Ik zei net dat ik het wel cute vind soms, is dat bashen tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:22 schreef wonderer het volgende:
Nee, he, geen emo-bashen hier...
Dan draagt hij een zoet geheim met zich meequote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:22 schreef Eustace. het volgende:
Donderdag een date.Wel vet stiekum en zo, voor hem dan.
wat doe jij ook alweer? Iets met financieen toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:23 schreef Baltar het volgende:
Lekker al thuis![]()
En ik ga fluitend naar de deadline van deze maand
Ik loop een beetje achter met reacties, ik probeer ook het andere topic bij te lezenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik het wel cute vind soms, is dat bashen tegenwoordig
Huur een kokquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat doe jij ook alweer? Iets met financieen toch?
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kom je toch gezellig bij mij asperges eten ?
asperges heerlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kom je toch gezellig bij mij asperges eten ?
Ik begin steeds meer te twijfelen en wil "erover praten" voor het te laat is en ik rare dingen ga doen. Of gewoon ongelukkig word.quote:
waar begin je over te twijfelenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te twijfelen en wil "erover praten" voor het te laat is en ik rare dingen ga doen. Of gewoon ongelukkig word.
Maar nu moet ik dus uitzoeken welke procedure ik moet volgen om het vergoed te krijgen. Kut-zkv
De toekomstquote:
De toekomst in de US of Brad of ....quote:
Ook een goed puntquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
in 2012 gaan we toch allemaal dood dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |