Als je heel veel onverstandige zakelijke beslissingen neemt en de verkeerde mensen om je heen hebt verzameld, dan is het minder onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap nog altijd niet hoe hij aan zoveel schulden komt. Wereldwijd worden zijn nummers gedraaid en daar krijgt ie allemaal geld voor. Ik heb zelfs eens gehoord dat er elke minuut ergens op de wereld een nummer van hem te horen is. Het lijkt haast onmogelijk om zoveel geld op te maken waar je eigenlijk van kunt rentenieren, laat staan dat je in de schulden belandt.
Het gaat er niet om wat je verdient maar wat je uitgeeft. Als jij 100 miljoen hebt ga je ook anders leven en zal je kosten ook omhoog gaan. Verder is het net zoals bij grote bedrijven; wanneer de inkomsten afnemen is het moeilijk om op korte termijn actie te ondernemen en kan het je de kop kosten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap nog altijd niet hoe hij aan zoveel schulden komt. Wereldwijd worden zijn nummers gedraaid en daar krijgt ie allemaal geld voor. Ik heb zelfs eens gehoord dat er elke minuut ergens op de wereld een nummer van hem te horen is. Het lijkt haast onmogelijk om zoveel geld op te maken waar je eigenlijk van kunt rentenieren, laat staan dat je in de schulden belandt.
Ergens in de jaren 90 geloof ikquote:
Zelfde als bij Elvis.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:38 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zie je helaas vaak dat dergelijke mensen de verkeerde mensen aantrekken. Misschien was het heel anders gelopen als hij vroegtijdig goede hulp had gekregen in zijn persoonlijke leven en dan bedoel ik echt jaren terug.
Hij had de huidziekte Vitiligo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:43 schreef N.icka het volgende:
Wanneer is hij eigenlijk wit geworden?
Na Thriller... lijkt mequote:
Ook toen artsen die verkeerd handelden.quote:
Colonel Tom Parkerquote:
Het lijkt mij wel aannemelijk dat er sprake was van een huidziekte.quote:
Is ook nog een grote tentoostelling over in Nederland.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Colonel Tom Parker
Komt een docu op tv vanavond
Als ik zo op wiki kijk naar het verloop vd ziekte lijkt me dat heel niet zo aannemelijk , maar goed ik kan het mis hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:50 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel aannemelijk dat er sprake was van een huidziekte.
En roofbouw, totale uitbuiting, bezit van het volk en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:49 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ook toen artsen die verkeerd handelden.
Eigenlijk had het ook niet anders kunnen aflopen. Triest.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
En roofbouw, totale uitbuiting, bezit van het volk en ga zo maar door.
Nee hij puntte het elke ochtend eventjes netjes bij met een potje latex, nou goed?quote:
Doe eens niet zo lelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee hij puntte het elke ochtend eventjes netjes bij met een potje latex, nou goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |