euwh, nou daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:42 schreef wapwip het volgende:
Michael Jackson 911 Tape On the Way
Posted Jun 26th 2009 1:30PM by TMZ Staff
The Michael Jackson 911 tape will be released to the public within an hour and TMZ will stream it live.
Story developing...
Hmm, heb alles tot en met BAD op cd, daarna vond ik hem niet echt interessant meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:42 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik heb Of the wall,Triller, BAD op Vinyl en CD.
Van de '88 Bad tour, concert kaart, T-shirts, sjaal, vlag, badlaken, tourboek.
quote:It is on his album "Blood on the Dance Floor"...
Michael Jackson writes about the drug Demerol:
Demerol
Demerol
Oh God he's taking demerol
Demerol
Demerol
He's tried
Hard to convince her
To be over what he had
Today he wants it twice as bad
Don't cry
I won't resent you
Yesterday you had his trust
Today he's taking twice as much
Demerol
Demerol
Hee-hee-hee
Demerol
Demerol
Oh my Oh God it's Demerol
Hee
Oooh
Goed nummer ja, goede clip ook.quote:
Ik denk dat de mensen die een onterechte beschuldiging tegen MJ hebben gedaan vannacht niet rustig geslapen hebben, in tegenstelling tot Michael, die nu in rust bij Jezus is.quote:
vind je het gek.. the man who overdosed michael jackson, het artikel trouwens:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:52 schreef rutger05 het volgende:
Lees overigens net dat hij eigenlijk thuis al overleden was, maar dat zijn art weigerde om hem dood te verklaren. Hij schijnt thuis langdurig gereanimeerd te zijn. De ambulancebroeders wilden de lijkschouwer bellen.
Ook prachtigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:52 schreef Sakura het volgende:
Dit blijft toch wel mijn absoluut favoriet van MJ. Heal the world, jammer dat hij dat niet voor zichzelf kon bewerkstelligen.
Michael Jackson, een man die als kind geen kind mocht zijn en als volwassene geen volwassene meer kon zijn.
dat dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:55 schreef N.icka het volgende:
Ben benieuwd of die arts hem een overdosis heeft gegeven. Tja dan zou ik het ook niet willen opgeven
Een ambulance mag officieel geen doden vervoeren dus vandaar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:52 schreef rutger05 het volgende:
Lees overigens net dat hij eigenlijk thuis al overleden was, maar dat zijn art weigerde om hem dood te verklaren. Hij schijnt thuis langdurig gereanimeerd te zijn. De ambulancebroeders wilden de lijkschouwer bellen.
De arts heeft in elk geval zijn uiterste best gedaan om hem te reanimeren. Vraag mij af of artsen of ambulancebroeders het soms niet te snel opgeven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een ambulance mag officieel geen doden vervoeren dus vandaar waarschijnlijk.
Gebeurt hier ook wel. Ik vind het ergens wel prijzenswaardig van die arts.
Dat bedoel ik. Als de arts al had gezegd dat hij dood was mocht hij die ambulance nieteens in.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De arts heeft in elk geval zijn uiterste best gedaan om hem te reanimeren.
ja, dat zou ik ook doen als ik zn dood zou hebben veroorzaaktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De arts heeft in elk geval zijn uiterste best gedaan om hem te reanimeren. Vraag mij af of artsen of ambulancebroeders het soms niet te snel opgeven.
Ah wilde ik net geven, versta toch best veel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:08 schreef wapwip het volgende:
http://www.tmz.com/ er staat een livestream maar is niet erg veel van te verstaan
ik versta er werkelijk geen fuck vanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah wilde ik net geven, versta toch best veel.
Of hij zit er gewoon doorheen, en wil niet de media te woord staan. Die willen bovendien welleens dingen verdraaien. En hij staat nu bekend om de persoon die michael als laatste in leven gezien heeft. Dus something tells me, dat hij liever even zichzelf verstoptquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:14 schreef N.icka het volgende:
De arts is iig spoorloos , dat is verdacht
bron?quote:
Ja het is een schande dat ze hem jarenlang verguisd en vertrapt hebben zonder enig bewijs.De pers en mensen die hem klakkeloos altijd veroordeeld hebben moesten inderdaad nog een tijd niet kunnen slapen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:52 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die een onterechte beschuldiging tegen MJ hebben gedaan vannacht niet rustig geslapen hebben, in tegenstelling tot Michael, die nu in rust bij Jezus is.
Grote artiesten sterven in het harnas. Het zou niks voor Michael geweest zijn om de laatste 25 jaar van zijn leven seniel in een bejaardentehuis te leven.
RIP Michael
is het zo veel gevraagd om iemand die zoveel weken (ik doel op echte tijd) plezier aan veel mensen heeft gegeven een dag te gedenken nadat ie overleden is?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:22 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd weinig schokkend. "Michael Jackson dood." O, ahha, vandaag dus, moest een keer gebeuren, hè? Nee, dit gaat niet over iedereen, dat gaat over Michael Jackson specifiek. Triest voor zijn familie, zijn vrienden, maar verder: het verbaast me niets. Doet me trouwens ook weinig.
Klopt voor geen meter neequote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:38 schreef wapwip het volgende:
Trouwens in de opname kun je horen dat de dokter CPR doet of deed op MJ, op een bed!! Ik weet niet wat je dan voor dokter bent, maar dat gaat natuurlijk nooit werken.
Volgens mij heeft die dokter er echt heel wat meer mee te maken
Hier een foto van deze dokter...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:38 schreef wapwip het volgende:
Trouwens in de opname kun je horen dat de dokter CPR doet of deed op MJ, op een bed!! Ik weet niet wat je dan voor dokter bent, maar dat gaat natuurlijk nooit werken.
Volgens mij heeft die dokter er echt heel wat meer mee te maken
Ik zou hem meenemen als ik zou vluchtten. Is hij te voet weggegaan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:24 schreef wapwip het volgende:
[ afbeelding ]
De auto van de dokter, die laat je niet zomaar staan. Die gast heeft 100% zeker meer ermee te maken.
Hij schijnt nog in het UCLA cpr te hebben gedaan op Michael, terwijl ie al lang dood was. En daarna was ie vermist. Dus schijnbaar is ie daarna, dus inderdaad zonder auto de hort op gegaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:25 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik zou hem meenemen als ik zou vluchtten. Is hij te voet weggegaan?
Ach, als de king of Rock&Roll dat kon waarom de king of Pop niet hé?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:43 schreef buachaille het volgende:
Voorzichtige eerste samenzweringstheorie: Michael Jackson was natuurlijk rijk genoeg om een dubbelganger te laten ontvoeren, hem 2 jaar in gevangenschap in Neverland plastische chirurgie te laten ondergaan en het lijk vervolgens onder zijn naam de wereld in te schoppen.
Is altijd geheim gehouden voor het publiek. Zal wel iemand heel bekends zijn, of iemand waar ie zich enorm voor schaamtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:46 schreef Anonymousz het volgende:
Niemand weet wie de moeder is van Blanket (de jongste zoon van MJ) ?
Of allebeiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef wapwip het volgende:
[..]
Is altijd geheim gehouden voor het publiek. Zal wel iemand heel bekends zijn, of iemand waar ie zich enorm voor schaamt
Misschien geadopteerdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef wapwip het volgende:
[..]
Is altijd geheim gehouden voor het publiek. Zal wel iemand heel bekends zijn, of iemand waar ie zich enorm voor schaamt
Ik kan het ook redelijk verstaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah wilde ik net geven, versta toch best veel.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 @ 17:23 schreef right_turn het volgende:
Who killed MJ? Win een reis naar nevereverland
Daarmee heb je het goed omschreven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:03 schreef Arcee het volgende:
'Michael Jackson overleden'.... om de een of andere reden komt het niet over. Zijn sterstatus was te groot, zo ongrijpbaar. De mens Jackson kon wel dood, de artiest niet. En voor die laatste is het misschien wel goed dat-ie dood is. Alle onzinverhalen verdwijnen naar de achtergrond en wat overblijft is een geniale muzikant en entertainer.
Ja, de mens Michael Jackson had nog lang mogen leven, maar de artiest Michael Jackson had al lang dood moeten zijn. Daarom komt het misschien ook niet over.
De man was een icoon, een superster als geen ander. En hij maakte prachtige muziek.
Of, zoals iemand zei: "He was a genre".Michael Jackson
Mooi gezegd gastquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:03 schreef Arcee het volgende:
'Michael Jackson overleden'.... om de een of andere reden komt het niet over. Zijn sterstatus was te groot, zo ongrijpbaar. De mens Jackson kon wel dood, de artiest niet. En voor die laatste is het misschien wel goed dat-ie dood is. Alle onzinverhalen verdwijnen naar de achtergrond en wat overblijft is een geniale muzikant en entertainer.
Ja, de mens Michael Jackson had nog lang mogen leven, maar de artiest Michael Jackson had al lang dood moeten zijn. Daarom komt het misschien ook niet over.
De man was een icoon, een superster als geen ander. En hij maakte prachtige muziek.
Bedanktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:22 schreef wapwip het volgende:
Zometeen personferentie van de coroner's![]()
tien minuutjes, live stream op http://www.tmz.com/
quote:3 dementIonale parfumfles van MICHEAL JACKSON Advertentienr.:257377202
Meer foto's Prijs:
Datum: 08-06-09 15:10
Gezien: 51 keer
Bekijk alle advertenties van adverteerder
Beschrijving
Ben jij een Michael jackson fan, dan moet deze parfumfles zeker bij je colectie hebben.
Er staat een hologram van Michael op het flesje, je kan hem aan alle kanten zien, erg mooi.
De fles is trouwens nog bijna vol.
doe vlug een bod voordat hij weg is...
Zou me niks verbazen als ie zichzelf van het leven gaat beroven, omdat hij iets heeft gedaan wat niet pluis is... Maakt het mysterie wel weer groter.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:14 schreef N.icka het volgende:
De arts is iig spoorloos , dat is verdacht
kwaliteits post.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:03 schreef Arcee het volgende:
Idd, zo denk ik er ook over.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:15 schreef Ritmo het volgende:
Denk dat dit beter is voor hem. Eindelijk rust...
Ik vind wel dat mensen hem z'n rare gedrag veels te kwalijk nemen. Geslagen als kind, op z'n 8e al wereldberoemd en vanaf z'n 20e de status wereldster met zich mee moeten dragen... Nooit een jeugd gehad, en daar heeft ie zelf niet voor gekozen want dat kun je op je 10e niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |