Hier weer verder.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:13 schreef Hukkie het volgende:
RIP, was een groot fan van MJ, vooral zijn oudere werk en de Jackson 5. Only the good die young.
Zal Maandag as wel topdrukte worden, de cd's en dvd's zijn nu al niet meer aan te slepen. Zelf de platenmaatschappijen hebben bijna geen voorraad meer.
Je hebt gelijk als je zegt dat die twee solo-acts op eenzame hoogte zitten van de rest. Maar niettemin zit er tussen die twee ook weer een verschil. Problemen in het persoonlijke leven had Elvis ook, wat MJ met een operatiemes deed, deed Elvis met hamburgers en uppers en downers. Maar ergens maakt deze tragiek ook weer dat ze nog groter worden op langere termijn. Beetje het Van Gogh verhaal eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:09 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik kijk juist naar invloed en populariteit al is het succes van Michael Jackson overschaduwd door de problemen in zijn persoonlijke leven.
Yvonne, ben jij de "oude" Yvonne (sorry...)?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had mijn post ge-edit.
Andere mensen zullen wel hun redenen hebben om zo overstuur te zijn, wat maakt het jou wat uit? En 'de hand aan zichzelf geslagen'? Daar is nog niets over bekend toch?
Dat is dan weet het andere uiteinde. Ook een beetje eng, zulke mensen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef yvonne het volgende:
reactie:
i urge the world to FIND JORDAN CHANDLER - the person who accused Michael Jackson of child molestation - with the WHOLE WORLD watching, the international press and stress cause Michael to live in a VERY UNPEACEFUL LIFE - led him to start taking painkillers - he got addicted - rest is history.
FIND JORDAN CHANDLER, and his father EVAN CHANDLER - have them raped, tortured burned to a crisp and have them KILLED. thank you.
Of hij heeft echt een 'normale' hartstilstand gehad, zo vreemd zou dat ook niet zijn. Ach, de autopsie zal het uitwijzen. Natuurlijk ging het al langer slecht met MJ, maar door de planning van die concerten had ik dit toch niet verwacht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:18 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Yvonne, ben jij de "oude" Yvonne (sorry...)?
Hij heeft de medicijnen die voor de OD hebben gezorgd gewoon in huis gehad. Zo niet, dan heeft ie een arts zo ver gekregen om euthanasie te plegen.
Ik vind het overstuur zijn op de manier zoals het met dit overlijden gebeurt werkelijk niet te geloven. Kijk naar m'n eerste post hierover, er is geen god doodgegaan of zo.
Tja, dat krijg je nu ook. Over Michael Jackson gaan veel verhalen de ronde. Hij zou slapen met een aap, slapen in een zuurstoftent, de botten van de Elephant Man hebben gekocht etc. Het was voor hem niet mogelijk om al die roddels en laster te ontzenuwen. Veel mensen hebben misbruik gemaakt van zijn succes en zijn moeilijkheden in zijn persoonlijke leven. Hij is een gemakkelijk slachtoffer. Ook door zijn excentriciteit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef yvonne het volgende:
reactie:
i urge the world to FIND JORDAN CHANDLER - the person who accused Michael Jackson of child molestation - with the WHOLE WORLD watching, the international press and stress cause Michael to live in a VERY UNPEACEFUL LIFE - led him to start taking painkillers - he got addicted - rest is history.
FIND JORDAN CHANDLER, and his father EVAN CHANDLER - have them raped, tortured burned to a crisp and have them KILLED. thank you.
Geen God, wel een levende legende. Hij was een van de weinige nog levende muzieklegendes, daarom heeft het zo'n impact. Jij hoeft het niet te begrijpen of te voelen, maar laat anderen die dat wel doen in hun waarde aub.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:18 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Hij heeft de medicijnen die voor de OD hebben gezorgd gewoon in huis gehad. Zo niet, dan heeft ie een arts zo ver gekregen om euthanasie te plegen.
Ik vind het overstuur zijn op de manier zoals het met dit overlijden gebeurt werkelijk niet te geloven. Kijk naar m'n eerste post hierover, er is geen god doodgegaan of zo.
Het gaat erom dat iemand overleden is die 'larger than life' is. Vandaar de grote aandacht, dat lijkt mij wel duidelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:18 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen God, wel een levende legende. Hij was een van de weinige nog levende muzieklegendes, daarom heeft het zo'n impact. Jij hoeft het niet te begrijpen of te voelen, maar laat anderen die dat wel doen in hun waarde aub.
Heb de hele dag de hele radio-wereld al in z'n waarde gelaten. Het is gewoon een overdreven "stille tocht" die we met z'n allen voeren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen God, wel een levende legende. Hij was een van de weinige nog levende muzieklegendes, daarom heeft het zo'n impact. Jij hoeft het niet te begrijpen of te voelen, maar laat anderen die dat wel doen in hun waarde aub.
Ik ben gewoon Yvonnequote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:18 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:21 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je nu ook. Over Michael Jackson gaan veel verhalen de ronde. Hij zou slapen met een aap, slapen in een zuurstoftent, de botten van de Elephant Man hebben gekocht etc. Het was voor hem niet mogelijk om al die roddels en laster te ontzenuwen. Veel mensen hebben misbruik gemaakt van zijn succes en zijn moeilijkheden in zijn persoonlijke leven. Hij is een gemakkelijk slachtoffer. Ook door zijn excentriciteit.
Het gaat erom dat niet een van de vele sterren is. Hjj staat met een paar andere mensen op eenzame hoogte in de muziekwereld. Raar dat je dat wilt ontkennen ook al ben je geen liefhebber van zijn muziek.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:26 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Heb de hele dag de hele radio-wereld al in z'n waarde gelaten. Het is gewoon een overdreven "stille tocht" die we met z'n allen voeren.
Z'n geschiedenis kan groots worden genoemd maar wat heeft ie de afgelopen 15 jaar nou gedaan, serieus?
Als er dan ook nog meldingen komen die hem bijna boven Elvis en The Beatles plaatsen?
Het enige wat hij boven The Beatles heeft gehad zijn de rechten op hun nummers en de cash die hij daarvan in dat landgoed van hem heeft gestouwd..
A star has died, absoluut.
Morgen een nieuwe ster aan de hemel, geen hand vol maar een land vol.
Klopt helemaal, alle drie revolutionair (snelle verandering in muziek in korte tijd). Het mooie vind ik is dat je de evolutie ziet gebeuren:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben trouwens ook van mening dat MJ een grote invloed had op de muziekwereld. Even groot als de Beatles of Elvis, alleen groot op zijn eigen manier. The Beatles kan je niet met Elvis vergelijken, en MJ niet met the Beatles. MJ heeft een revolutie teweeg gebracht in dans, performance en bij zijn videoclips. Zonder hem zou de hedendaagse muziek er niet zijn. Net als MJ er waarschijnlijk niet geweest zou zijn zonder the Beatles. Ze waren elk even revolutionair in hun eigen tijd, in de muziekwereld van toen.
Ja daar is het nu te laat voor.quote:
Zie je helaas vaak dat dergelijke mensen de verkeerde mensen aantrekken. Misschien was het heel anders gelopen als hij vroegtijdig goede hulp had gekregen in zijn persoonlijke leven en dan bedoel ik echt jaren terug.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:30 schreef yvonne het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_waarschuwen__.html
Als je heel veel onverstandige zakelijke beslissingen neemt en de verkeerde mensen om je heen hebt verzameld, dan is het minder onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap nog altijd niet hoe hij aan zoveel schulden komt. Wereldwijd worden zijn nummers gedraaid en daar krijgt ie allemaal geld voor. Ik heb zelfs eens gehoord dat er elke minuut ergens op de wereld een nummer van hem te horen is. Het lijkt haast onmogelijk om zoveel geld op te maken waar je eigenlijk van kunt rentenieren, laat staan dat je in de schulden belandt.
Het gaat er niet om wat je verdient maar wat je uitgeeft. Als jij 100 miljoen hebt ga je ook anders leven en zal je kosten ook omhoog gaan. Verder is het net zoals bij grote bedrijven; wanneer de inkomsten afnemen is het moeilijk om op korte termijn actie te ondernemen en kan het je de kop kosten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap nog altijd niet hoe hij aan zoveel schulden komt. Wereldwijd worden zijn nummers gedraaid en daar krijgt ie allemaal geld voor. Ik heb zelfs eens gehoord dat er elke minuut ergens op de wereld een nummer van hem te horen is. Het lijkt haast onmogelijk om zoveel geld op te maken waar je eigenlijk van kunt rentenieren, laat staan dat je in de schulden belandt.
Ergens in de jaren 90 geloof ikquote:
Zelfde als bij Elvis.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:38 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zie je helaas vaak dat dergelijke mensen de verkeerde mensen aantrekken. Misschien was het heel anders gelopen als hij vroegtijdig goede hulp had gekregen in zijn persoonlijke leven en dan bedoel ik echt jaren terug.
Hij had de huidziekte Vitiligo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:43 schreef N.icka het volgende:
Wanneer is hij eigenlijk wit geworden?
Na Thriller... lijkt mequote:
Colonel Tom Parkerquote:
Is ook nog een grote tentoostelling over in Nederland.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Colonel Tom Parker
Komt een docu op tv vanavond
Als ik zo op wiki kijk naar het verloop vd ziekte lijkt me dat heel niet zo aannemelijk , maar goed ik kan het mis hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:50 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel aannemelijk dat er sprake was van een huidziekte.
En roofbouw, totale uitbuiting, bezit van het volk en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:49 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ook toen artsen die verkeerd handelden.
Eigenlijk had het ook niet anders kunnen aflopen. Triest.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
En roofbouw, totale uitbuiting, bezit van het volk en ga zo maar door.
Nee hij puntte het elke ochtend eventjes netjes bij met een potje latex, nou goed?quote:
Doe eens niet zo lelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee hij puntte het elke ochtend eventjes netjes bij met een potje latex, nou goed?
Omdat hun vader dat ook al jaren deed?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:10 schreef Anonymousz het volgende:
Een stomme vraag
Waarom droegen de kinderen van Micheal Jackson maskers?
ik kan er niet om lachenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Omdat hun vader dat ook al jaren deed?
Omdat ie niet wou dat zijn kinderen bekend werden in de media?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:10 schreef Anonymousz het volgende:
Een stomme vraag
Waarom droegen de kinderen van Micheal Jackson maskers?
Was te verwachten natuurlijk, maar wel erg goedkoop en gemakkelijk scoren. Hij mag dan wel beroemd en excentriek zijn, maar hij heeft het niet verdiend dat hij zoveel smerigheid over zich heen krijgt en over zich heen heeft gekregen. Michael Jackson was al een gemakkelijk slachtoffer en nou kan hij zich helemaal niet meer verweren.quote:
Ik zie het anders...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:13 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk, maar wel erg goedkoop en gemakkelijk scoren. Hij mag dan wel beroemd en excentriek zijn, maar hij heeft het niet verdiend dat hij zoveel smerigheid over zich heen krijgt en over zich heen heeft gekregen. Michael Jackson was al een gemakkelijk slachtoffer en nou kan hij zich helemaal niet meer verweren.
We weten nu wel dat jij Michaels dood minder erg vindt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:29 schreef Mickey98 het volgende:
Ff wat anders:
Farrah Fawcett overleden
Uitgegeven: 25 juni 2009 19:02
Laatst gewijzigd: 26 juni 2009 10:13
LOS ANGELES - De Amerikaanse oud-actrice Farrah Fawcett is op 62-jarige leeftijd overleden. Dat meldde de Amerikaanse zender CNN donderdag op zijn website. Fawcett was vooral bekend als blonde schone uit Charlie's Angels.
Farrah Fawcett overledenslideshow video Fawcett had al enkele jaren kanker en was een dag eerder opgenomen in het ziekenhuis in Los Angeles. Haar partner Ryan O'Neal liet eerder deze week weten binnenkort met Fawcett te zullen trouwen.
''Na een lange en dappere strijd tegen kanker is onze geliefde Farrah overleden'', aldus O'Neal, die aan haar zijde was toen Fawcett in het ziekenhuis overleed.
Kracht
''Hoewel dit een hele zware periode is voor haar vrienden en familie, halen we kracht uit de mooie momenten die we de afgelopen jaren met haar hebben beleefd en het plezier dat ze mensen over de hele wereld heeft gebracht'', aldus O'Neal, met wie Fawcett sinds 1982 een knipperlichtrelatie had.
Jaclyn Smith, voormalig Charlie's Angels-collega: ''Farrah had vertrouwen, kracht en geloof. Nu heeft ze vrede en is ze bij de echte engelen.''
Verdrietig
''Ik ben vreselijk verdrietig om het overlijden van Farrah. Ze was ontzettend dapper en God zal haar met open armen verwelkomen'', aldus oud-Angel Cheryl Ladd.
Vorige maand was de strijd van Fawcett tegen de slopende ziekte te volgen in de serie Farrah's Story, die in Amerika op tv werd uitgezonden.
© ANP
O, zo waar,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:34 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Verslaggeving in een notedoop.
Ik heb Of the wall,Thriller, BAD op Vinyl en CD.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:37 schreef Hukkie het volgende:
Heb nog een originele vinyl van Thriller uit 1982. Als 10 jarige Hukkie voor mijn verjaardag gekregen van mijn moeder, en gekocht bij de Albert Heijn voor fl. 23,90.
Grijsgedraaid uiteraard, kan (kon) de hele plaat letterlijk meezingen.
Kippenvelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |