Ja, dat dus!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:50 schreef NorthernStar het volgende:
Heb persoonlijk nooit veel aan zijn muziek gevonden, eigenlijk niks, het is mijn smaak niet. En dat sommige nummers echt helemaal grijs gedraaid zijn helpt dan ook al niet.
Maar ontegenzeggelijk dat hij een muzikaal genie was. Nagenoeg alle nummers van zijn albums werden hits. Weinig die hem dat na kunnen doen. En hij was (in zijn actieve periode) ook steeds vernieuwend.
Jammer voor hem dat hij zo met zichzelf in de knoei zat, zeg maar rustig ernstig verknipt was. Wellicht hoort dat erbij om genie te kunnen zijn.
Ajuus Wacko!
Het zat er wel al een beetje aan te komen natuurlijk. Er zijn heel veel theorieën wat hij allemaal eventueel onder de leden zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar was ie aan de medicijen of zo? Het is niet normaal dat iemand van die leeftijd sterft aan een hartstilstand...
Laatst mijn bedrijfsleider begraven . Die was 28....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar was ie aan de medicijen of zo? Het is niet normaal dat iemand van die leeftijd sterft aan een hartstilstand...
Denk eens aan de druk die op hem stond, dat optreden moest gaan komen..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het lichaam wordt nu door een lijkschouwer onderzocht naar de doodsoorzaak.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
yup je kunt nog zo jong zijn, iedereen kan de klos zijn, hoe erg ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:58 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Laatst mijn bedrijfsleider begraven . Die was 28....
Hij had een soort annorexia denk ik
Naar verluidt woog hij minder dan 57 kilo. Onlangs werd huidkanker bij zanger geconstateerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het lichaam wordt nu door een lijkschouwer onderzocht naar de doodsoorzaak.
En het kan wel hoor. Een vriend van mij is het al op z'n 31ste gebeurd.
neequote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:11 schreef JeMoeder het volgende:
Is het raar om te zeggen dat dit (naast het persoonlijke drama natuurlijk) mij helemaal niets doet?
Denk dat de meeste mensen de mens Jackson niet gaan missen. De muzikant daarentegen......quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:11 schreef JeMoeder het volgende:
Is het raar om te zeggen dat dit (naast het persoonlijke drama natuurlijk) mij helemaal niets doet?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:10 schreef Cynix ® het volgende:
RIP.
Nooit een grote fan geweest van zijn muziek, maar ontegenzeggelijk een van 's werelds grootste artiesten.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 06:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
MJ was eigenlijk al jaren dood.
Jackson 5, Off the Wall en Thriller waren geniaal. Daarna bagger.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:16 schreef JeMoeder het volgende:
Eerlijk gezegd komt het niet echt als een verassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |