abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:14:39 #1
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70403220

Michael Jackson is vanavond met spoed naar het ziekenhuis gebracht in Los Angeles. Bronnen vertellen dat het om een hartstilstand gaat en dat hij in de ambulance gereanimeerd is.

Jackson kreeg donderdag een hartstilstand in zijn huis in Holmby Hills, Los Angeles. Een van zijn medewerkers belde met 911. Verpleegkundigen troffen hem aan zonder hartslag en slaagden er niet in deze weer op gang te krijgen. MJ werd meegenomen naar het UCLA Medical Center waar hij later die middag overleed.

Michael Jackson in vogelvlucht

Michael Jackson werd geboren op 29 augustus 1958 in Gary, Indiana in een muzikaal gezin. Samen met zijn oudere broers maakte hij al piepjong zijn opwachting in The Jackson Five. Roem volgde al snel en ook solo wist Michael succes te boeken. Zo bracht hij 1971 het nummer 'Ben' uit.
Off The Wall

Off The Wall volgde in 1979, verkocht wereldwijd meer dan 20 miljoen exemplaren en zette hem definitief op de kaart als volwaardig solo-artiest. Een voorbode voor zijn grootste prestatie die in 1982 het levenslicht zag.
Thriller

De best verkochte plaat allertijden staat op naam van Mr. Moonwalk. Maar liefst 80 weken stond het album in de Billboard Top 10 in Amerika. Nummers als 'Thriller', 'Beat It' en 'Billy Jean' zijn iconisch geworden voor de muziek van de jaren 80. Ook de bijbehorende clips waren revolutionair voor die tijd.

Bad

Na het succes van Thriller volgde in 1987 Bad. Ook van dit album werd wereldwijd een gigantisch aantal van meer dan 30 miljoen exemplaren verkocht. Jacksons bekendheid was wereldwijd te vergelijken met iconen als Elvis Presley, Pelé en Madonna. Net als bij Thriller werkte Jackson aan dit album samen met producer Quincy Jones.

Dangerous

Na 4 jaar van touren en vele media-optredens duikt hij weer de studio in en brengt hij in 1991 het album Dangerous uit. Wederom een ongekend kassucces met maar liefst 32 miljoen verkochte exemplaren wereldwijd. Jackson klassiekers als 'Black Or White', 'Heal The World', 'Jam' en 'Remember The Time' kwamen van dit album.

Michael Jacksons Privéleven

Privé ging het de fenomenale zanger en danser na die tijdeen stuk minder voor de wind. Er waren zijn mislukte huwelijken met Lisa Marie Presley, de dochter van Elvis Presley, en Debbie Rowe, de moeder van zijn kinderen. En dan nog de spraakmakende aanklacht van kindermisbruik waarbij zijn populariteit een fikse deuk opliep. Ook zijn financiële situatie ging hard achteruit en de schulden stapelden zich op.

Concerten van Michael Jackson in Londen

Jackson ondernam begin 2009 een onverwachte stap toen hij bekendmaakte nog één reeks concerten te gaan geven in de Londense O2 Arena. Van de geplande 10 concerten groeide deze reeks uit tot een serie van ruim 50 concerten!

Bron: 3FM
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:15:26 #2
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70403233
Laatste post uit het vorige topic.
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:13 schreef Hukkie het volgende:
RIP, was een groot fan van MJ, vooral zijn oudere werk en de Jackson 5. Only the good die young.

Zal Maandag as wel topdrukte worden, de cd's en dvd's zijn nu al niet meer aan te slepen. Zelf de platenmaatschappijen hebben bijna geen voorraad meer.
Hier weer verder.
DeviantArt
pi_70403250
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:09 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik kijk juist naar invloed en populariteit al is het succes van Michael Jackson overschaduwd door de problemen in zijn persoonlijke leven.
Je hebt gelijk als je zegt dat die twee solo-acts op eenzame hoogte zitten van de rest. Maar niettemin zit er tussen die twee ook weer een verschil. Problemen in het persoonlijke leven had Elvis ook, wat MJ met een operatiemes deed, deed Elvis met hamburgers en uppers en downers. Maar ergens maakt deze tragiek ook weer dat ze nog groter worden op langere termijn. Beetje het Van Gogh verhaal eigenlijk.

Men zegt weleens dat genialiteit heel dicht bij gestoordheid zit, over Einstein zeiden ze dit zelfs. En het lijkt er wel een beetje op, ook Lennon was, laten we zeggen, excentriek
pi_70403252
Michael Jackson heeft zich vaak ingezet voor goede doelen, daar hoor je nu nog weinig over. Ook in zijn muziek bracht hij zijn maatschappelijke betrokkenheid tot uiting.
  Admin vrijdag 26 juni 2009 @ 18:16:37 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70403270

reactie:
i urge the world to FIND JORDAN CHANDLER - the person who accused Michael Jackson of child molestation - with the WHOLE WORLD watching, the international press and stress cause Michael to live in a VERY UNPEACEFUL LIFE - led him to start taking painkillers - he got addicted - rest is history.

FIND JORDAN CHANDLER, and his father EVAN CHANDLER - have them raped, tortured burned to a crisp and have them KILLED. thank you.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:18:59 #6
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_70403312
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik had mijn post ge-edit.
Andere mensen zullen wel hun redenen hebben om zo overstuur te zijn, wat maakt het jou wat uit? En 'de hand aan zichzelf geslagen'? Daar is nog niets over bekend toch?
Yvonne, ben jij de "oude" Yvonne (sorry...)?

Hij heeft de medicijnen die voor de OD hebben gezorgd gewoon in huis gehad. Zo niet, dan heeft ie een arts zo ver gekregen om euthanasie te plegen.

Ik vind het overstuur zijn op de manier zoals het met dit overlijden gebeurt werkelijk niet te geloven. Kijk naar m'n eerste post hierover, er is geen god doodgegaan of zo.
pi_70403315
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef yvonne het volgende:

reactie:
i urge the world to FIND JORDAN CHANDLER - the person who accused Michael Jackson of child molestation - with the WHOLE WORLD watching, the international press and stress cause Michael to live in a VERY UNPEACEFUL LIFE - led him to start taking painkillers - he got addicted - rest is history.

FIND JORDAN CHANDLER, and his father EVAN CHANDLER - have them raped, tortured burned to a crisp and have them KILLED. thank you.
Dat is dan weet het andere uiteinde. Ook een beetje eng, zulke mensen.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:20:23 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_70403349
Ik ben trouwens ook van mening dat MJ een grote invloed had op de muziekwereld. Even groot als de Beatles of Elvis, alleen groot op zijn eigen manier. The Beatles kan je niet met Elvis vergelijken, en MJ niet met the Beatles. MJ heeft een revolutie teweeg gebracht in dans, performance en bij zijn videoclips. Zonder hem zou de hedendaagse muziek er niet zijn. Net als MJ er waarschijnlijk niet geweest zou zijn zonder the Beatles. Ze waren elk even revolutionair in hun eigen tijd, in de muziekwereld van toen.
Laffe huichelaar
pi_70403350
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:18 schreef Mickey98 het volgende:

[..]

Hij heeft de medicijnen die voor de OD hebben gezorgd gewoon in huis gehad. Zo niet, dan heeft ie een arts zo ver gekregen om euthanasie te plegen.

Ik vind het overstuur zijn op de manier zoals het met dit overlijden gebeurt werkelijk niet te geloven. Kijk naar m'n eerste post hierover, er is geen god doodgegaan of zo.
Of hij heeft echt een 'normale' hartstilstand gehad, zo vreemd zou dat ook niet zijn. Ach, de autopsie zal het uitwijzen. Natuurlijk ging het al langer slecht met MJ, maar door de planning van die concerten had ik dit toch niet verwacht.
pi_70403384
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef yvonne het volgende:

reactie:

Tja, dat krijg je nu ook. Over Michael Jackson gaan veel verhalen de ronde. Hij zou slapen met een aap, slapen in een zuurstoftent, de botten van de Elephant Man hebben gekocht etc. Het was voor hem niet mogelijk om al die roddels en laster te ontzenuwen. Veel mensen hebben misbruik gemaakt van zijn succes en zijn moeilijkheden in zijn persoonlijke leven. Hij is een gemakkelijk slachtoffer. Ook door zijn excentriciteit.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:22:33 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_70403418
quote:

[..]

Geen God, wel een levende legende. Hij was een van de weinige nog levende muzieklegendes, daarom heeft het zo'n impact. Jij hoeft het niet te begrijpen of te voelen, maar laat anderen die dat wel doen in hun waarde aub.
Laffe huichelaar
pi_70403441
quote:

[..]

Het gaat erom dat iemand overleden is die 'larger than life' is. Vandaar de grote aandacht, dat lijkt mij wel duidelijk.
pi_70403449
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Geen God, wel een levende legende. Hij was een van de weinige nog levende muzieklegendes, daarom heeft het zo'n impact. Jij hoeft het niet te begrijpen of te voelen, maar laat anderen die dat wel doen in hun waarde aub.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:26:34 #14
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_70403511
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Heb de hele dag de hele radio-wereld al in z'n waarde gelaten. Het is gewoon een overdreven "stille tocht" die we met z'n allen voeren.
Z'n geschiedenis kan groots worden genoemd maar wat heeft ie de afgelopen 15 jaar nou gedaan, serieus?

Als er dan ook nog meldingen komen die hem bijna boven Elvis en The Beatles plaatsen?
Het enige wat hij boven The Beatles heeft gehad zijn de rechten op hun nummers en de cash die hij daarvan in dat landgoed van hem heeft gestouwd..

A star has died, absoluut.
Morgen een nieuwe ster aan de hemel, geen hand vol maar een land vol.
  Admin vrijdag 26 juni 2009 @ 18:27:14 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70403524
quote:

[..]

Ik ben gewoon Yvonne
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin vrijdag 26 juni 2009 @ 18:27:59 #16
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70403538
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:21 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Tja, dat krijg je nu ook. Over Michael Jackson gaan veel verhalen de ronde. Hij zou slapen met een aap, slapen in een zuurstoftent, de botten van de Elephant Man hebben gekocht etc. Het was voor hem niet mogelijk om al die roddels en laster te ontzenuwen. Veel mensen hebben misbruik gemaakt van zijn succes en zijn moeilijkheden in zijn persoonlijke leven. Hij is een gemakkelijk slachtoffer. Ook door zijn excentriciteit.
Dat dus.

vrijdag 26 juni 2009 @ 18:28:47 #17
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_70403559
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ben gewoon Yvonne

de oude dan toch? Echt niet lullig bedoeld hoor...

Vind het wel grappig om oudere namen terug te zien hier.
  Admin vrijdag 26 juni 2009 @ 18:30:15 #18
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70403605

pi_70403615
Hopen dat de pubers nou wel respect kunnen tonen en hun grappen tegen hun moeders gaan vertellen

Of dat er eens iemand gaat optreden?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70403691
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:26 schreef Mickey98 het volgende:

[..]

Heb de hele dag de hele radio-wereld al in z'n waarde gelaten. Het is gewoon een overdreven "stille tocht" die we met z'n allen voeren.
Z'n geschiedenis kan groots worden genoemd maar wat heeft ie de afgelopen 15 jaar nou gedaan, serieus?

Als er dan ook nog meldingen komen die hem bijna boven Elvis en The Beatles plaatsen?
Het enige wat hij boven The Beatles heeft gehad zijn de rechten op hun nummers en de cash die hij daarvan in dat landgoed van hem heeft gestouwd..

A star has died, absoluut.
Morgen een nieuwe ster aan de hemel, geen hand vol maar een land vol.
Het gaat erom dat niet een van de vele sterren is. Hjj staat met een paar andere mensen op eenzame hoogte in de muziekwereld. Raar dat je dat wilt ontkennen ook al ben je geen liefhebber van zijn muziek.
  Admin vrijdag 26 juni 2009 @ 18:35:13 #21
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70403719
MJ was vilified by Hollywood after he refused to play ball. Half the shit you hear about him is manufactured by corporate big wigs that lost money after bets on record deals went sour.

"We made you, we can destroy you." - Hollywood's motto.

pi_70403742
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben trouwens ook van mening dat MJ een grote invloed had op de muziekwereld. Even groot als de Beatles of Elvis, alleen groot op zijn eigen manier. The Beatles kan je niet met Elvis vergelijken, en MJ niet met the Beatles. MJ heeft een revolutie teweeg gebracht in dans, performance en bij zijn videoclips. Zonder hem zou de hedendaagse muziek er niet zijn. Net als MJ er waarschijnlijk niet geweest zou zijn zonder the Beatles. Ze waren elk even revolutionair in hun eigen tijd, in de muziekwereld van toen.
Klopt helemaal, alle drie revolutionair (snelle verandering in muziek in korte tijd). Het mooie vind ik is dat je de evolutie ziet gebeuren:

Elvis geinspireerd door soulmuziek in ghetto's

Elvis 'King of Rock n Roll' en later 'The King'

Elvis grote inspiratiebron voor Beatles

Beatles evolueren RocknRoll in 'Pop-muziek' en de popcultuur

In kielzog van Beatles in seventies krijgt soul ook een popjasje:
Soultrain met oa Jackson 5

Solo-carrière MJ die popmuziek weer op hoger platform zet (videoclips, choreografie, beat eronder)

en zo gaat dat door...hopelijk
  Trouwste user 2022 vrijdag 26 juni 2009 @ 18:36:45 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_70403756
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:30 schreef denthemen het volgende:

Of dat er eens iemand gaat optreden?
Ja daar is het nu te laat voor.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_70403787
Ja JP heeft wat geroepen over zn dood.

[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2009 19:01:51 ]
pi_70403793
quote:
Zie je helaas vaak dat dergelijke mensen de verkeerde mensen aantrekken. Misschien was het heel anders gelopen als hij vroegtijdig goede hulp had gekregen in zijn persoonlijke leven en dan bedoel ik echt jaren terug.
pi_70403805
Ik snap nog altijd niet hoe hij aan zoveel schulden komt. Wereldwijd worden zijn nummers gedraaid en daar krijgt ie allemaal geld voor. Ik heb zelfs eens gehoord dat er elke minuut ergens op de wereld een nummer van hem te horen is. Het lijkt haast onmogelijk om zoveel geld op te maken waar je eigenlijk van kunt rentenieren, laat staan dat je in de schulden belandt.
pi_70403828
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap nog altijd niet hoe hij aan zoveel schulden komt. Wereldwijd worden zijn nummers gedraaid en daar krijgt ie allemaal geld voor. Ik heb zelfs eens gehoord dat er elke minuut ergens op de wereld een nummer van hem te horen is. Het lijkt haast onmogelijk om zoveel geld op te maken waar je eigenlijk van kunt rentenieren, laat staan dat je in de schulden belandt.
Als je heel veel onverstandige zakelijke beslissingen neemt en de verkeerde mensen om je heen hebt verzameld, dan is het minder onvoorstelbaar.
pi_70403860
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Het gaat er niet om wat je verdient maar wat je uitgeeft. Als jij 100 miljoen hebt ga je ook anders leven en zal je kosten ook omhoog gaan. Verder is het net zoals bij grote bedrijven; wanneer de inkomsten afnemen is het moeilijk om op korte termijn actie te ondernemen en kan het je de kop kosten.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:43:48 #29
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70403926
Wanneer is hij eigenlijk wit geworden?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:45:09 #30
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_70403955
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:43 schreef N.icka het volgende:
Ergens in de jaren 90 geloof ik
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_70403963
die 50 concerten had hij dus nooit gehaald als hij niet was overleden.

hij gaat nu wel zoals die was, een uitgerangeerde ster.

geen laatste optreden meer kunnen geven, misschien wel beter
  Admin vrijdag 26 juni 2009 @ 18:46:04 #32
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70403987
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:38 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zie je helaas vaak dat dergelijke mensen de verkeerde mensen aantrekken. Misschien was het heel anders gelopen als hij vroegtijdig goede hulp had gekregen in zijn persoonlijke leven en dan bedoel ik echt jaren terug.
Zelfde als bij Elvis.

vrijdag 26 juni 2009 @ 18:46:50 #33
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70404006
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:45 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Dat vind ik nog steeds het meest fascinerende aan hem , dat wit worden
pi_70404019
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:43 schreef N.icka het volgende:
Hij had de huidziekte Vitiligo.
pi_70404023
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:45 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Na Thriller... lijkt me
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:48:39 #36
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70404056
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:47 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Hij had de huidziekte Vitiligo.
Dat zegt hij maar is dat zo?
pi_70404061
Tvp, ben erg benieuwd naar de uitslag van de autopsie.
pi_70404068
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zelfde als bij Elvis.
Ook toen artsen die verkeerd handelden.
pi_70404092
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zelfde als bij Elvis.
Colonel Tom Parker
Komt een docu op tv vanavond
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_70404099
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:48 schreef N.icka het volgende:

[..]

Het lijkt mij wel aannemelijk dat er sprake was van een huidziekte.
pi_70404125
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:50 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Colonel Tom Parker
Komt een docu op tv vanavond
Is ook nog een grote tentoostelling over in Nederland.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:51:54 #42
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70404137
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:50 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het lijkt mij wel aannemelijk dat er sprake was van een huidziekte.
Als ik zo op wiki kijk naar het verloop vd ziekte lijkt me dat heel niet zo aannemelijk , maar goed ik kan het mis hebben
  Admin vrijdag 26 juni 2009 @ 18:52:41 #43
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70404154
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:49 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ook toen artsen die verkeerd handelden.
En roofbouw, totale uitbuiting, bezit van het volk en ga zo maar door.

pi_70404191
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

En roofbouw, totale uitbuiting, bezit van het volk en ga zo maar door.
Eigenlijk had het ook niet anders kunnen aflopen. Triest.

Aan de ene kant zou je zeggen dat hij goed gezond zou hebben moeten zijn vanwege de overweldigende prestaties die hij op het podium neerzette en dat hij regelmatig moest oefenen. Volgens mij dronk en rookte hij ook niet. Aan de andere kant zie je dat zelfs topsporters het soms te gek maken en komen te overlijden. Bij hem kwamen natuurlijk ook de vele onnodige operaties en de stress.

[ Bericht 16% gewijzigd door rutger05 op 26-06-2009 19:03:35 ]
pi_70404206
Weirdo Jacko is dood!

>> << omdat hij voor mij een stukje jeugdsentiment is, ik ben opgegroeid met "Ben" en alles wat daarna kwam. Album Thriller, album Off The Wall, gave nummers kwamen daar vanaf.
In die tijd was ie nog "redelijk" normaal, daarna liep het af.

Hij werd raar, en/of raar afgeschilderd door de media. Ik ben ervan overtuigd dat tie nooit een normaal leven heeft geleid sinds ie bij de Jackson Five terecht kwam.
Altijd in the picture, echt altijd, wie zou daar niet gek van worden?

Ik heb vandaag op de radio een aantal nummers gehoord die ik allang weer vergeten was, mooie nummers, en voor mij laat ie dat achter.
Goeie muziek, goeie danser, mooie clips...
Verder iemand die nooit een "normaal" leven heeft geleid, ik denk dat tie vaak eenzaam was....

Weird was ie, dat staat vast...
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_70404226
Ik hoorde het nieuws pas toen ik vanmorgen rond half 11 uit mijn bed kwam rollen. De hele dag niet echt aangedacht maar nu ik een tijdje naar wat liedjes van 'm zit te luisteren moet ik zeggen dat 't me toch wel wat doet.
MJ was mijn eerste echte muzikale idool, de eerste waar ik bewust een cd van kocht en helemaal grijs draaide.
ijs_beer fan!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:55:34 #47
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_70404235
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:48 schreef N.icka het volgende:

[..]

Nee hij puntte het elke ochtend eventjes netjes bij met een potje latex, nou goed?
Ik ga naar huis.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:58:22 #48
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70404310
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef nietzman het volgende:

[..]

Nee hij puntte het elke ochtend eventjes netjes bij met een potje latex, nou goed?
Doe eens niet zo lelijk
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:00:13 #49
189430 Anonymousz
pi_70404355
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:00:58 #50
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_70404373
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:58 schreef N.icka het volgende:

[..]

Doe eens niet zo lelijk
Doe dan niet zo clueless. .
Ik ga naar huis.
pi_70404493
quote:
Zijn hits werkten inderdaad vaak op het sentiment.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:10:48 #53
189430 Anonymousz
pi_70404634
Een stomme vraag
Waarom droegen de kinderen van Micheal Jackson maskers ?
pi_70404650
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:10 schreef Anonymousz het volgende:
Een stomme vraag
Omdat hun vader dat ook al jaren deed?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:12:18 #55
189430 Anonymousz
pi_70404674
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:11 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Omdat hun vader dat ook al jaren deed?
ik kan er niet om lachen
pi_70404722
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:10 schreef Anonymousz het volgende:
Een stomme vraag
Omdat ie niet wou dat zijn kinderen bekend werden in de media?

gok ik
pi_70404725
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]

www.doyouknowflo.nl
pi_70404727
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]

www.doyouknowflo.nl
Was te verwachten natuurlijk, maar wel erg goedkoop en gemakkelijk scoren. Hij mag dan wel beroemd en excentriek zijn, maar hij heeft het niet verdiend dat hij zoveel smerigheid over zich heen krijgt en over zich heen heeft gekregen. Michael Jackson was al een gemakkelijk slachtoffer en nou kan hij zich helemaal niet meer verweren.
pi_70404768
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:12 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ik kan er niet om lachen
Maar waarschijnlijk is dat toch de reden.
pi_70404822
Dag Michael.

Misschien maar goed dat je de, zeer grote kans op, vernedering tijdens de 50 concerten bespaard is gebleven.
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:29:27 #61
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_70405208
Ff wat anders:

Farrah Fawcett overleden

Uitgegeven: 25 juni 2009 19:02
Laatst gewijzigd: 26 juni 2009 10:13

LOS ANGELES - De Amerikaanse oud-actrice Farrah Fawcett is op 62-jarige leeftijd overleden. Dat meldde de Amerikaanse zender CNN donderdag op zijn website. Fawcett was vooral bekend als blonde schone uit Charlie's Angels.
Farrah Fawcett overledenslideshow video Fawcett had al enkele jaren kanker en was een dag eerder opgenomen in het ziekenhuis in Los Angeles. Haar partner Ryan O'Neal liet eerder deze week weten binnenkort met Fawcett te zullen trouwen.

''Na een lange en dappere strijd tegen kanker is onze geliefde Farrah overleden'', aldus O'Neal, die aan haar zijde was toen Fawcett in het ziekenhuis overleed.

Kracht

''Hoewel dit een hele zware periode is voor haar vrienden en familie, halen we kracht uit de mooie momenten die we de afgelopen jaren met haar hebben beleefd en het plezier dat ze mensen over de hele wereld heeft gebracht'', aldus O'Neal, met wie Fawcett sinds 1982 een knipperlichtrelatie had.

Jaclyn Smith, voormalig Charlie's Angels-collega: ''Farrah had vertrouwen, kracht en geloof. Nu heeft ze vrede en is ze bij de echte engelen.''

Verdrietig

''Ik ben vreselijk verdrietig om het overlijden van Farrah. Ze was ontzettend dapper en God zal haar met open armen verwelkomen'', aldus oud-Angel Cheryl Ladd.

Vorige maand was de strijd van Fawcett tegen de slopende ziekte te volgen in de serie Farrah's Story, die in Amerika op tv werd uitgezonden.

© ANP
  Admin vrijdag 26 juni 2009 @ 19:30:20 #62
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70405235
FF heef ook al een eigen topic.

vrijdag 26 juni 2009 @ 19:30:47 #63
189430 Anonymousz
pi_70405246

Vreselijke foto bah
geef mij maar de getinte MJ
pi_70405259
Zijn hart stopte ermee, volgens mij was hij al een tijdje overleden.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:33:33 #65
189430 Anonymousz
pi_70405317
Op TMF laten ze de hele dag MJ videoclips zien
pi_70405321
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:13 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Was te verwachten natuurlijk, maar wel erg goedkoop en gemakkelijk scoren. Hij mag dan wel beroemd en excentriek zijn, maar hij heeft het niet verdiend dat hij zoveel smerigheid over zich heen krijgt en over zich heen heeft gekregen. Michael Jackson was al een gemakkelijk slachtoffer en nou kan hij zich helemaal niet meer verweren.
Ik zie het anders...
Hij (zijn dood) krijgt alle aandacht. En van een ander beromd/bekend overleden ster hoor je niks.
Terwijl Farrah Fawcett (naar mijn mening) ertegen heeft gevecht.
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:34:46 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_70405346
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:30 schreef yvonne het volgende:
FF heef ook al een eigen topic.
Firefox zal wel meerdere topics hebben
Laffe huichelaar
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:34:56 #68
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70405352

Verslaggeving in een notedoop.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_70405386
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:29 schreef Mickey98 het volgende:
Ff wat anders:

Farrah Fawcett overleden

Uitgegeven: 25 juni 2009 19:02
Laatst gewijzigd: 26 juni 2009 10:13

LOS ANGELES - De Amerikaanse oud-actrice Farrah Fawcett is op 62-jarige leeftijd overleden. Dat meldde de Amerikaanse zender CNN donderdag op zijn website. Fawcett was vooral bekend als blonde schone uit Charlie's Angels.
Farrah Fawcett overledenslideshow video Fawcett had al enkele jaren kanker en was een dag eerder opgenomen in het ziekenhuis in Los Angeles. Haar partner Ryan O'Neal liet eerder deze week weten binnenkort met Fawcett te zullen trouwen.

''Na een lange en dappere strijd tegen kanker is onze geliefde Farrah overleden'', aldus O'Neal, die aan haar zijde was toen Fawcett in het ziekenhuis overleed.

Kracht

''Hoewel dit een hele zware periode is voor haar vrienden en familie, halen we kracht uit de mooie momenten die we de afgelopen jaren met haar hebben beleefd en het plezier dat ze mensen over de hele wereld heeft gebracht'', aldus O'Neal, met wie Fawcett sinds 1982 een knipperlichtrelatie had.

Jaclyn Smith, voormalig Charlie's Angels-collega: ''Farrah had vertrouwen, kracht en geloof. Nu heeft ze vrede en is ze bij de echte engelen.''

Verdrietig

''Ik ben vreselijk verdrietig om het overlijden van Farrah. Ze was ontzettend dapper en God zal haar met open armen verwelkomen'', aldus oud-Angel Cheryl Ladd.

Vorige maand was de strijd van Fawcett tegen de slopende ziekte te volgen in de serie Farrah's Story, die in Amerika op tv werd uitgezonden.

© ANP
We weten nu wel dat jij Michaels dood minder erg vindt.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:37:16 #70
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70405414
Heb nog een originele vinyl van Thriller uit 1982. Als 10 jarige Hukkie voor mijn verjaardag gekregen van mijn moeder, en gekocht bij de Albert Heijn voor fl. 23,90.
Grijsgedraaid uiteraard, kan (kon) de hele plaat letterlijk meezingen.
DeviantArt
pi_70405424
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:34 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]

Verslaggeving in een notedoop.
O, zo waar, . Ik ga zowat huilen van de media.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:39:34 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70405486
ik las op cnn dat het raport van de lijkschouwer waarschijnlijk wel een paar weken op zich laat wachten omdat ze allemaal super extended tests gaan doen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_70405566
Michael Jackson 911 Tape On the Way
Posted Jun 26th 2009 1:30PM by TMZ Staff

The Michael Jackson 911 tape will be released to the public within an hour and TMZ will stream it live.

Story developing...
pi_70405570
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:37 schreef Hukkie het volgende:
Heb nog een originele vinyl van Thriller uit 1982. Als 10 jarige Hukkie voor mijn verjaardag gekregen van mijn moeder, en gekocht bij de Albert Heijn voor fl. 23,90.
Grijsgedraaid uiteraard, kan (kon) de hele plaat letterlijk meezingen.
Ik heb Of the wall,Thriller, BAD op Vinyl en CD.
Van de '88 Bad tour, concert kaart, T-shirts, sjaal, vlag, badlaken, tourboek.
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
pi_70405616
quote:
Kippenvel
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')