen-krom-trekker. Sorry maar ik kom er niet omheen, dat die zonnenbrildragers allemaal in aanraking voor een Oskar komen. Nog een zegen dat die maffia-Bull dog van een vader niet ook mee ging huilen. Waarschijnlijk wisten ze dat DAT niemand op deze wereld zou slikken.
De enige twee operechte op dat podium waren zijn oudste zoon die kouwgomkouwend dacht"wat doe ik hier in godsnaam" en zijn dochter die de tranentrekker van de avond was. Het enige wat niemand schijnt te vragen is "waarom een 12 jaarig rouwend meisje überhaupt in de spotlight moet staan om dan ook nog een paar zinnetjes te zeggen."?
Sorry, ik weet dat ik waarschijnlijk alleen ben met mijn mening , maar ik vond het dus echt heel erg genant.
ik vond die zonnebrillen ook een beetje apart...quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef CANARIS het volgende:
Zo´n grote hoeveelheid zonnebrillen zie normaal alleen bij een maffia begravenis.
Een smakeloos kist , waarvan ik acht dat hij nog lellijker was als die van Godfather of Soul -James Brown.
Een Burgerechts-pietje puk die vergat dat MJ er zijn hele leven alles aan heeft gedaan om niet meer zwart te zijn.
De familie aan het einde was een tenen-krom-trekker. Sorry maar ik kom er niet omheen, dat die zonnenbrildragers allemaal in aanraking voor een Oskar komen. Nog een zegen dat die maffia-Bull dog van een vader niet ook mee ging huilen. Waarschijnlijk wisten ze dat DAT niemand op deze wereld zou slikken.
De enige twee operechte op dat podium waren zijn oudste zoon die kouwgomkouwend dacht"wat doe ik hier in godsnaam" en zijn dochter die de tranentrekker van de avond was. Het enige wat niemand schijnt te vragen is "waarom een 12 jaarig rouwend meisje überhaupt in de spotlight moet staan om dan ook nog een paar zinnetjes te zeggen."?
Sorry, ik weet dat ik waarschijnlijk alleen ben met mijn mening , maar ik vond het dus echt heel erg genant.
amen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef CANARIS het volgende:
Een smakeloos kist , waarvan ik dacht dat hij nog lellijker was als die van Godfather of Soul -James Brown.
De enige twee oprechte op dat podium waren zijn oudste zoon die kauwgomkauwend dacht"wat doe ik hier in godsnaam" en zijn dochter die de tranentrekker van de avond was. Het enige wat niemand schijnt te vragen is "waarom een 12 jarig rouwend meisje überhaupt in de spotlight moet staan om dan ook nog een paar zinnetjes te zeggen."?
quote:De politie in Los Angeles sluit niet uit dat de dood van popster Michael Jackson een moordzaak wordt. De chef van de politie in de stad, Bill Bratton, heeft dat vandaag gezegd, melden Amerikaanse media.
Het besluit hangt volgens Bratton vooral af van de resultaten van een tweede lijkschouwing. Het is moord of een onopzettelijke overdosis, aldus Bratton.
Justitie in Californië heeft ondertussen dagvaardigingen laten bezorgen bij artsen of verzorgers van Jackson om meer te weten te komen over het ongewone en riskante medicijnengebruik van de wereldberoemde artiest, die 25 juni plotseling overleed. Ook hier schuilt een strafzaak in.
Jackson zou gevaarlijke middelen hebben gekregen die niet voor patiënten thuis bestemd zijn, maar enkel voor toediening door anesthesisten in ziekenhuizen. De vader van Jackson, Joe Jackson (79), zei tegen de omroep ABC dat hij de dood uiterst verdacht vindt. Hij vermoedt kwade opzet.
Gelukkig hebben ze hem nog in de diepvries liggen, dus ze kunnen het tot op de bodem uitzoeken.quote:
Aids mwah, dus mogelijk nog een doodsoorzaak.quote:La Toya Jackson, een zus van de onlangs overleden artiest Michael Jackson, is momenteel bezig met het opnemen van een nummer waarmee ze Michael wil eren.
De 53-jarige La Toya heeft het nummer voor haar broer geschreven. Het liedje heeft de titel "Home". De opbrengst van de plaat schenkt ze aan een anti-AIDS stichting, zo meldt De Telegraaf.
http://www.spitsnieuws.nl(...)kt_tributenumme.html
Brook Shields die vooral zoveel overeenkomsten zag tussen haar en Michael. Twee kindsterren die worstelden met de beroemdheid etc. Het was vooral een Laudatio Brooks. Verder geheel met je eens.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef CANARIS het volgende:
Een smakeloos kist , waarvan ik dacht dat hij nog lellijker was als die van Godfather of Soul -James Brown.
De familie aan het einde was een tenen-krom-trekker. Sorry maar ik kom er niet omheen, dat die zonnenbrildragers allemaal in aanmerking voor een Oskar komen. Nog een zegen dat die maffia-Bull dog van een vader niet ook mee ging huilen. Waarschijnlijk wisten ze dat DAT niemand op deze wereld zou slikken.
De enige twee oprechte op dat podium waren zijn oudste zoon die kauwgomkauwend dacht"wat doe ik hier in godsnaam" en zijn dochter die de tranentrekker van de avond was. Het enige wat niemand schijnt te vragen is "waarom een 12 jarig rouwend meisje überhaupt in de spotlight moet staan om dan ook nog een paar zinnetjes te zeggen."?
Een dna test kan duidelijkheid brengen lijkt mij zo; Maar om de kinderen nu bij een oud wijf van 79 onder te brengen, dat vind ik toch knap bizar en onverantwoord.quote:LONDEN - Arnold Klein, de huidarts van Michael Jackson, beweert dat hij de vader is van de twee oudste kinderen van de overleden popster. Dat schrijft de Britse krant The Mirror zondag. Hij zou dit tegen vrienden gezegd hebben
Om deze reden zou de arts een gooi willen doen naar het voogdijschap over de twee, Prince Michael (12) en Paris (11).
Prince Michael en Paris en hun halfbroer Prince Michael II (7) logeren sinds de dood van Michael Jackson, ruim drie weken geleden, bij de moeder van de popster, Katherine Jackson. Momenteel woedt er een juridische strijd over de vraag wie er voor de kinderen moet gaan zorgen. Katherine Jackson (79) steggelt al weken over de voogdij met Jacksons ex-vrouw Debbie Rowe, de moeder van de twee oudste kinderen.
http://www.ad.nl/cultuure(...)oogdij_kinderen.html
ik vind het maar een vaag verhaal rondom die kinderen. Wie mag nou wie. En waarom heeft MJ (die zoveel van kinderen voornamelijk z;n eigen houdt) dit niet "goed" geregeld?quote:Op zondag 19 juli 2009 09:42 schreef turnpoint76 het volgende:
'Arts Jackson wil voogdij kinderen'
[..]
Een dna test kan duidelijkheid brengen lijkt mij zo; Maar om de kinderen nu bij een oud wijf van 79 onder te brengen, dat vind ik toch knap bizar en onverantwoord.
http://entertainment.nl.msn.com/foto/gallery.aspx?cp-documentid=148604535&page=1quote:(Novum/AP) - Michael Jackson was geen megaster die lichamelijk op instorten stond. Uit een autopsierapport blijkt dat de King of Pop gezond was. De armen van de ster zaten onder de puncties, op zijn nek en gezicht zaten littekens en zijn wenkbrauwen en mond had hij laten tatoeëren, maar los daarvan was de ster een gezonde 50-jarige.
Hoewel Jackson eerder wel eens als een uitgemergelde man verscheen, woog de ster op het moment dat hij overleed 62 kilogram. Een acceptabel gewicht voor een man van 1.75 meter. Ook bleek uit het rapport dat zijn hart sterk was. Jackson kampte wel met artritis en zijn longen waren beschadigd, waardoor hij kortademig kon zijn.
Volgens het rapport waren geen van deze gezondheidsproblemen levensbedreigend. Dit bevestigt nogmaals dat de ster op 25 juni is bezweken aan een mix van verdovingsmiddelen die slapeloosheid tegen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |