True that. Als een stel hetero's samen en plein publique een rivier des kwijl aan het aanleggen zijn denk ik ook van 'moet dat nou', dus zelf zou ik ook nooit wild gaan zoenen onder het oog van allemaal mensen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
who does
ik vind dat best onfatsoenlijk
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Veld- en Bosneuken is beneden je stand ?
ik zou ter plekke smelten en ja zeggenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Eustace. het volgende:
Ben ik dan de enige die het schattig vindt als een mooie jongen jou -terwijl hij je met puppyoogjes aankijkt- vraagt of je zijn vriendje wilt worden.Da's toch cute.
Ik weet van niks.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en Erik en ik eisen hiervan getuige te zijn
NIKS.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en Erik en ik eisen hiervan getuige te zijn
Ik ging laatst een stukje wandelen door de stad en streek neer op een bankje om eens uitgebreid met Lief te bellen, komt er prompt een emo-stelletje naast me zitten, gaat dat meisje op de schoot van die jongen (als het dat was, ik weet dat niet bij emo's) zitten en die beginnen me toch elkaar af te lebberen. Nee maar echt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:03 schreef Eustace. het volgende:
[..]
True that. Als een stel hetero's samen en plein publique een rivier des kwijl aan het aanleggen zijn denk ik ook van 'moet dat nou', dus zelf zou ik ook nooit wild gaan zoenen onder het oog van allemaal mensen.
Tja wolkje, je moet wel.quote:
Maar niemand begrijpt ze. (W)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ging laatst een stukje wandelen door de stad en streek neer op een bankje om eens uitgebreid met Lief te bellen, komt er prompt een emo-stelletje naast me zitten, gaat dat meisje op de schoot van die jongen (als het dat was, ik weet dat niet bij emo's) zitten en die beginnen me toch elkaar af te lebberen. Nee maar echt.
En ze hadden ook nog eens allebei een lippiercing
Ik ben 't gewendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Tja wolkje, je moet wel.
Dalijk ben je de enige single die nog over is
well, we all have a road non taken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Veld- en Bosneuken is beneden je stand ?
zoals die skank van Tokyo Hotel?quote:
Ik luisterde naar Taking Back Sunday en Sugarcult en ik aanbad Avril Lavigne enzo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:13 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Oh noes. Incluis de MCR, FOB, en emotioneel gejengel?
ik vind dat wel grappig eigenlijk, Tokyo Hotelquote:
ewwwwquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vind dat wel grappig eigenlijk, Tokyo Hotel
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik luisterde naar Taking Back Sunday en Sugarcult en ik aanbad Avril Lavigne enzo.
Ik had van dat neppe emo-haar en vond iedereen een 'sell-out' en zei de hele tijd;
'Ik ben niet emo, ik ben indie'
ofzoiets
die zanger doet me denken aan Peter Burns van Dead of Alive. (die gast is nu omgebouwd)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vind dat wel grappig eigenlijk, Tokyo Hotel
straks lunchenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |