dus ditquote:Op vrijdag 26 juni 2009 06:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
MJ was eigenlijk al jaren dood.
Jackson 5, Off the Wall en Thriller waren geniaal. Daarna bagger.
Muzikaal was het inderdaad niet zo best meer. Al zal ik Bad en Black & White niet tot complete bagger rekenen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 06:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nee, echt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:20 schreef Klonk het volgende:
is ie nu echt dood of nog steeds geruchten ?
Het is echt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:20 schreef Klonk het volgende:
is ie nu echt dood of nog steeds geruchten ?
Vraag me af hoe jouw playlist eruit ziet als je "Bad" als bagger typeert...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 06:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ja, dat dus!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:50 schreef NorthernStar het volgende:
Heb persoonlijk nooit veel aan zijn muziek gevonden, eigenlijk niks, het is mijn smaak niet. En dat sommige nummers echt helemaal grijs gedraaid zijn helpt dan ook al niet.
Maar ontegenzeggelijk dat hij een muzikaal genie was. Nagenoeg alle nummers van zijn albums werden hits. Weinig die hem dat na kunnen doen. En hij was (in zijn actieve periode) ook steeds vernieuwend.
Jammer voor hem dat hij zo met zichzelf in de knoei zat, zeg maar rustig ernstig verknipt was. Wellicht hoort dat erbij om genie te kunnen zijn.
Ajuus Wacko!
Het zat er wel al een beetje aan te komen natuurlijk. Er zijn heel veel theorieën wat hij allemaal eventueel onder de leden zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar was ie aan de medicijen of zo? Het is niet normaal dat iemand van die leeftijd sterft aan een hartstilstand...
Laatst mijn bedrijfsleider begraven . Die was 28....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar was ie aan de medicijen of zo? Het is niet normaal dat iemand van die leeftijd sterft aan een hartstilstand...
Denk eens aan de druk die op hem stond, dat optreden moest gaan komen..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het lichaam wordt nu door een lijkschouwer onderzocht naar de doodsoorzaak.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
yup je kunt nog zo jong zijn, iedereen kan de klos zijn, hoe erg ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:58 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Laatst mijn bedrijfsleider begraven . Die was 28....
Hij had een soort annorexia denk ik
Naar verluidt woog hij minder dan 57 kilo. Onlangs werd huidkanker bij zanger geconstateerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het lichaam wordt nu door een lijkschouwer onderzocht naar de doodsoorzaak.
En het kan wel hoor. Een vriend van mij is het al op z'n 31ste gebeurd.
neequote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:11 schreef JeMoeder het volgende:
Is het raar om te zeggen dat dit (naast het persoonlijke drama natuurlijk) mij helemaal niets doet?
Denk dat de meeste mensen de mens Jackson niet gaan missen. De muzikant daarentegen......quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:11 schreef JeMoeder het volgende:
Is het raar om te zeggen dat dit (naast het persoonlijke drama natuurlijk) mij helemaal niets doet?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:10 schreef Cynix ® het volgende:
RIP.
Nooit een grote fan geweest van zijn muziek, maar ontegenzeggelijk een van 's werelds grootste artiesten.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 06:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:16 schreef JeMoeder het volgende:
Eerlijk gezegd komt het niet echt als een verassing.
Elvis leeft ook nog steeds, hoorquote:
Rightttt , alsof de 80's alleen uit MJ muziek bestondquote:
Maar hij was wel een icoon van de 80's. Voor sommigen kan het dan toch zo aanvoelen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:55 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Rightttt , alsof de 80's alleen uit MJ muziek bestond
Giel zei: may he rest in pieces... maar ik weet niet zeker of het een grapje was of gewoon een verspreking...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:03 schreef tony_clifton- het volgende:
Triest verhaal idd, wat succes/druk met een mens kan doen... En je ziet 't nog elke dag...
Hij laat uiteindelijk toch wel een hele boel achter...
De eerste slechte moppen zijn trouwens ook al gearriveerd:
'MJ died after eating 12 year old nuts'
Grappig was het iig niet. MJ was een verstrooid man met een grote geschiedenis, Heeft veel voor de popmuziek betekend. RIP indeedquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:08 schreef charleen het volgende:
[..]
Giel zei: may he rest in pieces... maar ik weet niet zeker of het een grapje was of gewoon een verspreking...
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
Grappig was het iig niet.
Mooi gegegdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:34 schreef Locusta het volgende:
Damndat was wel even schrikken vanmorgen....
Wat heeft die man veel meegemaakt in zijn leven en wat een geniale muziek maakte hij!
Fijn dat hij nu eindelijk rust heeft..
Doe normaal of zeg gewoon niks.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:45 schreef scarefreak het volgende:
's Werelds bekendste pedofiel zal ongeveer nu niet zo prettig nieuws te horen krijgen van Petrus...
Proestquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:59 schreef Leef het volgende:
Ik hoop voor hem dat hij in de hemel gewoon weer een neger mag zijn.
Wat is het verhaal achter deze clip? Al die celebs...quote:
Ja, je hebt gelijk. Jij weet precies wat iedereen hier de afgelopen jaren heeft gezegd. Goedzo. Doeiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:50 schreef scarefreak het volgende:
Lekker hypocriet allemaal.
Jarenlang hem volledig de grond in boren.
Vervolgens hem de hemel in prijzen terwijl er jarenlang volgehouden is dat hij daar absoluut niet thuis hoorde mocht hij komen te overlijden...
quote:Prijs:
Datum: 26-06-09 09:12
Gezien: 72 keer
Contact informatie
Naam:
Bekijk alle advertenties van adverteerder
Beschrijving
Te koop: 2 kaartjes (zitplaatsen) voor het concert van Michael Jackson op 24 juli (vrijdag) in het O2 stadion te London.
Kaartjes zijn origineel met aankoopbewijs.
De artiest:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:50 schreef scarefreak het volgende:
Vervolgens hem de hemel in prijzen terwijl er jarenlang volgehouden is dat hij daar absoluut niet thuis hoorde mocht hij komen te overlijden...
Als ik jou nou vertel dat de krant rond een uur of 11, 12 wel écht af moet zijn, en dat ze er de hele dag over doen om zo'n voorpagina in elkaar te zetten, dan snap je wel dat het al heel wat is dat ze zulk last-minute nieuws nog kunnen verwerken, toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:03 schreef wapwip het volgende:
Trouwens wel écht schandalig dat ik vandaag mijn brabants dagblad open doe en dat ze dan koppen met "veel mis met bonnetjes van b&w". En dan rechtsonder in het hoekje heel klein, zonder foto of niets een mededeling van hooguit 10 regels dat Michael Jackson dood is.
Ik moest echt zoeken om het artikel te vinden, schandalig.
Ze hebben blijkbaar wel tijd gehad om er een heel klein artikel in het hoekje aan te wijden,,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als ik jou nou vertel dat de krant rond een uur of 11, 12 wel écht af moet zijn, en dat ze er de hele dag over doen om zo'n voorpagina in elkaar te zetten, dan snap je wel dat het al heel wat is dat ze zulk last-minute nieuws nog kunnen verwerken, toch?
Blijft een geweldig nummer.quote:
Idd. Al zag ik hier in België al wel een paar kranten die er wel al een paar pagina's aan wijdde (ook dat ie was overleden), dus die zijn echt pas laat gedrukt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als ik jou nou vertel dat de krant rond een uur of 11, 12 wel écht af moet zijn, en dat ze er de hele dag over doen om zo'n voorpagina in elkaar te zetten, dan snap je wel dat het al heel wat is dat ze zulk last-minute nieuws nog kunnen verwerken, toch?
Dat kan meestal nog wel op het laatst worden ingezet. Een compleet artikel met achtergronden en dergelijke is wel lastig. Dan moet de oude kop worden verplaatst naar pagina 2, en pagina 2 nieuws naar pagina 3, etc etc.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:11 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar wel tijd gehad om er een heel klein artikel in het hoekje aan te wijden,,
Rond de tijd dat die krant naar de persen ging was nog niet eens bekent of hij wel dood was. Wat wil je dan, een dagblad met de kwaliteit van de Privé of een objectief nieuwsblad?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:11 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar wel tijd gehad om er een heel klein artikel in het hoekje aan te wijden,,
Nu die rare Wham! homo nog en de beste is als laatste overgebleven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:22 schreef k_i_m het volgende:
Nou hebben we alleen George Michael en Prince nog over.
Wat... die autist die zogenaamd ECHT geen homo is?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nu die rare Wham! homo nog en de beste is als laatste overgebleven.
Ik denk dat je in de war bent met het grootste muzikale genie van de afgelopen paar decennia.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat... die autist die zogenaamd ECHT geen homo is?
overdrijven is ook een vak...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met het grootste muzikale genie van de afgelopen paar decennia.
quote:
Ik vraag me af welke kosten ze hebben omdat het niet doorgaat. Er komen geen toeschouwers, dus - er vanuit gaande dat ze geld terugbetalen - komt er nauwelijks iets binnen. Maar ze hoeven toch ook niet veel uit te geven?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:23 schreef Unrealist- het volgende:
Dit kan best ook nog het einde worden voor iets anders, namelijk AEG live:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)p-voor-aeg-live.html
"Dagblad The Times raamde de schade voor AEG Live vrijdag op 350 miljoen euro."![]()
Wat denk je van de kosten van het huren van de O2 Arena?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke kosten ze hebben omdat het niet doorgaat. Er komen geen toeschouwers, dus - er vanuit gaande dat ze geld terugbetalen - komt er nauwelijks iets binnen. Maar ze hoeven toch ook niet veel uit te geven?
Ja, maar dat kost geen 350 miljoen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:55 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Wat denk je van de kosten van het huren van de O2 Arena?
Ach, een combinatie van factoren. Dat en zijn huidkanker en dus medicijnen etc.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:56 schreef Re het volgende:
teveel getraind voor zijn laatste concerten zeker
jammer van de artiest die de wereld wel op zijn kop zette
Ik zeg het je, in 2010 staat-ie gewoon in de O2 Arena en heeft-ie z'n schulden afbetaaldquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
BOL.com verkoopt elke tien seconden een album van MJ.
Dat heet nou verzekeringswerk...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke kosten ze hebben omdat het niet doorgaat. Er komen geen toeschouwers, dus - er vanuit gaande dat ze geld terugbetalen - komt er nauwelijks iets binnen. Maar ze hoeven toch ook niet veel uit te geven?
Ik ben er ook nog ! Wel zonde dit, toch ..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:22 schreef k_i_m het volgende:
Nou hebben we alleen George Michael en Prince nog over.
Nu die rare Wham !homo en Elcastel nog en de beste is als laatste overgebleven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:07 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog ! Wel zonde dit, toch ..
13/7/2009 zou hij er al staan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:04 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik zeg het je, in 2010 staat-ie gewoon in de O2 Arena en heeft-ie z'n schulden afbetaald
Jawel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:14 schreef Slappy het volgende:
http://www.ad.nl/cultuure(...)on_50_overleden.html
Allah zei Jeremy maar Michael is toch nooit Moslim geweest
Ik kan alleen een vaag bericht vinden van telegraphquote:
http://www.telegraaf.nl/2(...)_moslim__.html?p=2,2quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:14 schreef Slappy het volgende:
http://www.ad.nl/cultuure(...)on_50_overleden.html
Allah zei Jeremy maar Michael is toch nooit Moslim geweest
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:12 schreef One_conundrum het volgende:
Nu die rare Wham !homo en Elcastel nog en de beste is als laatste overgebleven.
Dan moet jij wel héél slecht zijn in googlen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:18 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ik kan alleen een vaag bericht vinden van telegraph
Dat is inderdaad niet normaal. De meeste artiesten doen het dubbele in die periode.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:16 schreef Dutchguy het volgende:
Vijftig concerten in negen maanden is toch ook niet normaal?
Misschien rijden ze wel ff de kist het stadion rond zodat het gewoon door kan gaan allemaal. Beetje Hazes-style. Je weet het niet he!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:49 schreef Falco het volgende:
Die concertgangers krijgen wel hun geld neem ik aan!
Kan je inruilen tegen een stuk lichaam van MJ (hand, neus, penis, gebleekte huid).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:49 schreef Falco het volgende:
Die concertgangers krijgen wel hun geld neem ik aan!
Trieste tyfus hondquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:48 schreef melovechai het volgende:
mooi een smerige tering pedo is dood!
beste bericht dat me vannacht bereikte
He kneus: http://nl.wikinews.org/wiki/Michael_Jackson_vrijgesprokenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:48 schreef melovechai het volgende:
de top 15 is gewoon van MJquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
http://www.amazon.com/gp/bestsellers/music/ref=sv_m_3
Precies...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:57 schreef buachaille het volgende:
Michael Jackson is nooit veroordeeld, en als er wat aan de hand was geweest dan was in de US al lang de beerput gelicht.
Ik ben misschien wat naief maar ik ga er vanuit dat hij gewoon erg excentriek was maar volgens mij geen pedoseksueel roofdier.
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies...
Gewoon een exentriekeling die nooit de kans heeft gehad om volwassen te worden. Vandaar ook dat ie zo graag met kinderen omging. Vrij onschuldig allemaal, denk ik zo. Maar goed... we zullen het nooit zeker weten.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:48 schreef melovechai het volgende:
Kom op, je gaat me toch niet vertellen dat je het niet zag aankomen? Die man zag je de laatste paar jaar gewoon aftakelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:32 schreef Anonymousz het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven![]()
ik heb gehuild ik huil nog steeds![]()
Echt triest![]()
Zijn nummer waren geweldig en de nummers van de jackson 5
the moonwalk![]()
je bent mij held![]()
Ik zag het ook niet aankomen hoor. Tuurlijk, hij had huidkanker, maar de uitzichten daarvan waren voor zover ik in de pers kon lezen positief. En hij zag er verder wat slecht uit, maar dat deed ie al jaaaren. Nee, voor mij is dit een complete verrassing.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:46 schreef June. het volgende:
[..]
Kom op, je gaat me toch niet vertellen dat je het niet zag aankomen? Die man zag je de laatste paar jaar gewoon aftakelen.
lol, gefrustreerd?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef melovechai het volgende:
zijn concerten kon die beter noemen "this was it"![]()
wellicht dat die kleuterneuker zelfmoord heeft gepleegd.
komt die wroeging dan nog, krijg je als je onschuldige kinderen onzedelijk betast.
en wat een fucking huillies hier, die vent is dood en het is meteen een heilige![]()
fucking media gehypte mislukte zanger
Dat komt omdat je blijkbaar geen rekening hebt gehouden met het feit dat hij (daar lijkt het iig erg op) door zijn management werd gedwongen om 'even' 50 concerten te doen. Voor iemand in zijn lichamelijke toestand is dat totaal ondoenlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:47 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet aankomen hoor. Tuurlijk, hij had huidkanker, maar de uitzichten daarvan waren voor zover ik in de pers kon lezen positief. En hij zag er verder wat slecht uit, maar dat deed ie al jaaaren. Nee, voor mij is dit een complete verrassing.
Kleuterneuker? Bron?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef melovechai het volgende:
komt die wroeging dan nog, krijg je als je onschuldige kinderen onzedelijk betast.
Ik benoem jou officieel tot kneus van de maand.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef melovechai het volgende:
zijn concerten kon die beter noemen "this was it"![]()
en wat een fucking huillies hier, die vent is dood en het is meteen een heilige![]()
fucking media gehypte mislukte zanger
AEG kon geen verzekering krijgen, door zijn gezondheid etc vond iedereen het risico te groot blijkbaar.quote:
volg je het nieuws niet...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Kleuterneuker? Bron?
Onschuldige kinderen onzedelijk betast? Bron?
Jij volgt het nieuws niet. Het enige wat jij volgt is eenzijdige berichtgeving.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:11 schreef melovechai het volgende:
[..]
volg je het nieuws niet...
die gast kwam er alleen mee weg door zijn geld.
maar goed, bij stichting martijn zullen ze ook wel huilen nu hun grote idool is heengegaan.
gelukkig is die dood voordat hij een nieuw pedopark in groot brittanie kon bouwen
Amen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is inderdaad niks bewezen.
Heb het idee dat 'ouders' van die kinderen hem juist beschuldigden omdat ze geld roken.
Hitler is ook nooit veroordeeld, wat is je punt?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij volgt het nieuws niet. Het enige wat jij volgt is eenzijdige berichtgeving.
Er is niks bewezen. Je praat poep.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, de eerste sukkel begint weer over Hitler.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:18 schreef Jarno het volgende:
Hitler is ook nooit veroordeeld, wat is je punt?
Dat jouw vergelijking nergens opslaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die had ook wat tegen negers immers.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:18 schreef buachaille het volgende:
[..]
Nee, de eerste sukkel begint weer over Hitler.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
http://www.go2war2.nl/artikel/673/9quote:Toen op 1 april 1924 de vonnissen werden voorgelezen, werd Hitler veroordeeld tot vijf jaar celstraf, alsmede een boete van tweehonderd Mark. Hitler werd weer naar Landsberg gebracht om daar zijn straf uit te zitten.
Geen topic kan zonder.quote:
Dat was toen -ie nog jong en onbezonnen was. We maken allemaal fouten!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
http://www.go2war2.nl/artikel/673/9
Die was eerst ook een neger?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:23 schreef Houzer het volgende:
De vergelijking met Dutroux is misschien beter.
MJ had dirty dianaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:25 schreef Houzer het volgende:
MJ had iets met off the wall
MD had iets in the wall.
Ik zie ze!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:27 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zie je de overeenkomsten? ZIE JE ZE?!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dutroux en Michael Jackson zitten in een neerstortend vliegtuig vol met kinderen.
Alleen Dutroux en Michael Jackson hebben een parachute. Michael Jackson wil al springen, maar Dutroux vraagt nog : 'What about the kids ?' Michael Jackson : 'Fuck the kids !'
Zegt Dutroux weer : 'Do you think we have time for that ?'
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:30 schreef Godtje het volgende:
Wat is het verschil tussen Micheal Jackson en Dutroux?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dutroux en Michael Jackson zitten in een neerstortend vliegtuig vol met kinderen.
Alleen Dutroux en Michael Jackson hebben een parachute. Michael Jackson wil al springen, maar Dutroux vraagt nog : 'What about the kids ?' Michael Jackson : 'Fuck the kids !'
Zegt Dutroux weer : 'Do you think we have time for that ?'
![]()
"over de dode niets dan goeds" is nu eenmaal het credo. En ja dat is vreemd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:50 schreef scarefreak het volgende:
Ik begreep net dat Wilders het een "grof schandaal" vind.quote:
Dit moet WIlders wel aanspreken idd. De negert die liever geen negert was.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:38 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik begreep net dat Wilders het een "grof schandaal" vind.
Of O.J. Simpson, die werd ook onschuldig bevondenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:23 schreef Houzer het volgende:
De vergelijking met Dutroux is misschien beter.
blanke stront?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wilders,Balkenend, een deel van de fok leden.
1 grote hoop nutteloze stront.
Dit noem jij humorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat was toen -ie nog jong en onbezonnen was. We maken allemaal fouten!
Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler. Hitler.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dit noem jij humor![]()
Ga je diep schamen de naam van die kerel mag eigenlijk niet eens meer genoemd worden
Wat een smerige aantijging, gelukkig leven we niet meer in de jaren 90quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:39 schreef Jarno het volgende:
Dit moet WIlders wel aanspreken idd. De negert die liever geen negert was..
De naam weg stoppen zal het inderdaad veel beter maken!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dit noem jij humor![]()
Ga je diep schamen de naam van die kerel mag eigenlijk niet eens meer genoemd worden
Angst voor vreemdelingen is nooit verdwenen hoor, dat is van alle tijden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat een smerige aantijging, gelukkig leven we niet meer in de jaren 90
En als er iemand vreemd was...........quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Angst voor vreemdelingen is nooit verdwenen hoor, dat is van alle tijden.
Hoezo? Wat heb jij tegen Michael Jackson dan?!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dit noem jij humor![]()
En daarom ben ik er altijd hoogst verbaasd over als er zo krampachtig wordt gedaan, met name door links over "xenofobie". Dat is van alle tijden, waarom worden de eenvoudigen van geest die er een beetje last van hebben dan zo verketterd?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:46 schreef TUFKAL het volgende:
Angst voor vreemdelingen is nooit verdwenen hoor, dat is van alle tijden.
Alsje!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:46 schreef TUFKAL het volgende:
Is het conflict tussen Israel en Palestina er al bij gehaald hier?
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1132475611341&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFullquote:Pop star Michael Jackson was caught on tape making anti-Semitic remarks, calling Jews "leeches."
Anderzijds zouden de "xenofoben" dan inmiddels ook beter moeten weten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef buachaille het volgende:
[..]
En daarom ben ik er altijd hoogst verbaasd over als er zo krampachtig wordt gedaan, met name door links over "xenofobie". Dat is van alle tijden, waarom worden de eenvoudigen van geest die er een beetje last van hebben dan zo verketterd?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsje!
[..]
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1132475611341&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull
quote:Rest In Pieces
Je vergeet er toch wel een paar hoor. McCartney bijvoorbeeld, wel eens van gehoord?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef MyIllusion het volgende:
ik vind het vreselijk dat MJ overleden is, Hij was de enigste echte grote popster van de 20ste eeuw.
Wat wij kennen als pop is pas ontstaan in de 20e eeuw dus dat slaat een beetje nergens op. En Paul McCartney en Madonna zijn minstens zo groot.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef MyIllusion het volgende:
ik vind het vreselijk dat MJ overleden is, Hij was de enigste echte grote popster van de 20ste eeuw.
Veel gespeculeer en weinig onderbouwde praat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef MyIllusion het volgende:
ik vind het vreselijk dat MJ overleden is, Hij was de enigste echte grote popster van de 20ste eeuw. Hij schreef zijn muziek zelf en gaf aan z'n muziek een eigen karakter, persoonlijkheid zodat het uniek werd. Niemand maar dan ook niemand zal MJ ooit nog kunnen evenaren, nu niet en ook niet binnen duizenden jaren. Het is natuurlijk ook erg voor al die fans die een ticket hadden gekocht voor zijn optredens in London, en zijn familie. En dan nog niet te vergeten zijn drie kinderen, wat gaat er met hen gebeuren. Zijn optredens in London, ging zo overweldigend geweest zijn dat ze er binnen 50 jaar nog zouden over gepraat hebben.
IK hoop ook dat er een geweldige biografie van hem verschijnt, dat duidelijk weerspiegelt wat voor iemand het was en zijn laatste jaren ook nog extra in verf zet.
Ah ja fuck off voor diene kerel die dat spotfilmpje heeft gemaakt over Michael Jackson is in heaven, diene mag van mij ook onder de grond liggen, maar dan ver uit de buur van MJ.
MJ zal wrs weer een record breken dat van meeste mensen die de begrafenis van een ster meemaken of zoiets in diene aard.![]()
Daarover zijn de meningen verdeeld. Stevie Wonder is ook geen kleintje natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef MyIllusion het volgende:
Moest ik ook eventjes aan denken inderdaad. Ik wist dat er veel mensen waren die dat dachten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:34 schreef patatmetfriet het volgende:
Wie gaan er dood in [2009]? ;(
Hier hebben best veel mensen punten gescoord
Dat dus. Was dacht ik ook al vaker gebeurd?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb het idee dat 'ouders' van die kinderen hem juist beschuldigden omdat ze geld roken.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die 2 uit Putten zijn ook van alle blaam gezuiverd. Moeten we Peter R. de Vries erop af sturen voordat je gelooft dat de verhalen/roddels over Jackson bedoeld waren om hem van zijn overtollige dollars af te helpen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:38 schreef melovechai het volgende:
wel handig trouwens als die dan weer een kind aan stukken aan het scheuren was kon hij iig zeggen dat hij aan het schreueuwen was
als hij zo onschuldig was waarom heeft die tal van zaken voor miljoenen geschikt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:40 schreef buachaille het volgende:
[..]
Die 2 uit Putten zijn ook van alle blaam gezuiverd. Moeten we Peter R. de Vries erop af sturen voordat je gelooft dat de verhalen/roddels over Jackson bedoeld waren om hem van zijn overtollige dollars af te helpen?
En Princequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je vergeet er toch wel een paar hoor. McCartney bijvoorbeeld, wel eens van gehoord?
Het is één groot complot. Schijnt dat Joran er achter zit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:20 schreef Spooky4u het volgende:
http://www.tmz.com/2009/0(...)merol-lapd-overdose/
Is het misschien dan moord of doodslag?
Precies, maar sommige mensen zijn nou eenmaal te dom om dat in te zien.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:40 schreef buachaille het volgende:
[..]
Die 2 uit Putten zijn ook van alle blaam gezuiverd. Moeten we Peter R. de Vries erop af sturen voordat je gelooft dat de verhalen/roddels over Jackson bedoeld waren om hem van zijn overtollige dollars af te helpen?
Ja, dat is de enige mogelijke conclusie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:43 schreef melovechai het volgende:
[..]
als hij zo onschuldig was waarom heeft die tal van zaken voor miljoenen geschikt.
als hij onschuldig is dan sue je toch dat tuig wat die roddels over je verspreiden.
nee, die vent zat gewoon met zijn pikkie in de poepertjes van kids
maar jouw mening over zijn muziek is heel anders dan die van heel veel mensen die zijn muziek wel goed vonden, als je kijkt naar het aantal albums die hij verkocht heeft en het aantal nummer 1 hits, hoe kun je dan zeggen dat het geen goede zanger/artiest wasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:38 schreef melovechai het volgende:
zou hij nog bleker zijn dan normaal nu die dood is![]()
en hem de groottste legende noemen van de 20ste eeuw...
mijn god, edith piaff, elvis, beach boys, rolling stones, madonna, mercury, u2, etc.
en met zijn ontzettende gay dans en dat geschreeuw.
wel handig trouwens als die dan weer een kind aan stukken aan het scheuren was kon hij iig zeggen dat hij aan het schreueuwen was
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:46 schreef Drugshond het volgende:
Er is besloten de as van Michael uit te strooien in de zandbak, zodat de kinderen ook eens met hem kunnen spelen.
Hij is met een snotneus naar bed gegaan en overleden aan de griep.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:46 schreef Drugshond het volgende:
Er is besloten de as van Michael uit te strooien in de zandbak, zodat de kinderen ook eens met hem kunnen spelen.
hij is gewoon gehyped, south park had een keer een leuke aflevering over dat principe...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
maar jouw mening over zijn muziek is heel anders dan die van heel veel mensen die zijn muziek wel goed vonden, als je kijkt naar het aantal albums die hij verkocht heeft en het aantal nummer 1 hits, hoe kun je dan zeggen dat het geen goede zanger/artiest was
hij hoort gewoon bij de grootsten van de 20ste eeuw
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik had em allang gebant met zijn grote bek steeds hier trollen.
Je fascinatie voor pedofilie is indrukwekkend. Waarom? Mis je iets? Je papa vroeger leuke spelletjes met je gedaan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:43 schreef melovechai het volgende:
[..]
als hij zo onschuldig was waarom heeft die tal van zaken voor miljoenen geschikt.
als hij onschuldig is dan sue je toch dat tuig wat die roddels over je verspreiden.
Denk maar niet dat wat Britney Spears doet makkelijk is. Ze is misschien niet zo geweldig live qua zang, maar de rest is top. Overigens is het helemaal niet zo'n hype geweest, het wás gewoon een grote doorbraak op muziek, videoclip, dans en entertainment gebied. Laten we ook niet vergeten dat het een zwarte man was, in die tijd bijzonder dat zo iemand het ver wist te schoppen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:50 schreef melovechai het volgende:
[..]
hij is gewoon gehyped, south park had een keer een leuke aflevering over dat principe...
britney spears heeft ook heel veel platen verkocht,ook goede zangeres
dutroux schijnt ook aardig te zingen....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:52 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
[..]
Je fascinatie voor pedofilie is indrukwekkend. Waarom? Mis je iets? Je papa vroeger leuke spelletjes met je gedaan?
alleen jammer dan dat ze een zangeres is hequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk maar niet dat wat Britney Spears doet makkelijk is. Ze is misschien niet zo geweldig live qua zang, maar de rest is top. Overigens is het helemaal niet zo'n hype geweest, het wás gewoon een grote doorbraak op muziek, videoclip, dans en entertainment gebied. Laten we ook niet vergeten dat het een zwarte man was, in die tijd bijzonder dat zo iemand het ver wist te schoppen.
Godskolere , de eerste volgende die nu nog deze bejaarde grap maakt ga ik slaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:51 schreef Perrin het volgende:
..of omsmelten tot lego, hij was toch al 90% plastic.
De CDs klinken toch goed?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:58 schreef wapwip het volgende:
[..]
alleen jammer dan dat ze een zangeres is he
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:58 schreef N.icka het volgende:
[..]
Godskolere , de eerste volgende die nu nog deze bejaarde grap maakt ga ik slaan
Misschien moeten we hem omsmelten tot speelgoed. Hij was toch al 90% plastic.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:58 schreef N.icka het volgende:
[..]
Godskolere , de eerste volgende die nu nog deze bejaarde grap maakt ga ik slaan
Och och, die hoorde ik vanmiddag ook al op de radioquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:46 schreef Drugshond het volgende:
Nope, performer van de 20e eeuw was Elvis, beste/meest invloedrijke musicact waren The Beatles.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef MyIllusion het volgende:
Het waren The Beatles die dit voor het eerst echt deden. Verder schreven The Beatles ook daadwerkelijk ALLES: instrumentals, teksten, ideeën (toegegeven, George Martin de vijde Beatle hielp vaak ook mee). MJ ook maar niet altijd, zijn beste twee albums zijn geproduceerd door Quincy Jones (beats ed, net zoiets als Timbaland nu).quote:Hij schreef zijn muziek zelf en gaf aan z'n muziek een eigen karakter, persoonlijkheid zodat het uniek werd.
Uniek is hij wel, maar er zullen weer nieuwe fenomenen komen, alleen zijn ze erg erg schaars. Over honderden jaren zullen ze als het over muziek gaat denk ik idd deze drie artiesten onthouden, net zoals Mozart en Bach.quote:Niemand maar dan ook niemand zal MJ ooit nog kunnen evenaren, nu niet en ook niet binnen duizenden jaren.
Lennon zei ooit dat hij niet een reünie wilde met The Beatles omdat hij vond dat je dan een karikatuur bent van wat is geweest. Ik geef m gelijk...quote:Zijn optredens in London, ging zo overweldigend geweest zijn dat ze er binnen 50 jaar nog zouden over gepraat hebben.
Denk dat Ladi Di dit 'fantastische' record behoudt hoor.quote:MJ zal wrs weer een record breken dat van meeste mensen die de begrafenis van een ster meemaken of zoiets in diene aard.![]()
Elvis (individueel veruit de grootste)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef fuckbuddy het volgende:
@alex4all,
Wie zijn nou fenomenen te noemen na
Wham, Madonna, MJ?
Echt vrij weinig en dan is Wham nog "middle class" te noemen.
Gewoon Rutger.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef fuckbuddy het volgende:
@alex4all,
Wie zijn nou fenomenen te noemen na
Wham, Madonna, MJ?
Echt vrij weinig en dan is Wham nog "middle class" te noemen.
MJ wilde gewoon zo snel mogelijk van het gezeik af zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:43 schreef melovechai het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:07 schreef alex4all het volgende:
[..]
Nope, performer van de 20e eeuw was Elvis, beste/meest invloedrijke musicact waren The Beatles.
amerikanen verkopen hun ziel nu eenmaal snel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
MJ wilde gewoon zo snel mogelijk van het gezeik af zijn.
Nou geef ik echter devraag terug aan jou, als jouw zoon verkracht was door een pedo, zou jij dan genoegen nemen met een paar miljoen, of willen dat die man de cel inging?
Ja, en pedofielen poepen ook, net als jij. Ga toch weg, troll.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:20 schreef melovechai het volgende:
[..]
amerikanen verkopen hun ziel nu eenmaal snel.
http://www.martijn.org/page.php?id=103000
hier rouwen ze ook om hun grote vriend
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:20 schreef melovechai het volgende:
[..]
amerikanen verkopen hun ziel nu eenmaal snel.
http://www.martijn.org/page.php?id=103000
hier rouwen ze ook om hun grote vriend
U2 met Bono ook wel groot.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:14 schreef alex4all het volgende:
[..]
Elvis (individueel veruit de grootste)
Lennon/McCartney (Lennon met name IMO)
Jimi Hendrix
Kurt Cobain (?)
Errug schaars: vandaar de term fenomeen. We praten over mensen waar over honderden jaren nog over wordt gesproken zoals we het nu over Mozart hebben enzo. De invloed van Elvis, Beatles en MJ op de muziek van de 20e eeuw is huge, zoveel mensen zijn geinspireerd door die drie. En alle drie hebben de muziek eigenhandig meegenomen naar een ander platform waarvan niet meer afgeweken is.
Reageer nu eens inhoudelijk op mijn argumenten, of ga weg, troll.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:29 schreef melovechai het volgende:
man, hij kocht niet een keer een rechtzaak af maar verscheidene keren.
of dan zag je hem geilig vertellen hoe hij samen met een kind in een bed sliep
Idd, ik wilde NET dit typen:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:31 schreef fuckbuddy het volgende:
@ alexa4all,
(Quoten gaat soms kut op mijn telefoon)
Klopt maar ik doelde meer op deze generatie.
Dus een Britney Spears en dat soort figuren...
Zeg maar artiesten na 1980. Die zijn er simpelweg niet.
En dat heeft niet met leeftijd te maken.
Madonna was jong "hot".
MJ ook...
Echte sterren zeg maar, ik denk vrij weinig tot niet...
Maar misschien dat ik iemand over het hoofd zien?!
flikker zelf op...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Reageer nu eens inhoudelijk op mijn argumenten, of ga weg, troll.
Says who? Jij. Het is nooit bewezen dat hij een pedo is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:36 schreef melovechai het volgende:
[..]
flikker zelf op...
ook al is iemand bekend dan blijft het een smerige pedo.
Britneyquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:33 schreef alex4all het volgende:
[..]
Idd, ik wilde NET dit typen:
Enigste wat ik jammer vind van MJ is dat hij ervoor gezorgd heeft dat we nu artiesten hebben zoals Britney Spears die zelf niets meer schrijven of andere inbreng hebben behalve dan de danspasjes leren, een goede performance geven en alleen maar commercieel zijn.
Let maar eens op, flitsende danspasjes en videoclips zijn nu schering en inslag.
Ik vraag me af, welke top-ster hebben we nu eigenlijk nog? In de nineties hadden we nog Nirvana maar eigenlijk konden die ook niet echt meten met de grote drie...Ik hoop toch echt dat het Britney NIET is
Toch is U2 een zijtak, een evolutie en niet revolutie. Als je U2 noemt kan ik ook Radiohead of Queen noemen. Ze zitten er allemaal onder en misschien zijn ze wel beter, maar je moet kijken naar wat de inbreng was op het moment dat ze ontstonden. Wat MJ deed was veel knapper in de tachtiger jaren dan wat Usher nu (misschien objectief gemeten wel beter) doet. Toch is Usher geïnspireerd door MJ en niet andersom.quote:
Fok op naar een ander topic dan!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:37 schreef Mickey98 het volgende:
Moet zeggen dat ik nooit een fan van hem ben geweest. Heb me vandaag enorm ingehouden...maar nu...
ROT TOCH OP MET DIE ZWART-WITTE, AANDACHTZIEKE, ONAFGEBOUWDE, PEDOFIELE M.J.
Zo, gaan we ons nu weer even druk maken om dingen die er WEL toe doen? Alsof er een god verdwenen is...
Ga nog maar ff buiten spelen tot je moeder je roept voor het etenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:37 schreef Mickey98 het volgende:
Moet zeggen dat ik nooit een fan van hem ben geweest. Heb me vandaag enorm ingehouden...maar nu...
Zo, gaan we ons nu weer even druk maken om dingen die er WEL toe doen? Alsof er een god verdwenen is...
Ik zei ook dat ik hoop dat ze het niet is, maar ik vrees dat het millennium toch beheerst is door haarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Britney![]()
Ook nog een van de laatste echte grootheden vind ik Tina Turner
Amen, had het zelf niet beter kunnen verwoorden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg huillie, weet je eigenlijk wel hoe het allemaal precies zat? Sowieso, weet je wat innocent until proven guilty betekent?
Hij heeft een proces gehad, er was veel te weinig bewijs om hem te kunnen veroordelen. Dus is hij vrijgesproken. Dat betekent dat mensen met meer informatie (en verstand) dan jij naar de zaak gekeken hebben, en vonden dat hij onschuldig was.
En dat linkje is nou weer leuk, maar ik garandeer je dat geen van die debielen meer info heeft dan jij en nu gewoon een kans ruiken aandacht te krijgen. Die jij ze dan weer geeft. Zelfs na zijn dood wordt hij gebruikt. Door de pedopartij, waar hij, als hij ervan had geweten een fel tegenstander van zou zijn, want MJ was een kindervriend, geen kinderneuker.
Dus ga gewoon even lekker buitenspelen in plaats van ongefundeerd bashen.
Naar mijn mening kan je Elvis en Michael Jackson vergelijken qua beroemdheid.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:14 schreef alex4all het volgende:
[..]
Elvis (individueel veruit de grootste)
Lennon/McCartney (Lennon met name IMO)
Jimi Hendrix
Kurt Cobain (?)
Errug schaars: vandaar de term fenomeen. We praten over mensen waar over honderden jaren nog over wordt gesproken zoals we het nu over Mozart hebben enzo. De invloed van Elvis, Beatles en MJ op de muziek van de 20e eeuw is huge, zoveel mensen zijn geinspireerd door die drie. En alle drie hebben de muziek eigenhandig meegenomen naar een ander platform waarvan niet meer afgeweken is.
die is echt fucking oud. al van jaren geleden. vond m toen echt geweldigquote:
Wie zegt dat dit er NIET toe doet, jij? Wie ben jij om voor anderen te spreken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:37 schreef Mickey98 het volgende:
zoals gezegd hij heeft zichzelf met miljoenen uitgekocht...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:55 schreef IQM het volgende:
[..]
En nog steeds kan je je aantijgingen niet onderbouwen. Figures...
Nee JIJ wilt niet inzien dat hij niet is veroordeeld, en dus moet je ervan uitgaan dat hij onschuldig is. Dat jij dat niet doet geeft aan dat je erg bevooroordeeld bent. Heb je geen vertrouwen in de jury en rechters van Amerika? Ken jij überhaupt alle feiten wel? Je lult gewoon dom. Dat hij met kinderen in een bed heeft geslapen betekent nog NIET dat hij seksuele handelingen heeft verricht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:36 schreef melovechai het volgende:
[..]
flikker zelf op...
ook al is iemand bekend dan blijft het een smerige pedo.
maar schijnbaar willen veel mensen dat niet zien in dit geval.
Jouw mening zal me jeuken. Je kent 'm alleen maar uit "de oude doos" van je ouders. Hen je enig idee waar je over praat? Je bent fokking 17!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit er NIET toe doet, jij? Wie ben jij om voor anderen te spreken?
Rot toch lekker op, zielig persoon.
Mods ruim die trollen even op.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:03 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Jouw mening zal me jeuken. Je kent 'm alleen maar uit "de oude doos" van je ouders. Hen je enig idee waar je over praat? Je bent fokking 17!
Ik zeg niet dat het mij veel doet, maar anderen wel. Ik kraam ten minste niet zoveel onzin uit als jij doet. Erg makkelijk om te zeggen dat ik hem alleen uit 'de oude doos' van mijn ouders ken, dat laat nogmaals zien hoe dom en snel met oordelen jij wel niet bent.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:03 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Jouw mening zal me jeuken. Je kent 'm alleen maar uit "de oude doos" van je ouders. Hen je enig idee waar je over praat? Je bent fokking 17!
Elvis is wel een maatje groter hoor, Elvis heeft nog meer invloed gehad en eigenlijk is hij het symbool voor 'the American way of living' . Amerikanen zien hem als royalty. Zijn voornaam is al een symbool op zich geworden. Niet voor niets wordt er constant aan hem gerefereerd. En hij heeft ook veel meer platen verkocht dan MJ.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:58 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Naar mijn mening kan je Elvis en Michael Jackson vergelijken qua beroemdheid.
Of die mensen hebben hem voor het geld aangeklaagd. Is dat zó moeilijk voor te stellen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:00 schreef melovechai het volgende:
[..]
zoals gezegd hij heeft zichzelf met miljoenen uitgekocht...
Een 17-jarige luistert alleen maar muziek van deze tijd? Dacht het niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:03 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Ben je het dan voor de rest wel met me eens?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet dat hij is vrijgesproken, dus het maakt niet uit wat ik verder denk.
Ik kijk juist naar invloed en populariteit al is het succes van Michael Jackson overschaduwd door de problemen in zijn persoonlijke leven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:07 schreef alex4all het volgende:
[..]
Elvis is wel een maatje groter hoor, Elvis heeft nog meer invloed gehad en eigenlijk is hij het symbool voor 'the American way of living' . Amerikanen zien hem als royalty. Zijn voornaam is al een symbool op zich geworden. Niet voor niets wordt er constant aan hem gerefereerd. En hij heeft ook veel meer platen verkocht dan MJ.
Wat ik al zei, de Beatles en Elvis zitten heel dicht bij mekaar, een stuk daarachter MJ en way daarachter de rest (voor wat betreft 20e eeuw). Puur gekeken naar invloed en populariteit, persoonlijke voorkeuren kunnen anders zijn.
Dimmen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:03 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom je daar verdrietiger om wordt dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:09 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Ben je het dan voor de rest wel met me eens?
Het stukje pedofiel was mijn eigen mening, naar mijn idee zou ie alsnog moeten hangen...
Verder snap ik niet dat er op dit moment bijeenkomsten zijn van jankende mensfiguurtjes langs de A2, op de Dam en waar dan ook ter wereld. Alleen omdat een self-made wrak de hand aan zichzelf heeft geslagen?
Yasmine is ook dood. Ook zelfmoord. Daar word ik verdrietiger van.
Prima. Fijn dat je meekijkt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:08 schreef yvonne het volgende:
Er zijn hier zo een paar dr account kwijt zonder MED, dat je het alvast weet
Ik had mijn post ge-edit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:09 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Ben je het dan voor de rest wel met me eens?
Het stukje pedofiel was mijn eigen mening, naar mijn idee zou ie alsnog moeten hangen...
Verder snap ik niet dat er op dit moment bijeenkomsten zijn van jankende mensfiguurtjes langs de A2, op de Dam en waar dan ook ter wereld. Alleen omdat een zelf-made wrak de hand aan zichzelf heeft geslagen?
Yasmine is ook dood. Ook zelfmoord. Daar word ik verdrietiger van.
* timmmmm is 18, maar heeft toch ook een boel MJ cd's. Zelfs ergens een verdwaalde LP volgens mij, van een of andere rommelmarktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Een 17-jarige luistert alleen maar muziek van deze tijd? Dacht het niet.
* Anne is 21, maar heeft Michael Jackson toch behoorlijk bewust meegemaakt.
Hell, ik heb er zelfs CD's van.
Ga me nou niet vertellen dat M.J. méér invloed heeft gehad op de hedendaagse muziek dan The Beatles en Elvis??? Meen je dat nou serieus?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:09 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik kijk juist naar invloed en populariteit al is het succes van Michael Jackson overschaduwd door de problemen in zijn persoonlijke leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |