Zelfde als bij Elvis.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:38 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zie je helaas vaak dat dergelijke mensen de verkeerde mensen aantrekken. Misschien was het heel anders gelopen als hij vroegtijdig goede hulp had gekregen in zijn persoonlijke leven en dan bedoel ik echt jaren terug.
Hij had de huidziekte Vitiligo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:43 schreef N.icka het volgende:
Wanneer is hij eigenlijk wit geworden?
Na Thriller... lijkt mequote:
Ook toen artsen die verkeerd handelden.quote:
Colonel Tom Parkerquote:
Het lijkt mij wel aannemelijk dat er sprake was van een huidziekte.quote:
Is ook nog een grote tentoostelling over in Nederland.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Colonel Tom Parker
Komt een docu op tv vanavond
Als ik zo op wiki kijk naar het verloop vd ziekte lijkt me dat heel niet zo aannemelijk , maar goed ik kan het mis hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:50 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel aannemelijk dat er sprake was van een huidziekte.
En roofbouw, totale uitbuiting, bezit van het volk en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:49 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ook toen artsen die verkeerd handelden.
Eigenlijk had het ook niet anders kunnen aflopen. Triest.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
En roofbouw, totale uitbuiting, bezit van het volk en ga zo maar door.
Nee hij puntte het elke ochtend eventjes netjes bij met een potje latex, nou goed?quote:
Doe eens niet zo lelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee hij puntte het elke ochtend eventjes netjes bij met een potje latex, nou goed?
Zijn hits werkten inderdaad vaak op het sentiment.quote:
Omdat hun vader dat ook al jaren deed?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:10 schreef Anonymousz het volgende:
Een stomme vraag
Waarom droegen de kinderen van Micheal Jackson maskers?
ik kan er niet om lachenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Omdat hun vader dat ook al jaren deed?
Omdat ie niet wou dat zijn kinderen bekend werden in de media?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:10 schreef Anonymousz het volgende:
Een stomme vraag
Waarom droegen de kinderen van Micheal Jackson maskers?
Was te verwachten natuurlijk, maar wel erg goedkoop en gemakkelijk scoren. Hij mag dan wel beroemd en excentriek zijn, maar hij heeft het niet verdiend dat hij zoveel smerigheid over zich heen krijgt en over zich heen heeft gekregen. Michael Jackson was al een gemakkelijk slachtoffer en nou kan hij zich helemaal niet meer verweren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |