Natuurlijk moet dat niet, maar ik denk dat veel mensen het stiekem wel leuk zouden vinden. Het heeft gewoon een hoge knuffelbaarheidsfactor, en het geeft je een excuus om ongegeneerd lang te gaan zitten zoenen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Moet je dat officieel vragen je, of je een relatie heebt?
Dus ik moeet vrijdag ana Tibo vraagen: Wil je verkering met me?
Jamaar....
klinkt zo basisschool.. hahah maar het heeft wel wat: "wil je verkering?"hahahahquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar....
Oooow dat zijn we beide al 12 jaar niet meer, bijna 13.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:44 schreef Bartjebart het volgende:
nee das alleen als je onder de 18 bent
En om handjes vast te houden en overal te worden nagekekenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:45 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Natuurlijk moet dat niet, maar ik denk dat veel mensen het stiekem wel leuk zouden vinden. Het heeft gewoon een hoge knuffelbaarheidsfactor, en het geeft je een excuus om ongegeneerd lang te gaan zitten zoenen.
Ik vond er geen fuck aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En om handjes vast te houden en overal te worden nagekeken![]()
stiekem vind ik het heerlijk als mensen elkaar aanstoten zo van: kijk homo's!
ik houd nooit handjes vast in openbaar, ook niet zoenen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Soms vond ik het geweldig grappig, mja, soms ook niet. In Groningen wordt je vrijwel niet gek aangekeken, eigenlijk. Met mijn huidige vriend doen we dingen als elkaars hand vasthouden nog niet in het openbaar, hij durft nog niet en ik heb niet iets van 'ik zou dat graag willen' of zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zoenen in het openbaar; no way. Doe ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik houd nooit handjes vast in openbaar, ook niet zoenen.
it's called manners. just kiddin'
Een heftig tonggevecht is ook een beetje smerig in het openbaar, maar zo eens een kusje geven dat kan toch bestquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:52 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zoenen in het openbaar; no way. Doe ik ook niet aan.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een heftig tonggevecht is ook een beetje smerig in het openbaar, maar zo eens een kusje geven dat kan toch best
in de clubs doe ik dat wel, maar ik ga niet tongworstelen in supermarkt, taxi etc....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een heftig tonggevecht is ook een beetje smerig in het openbaar, maar zo eens een kusje geven dat kan toch best
who doesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in de clubs doe ik dat wel, maar ik ga niet tongworstelen in supermarkt, taxi etc....
Ja en Erik en ik eisen hiervan getuige te zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |