abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70512476
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

! bron?
Michael Jackson #48 - In Loving Memory
pi_70512700
Crosspost uit het topic in SHO:

Joe Jackson valt buiten de boot in Michael's testament.
quote:
A will drafted by Michael Jackson in 2002 which divides the singer's estate among his mother, three children and one or more charities could play a central role in determining how his tangled financial relationships will be unwound.

Several people close to the late Mr. Jackson said that a lawyer for the pop singer could submit the will, believed to be his last, to Los Angeles Superior Court as soon as Thursday. That filing would cap a tense period in which relatives and advisers of the late singer debated what document, if any, was valid.

One or two other earlier wills have emerged since Mr. Jackson's death last Thursday, according to people familiar with the situation. The Associated Press reported that Mr. Jackson's parents, Joseph and Katherine Jackson, said in a Monday court filing that they believed the singer had died without a valid will. Joseph Jackson isn't believed to be included in the most recent will.

In an email message, a lawyer for Mr. Jackson's parents said neither he nor his clients had seen the 2002 will. "No will has been presented to family or us," wrote the lawyer, L. Londell McMillan, who also once represented Michael Jackson. "We will review any will when we see it."

Mr. McMillan said that he had spent much of Monday trying to ensure that Mr. Jackson's mother would receive custody of the singer's three children. A Los Angeles court on Monday granted her temporary custody pending a hearing in July. Mr. McMillan said the family is "pleased" with that decision. It wasn't clear what custody arrangements are called for by the 2002 will.

This will names as executors lawyer John Branca and a veteran music executive named John McClain who was also a friend of Mr. Jackson. Mr. Branca, who served as Mr. Jackson's primary attorney between 1980 and 2006, wrote the will. Mr. Jackson had rehired Mr. Branca the week before his death last Thursday. Mr. Branca didn't respond to requests for comment Monday; Mr. McClain couldn't be reached.

Unwinding Mr. Jackson's estate is likely to be a thorny challenge, given the size and complexity of both the assets and the debts involved. In all, Mr. Jackson died with around $500 million debt, but the value of his assets probably outweigh that, possibly by $200 million or more, according to people familiar with the matter.

Mr. Jackson's most valuable asset is believed to be his 50% stake in Sony/ATV Music Publishing, a joint venture with Sony Corp. That stake is collateral for a $300 million loan held by Barclays PLC. And Mr. Jackson's level of control over the venture was reduced in a 2006 refinancing. For instance, he no longer has veto power over key executive appointments, according to people familiar with the situation. Sony also has the right to buy half of Mr. Jackson's 50% stake when it chooses.

Mr. Jackson's other assets include Mijac, a publishing catalog that comprises his own musical composition that is collateral for a separate $73 million loan. And control of the master recordings of his albums, currently in the hands of Sony, is set to revert to him in five years, according to people familiar with the matter.

But Mr. Jackson last year defaulted on a $24.5 million loan backed by another major component of his portfolio, Neverland Valley Ranch. He then became a partner in a venture -- Sycamore Valley Ranch Co., LLC -- that now owns the property. It is not clear what will become of the property once the will is executed.

Apart from the wrangling over the will, funeral arrangements also remained a subject of debate among family members, with logistical and other issues contributing to apparent gridlock in planning, according to people familiar with the situation.

At a news conference Monday morning outside the family's home in Encino, Calif., Joseph Jackson was asked whether funeral arrangements had been made. "We're not ready for that yet," the elder Mr. Jackson said, repeating the words of Rev. Al Sharpton, who stood at his side.

Also on Monday, concert promoter AEG Live unveiled plans to refund the $85 million worth of tickets it sold for the 50 concerts Mr. Jackson planned to give in London starting July 13. Buyers will be given a choice between receiving a cash refund, including service fees, or a ticket as a sourvenir.

A spokesman for AEG, a division of Anschutz Corp., said that any cash that remains unclaimed would go toward covering its production costs, which are estimated to be above $20 million. Profits beyond that would go to Mr. Jackson's estate, the spokesman added. It wasn't clear how much, if any, of its insurance coverage AEG is likely to collect.
Bron: WallStreet Journal
pi_70513094
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het klinkt wel MJ
Haha dat is iemand anders, volgens mij Dawud Warnsby. Geen MJ in ieder geval
X
pi_70535516
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:17 schreef Syd het volgende:

[..]

blijkt een neppe te zijn kreeg ik zojuist te horen
Alsof dit in de verte ook maar op Michael Jackson zou lijken...
pi_70535637
ik zit even de homepages van mijn eigen favo/grote artiesten te browsen maar daarop niks over de dood van michael.
- Niks op de site van Metallica bijvoorbeeld.
- Peter Gabriel ook niet.
- Underworld al helemaal niet.
- robbie Williams niet
- U2 niet
- Prodigy niet

edit: madonna dan weer wel

What about Prince?
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:45:47 #256
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_70535685
Prince is openbaar altijd stil, vooral over dit soort dingen.
Misschien dat ie prive wel wat laat weten, maar zeker niet op z'n site
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_70535708
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 03:45 schreef hmmmz het volgende:
Prince is openbaar altijd stil, vooral over dit soort dingen.
Misschien dat ie prive wel wat laat weten, maar zeker niet op z'n site
wist bij prince eigenlijk niet waar ik moest zoeken, hij heeft meer naamsveranderingen ondergaan dan Michael plastisch chirurgische ingrepen.

uiteindelijk naar deze gegaan
https://www.lotusflow3r.com/th3b0mb.html
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:57:39 #258
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_70535725
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 03:51 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

wist bij prince eigenlijk niet waar ik moest zoeken, hij heeft meer naamsveranderingen ondergaan dan Michael plastisch chirurgische ingrepen.

uiteindelijk naar deze gegaan
https://www.lotusflow3r.com/th3b0mb.html
dat is idd de officiele site.
toen James Brown overleedt stond er een paar dagen op z'n site: 'in restful peace - james brown' Maar het is eigenlijk niks voor Prince om dat zo openbaar en kenbaar te doen, zal toen wel bij wijze van hoge uitzondering zijn geweest. Het lijkt me waarschijnlijk dat ie wel iets prive laat weten.

[ Bericht 1% gewijzigd door hmmmz op 01-07-2009 04:06:49 ]
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_70535735
site van Dr Dre ook nagenoeg niks

goed, laten we het maar weer over de muziek hebben. tubeje:

Ma Ma Sa, Ma Ma Coo Sa
Ma Ma Se, Ma Ma Sa,
Ma Ma Coo Sa

Ma Ma Sa, Ma Ma Coo Sa
Ma Ma Se, Ma Ma Sa,
Ma Ma Coo Sa

Ma Ma Sa, Ma Ma Coo Sa
Ma Ma Se, Ma Ma Sa,
Ma Ma Coo Sa

Ma Ma Sa, Ma Ma Coo Sa
Ma Ma Se, Ma Ma Sa,
Ma Ma Coo Sa
pi_70549282
Het grote raadsel achter zijn mysterieuze leun-move waarbij hij meer dan 45 graden naar voren leunt:

Michael Jackson's magische dansmove.

Zo, nu kan iedereen het.
pi_70553052
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:36 schreef barrybevelaar het volgende:
Het grote raadsel achter zijn mysterieuze leun-move waarbij hij meer dan 45 graden naar voren leunt:

Zo, nu kan iedereen het.
Dat was al jaren bekend
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70642516
Nog niet veel aandacht gekregen dat Michael Jackson tijdens zijn leven veel geld aan goede doelen heeft gegeven. Zo'n 300 miljoen dollar als ik het goed heb.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_70643224
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:36 schreef barrybevelaar het volgende:

Zo, nu kan iedereen het.
Wheehe die gast aan de rechterkant blijft effe haken aan de pin. op 4.00
  zondag 5 juli 2009 @ 20:27:52 #264
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70679003
Er stond hier (UK) in de krant dat hij zonder hersenen wordt begraven
Die hersenen hebben ze nog nodig om uit te vinden welke medicijnen hij allemaal had gebruikt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 5 juli 2009 @ 20:34:20 #266
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_70679193
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:27 schreef SeLang het volgende:
Er stond hier (UK) in de krant dat hij zonder hersenen wordt begraven
Die hersenen hebben ze nog nodig om uit te vinden welke medicijnen hij allemaal had gebruikt.
Over collecteritems gesproken.... dat is net zo iets als Hitlers fotoalbums zoek maken (maar niet heus).
Ka-Ching.
pi_70679374
Kan voor MJ niet beter een replica van Lenins Masoleum worden gebouwd ? Dan hoeftie en niet te worden begraven en kan hij toch te zien blijven voor al zijn fans , onze King of Pop en kindervriend.
to the point!
pi_70680783
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dat was al jaren bekend
zijn dansmoves blijven hypnothiserend.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juli 2009 @ 22:01:25 #269
137949 Disana
pi_70760118
De herdenking was mooi. Vooral Jermain Jackson maakte diepe indruk met zijn vertolking van Michaels lievelingslied Smile.
pi_70760187
Wat zijn die reacties op internet toch irritant. Allemaal mensen die klagen dat het teveel aandacht krijgt. Dat weet je vantevoren toch, op het moment dat ie overleed? Wat heeft klagen nou voor zin.
-
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:03:53 #271
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_70760251
Zijn dochter Paris op het eind maakte een diepe indruk
Schijt aan iedereen
pi_70760449
Al met al een heel waardige herdenkingsdienst.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_70760529
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef Deadre het volgende:
Zijn dochter Paris op het eind maakte een diepe indruk
Inderdaad en ik hoop dat zijn dierbaren de kans krijgen om in rust, voor zover mogelijk, hun verdriet te verwerken.
pi_70760660
Die Brooke Shields kende hem wel echt goed zeg. vanaf haar 13e al...
-
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:21:37 #275
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70761094
Gaat ie nu weer de diepvries in?
Want ik hoor net dat ze nog steeds niet weten waar ze hem gaan begraven
En gaat ie dan toch samen met z'n hersenen worden begraven?
Mijn reisverslagen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:58:32 #276
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_70762794
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:09 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Inderdaad en ik hoop dat zijn dierbaren de kans krijgen om in rust, voor zover mogelijk, hun verdriet te verwerken.
Schijt aan iedereen
pi_70770551
Ik vond het een pijnlijke vertoning. Proleten aan de macht.

Zo´n grote hoeveelheid zonnebrillen zie normaal alleen bij een maffia begravenis.
Een smakeloos kist , waarvan ik dacht dat hij nog lellijker was als die van Godfather of Soul -James Brown.

Een Burgerechts-pietje puk die vergat dat MJ er zijn hele leven alles aan heeft gedaan om niet meer zwart te zijn.

De Reclame spot voor Motown.

Brook Shields die een Laudatio hield . Geen grafrede.

Alleen de Dominee spraak mooi , inhoudvol en raakte de juiste toon.

De familie aan het einde was een tenen-krom-trekker. Sorry maar ik kom er niet omheen, dat die zonnenbrildragers allemaal in aanmerking voor een Oskar komen. Nog een zegen dat die maffia-Bull dog van een vader niet ook mee ging huilen. Waarschijnlijk wisten ze dat DAT niemand op deze wereld zou slikken.

De enige twee oprechte op dat podium waren zijn oudste zoon die kauwgomkauwend dacht"wat doe ik hier in godsnaam" en zijn dochter die de tranentrekker van de avond was. Het enige wat niemand schijnt te vragen is "waarom een 12 jarig rouwend meisje überhaupt in de spotlight moet staan om dan ook nog een paar zinnetjes te zeggen."?

Sorry, ik weet dat ik waarschijnlijk alleen ben met mijn mening , maar ik vond het dus echt heel erg genant.

[ Bericht 0% gewijzigd door CANARIS op 08-07-2009 12:53:03 ]
pi_70770696
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef CANARIS het volgende:

Zo´n grote hoeveelheid zonnebrillen zie normaal alleen bij een maffia begravenis.
Een smakeloos kist , waarvan ik acht dat hij nog lellijker was als die van Godfather of Soul -James Brown.

Een Burgerechts-pietje puk die vergat dat MJ er zijn hele leven alles aan heeft gedaan om niet meer zwart te zijn.

De familie aan het einde was een tenen-krom-trekker. Sorry maar ik kom er niet omheen, dat die zonnenbrildragers allemaal in aanraking voor een Oskar komen. Nog een zegen dat die maffia-Bull dog van een vader niet ook mee ging huilen. Waarschijnlijk wisten ze dat DAT niemand op deze wereld zou slikken.

De enige twee operechte op dat podium waren zijn oudste zoon die kouwgomkouwend dacht"wat doe ik hier in godsnaam" en zijn dochter die de tranentrekker van de avond was. Het enige wat niemand schijnt te vragen is "waarom een 12 jaarig rouwend meisje überhaupt in de spotlight moet staan om dan ook nog een paar zinnetjes te zeggen."?

Sorry, ik weet dat ik waarschijnlijk alleen ben met mijn mening , maar ik vond het dus echt heel erg genant.
Volgens mij was het Paris zelf die het initiatief nam iets te willen zeggen en zat het dus niet in deplanning.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_70770742
quote:

Een smakeloos kist , waarvan ik acht dat hij nog lellijker was als die van Godfather of Soul -James Brown.

De familie aan het einde was een tenen-krom-trekker. Sorry maar ik kom er niet omheen, dat die zonnenbrildragers allemaal in aanraking voor een Oskar komen. Nog een zegen dat die maffia-Bull dog van een vader niet ook mee ging huilen. Waarschijnlijk wisten ze dat DAT niemand op deze wereld zou slikken.

De enige twee operechte op dat podium waren zijn oudste zoon die kouwgomkouwend dacht"wat doe ik hier in godsnaam" en zijn dochter die de tranentrekker van de avond was. Het enige wat niemand schijnt te vragen is "waarom een 12 jaarig rouwend meisje überhaupt in de spotlight moet staan om dan ook nog een paar zinnetjes te zeggen."?

ik vond die zonnebrillen ook een beetje apart...
en die vader die Joe die leek er weinig moeite mee te hebben, hij leek vrij content
pi_70771524
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_70774578
quote:

Een smakeloos kist , waarvan ik dacht dat hij nog lellijker was als die van Godfather of Soul -James Brown.

De enige twee oprechte op dat podium waren zijn oudste zoon die kauwgomkauwend dacht"wat doe ik hier in godsnaam" en zijn dochter die de tranentrekker van de avond was. Het enige wat niemand schijnt te vragen is "waarom een 12 jarig rouwend meisje überhaupt in de spotlight moet staan om dan ook nog een paar zinnetjes te zeggen."?

amen.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_70855804
Dood Jackson mogelijk moordzaak
quote:
De politie in Los Angeles sluit niet uit dat de dood van popster Michael Jackson een moordzaak wordt. De chef van de politie in de stad, Bill Bratton, heeft dat vandaag gezegd, melden Amerikaanse media.

Het besluit hangt volgens Bratton vooral af van de resultaten van een tweede lijkschouwing. Het is moord of een onopzettelijke overdosis, aldus Bratton.

Justitie in Californië heeft ondertussen dagvaardigingen laten bezorgen bij artsen of verzorgers van Jackson om meer te weten te komen over het ongewone en riskante medicijnengebruik van de wereldberoemde artiest, die 25 juni plotseling overleed. Ook hier schuilt een strafzaak in.

Jackson zou gevaarlijke middelen hebben gekregen die niet voor patiënten thuis bestemd zijn, maar enkel voor toediening door anesthesisten in ziekenhuizen. De vader van Jackson, Joe Jackson (79), zei tegen de omroep ABC dat hij de dood uiterst verdacht vindt. Hij vermoedt kwade opzet.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:31:56 #283
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70856723
quote:
Gelukkig hebben ze hem nog in de diepvries liggen, dus ze kunnen het tot op de bodem uitzoeken.
Mijn reisverslagen
pi_71098450
Zus Michael maakt tribute-nummer
quote:
La Toya Jackson, een zus van de onlangs overleden artiest Michael Jackson, is momenteel bezig met het opnemen van een nummer waarmee ze Michael wil eren.

De 53-jarige La Toya heeft het nummer voor haar broer geschreven. Het liedje heeft de titel "Home". De opbrengst van de plaat schenkt ze aan een anti-AIDS stichting, zo meldt De Telegraaf.
http://www.spitsnieuws.nl(...)kt_tributenumme.html
Aids mwah, dus mogelijk nog een doodsoorzaak.
Had orgineler geweest , als ze hiero aan mee had gedaan;
http://kvk.vara.nl/
to the point!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:02:26 #285
798 voyeur
bemoeit zich
pi_71101382
quote:

De familie aan het einde was een tenen-krom-trekker. Sorry maar ik kom er niet omheen, dat die zonnenbrildragers allemaal in aanmerking voor een Oskar komen. Nog een zegen dat die maffia-Bull dog van een vader niet ook mee ging huilen. Waarschijnlijk wisten ze dat DAT niemand op deze wereld zou slikken.

Brook Shields die vooral zoveel overeenkomsten zag tussen haar en Michael. Twee kindsterren die worstelden met de beroemdheid etc. Het was vooral een Laudatio Brooks. Verder geheel met je eens.
De volgende dag meldde de Volkskrant 'ingetogen herdenking MJ' en ik dacht oprecht dat het over een andere bijeenkomst ging!
Here we are now, entertain us.
pi_71111559
'Arts Jackson wil voogdij kinderen'
quote:
LONDEN - Arnold Klein, de huidarts van Michael Jackson, beweert dat hij de vader is van de twee oudste kinderen van de overleden popster. Dat schrijft de Britse krant The Mirror zondag. Hij zou dit tegen vrienden gezegd hebben

Om deze reden zou de arts een gooi willen doen naar het voogdijschap over de twee, Prince Michael (12) en Paris (11).
Prince Michael en Paris en hun halfbroer Prince Michael II (7) logeren sinds de dood van Michael Jackson, ruim drie weken geleden, bij de moeder van de popster, Katherine Jackson. Momenteel woedt er een juridische strijd over de vraag wie er voor de kinderen moet gaan zorgen. Katherine Jackson (79) steggelt al weken over de voogdij met Jacksons ex-vrouw Debbie Rowe, de moeder van de twee oudste kinderen.
http://www.ad.nl/cultuure(...)oogdij_kinderen.html
Een dna test kan duidelijkheid brengen lijkt mij zo; Maar om de kinderen nu bij een oud wijf van 79 onder te brengen, dat vind ik toch knap bizar en onverantwoord.
to the point!
pi_71111942
quote:
Op zondag 19 juli 2009 09:42 schreef turnpoint76 het volgende:
'Arts Jackson wil voogdij kinderen'
[..]

Een dna test kan duidelijkheid brengen lijkt mij zo; Maar om de kinderen nu bij een oud wijf van 79 onder te brengen, dat vind ik toch knap bizar en onverantwoord.
ik vind het maar een vaag verhaal rondom die kinderen. Wie mag nou wie. En waarom heeft MJ (die zoveel van kinderen voornamelijk z;n eigen houdt) dit niet "goed" geregeld?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2009 10:33:42 ]
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 15:20:15 #288
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73334299
Details autopsie Michael Jackson openbaar
quote:
(Novum/AP) - Michael Jackson was geen megaster die lichamelijk op instorten stond. Uit een autopsierapport blijkt dat de King of Pop gezond was. De armen van de ster zaten onder de puncties, op zijn nek en gezicht zaten littekens en zijn wenkbrauwen en mond had hij laten tatoeëren, maar los daarvan was de ster een gezonde 50-jarige.

Hoewel Jackson eerder wel eens als een uitgemergelde man verscheen, woog de ster op het moment dat hij overleed 62 kilogram. Een acceptabel gewicht voor een man van 1.75 meter. Ook bleek uit het rapport dat zijn hart sterk was. Jackson kampte wel met artritis en zijn longen waren beschadigd, waardoor hij kortademig kon zijn.

Volgens het rapport waren geen van deze gezondheidsproblemen levensbedreigend. Dit bevestigt nogmaals dat de ster op 25 juni is bezweken aan een mix van verdovingsmiddelen die slapeloosheid tegen gaan.
http://entertainment.nl.msn.com/foto/gallery.aspx?cp-documentid=148604535&page=1
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_73337502
Mooi, opgelost.
ZIjn we nu eindelijk klaar met dit gezeur over een popsterretje?
Hij maakte soms aardige muziek, niet meer en niet minder.

Het wachten is op mensen die hem nog zien, net zoals Elvis Presley.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')