quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:00 schreef TNA het volgende:
Ik moest hard lachen om de laatste foto. Goed topic!
Het was een heel ondeugende, maar lieve hond.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:00 schreef TNA het volgende:
IK WOU DAT IK ZIJN HOLLETJE KRIJGEN KON, WOEF!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:02 schreef superworm het volgende:
[..]
Het was een heel ondeugende, maar lieve hond.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:00 schreef TNA het volgende:
Hoe zit dat zo met die meneer Claxon, Gertje?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:06 schreef JJH het volgende:Mwoaaah Gertje! Dien ene zanger die altijd aan zijnen piemel zit komt hier binnen gelopen.
350 miljoen schade bij verzekeraar AEG. Waar gaat al dat geld heen? En had Michael niet 500 miljoen dollar schuld? Da's ong. 350 milj euro! Het complot sluit zich om deze 'dood' iddquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Elke 10 seconden verkoopt Bol.com nu een cd van MJ.
MJ heeft / had schulden. Hij moest dus geld gaan verdienen, zeker gezien zijn uitgavenpatroon. Idee was dus om een reeks laatste concerten te geven. In de aanloop naar de concerten kwam MJ erachter dat hij niet meer instaat was om aan de vraag te voldoen en heeft toen zijn dood in scene laten zetten. De concerten cancellen was geen optie, want dan zou hij alleen maar meer negativiteit over zich heen krijgen. Nu strijkt hij nog ff een boel royalty's op en smeert hem naar een ver oord. Mogelijk wordt zijn gezicht in het geheim nu ook nog zo verbouwd dat niemand hem in eerste instantie als MJ zou herkennen.
Just my 2 cents
Mwoa mwoa, die meneer Claxon zei zo, eat it! eat it!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe zit dat zo met die meneer Claxon, Gertje?
idd, daar moest ik ook nog aan denken.... Meneer Hitler die z'n leger van UFO's aan het bouwen is op de Zuidpoolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |