abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70479159
Ribben breken tijdens reanimatie is niets bijzonders geloof ik, beter een paar gebroken ribben dan overlijden.

En van de rest van de constateringen kijk ik eigenlijk ook niet echt op...
pi_70479163
Wat een prachtige remix van Don Diablo. Te downloaden op z'n hyves.
-
  maandag 29 juni 2009 @ 14:47:30 #203
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70479170
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:45 schreef Mirjam het volgende:
sja, dat hangt gewoon van het geboden bedrag af hoor.
bij zo'n beroemd iemand kun je er gewoon op wachten dat er dingen uitlekken
Natuurlijk, daar heb je gelijk in, voor geld is alles te koop. Desalniettemin zou ik ook verwachten dat er juist bij zo'n beroemd iemand heel streng op toegezien wordt, want iedereen weet dat je erop kunt wachten.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_70479212
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:45 schreef Mirjam het volgende:

[..]

sja, dat hangt gewoon van het geboden bedrag af hoor.
bij zo'n beroemd iemand kun je er gewoon op wachten dat er dingen uitlekken
Verwacht dat dit zker niet het laatste zal zijn, maar hoop toch echt dat de foto's niet uitlekken.
Youre the chocolate at the end of my cornetto
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 14:49:34 #205
9859 crew  Karina
Woman
pi_70479243
Dat van die ribben en die prikken is niet zo bijzonder. En foto's hoef ik echt niet te zien.

De google ad die ik nu hieronder zie is wel weer heel erg.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_70479311
word nu wel erg, waar blijft de privacy van MJ.

en hoe kan zoiets uitlekken, artsen hebben toch een beroepsgeheim?
pi_70479375
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:51 schreef geenfiets het volgende:

Helemaal met je eens.
Maar voor geld (en geloof maar een hoop geld) zetten ze dat beroepsgeheim vast wel even aan de kant.
pi_70479378
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:51 schreef geenfiets het volgende:

Dit is anders.
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_70479447
Hij zei zelf dat hij toch maar 1 operatie had ondergaan ?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_70479501
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:55 schreef rene90 het volgende:
Hij zei zelf dat hij toch maar 1 operatie had ondergaan ?
1 hele grote waarbij minstens 13 ingrepen zijn gedaan?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 15:00:03 #211
8781 crew  Frutsel
pi_70479628
quote:
Zelfmoord na dood Jackson
Zelfmoord uit verdriet na dood Michael Jackson TUNIS - Een Tunesisch meisje heeft zelfmoord gepleegd uit verdriet over de dood van haar idool Michael Jackson. Dit heeft de krant Le Quotidien maandag gemeld.

Het meisje luisterde de hele dag in haar kamer naar de hits van de King of Pop. Daarna slikte zij een grote hoeveelheid pillen.

Jackson had veel fans in het Noord-Afrikaanse Tunesië. De Amerikaanse popzanger gaf zijn eerste concert op Afrikaanse bodem in 1996 in Tunesië. Er kwamen 65.000 bezoekers op af.
pi_70479797
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Wooow das wel heel ziek!
pi_70482890
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Er zijn er al circa 12 die zelfmoord hebben gepleegd
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70483630
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:38 schreef K-Girly het volgende:

[..]

Denk niet dat deze geplubiceerd zullen worden. En hoop het ook van niet.
Dat laatste beetje privacy..
Dat dachten de nabestaanden/fans/volgelingen van de dode sterren die op de volgende site te vinden zijn waarschijnlijk ook: http://www.celebritymorgue.com/ .

Er staan zelfs autopsie-foto's van John F. Kennedy op dus het lijkt me sterk dat het internet vrij blijft van de autopsie-foto's van Michael Jackson. Zeker gezien het feit dat de gezondheid van MJ zo omstreden was en hij er blijkbaar heel wat slechter aan toe was dan in eerste instantie bleek.
  maandag 29 juni 2009 @ 16:49:45 #215
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_70483705
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:28 schreef denthemen het volgende:

[..]

straks gaat de halve wereld zelfmoord plegen als het zo doorgaat
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 29 juni 2009 @ 17:03:05 #216
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70484240
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:28 schreef denthemen het volgende:

[..]

You've gotta be fucking kidding me, right?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 29 juni 2009 @ 17:32:53 #217
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_70485164
quote:
'Michael Jackson woog 50 kilo'
Uitgegeven: 29 juni 2009 17:22
Laatst gewijzigd: 29 juni 2009 17:21
AMSTERDAM - Michael Jackson woog op het moment van overlijden nog maar vijftig kilo. Hij had geen voedsel in zijn maag, maar wel pillen. Verder had hij gebroken ribben en naaldwonden bij zijn hart. Dat meldt de Britse tabloid The Sun op basis van het autopsierapport.

Jackson zou zo mager zijn geweest, omdat hij al tijden nog maar één maaltijd per dag at. Doordat er pijnstillers werden geinjecteerd zouden er naaldwonden zijn ontstaan.

De gebroken ribben zijn het gevolg van de reanimatie die werd uitgevoerd toen de popster bewusteloos werd aangetroffen.

Uit het autopsierapport komt verder naar voren dat Jackson amper haar zou hebben gehad. De King of Pop zou slechts nog wat donshaar op zijn hoofd hebben gehad. Verder zat zijn lichaam onder de littekens, die onstaan zouden zijn bij maar liefst dertien cosmetische operaties.

Anonieme zaaddonor

Maandag werden er ook nog andere onthullingen gedaan. Zo zegt Debbie Rowe, de moeder van Jacksons oudste twee kinderen, in een interview met News of the World dat de King of Pop niet hun echte vader is. Prince Michael Junior en Paris Michael Katherine zouden door een anonieme zaaddonor zijn verwekt. Dat zou ook verklaren waarom de kinderen blank zijn.

Geld zou voor Rowe de reden zijn geweest om draagmoeder te worden. "Michael was net gescheiden, hij was eenzaam en wilde kinderen. Ik was degene die hem voorstelde om draagmoeder te worden. Ik bood hem mijn baarmoeder aan. Het was een geschenk. Het was iets wat ik deed om hem gelukkig te maken."

Rowe vervolgt: "Het was niet Michaels sperma. Ik werd ervoor betaald en ging verder met mijn leven. Ik weet dat ik deze kinderen nooit meer zal zien."

Kinderen

Rowe heeft het idee dat ze geen goede moeder zou zijn. "Ik wil deze kinderen ook niet in mijn leven."

Rowe werkte als receptionist in een huidkliniek toen zij Jackson ontmoette. Ze konden het goed met elkaar vinden en in 1996 gaven zij elkaar het jawoord. In 1999 scheidde het koppel.
nu.nl

Een wrak dus...
pi_70485304
Huh net las ik nog dat ze een voogdij-zaak aan wou spannen?
-
pi_70485334
Ben ik de enige die het al zat is?
Ik hoop dat de goede man snel wordt begraven en dat we dan naar de orde van de dag kunnen , want nog meer onzin over dit vroegere talent is moeilijk te verdagen.

Is er echt nog iemand die wil weten of MJ 2x 4 x 10 x of 100x is geopereerd?
Het enige wat ik nu wel eens wil weten is hoe die vrijspraak in 2006 tot stand is gekomen , want naar alles wat ik lees is dat wel één van de grootste justitie schandalen na OJ Simpson geweest .
  maandag 29 juni 2009 @ 17:53:02 #220
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_70485787
quote:
Maandag werden er ook nog andere onthullingen gedaan. Zo zegt Debbie Rowe, de moeder van Jacksons oudste twee kinderen, in een interview met News of the World dat de King of Pop niet hun echte vader is.
vraag me af of hij daarvan op de hoogte was
pi_70485879
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:36 schreef Ritmo het volgende:
Huh net las ik nog dat ze een voogdij-zaak aan wou spannen?
"Just because you read it in a magazine. Or see it on the TV screen. Don't make it factual"

Een passage uit het nummer Tabloid Junkie van Michael. Is altijd al van toepassing geweest, maar nu zeker. Er gaan zoveel verhalen rond van voogdij tot vermagering etc., de media smult ervan.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  † In Memoriam † maandag 29 juni 2009 @ 17:56:39 #222
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_70485902
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:37 schreef CANARIS het volgende:

Het enige wat ik nu wel eens wil weten is hoe die vrijspraak in 2006 tot stand is gekomen , want naar alles wat ik lees is dat wel één van de grootste justitie schandalen na OJ Simpson geweest .
  maandag 29 juni 2009 @ 18:11:26 #223
798 voyeur
bemoeit zich
pi_70486340
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:35 schreef K-Girly het volgende:
Details autopsie Michael Jackson onthuld
29-6-09 10:36
King of Pop was kaal, graatmager en zat onder de littekens
12345

Michael Jackson
De Britse krant The Sun heeft schokkende details uit het autopsierapport van Michael Jackson gepubliceerd. De zanger zou slechts een kleine maaltijd per dag eten en woog nog maar 57 kilo.
quote:
Michael Jackson woog 50 kilo'
Uitgegeven: 29 juni 2009 17:22
Laatst gewijzigd: 29 juni 2009 17:21
AMSTERDAM - Michael Jackson woog op het moment van overlijden nog maar vijftig kilo.
Hmm, zeven kilo afgevallen binnen drie uur en dat na zijn dood. Amazing, al die feiten.
Here we are now, entertain us.
pi_70486348
TVP voor meer nieuws - misschien staat die nog wel op.
Roken is lekker
pi_70486611
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:37 schreef CANARIS het volgende:
Bullshit, waar baseer je dit op?
pi_70486812
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:11 schreef voyeur het volgende:

[..]

[..]

Hmm, zeven kilo afgevallen binnen drie uur en dat na zijn dood. Amazing, al die feiten.
Inderdaad.
quote:
Autopsie: Micheal Jackson was voor dood in slechte staat

De verschrikkelijke toestand van superster Michael Jackson is gebleken uit de beide autopsie's. Gelekte autopsie details tonen aan dat de zanger een soort skelet was voor dood, nauwelijks eten en alleen met pillen in zijn maag op het moment dat hij stierf.

Zijn heupen, dijen en schouders waren bezaaid met naald wonden. Vermoedelijk het gevolg van zijn injecties van verdovende pijnstillers, gezien deze drie keer per dag toegediend werden.

Een massa van chirurgische littekens waren de erfenis van ten minste 13 cosmetische operaties. De brug van zijn neus was verdwenen en zijn rechterhand was gedeeltelijk ingestort. De reanimatie van Micheal Jackson had gezorgd voor meerdere gebroken ribben. Met een gewicht van slecht 52 kilo had elke val meerdere botbreuken veroorzaakt.

Deskundigen vinden het verontrustend bewijs, de fysieke achteruitgang en nu zijn schokkende dood in Los Angeles afgelopen week.
Hier is 't weer 52 kilo.

Usual crap of the press.
  maandag 29 juni 2009 @ 19:08:03 #227
189430 Anonymousz
pi_70488159
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:26 schreef Phrits het volgende:

[..]

Inderdaad.
[..]

Hier is 't weer 52 kilo.

Usual crap of the press.
wie moet ik nou geloven
pi_70488289
Respectloos hoe alles in de media komt, natuurlijk was het 1 van de bekendste personen ter wereld, maar om zijn autopsie rapport maar in de media te zetten?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  maandag 29 juni 2009 @ 19:15:22 #229
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70488426
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:11 schreef voyeur het volgende:

[..]

[..]

Volgens the Sun was het 8 st 1 oz, dat is 6.35 * 8 kg ~ 50,8 kg. (Een oz is maar 28 gram).
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_70488974
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:11 schreef denthemen het volgende:
Respectloos hoe alles in de media komt, natuurlijk was het 1 van de bekendste personen ter wereld, maar om zijn autopsie rapport maar in de media te zetten?
Dat schijnt heel Amerikaans te zijn, alles in de media, ik had dit allemaal ook niet willen weten om eerlijk te zijn.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
  maandag 29 juni 2009 @ 19:58:57 #231
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_70489942
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:11 schreef denthemen het volgende:
Lekker belangrijk... Zijn eigen keus.
pi_70489967
Het verhaal over de autopsie is trouwens bullshit (wat overigens te verwachten was van The Sun)
quote:
The Los Angeles County coroner just released the following statement:

"The report that is being published did not come from this office. I don't know where the information came from, or who that information came from. It is not accurate. Some of it is totally false."
http://www.tmz.com/2009/06/29/jackson-autopsy-report-a-fake/
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 29 juni 2009 @ 20:01:07 #233
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70490005
tvp
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_70490020
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef AchJa het volgende:

[..]

Lekker belangrijk... Zijn eigen keus.
Om zijn autopsie rapport te verkopen aan journalisten?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_70491256
quote:
Taped Jackson's Last Night Alive Could Be CD, DVD

Michael Jackson’s last rehearsal at the Staples Center on Wednesday, the eve of his death, was recorded in multi-camera, high-definition video and multi-track audio, and could be released as the performer’s last album, according to several people close to the now-defunct concert tour.

The recordings were made as part of concert promotion company AEG Live’s deal with Jackson, which included a plan to produce both an album and DVD of what Jackson had billed his “final performance” tour, titled “This Is It.”

The entertainer died of heart failure on Thursday.

Randy Phillips, president and CEO of AEG Live, the nation's second largest concert promoter, emailed that he would not comment for the story.

The recordings also could be used to produce both a DVD or Blu-ray disc of the entertainer’s last performance -- the entertainer singing his greatest hits.

One AEG official boasted to a colleague this weekend, “We have a live album in the can.”

And what an album it would be. Amazon, record stores and retailers like Barnes and Noble sold of all Michael Jackson stock almost immediately -- and in a matter of minutes following the news of Jackson’s death, in the case of Amazon.

Press reports have said that AEG Live stands to lose tens of millions of dollars from the unexpected cancellation of Jackson’s 50-date London tour.

But any audio and video release of the final concert would undoubtedly sell millions -- if not tens of milllions -- of units worldwide and would be the music industry’s equivalent of a license to print money.

Jackson had failed to appear at many of the scheduled rehearsals in Los Angeles over the past two months. But he did show up at a full rehearsal at the Staples Center of his scheduled July 13 London concert on the night before his death.

The rehearsal, which went on for several hours, included dancers, musicians and aerial performers. Three people close to the production said it had been captured by multiple cameras, and the audio digitally recorded in a manner that could be used to produce a surround-sound DVD and audio products.

The show -- which was to kick off of a 50-concert series at London's 02 arena -- was planned as a spectacular performance. At one point, Jackson was suspended on a crane; at another, there was a 3D view of “Thriller”-style haunted mansion, that required the audience to put on special glasses.

Some of those there present at the rehearsal were concerned about the performer.

Patrick Woodroffe, lighting designer, watched the final rehearsal. He told the BBC4 that the singer seemed frail.

“We had rehearsed for the last couple weeks. We put together a complicated show, quite a spectacular show. Of course a huge part of it was him, and I would say for the last week he hadn’t really been with us.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_70491977
Roken is lekker
pi_70492085
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:26 schreef Phrits het volgende:

[..]

Inderdaad.
[..]

Hier is 't weer 52 kilo.

Usual crap of the press.
Wat een bijzonder slecht geschreven stukje
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juni 2009 @ 21:08:08 #238
862 Arcee
Look closer
pi_70492263
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_70493990
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef Iblis het volgende:

[..]

Natuurlijk, daar heb je gelijk in, voor geld is alles te koop. Desalniettemin zou ik ook verwachten dat er juist bij zo'n beroemd iemand heel streng op toegezien wordt, want iedereen weet dat je erop kunt wachten.
Lijkt mij ook. Dat er direct zeer duidelijk wordt gemaakt dat er absolute discretie is vereist.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  maandag 29 juni 2009 @ 21:48:44 #240
189430 Anonymousz
pi_70494017
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
?
pi_70503532
Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around
In the lost and found of my heart...
No one understands me
They view it as such strange eccentricities...
'Cause I keep kidding around
Like a child, but pardon me...

People say I'm not okay
'Cause I love such elementary things...
It's been my fate to compensate,
for the ChildhoodI've never known...

I'm searching for that wonder in my youth
Like pirates and adventurous dreams,
Of conquest and kings on the throne...

Before you judge me, try hard to love me,
Look within your heart then ask,
People say I'm strange that way
'Cause I love such elementary things,
It's been my fate to compensate,
For the Childhood I've never known...

I'm searching for that wonder in my youth
Like fantastical stories to share
The dreams I would dare, watch me fly...

Before you judge me, try hard to love me.
The painful youth I've had

Have you seen my Childhood....

[ Bericht 34% gewijzigd door Banjerkanjer op 30-06-2009 03:50:59 ]
  dinsdag 30 juni 2009 @ 06:55:09 #242
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_70503766

(1992)

(2001)

Toch moet ik wel nageven dat hij muzikaal gezien behoorlijk voor loopt op bepaalde muziekstromingen. Zijn bandbreedte qua songs composities was enorm.

• Bovengemiddelde danser (maar daarvoor ben je imo geen muziekant).
  • Een gemiddelde stem , die fragiel of kwaad best aardig klinkt.
  • Zijn video's zijn kunstwerkjes op zich.
  • Een enorm gevoel voor ritme, heeft bijzonder dansbare/moderne platen gemaakt..
  • Had veel invloed op zijn eigen werkjes.(bleef de uiterste prefectie zoeken).. maar had ook een flinke boel "loopzuivere" muzikanten als hulpje.

Madonna en MJ zijn vernieuwend & grensverleggend als handelsmerk, waarbij wel moet nageven dat Madonna dit spel veel beter beheerste.
  • pi_70511298
    Na MJ doordrenkte jeugdjaren, heb ik nooit meer aandacht geschonken aan de king of pop. Nu ik al die muziek en beelden terug zie was die kerel toch wel fokking brilliant. Ik zou hem eigenlijk niet kunnen vergelijken met iemand.

Wil nog eens een mooi concert terugkijken op tv. Wat is nou een van zijn beste concerten dat is uitgebracht op dvd?

Van dat Motown 25 optreden krijg ik trouwens echt kippevel.

EDIT: Boekarest?

[ Bericht 2% gewijzigd door jpjedi op 30-06-2009 13:03:13 ]
    pi_70511718
    http://www.dailymotion.co(...)-jackson-allah_music

hier was micheal jackson mee bezig. liedje over Allah

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2009 13:03:45 ]
      dinsdag 30 juni 2009 @ 13:05:55 #245
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_70511877
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 12:45 schreef jpjedi het volgende:
    Na MJ doordrenkte jeugdjaren, heb ik nooit meer aandacht geschonken aan de king of pop. Nu ik al die muziek en beelden terug zie was die kerel toch wel fokking brilliant. Ik zou hem eigenlijk niet kunnen vergelijken met iemand.

Wil nog eens een mooi concert terugkijken op tv. Wat is nou een van zijn beste concerten dat is uitgebracht op dvd?

Van dat Motown 25 optreden krijg ik trouwens echt kippevel.

EDIT: Boekarest?
    Ik heb bij de buurman een deel van het bad concert gezien geloof ik. Die was nice
      dinsdag 30 juni 2009 @ 13:09:43 #246
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_70511989
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 13:01 schreef Syd het volgende:
    http://www.dailymotion.co(...)-jackson-allah_music

hier was micheal jackson mee bezig. liedje over Allah
    Zijn stem snakt naar lucht sommige regels vallen dood neer.
    Vermoed een vrij recentelijke opname.
    Ik denk dat hij al wist dat het niet lang meer kon duren.
    pi_70512241
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 13:09 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Zijn stem snakt naar lucht sommige regels vallen dood neer.
    Vermoed een vrij recentelijke opname.
    Ik denk dat hij al wist dat het niet lang meer kon duren.
    blijkt een neppe te zijn kreeg ik zojuist te horen
      dinsdag 30 juni 2009 @ 13:19:24 #248
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_70512310
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 13:17 schreef Syd het volgende:

[..]

blijkt een neppe te zijn kreeg ik zojuist te horen
    ! bron?
      dinsdag 30 juni 2009 @ 13:19:59 #249