Natuurlijk moet dat niet, maar ik denk dat veel mensen het stiekem wel leuk zouden vinden. Het heeft gewoon een hoge knuffelbaarheidsfactor, en het geeft je een excuus om ongegeneerd lang te gaan zitten zoenen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Moet je dat officieel vragen je, of je een relatie heebt?
Dus ik moeet vrijdag ana Tibo vraagen: Wil je verkering met me?
Jamaar....
klinkt zo basisschool.. hahah maar het heeft wel wat: "wil je verkering?"hahahahquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar....
Oooow dat zijn we beide al 12 jaar niet meer, bijna 13.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:44 schreef Bartjebart het volgende:
nee das alleen als je onder de 18 bent
En om handjes vast te houden en overal te worden nagekekenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:45 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Natuurlijk moet dat niet, maar ik denk dat veel mensen het stiekem wel leuk zouden vinden. Het heeft gewoon een hoge knuffelbaarheidsfactor, en het geeft je een excuus om ongegeneerd lang te gaan zitten zoenen.
Ik vond er geen fuck aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En om handjes vast te houden en overal te worden nagekeken![]()
stiekem vind ik het heerlijk als mensen elkaar aanstoten zo van: kijk homo's!
ik houd nooit handjes vast in openbaar, ook niet zoenen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Soms vond ik het geweldig grappig, mja, soms ook niet. In Groningen wordt je vrijwel niet gek aangekeken, eigenlijk. Met mijn huidige vriend doen we dingen als elkaars hand vasthouden nog niet in het openbaar, hij durft nog niet en ik heb niet iets van 'ik zou dat graag willen' of zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zoenen in het openbaar; no way. Doe ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik houd nooit handjes vast in openbaar, ook niet zoenen.
it's called manners. just kiddin'
Een heftig tonggevecht is ook een beetje smerig in het openbaar, maar zo eens een kusje geven dat kan toch bestquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:52 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zoenen in het openbaar; no way. Doe ik ook niet aan.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een heftig tonggevecht is ook een beetje smerig in het openbaar, maar zo eens een kusje geven dat kan toch best
in de clubs doe ik dat wel, maar ik ga niet tongworstelen in supermarkt, taxi etc....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een heftig tonggevecht is ook een beetje smerig in het openbaar, maar zo eens een kusje geven dat kan toch best
who doesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in de clubs doe ik dat wel, maar ik ga niet tongworstelen in supermarkt, taxi etc....
Ja en Erik en ik eisen hiervan getuige te zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar....
True that. Als een stel hetero's samen en plein publique een rivier des kwijl aan het aanleggen zijn denk ik ook van 'moet dat nou', dus zelf zou ik ook nooit wild gaan zoenen onder het oog van allemaal mensen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
who does
ik vind dat best onfatsoenlijk
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Veld- en Bosneuken is beneden je stand ?
ik zou ter plekke smelten en ja zeggenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Eustace. het volgende:
Ben ik dan de enige die het schattig vindt als een mooie jongen jou -terwijl hij je met puppyoogjes aankijkt- vraagt of je zijn vriendje wilt worden.Da's toch cute.
Ik weet van niks.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en Erik en ik eisen hiervan getuige te zijn
NIKS.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en Erik en ik eisen hiervan getuige te zijn
Ik ging laatst een stukje wandelen door de stad en streek neer op een bankje om eens uitgebreid met Lief te bellen, komt er prompt een emo-stelletje naast me zitten, gaat dat meisje op de schoot van die jongen (als het dat was, ik weet dat niet bij emo's) zitten en die beginnen me toch elkaar af te lebberen. Nee maar echt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:03 schreef Eustace. het volgende:
[..]
True that. Als een stel hetero's samen en plein publique een rivier des kwijl aan het aanleggen zijn denk ik ook van 'moet dat nou', dus zelf zou ik ook nooit wild gaan zoenen onder het oog van allemaal mensen.
Tja wolkje, je moet wel.quote:
Maar niemand begrijpt ze. (W)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ging laatst een stukje wandelen door de stad en streek neer op een bankje om eens uitgebreid met Lief te bellen, komt er prompt een emo-stelletje naast me zitten, gaat dat meisje op de schoot van die jongen (als het dat was, ik weet dat niet bij emo's) zitten en die beginnen me toch elkaar af te lebberen. Nee maar echt.
En ze hadden ook nog eens allebei een lippiercing
Ik ben 't gewendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Tja wolkje, je moet wel.
Dalijk ben je de enige single die nog over is
well, we all have a road non taken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Veld- en Bosneuken is beneden je stand ?
zoals die skank van Tokyo Hotel?quote:
Ik luisterde naar Taking Back Sunday en Sugarcult en ik aanbad Avril Lavigne enzo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:13 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Oh noes. Incluis de MCR, FOB, en emotioneel gejengel?
ik vind dat wel grappig eigenlijk, Tokyo Hotelquote:
ewwwwquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vind dat wel grappig eigenlijk, Tokyo Hotel
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik luisterde naar Taking Back Sunday en Sugarcult en ik aanbad Avril Lavigne enzo.
Ik had van dat neppe emo-haar en vond iedereen een 'sell-out' en zei de hele tijd;
'Ik ben niet emo, ik ben indie'
ofzoiets
die zanger doet me denken aan Peter Burns van Dead of Alive. (die gast is nu omgebouwd)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
straks lunchenquote:
Ik zei net dat ik het wel cute vind soms, is dat bashen tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:22 schreef wonderer het volgende:
Nee, he, geen emo-bashen hier...
Dan draagt hij een zoet geheim met zich meequote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:22 schreef Eustace. het volgende:
Donderdag een date.Wel vet stiekum en zo, voor hem dan.
wat doe jij ook alweer? Iets met financieen toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:23 schreef Baltar het volgende:
Lekker al thuis![]()
En ik ga fluitend naar de deadline van deze maand
Ik loop een beetje achter met reacties, ik probeer ook het andere topic bij te lezenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik het wel cute vind soms, is dat bashen tegenwoordig
Huur een kokquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat doe jij ook alweer? Iets met financieen toch?
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kom je toch gezellig bij mij asperges eten ?
asperges heerlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kom je toch gezellig bij mij asperges eten ?
Ik begin steeds meer te twijfelen en wil "erover praten" voor het te laat is en ik rare dingen ga doen. Of gewoon ongelukkig word.quote:
waar begin je over te twijfelenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te twijfelen en wil "erover praten" voor het te laat is en ik rare dingen ga doen. Of gewoon ongelukkig word.
Maar nu moet ik dus uitzoeken welke procedure ik moet volgen om het vergoed te krijgen. Kut-zkv
De toekomstquote:
De toekomst in de US of Brad of ....quote:
Ook een goed puntquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
in 2012 gaan we toch allemaal dood dus
Oeh! Lekker weer!quote:
Strand Op het strand van Scheveningen is het dinsdag warm genoeg voor een zonnebad. Ook de komende dagen is het zomers, met een temperatuur van rond de 25 graden. (foto:ANP)
Ik vind Monsoon best een tof nummerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ga je dat helemaal uitzetten pfff weet nog niet eens wat ik volgend jaar ga doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook een goed puntMaar voor het geval de maya's een verkeerde berekening hebben gemaakt, ga ik er toch maar even vanuit dat ik de pensioengerechtigde leeftijd ga bereiken en ik moet nu dus uitzoeken op welke manier ik dat wil gaan doen.
Ja is af en toe best leuk om te horen, Emo Popquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Monsoon best een tof nummer.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja is af en toe best leuk om te horen, Emo Pop
Heb je jequote:
Ja maar in de zin van het bestaan in de US of A of in de zin van... het lichaam?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te twijfelen en wil "erover praten" voor het te laat is en ik rare dingen ga doen. Of gewoon ongelukkig word.
Maar nu moet ik dus uitzoeken welke procedure ik moet volgen om het vergoed te krijgen. Kut-zkv
Ja nee maar jij moetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet hoor...
Pardonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nee maar jij moetoefenen
voor het zomernachtavondconcert.
Ik ben niet hip genoeg voor terrasjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:17 schreef Waxxer het volgende:
Jullie zijn natuurlijk allemaal, één voor één, terrasjes pakken en alles.
quote:
Jajajajaja, of staat dat niet op het programma??quote:
Ik weet niet waar je het over hebt en ik word een beetje bang van iets wat schijnbaar moet gebeuren maar dat ik niet weet hoe en watquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajaja, of staat dat niet op het programma??Dat hóórt hoor. En anders zet je maar wat op poten.
Wél!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben niet hip genoeg voor terrasjes.
Jij zit toch in een orkest met alles en muziek..?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt en ik word een beetje bang van iets wat schijnbaar moet gebeuren maar dat ik niet weet hoe en wat.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:24 schreef wonderer het volgende:
Hier is uberhaupt geen zon. Nou ja, achter de regenwolken.
Niet meerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij zit toch in een orkest met alles en muziek..?
En het orkest waar ik in speelde had altijd een zomerstopquote:Dus ik denk, die heeft vast weer een aantal concerten op het programma staan, maar misschien is het helemaal geen concertenseizoen, maar ja, kijk, ik dacht dat dus...
Hier chijnt ie nog op t balkon tot ie echt onder gaat zo ongeveer...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Hier is de zon ook al weg van het balkon..
Oh sorryquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet meer.
[..]
En het orkest waar ik in speelde had altijd een zomerstop.
Mijn collega's zijn bijna allemaal kei oud, nog ouder dan ik. Daar wil ik niet mee op het terras zitten. En die paar stagairs die we hebben rondlopen, die zijn te hip & trendy om met een oude bejaarde G_E op het terras te willen zitten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wél!Gewoon zitten, dan kies je een tonic van het lijstje, dat bestel je dan heel stoer, je zoekt een collega uit om mee op het terrasje te zitten en dan ga je met V. bellen. Héérlijk.
Moet ik even gaan checken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:30 schreef Waxxer het volgende:
Zou Ang3l dan op een terrasje zitten, zo met de autosleutel nonchalant naast het glas over de tafel gedrapeerd?
Ja, je was toch ook moderator op Fok? Doe je dat nog steeds?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar toch lief dat je uberhaupt iets van me weet Waxxer.
Je stelt jezelf er echt een hip showorkest bij voor ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh sorryIk voel me nu wel een soortement van ja, een soortement van 80-jarig... 80-jarige.... 80-jarig mens.
Maar een orkest met een zómerstop?? Als iets de lokale media in de zomermaanden bezighoudt, dan zijn het wel de orkesten die concerten geven met allerhande ándere, speciale musici en uitwisselingen enzo!
Waarom ben je hier niet vakerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:34 schreef Waxxer het volgende:
Wat doe je hier dan nog? Ga snel in een zwembroek op het balkon liggen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hier chijnt ie nog op t balkon tot ie echt onder gaat zo ongeveer...
Ik heb wel wat suggesties.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom ben je hier niet vaker? Kunnen we jou niet ruilen voor iemand anders ofzo?
Ach, jij en oud...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn bijna allemaal kei oud, nog ouder dan ik. Daar wil ik niet mee op het terras zitten. En die paar stagairs die we hebben rondlopen, die zijn te hip & trendy om met een oude bejaarde G_E op het terras te willen zitten..
En ik háát mensen die luidkeels op een terras zitten te bellen.
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb wel wat suggesties.
pauperbestekquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:30 schreef Waxxer het volgende:
Zou Ang3l dan op een terrasje zitten, zo met de autosleutel nonchalant naast het glas over de tafel gedrapeerd?
We hebben hier een stagair (best een leuke jongen, dat mag ik wel zeggen tochquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, jij en oud...Kom nou!!! Niet zo aanstellen! En gewoon met die stagairs omgaan, dan blijf je gewoon jong. Doe dat met studies niet, dat is niet aan te bevelen.
Ik ben drie jaar ouder dan Waxxer.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe oud ben je dan helemaal G_E? En je zei zelf dat belgisch bier goed is om je jong te houden, en dat gaat dan weer prima op het terras. Zo kan je die lekkere stagiair laten zien dat je niet zo'n oude knar bent, en word je er ook daadwerkelijk jonger van. Win-win!
Nee hoor. Het kan wel heet worden in de zomer, maar nooit echt lang achter elkaar (paar weken hooguit), en er zullen vast wel wat reptielen en insecten rondlopen hier, maar het is geen Texasquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]Woon je dan niet in zo'n gebied waar het in de zomer altijd droog is, met hagedissen, enge insecten en de hele reutemeteut erbij??
Ik zit al op het balkonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog? Ga snel in een zwembroek op het balkon liggen!
Oh my, dan ben je wel ouder dan dat ik dachtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben drie jaar ouder dan Waxxer.
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
We hebben de Tachtigjarige oorlog niet voor niets gewonnen..
Gewoon arrogant zijn (his loss right), kijken hoe hij dan reageertquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
We hebben hier een stagair (best een leuke jongen, dat mag ik wel zeggen toch) die zit dan een klein strak t-shirtje heel boos kijkend achter z'n pc, met zo'n kop van "zit ik hier tussen al die ouwe knarren, als dit werken betekent, dan blijf ik liever eeuwig student
".
Dankje. Denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh my, dan ben je wel ouder dan dat ik dacht. Maw, je komt jong over
.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom ben je hier niet vaker? Kunnen we jou niet ruilen voor iemand anders ofzo?
Het is niet mijn stagair-slaaf ofzo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:50 schreef BMD het volgende:
[..]
Gewoon arrogant zijn (his loss right), kijken hoe hij dan reageert
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor. Het kan wel heet worden in de zomer, maar nooit echt lang achter elkaar (paar weken hooguit), en er zullen vast wel wat reptielen en insecten rondlopen hier, maar het is geen Texas
Zeg ik werd geen 40 ehh... Tha_Erik!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh my, dan ben je wel ouder dan dat ik dacht. Maw, je komt jong over
.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Iemand anders weg en ik erin?
![]()
Dat ik dan elke ochtend stipt om half acht koffie en thee voor een ieder klaarzet?
![]()
Het probleem is alleen dat ik dan op een gegeven moment overal commentaar op heb en dan in principe op een gegeven moment virtueel tegen mezelf aan het kletsen ben.
Nah, met de fiets. Maar het regentquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Even naar de Wall Marty met de pickup!
Ik heb in je profiel gekeken voor je leeftijd heur. En ik ben dan misschien geen wiskundegeniequote:
Woow...!!quote:
quote:
En hij wrijft nog na over zijn buik omdat die vol zit met Zweedse balletjes!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Op je IKEA tuinstoeltje met een IKEA glas vol IKEA limonade op een IKEA bijzettafeltje onder een IKEA parasol?
Verkoopt IKEA eigenlijk ook zwembroeken?
Ja, sssssssssttt!!! Ik zit nog com-pleet in de wen-fase!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb in je profiel gekeken voor je leeftijd heur. En ik ben dan misschien geen wiskundegenie, maar het sommetje was best makkelijk
.
Ik heb vanavond al gefietst over de polderdijken vanaf de bushalte aan de snelweg naar huis..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Woow...!!Wat een ontvangst!1
Hoe moet ik dát evenaren??![]()
Hai!!! Zit jij niet eens buiten of fietsen over de dijken en uiterwaarden en met bootjes oversteken en alles??
Smeerlapquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Zweedse balletjes. Dat vind ik erg fout klinken..
Euhquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Op je IKEA tuinstoeltje met een IKEA glas vol IKEA limonade op een IKEA bijzettafeltje onder een IKEA parasol?
Verkoopt IKEA eigenlijk ook zwembroeken?
Als je in plaats daarvan nou eens tegen je baas zegt dat hij de prijzen van dressoirs eens moet verlaten zeg, tjongejongejongejonge....quote:
Bleegh... die kan ik al jaren niet meer zien...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En hij wrijft nog na over zijn buik omdat die vol zit met Zweedse balletjes!
Sportief!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb vanavond al gefietst over de polderdijken vanaf de bushalte aan de snelweg naar huis..
Euh... nopequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als je in plaats daarvan nou eens tegen je baas zegt dat hij de prijzen van dressoirs eens moet verlaten zeg, tjongejongejongejonge....
Ik wilde iets schrijven maar durf dat nu niet meer, voor ik weer voor smeerlap wordt uitgemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
EuhCheck, check, nope, check, check
IKEA verkoopt geen zwembroeken.
Nou.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waxxer begon erover..
*wijs*
PM het me maar dan post ik het.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wilde iets schrijven maar durf dat nu niet meer, voor ik weer voor smeerlap wordt uitgemaakt..
Ja bweeegh.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.
En zie je dan nu zo'n bleek, Scandinavisch bungelend scrotumpje voor je?
Ah, jakkes!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.
Zeg het nou maar gewoon...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wilde iets schrijven maar durf dat nu niet meer, voor ik weer voor smeerlap wordt uitgemaakt..
Nou, dat was echt feest met die eerste twee namen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is net als vroeger zo met deze namen. Dennis_Moore er nog bij, Nathan, Semisame en nog wat anderen en we hebben een echte reunie. Hoe nostalgisch is dat.
Nee nee.. zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waxxer begon erover..
*wijs*
Nee joh!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sportief!Blokjesbuik al? Dat zeb buschauffeur 's ochtends zegt: "Zo, dat schiet al op he?!"
![]()
Is die van jou niet bleek dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.
Hoe lang ben jij hier al eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is net als vroeger zo met deze namen. Dennis_Moore er nog bij, Nathan, Semisame en nog wat anderen en we hebben een echte reunie. Hoe nostalgisch is dat.
Het is alsof ik er altijd al bij wasquote:
Goed zo!quote:
Had je niet een keer een boekje met "Oh, kijk daar een neger!"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb een Noord-Afrikaans uiterlijkWist je dat niet??
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je moet je foto's niet in negatief bekijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb ik dat hier verteld??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Had je niet een keer een boekje met "Oh, kijk daar een neger!"
Dat vroeg ik niet lieverdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is alsof ik er altijd al bij was.
Niet meer stiekem koekjes eten enzo hehquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goed zo!Als het tenminste net zo erg is als jij zegt!
Ben ook al goed op weg, nu bezig met nummer 6
Sinds ergens in 2005quote:
Zo heb ik onlangs twee van mijn echte voortanden laten verwijderen en deze laten vervangen door twee exemplaren van puur goud en in elke tand is een dollarteken geslagen.quote:
Is dat dollarteken erin geslagen toen de tanden al geinstalleerd warenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo heb ik onlangs twee van mijn echte voortanden laten verwijderen en deze laten vervangen door twee exemplaren van puur goud en in elke tand is een dollarteken geslagen.
Jajaja die ban ik, net als chips.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet meer stiekem koekjes eten enzo heh
Tussendoortjes zijn het ergst
Ja, die bedoelde ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb ik dat hier verteld??Tup en Joep!
"Deb negertjes wonen in het bos. Ze wonen in hutjes. Pas op Tup!!! Daar loopt een nikker!!"
![]()
![]()
Frisdrank is funest!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet meer stiekem koekjes eten enzo heh
Tussendoortjes zijn het ergst
Het is soms zo moeilijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajaja die ban ik, net als chips.En dropjes en alles.
Auw!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat dollarteken erin geslagen toen de tanden al geinstalleerd waren? Door een andere negert met een gangstah-mini-dollar-ring
?
Oh.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik.. En ja dat heb je verteld tot je daar niet meer over mocht vertellen van je-weet-wel-wie.
Je vergeet Belgisch bier en zelfgemaakt ijs.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Frisdrank is funest!
Alleen thee, water en cola light drinken
Als je honger krijgt neem een kauwgum rook een sigaret![]()
Eet alleen op gezette tijden (ontbijt, lunch, avondeten)
Als je koud douchet verbrand je al meer calo
Uurtje touwtjespringen per dag doet wonderen.
Brood alleen bruin eten en roosteren (dan zitten er maar 35 kcal in)
Omarm je hongergevoel, want je maag moet zeg maar leren dat het niet altijd eten krijgt als het dat wil
![]()
![]()
Na verloop van tijd krimpt je maag en heb je ook geen zin meer in tussendoortjes. Merk ik.
Edit: weeg je best vaak enzo, zodra je ziet dat je afvalt motiveert je dat ook weer
ow das creepyquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo heb ik onlangs twee van mijn echte voortanden laten verwijderen en deze laten vervangen door twee exemplaren van puur goud en in elke tand is een dollarteken geslagen.
Wat moet jij met een dieet?!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Frisdrank is funest!
Als je honger krijgt neem een kauwgum rook een sigaret![]()
Eet alleen op gezette tijden (ontbijt, lunch, avondeten)
Als je koud douchet verbrand je al meer calo
Uurtje touwtjespringen per dag doet wonderen.
Brood alleen bruin eten en roosteren (dan zitten er maar 35 kcal in)
Omarm je hongergevoel, want je maag moet zeg maar leren dat het niet altijd eten krijgt als het dat wil
![]()
![]()
Na verloop van tijd krimpt je maag en heb je ook geen zin meer in tussendoortjes. Merk ik.
Edit: weeg je best vaak enzo, zodra je ziet dat je afvalt motiveert je dat ook weer
raketijsjes mogen wel, omdat er maar weinig kcal in zittenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je vergeet Belgisch bier en zelfgemaakt ijs.
Cola light.. minder suiker, wel zeer kankerverwekkendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Frisdrank is funest!
Niks, mag dat ook?quote:Als je honger krijgt neem een kauwgum rook een sigaret![]()
checkquote:Eet alleen op gezette tijden (ontbijt, lunch, avondeten)
Alleen in de zomerquote:Als je koud douchet verbrand je al meer calo
Ik fiets naar de bushaltequote:Uurtje touwtjespringen per dag doet wonderen.
Gewoon bruin brood.. ook goedquote:Brood alleen bruin eten en roosteren (dan zitten er maar 35 kcal in)
Ik weeg me elke dag, dus ik zie ook de schommelde lijn naar beneden gaanquote:Omarm je hongergevoel, want je maag moet zeg maar leren dat het niet altijd eten krijgt als het dat wil
![]()
![]()
't Is heul geen dieet, het zijn gewoon regels waar je je aan houdtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat moet jij met een dieet?!
En ik voel me inene dermate oud dat ik bang ben dat je "u" tegen mij gaat zeggen! Niet doen hoor!
Oh, en je moet je calorie inname laten schommelen. Anders gaat je stofwisseling naar beneden en word je van een sinaasappel al vet. De ene dag 1000 kcal (echt het absolute max voor mij) en dan per honderd af tot 500 of 600 en dan weer omhoog. En je kan er wat zinktabletten bij slikken, appelazijn helpt ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Cola light.. minder suiker, wel zeer kankerverwekkend
[..]
Niks, mag dat ook?
[..]
check
[..]
Alleen in de zomer
[..]
Ik fiets naar de bushalte
[..]
Gewoon bruin brood.. ook goed
[..]
Ik weeg me elke dag, dus ik zie ook de schommelde lijn naar beneden gaan
Ze bedoelen het goed..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
't Is heul geen dieet, het zijn gewoon regels waar je je aan houdt
en het werkt als een malle, echt.
Het werkt beter als je geen kutte ouders hebt die meteen denken dat je anorexia aan het ontwikkelen bent
Ik ben enorm aan de Spa Blauw, maar dan de AH-variant (dat scheelt een, ik zou bijna zeggen slok op een borrel) en geen vet en als ik bij mijn ouders ben dan is het ook nogal moeilijk want dan ligt dat daar in de kast en als ik dan tv kijk hoor ik fluisteren vanuit de keuken "eet mij.... eet mij, Waxxer... eet mij....", nou, dan zit ik op mijn handen hoor!quote:
1000 kcal per dag is echt niet gezondquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh, en je moet je calorie inname laten schommelen. Anders gaat je stofwisseling naar beneden en word je van een sinaasappel al vet. De ene dag 1000 kcal (echt het absolute max voor mij) en dan per honderd af tot 500 of 600 en dan weer omhoog. En je kan er wat zinktabletten bij slikken, appelazijn helpt ook.
En geloof niks van wat die voedingscentrumnazi's je voorhouden, die liegen tot ze een onss wegen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze bedoelen het goed..
Maar je bent toch ook helemaal niet dik enzo
Pffft... Onzin, het gaat erom dat je evenwichtig en niet te veel eet en voldoende beweegt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
raketijsjes mogen wel, omdat er maar weinig kcal in zitten
voor de rest is het allemaal off-limits.
Daarom moet je het opschrijven en tellenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
1000 kcal per dag is echt niet gezond
En ik heb dus echt geen idee hoeveel ik naar binnen prop op 1 dag
Suiker is verslavendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben enorm aan de Spa Blauw, maar dan de AH-variant (dat scheelt een, ik zou bijna zeggen slok op een borrel) en geen vet en als ik bij mijn ouders ben dan is het ook nogal moeilijk want dan ligt dat daar in de kast en als ik dan tv kijk hoor ik fluisteren vanuit de keuken "eet mij.... eet mij, Waxxer... eet mij....", nou, dan zit ik op mijn handen hoor!
Maar inderdaad, het is niet heel makkelijk.Maar ik rook ook al jaren niet meer, dat was moeilijk maar is ook gelukt. En in dropjes zit geloof ik geen chemische verslaafdmaak-rotzooi, dus tjakkaaaa!!! Doorzetten!!!
![]()
Met mijn drie-jaar-ouder dan Waxxer zit ik nog altijd op een BMI van 20.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:25 schreef Keukenkast het volgende:
En geloof niks van wat die voedingscentrumnazi's je voorhouden
Het BMI is niet van het voedingscentrumquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met mijn drie-jaar-ouder dan Waxxer zit ik nog altijd op een BMI van 20.
Ik op 25 of 26quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over BMI, ik heb het over hun adviezen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het BMI is niet van het voedingscentrum
Als het leuk blijft kom ik best nog wel vaker hoor!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar meneer Waxxer, komt u hier nog vaker of is dit een eenmalig bezoek?
Misschien is het juist wel nodig dat je gaat domineren hierquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als het leuk blijft kom ik best nog wel vaker hoor!Maar ik heb echt wel e.e.a. te doen en er is ook nog
![]()
![]()
en alles
Maar als ik het soms zo bekijk dan denk ik ook wel eens, tja... cha-cha... Dan voel ik geen anschluss ofzo, met bepaalde iemanden dan die op een vervelende manier domineren.
Goed, alsof ik zelf niet domineer als ik op dreef ben...
Noem eens namenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel nodig dat je gaat domineren hier. Tenminste, als je dan maar de stomme mensen wegdomineert.
Ik heb beeld!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Domineren? Meester Waxxer en zijn onderdanige slaaf Tha_Erik?.
*ril*
Neen, want ik moet natuurlijk wel tegen iedereen kunnen blijven zeggen dat ik niemand nooit iets misdaan hebquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen, want ik moet natuurlijk wel tegen iedereen kunnen blijven zeggen dat ik niemand nooit iets misdaan heb. Ik moet de Zwitserland van Homoropa blijven
.
Ik voel me een weinig aangesprokenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen, want ik moet natuurlijk wel tegen iedereen kunnen blijven zeggen dat ik niemand nooit iets misdaan heb. Ik moet de Zwitserland van Homoropa blijven
.
Een buikje Wax, een buikje.. geen buik...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik rrrruim 26, bijna 27![]()
Onder een bepaalde magische grens.
Maar dat wil dus zeggen dat je qua buik in verhouding...
Als je zeg maar gewoon so staat en je zet je handen in je zij, is er dan ook echt zo'n buik en alles?
Dat wil iik ook, alleen dan moet er nog 25 KILO af en als ik dat in vet visualiseer...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het gaat niet om jouquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik voel me een weinig aangesproken
Ja hallo, ik ben Nathan niet. Dan zou er echt sprake zijn van vernathanisering van dit topic. En dat wil niemand.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel nodig dat je gaat domineren hier. Tenminste, als je dan maar de stomme mensen wegdomineert.
Ben jij een kloon van zakje of zo? 1000 calorieen per dag voor een jongen in de groei is echt VEEL te weinig.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh, en je moet je calorie inname laten schommelen. Anders gaat je stofwisseling naar beneden en word je van een sinaasappel al vet. De ene dag 1000 kcal (echt het absolute max voor mij) en dan per honderd af tot 500 of 600 en dan weer omhoog. En je kan er wat zinktabletten bij slikken, appelazijn helpt ook.
En geloof niks van wat die voedingscentrumnazi's je voorhouden, die liegen tot ze een onss wegen.
Wie is zakje?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van zakje of zo? 1000 calorieen per dag voor een jongen in de groei is echt VEEL te weinig.
Ik vind anders genoeg niet slanke mensen toch leuk. Misschien komt het wel omdat ik iets ouder aan het worden ben, maar ik let ook erg op karakter en uitstraling bij jongens..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wie is zakje?
Like I care, ik wil niet meer dat mensen tegen me zeggen; jij bent helemaal niet dik, je bent mollig.
En ik wil dat mensen eens op MIJ afstappen ergens, in plaats van dat ik erop af moet stappen en ze met mijn enigzins boeiende persoonlijkheid omkrijg.
Ik wil dat mensen me mooi vinden en dat kan niet als ik dik ben
Ik lees het ook nu pasquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van zakje of zo? 1000 calorieen per dag voor een jongen in de groei is echt VEEL te weinig.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik lees het ook nu pasIk wilde nog iets posten van mij en "u" tegen mij zeggen enzo
![]()
maar om zó met calorieen bezig te zijn is sowieso eng, vooral als je geboren bent als de Berlijnse Muur al twee jaar niet meer bestond terwijl ik nog zó kan visualiseren dat ze erop stonden te juichen.
Dat begrijp ik, maar als je dit dieet een tijdje volhoudt, ga je er later echt problemen mee krijgen. Je lichaam heeft de voedingsstoffen gewoon nodig en als je je lijf nu gaat wennen aan weinig eten, en je gaat over een paar jaar gewoon eten, word je alleen maar dikker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wie is zakje?
Like I care, ik wil niet meer dat mensen tegen me zeggen; jij bent helemaal niet dik, je bent mollig.
En ik wil dat mensen eens op MIJ afstappen ergens, in plaats van dat ik erop af moet stappen en ze met mijn enigzins boeiende persoonlijkheid omkrijg.
Imagine; seks met een dik iemandquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind anders genoeg niet slanke mensen toch leuk. Misschien komt het wel omdat ik iets ouder aan het worden ben, maar ik let ook erg op karakter en uitstraling bij jongens..
En ok, als ze er erg leuk uitzien dan is dat mooi meegenomen
Ik citeer Hierissieweer (je weet wel, van die poppers toen) even: ik val liever op, dan af.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wie is zakje?
Joh...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar als je dit dieet een tijdje volhoudt, ga je er later echt problemen mee krijgen. Je lichaam heeft de voedingsstoffen gewoon nodig en als je je lijf nu gaat wennen aan weinig eten, en je gaat over een paar jaar gewoon eten, word je alleen maar dikker.
Je moet geen calorieen tellen, je moet gezond eten. Zes keer per dag een kleine maaltijd is beter dan drie grote. Je moet het vuur gelijkmatig brandend houden. Goed ontbijten, goed lunchen, zodat je de energie voor de dag binnenkrijgt, en dan 's avonds minderen met de koolhydraten en vervangen door groente.
Ja.quote:
Niet dat ik ervaring heb met dunne iemanden, maar ik heb geen problemen, hoor.quote:
Waarbij?quote:
Wat bij mij vooral helpt is bewuster eten. Ik sla niets over, of niets af als het om lunch of diner gaat, maar ik eet wel bewuster, minder grote porties (vol = vol, dus niet proppen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar als je dit dieet een tijdje volhoudt, ga je er later echt problemen mee krijgen. Je lichaam heeft de voedingsstoffen gewoon nodig en als je je lijf nu gaat wennen aan weinig eten, en je gaat over een paar jaar gewoon eten, word je alleen maar dikker.
Je moet geen calorieen tellen, je moet gezond eten. Zes keer per dag een kleine maaltijd is beter dan drie grote. Je moet het vuur gelijkmatig brandend houden. Goed ontbijten, goed lunchen, zodat je de energie voor de dag binnenkrijgt, en dan 's avonds minderen met de koolhydraten en vervangen door groente.
Dat klinkt een stuk gezonder, inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat bij mij vooral helpt is bewuster eten. Ik sla niets over, of niets af als het om lunch of diner gaat, maar ik eet wel bewuster, minder grote porties (vol = vol, dus niet proppen!), geen tussendoortjes hooguit wat fruit, en minder suikers eten. Verder eet ik nog steeds best veel. Zal vast ook de reden zijn waarom ik maar met ongeveer een kilo per maand afval.
Crash diëten zou ook niet werken bij mij. Na een halve dag niet eten ga ik al flauw worden. Na een dag zou ik volgens mij gewoon flauw vallen van weinig etenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk gezonder, inderdaad.
Ik val ook geen moer af, maar ik voel me wel goed, en ik ga best vooruit met krachttraining.
Zolang je je piemel nog kunt zien onder de douche... Ja tog?!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt dik en dik natuurlijk...
Ik hoef niet iemand waar ik moet graven
Phew!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zolang je je piemel nog kunt zien onder de douche... Ja tog?!
Zonder spiegel, dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zolang je je piemel nog kunt zien onder de douche... Ja tog?!
Luister, ik heb al sinds mijn vijfde of zo alleen maar constant 'goede raad' gehad van iedereen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je reactie geeft wel een beetje aan dat je weet dat wonderer gelijk heeft
Ik lees dit gewoon, maar voel hoor bijna stemverheffing. Klopt dat?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Luister, ik heb al sinds mijn vijfde of zo alleen maar constant 'goede raad' gehad van iedereen.
Therapeuten, leraren, ouders, mijn broer en ik ben het zo zat dat iedereen het altijd maar beter schijnt te weten en me dat graag onder mijn neus wrijft.
Dit werkt voor mij en of het nou goed voor me is of niet daar kom ik later dan wel achter.
Ok?
Nou ja, weet je wat het isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, daar ben je weer opeens!We hebben het niet over jou hoor.
Ok.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Luister, ik heb al sinds mijn vijfde of zo alleen maar constant 'goede raad' gehad van iedereen.
Therapeuten, leraren, ouders, mijn broer en ik ben het zo zat dat iedereen het altijd maar beter schijnt te weten en me dat graag onder mijn neus wrijft.
Dit werkt voor mij en of het nou goed voor me is of niet daar kom ik later dan wel achter.
Ok?
Ik zou mezelf van kant maken denk ik...quote:
Surequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ok?
Kweenie, ben niet echt boos of zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik lees dit gewoon, maar voel hoor bijna stemverheffing. Klopt dat?
Dan moet je opeens wel dieper snijden, vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou mezelf van kant maken denk ik...
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, weet je wat het is, ik kan natuurlijk niet anders dan me (al dan niet weinig) aangesproken te voelen bij dit soort onderwerpen.

en wie zijn dat dan wel Erik ???quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb je grote vleesmessen voorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet je opeens wel dieper snijden, vergeet dat niet.
Goede hoeken, het leven is helaas geen goed gelukte foto, hooguit een slechte film met een handheld camera.quote:
Ik vond het vooral wel een leuke "bolle toet".. ik hoor het zo m'n tante zeggenquote:
Wie de schoen passe, trekke hem aan.quote:
Voel je je aangesprokenquote:
Da's het mooie van foto'squote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goede hoeken, het leven is helaas geen goed gelukte foto, hooguit een slechte film met een handheld camera.
Mits het een leuke schoen isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wie de schoen passe, trekke hem aan.
Mwa, als dit een verkeerde hoek is dan mag je niet klagenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's het mooie van foto's
Je hebt ook verkeerde hoeken
[ afbeelding ]
nee nooitquote:
Oke.. ik vind het een walgelijke fotoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, als dit een verkeerde hoek is dan mag je niet klagen.
(Zijn we op het punt aangekomen dat iedereen elkaar gaat becomplimentariseren?)
Een onoprecht compliment doet meer pijn dan een eerlijke mening. Zo'n complimentje waarbij je gewoon kan zien dat de persoon iets heeeel anders denkt dan dat ie zegt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(Zijn we op het punt aangekomen dat iedereen elkaar gaat becomplimentariseren?)
Dat wordt een behoorlijke kring met al die kilo's .quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke.. ik vind het een walgelijke foto
Uhm ja.. ik denk dat we nu allemaal in een kringetje moeten gaan zitten en dan om en om zeggen dat we van elkaar houden en dat we allemaal mooi zijn
Is een vriend van mij ook.. en maar klagen dat als hij helemaal ver voorover bekukt er een heel miniscuul klein vetrolletje ontstaat...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee nooit
En ik ben skinny dat is ook niet altijd leuk
Dat is wel het fijne, en de valkuil, van zo'n forum natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een onoprecht compliment doet meer pijn dan een eerlijke mening. Zo'n complimentje waarbij je gewoon kan zien dat de persoon iets heeeel anders denkt dan dat ie zegt.
Ga je nu beweren dat Erik me lelijk vindt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een onoprecht compliment doet meer pijn dan een eerlijke mening. Zo'n complimentje waarbij je gewoon kan zien dat de persoon iets heeeel anders denkt dan dat ie zegt.
Ik leg 70 inquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat wordt een behoorlijke kring met al die kilo's .
Ik heb ook vaak een beetje stoppels hoor. G_E zou er jaloers van worden!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:12 schreef Keukenkast het volgende:
Jaa, complimentjahs!
Vlarp heeft een stoppelbaard, dus dat is sowieso keihard een winner winner chicken dinner
Eric heeft een knap gezicht
en Nuno is een Portugees
Oh.,. vandaag is het weer helemaal smooth hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:12 schreef Keukenkast het volgende:
Jaa, complimentjahs!
Vlarp heeft een stoppelbaard, dus dat is sowieso keihard een winner winner chicken dinner
Eric heeft een knap gezicht
en Nuno is een Portugees
spaansquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaajaaaaa en yo estudio periodismo, tuurlijk. Como te llamas?!
Foto!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak een beetje stoppels hoor. G_E zou er jaloers van worden!
Ik doe niet snel aan onopdrachte complimenten, dan hou ik liever gewoon mijn mond.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat Erik me lelijk vindt?
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee nooit
En ik ben skinny dat is ook niet altijd leuk
Nuno você realmente não deve queixar-sequote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
spaanskan je geen Portugees. En ik heet gewoon Nuno
"Vind je me leuk!?"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe niet snel aan onopdrachte complimenten, dan hou ik liever gewoon mijn mond.
Ja sorry ik dacht dat je Spaansachtig was maar uik las net Portugees, sorryquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
spaanskan je geen Portugees. En ik heet gewoon Nuno
Ik had speciaal om deze conclusie te voorkomen de eerste regel uit zijn post verwijderdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat Erik me lelijk vindt?
Je broeken zakken afquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Alle kleren staan je goed,
mensen gaan er niet zomaar vanuit dat je een varken zonder zelfbeheersing bent
In een restaurant krijg jij niet automatisch de salade
Dun zijn, wat een straf
Dat had ik bewust even niet opgemerktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had speciaal om deze conclusie te voorkomen de eerste regel uit zijn post verwijderd
Gelukkig kan ik van de meesten wel inschatten of ze het zouden menen of nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is wel het fijne, en de valkuil, van zo'n forum natuurlijk.
Wonderer, je bent echt zo tof!
Dat ziet er hetzelfde uit als
Wonderer, je bent echt zo tof!
Oh.. kijk nouquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De meeste kleren zitten als een tent. Eentje mét luifel.
Dennisquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De meeste kleren zitten als een tent. Eentje mét luifel.
Ondanks dat ik nu niet kan slapen vannacht, het staat je absoluut met stoppelsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze freakybewerkte foto bij de hand. Maar die is wel met stoppetjes.
Utopia!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je broeken zakken af
Zelfs een XS shirtje is te groot
Je hebt het altijd koud
Mensen denken dat je anoraxia hebt
Naaimachinesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je broeken zakken af
Zelfs een XS shirtje is te groot
Hoeveel mensen kijken jou daadwerkelijk na en zeggen; 'Ooooooh, dunne! Met je anorexia! Ga eens wat fatsoenlijks eten ofzo!'quote:Je hebt het altijd koud
Mensen denken dat je anoraxia hebt
Komt dat uit de vakantiefolder..?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nuno você realmente não deve queixar-se
Uhm.. ik heb een BMI van 24 weet je nog? Het is alweer 7 jaar geleden dat ik 57 kilo woog met m'n 1,70quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Naaimachines :V
[..]
Hoeveel mensen kijken jou daadwerkelijk na en zeggen; 'Ooooooh, dunne! Met je anorexia! Ga eens wat fatsoenlijks eten ofzo!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |