KK is een golddigger die mij slechts voor de bruidschat wenst te huwenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ben je nog niet begonnen met conditie-opbouwWat moet KK anders niet van je denken
Waarom weet iedereen al van mijn snode planquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
KK is een golddigger die mij slechts voor de bruidschat wenst te huwen
vandaar dat ik in de huwelijksnacht het loodje ga leggen
wellicht moet ik Peter R de Vries op de trouwerij gaan uitnodigen zodat IK in elk geval een alibi heb
Kijk eens, dan zoals u wenstquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waarom weet iedereen al van mijn snode plan
En ik had het nog wel zo goed doordacht![]()
![]()
Wèèèèèèèèèèèèh![]()
Ik wil een danoontje en appelsap
Maar je koopt toch ook geen auto zonder een testrit te hebben gemaakt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat gebeurt pas tijdens onze huwelijksnacht in de bruidsuite
schrijf maar op je buikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waarom weet iedereen al van mijn snode plan
En ik had het nog wel zo goed doordacht![]()
![]()
Wèèèèèèèèèèèèh![]()
Ik wil een danoontje en appelsap
Een Bugatti bestel je toch ook ongezien bij de dealer vanaf de tekentafelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar je koopt toch ook geen auto zonder een testrit te hebben gemaakt?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schrijf maar op je buik
een pak magere Campina yoghurt kan je krijgen
Ik ga zo weer met mijn duplo gooien hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schrijf maar op je buik
een pak magere Campina yoghurt kan je krijgen
daar keek je toch al niet naar om nadat ik je dat bouwpakket van Star Wars technische lego had gegeven bij onze verlovingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ga zo weer met mijn duplo gooien hoor
Danoontjes zouden verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Doe toch maar lief tegen je toekomstige hubbie
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Een Bugatti bestel je toch ook ongezien bij de dealer vanaf de tekentafel
Ik heb een deeltje van de technische lego ingeslikt en nou doet-ie het niet meeheeheerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar keek je toch al niet naar om nadat ik je dat bouwpakket van Star Wars technische lego had gegeven bij onze verloving![]()
en danoontjes staan stijf van de E nummers en suikers en aspartaam en zijn echt slecht
ik heb juist het beste met je voor
Ga maar krom staan, zal ik direct de Heimlich greep toepassenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb een deeltje van de technische lego ingeslikt en nou doet-ie het niet meeheeheer![]()
Waarom krijg ik geen danoontje? Lisette van mijn klas krijgt elke avond een danoontje en Veerle en Sterre en Zappa![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga maar krom staan, zal ik direct de Heimlich greep toepassen![]()
en jij krijg juist goede verantwoorde voeding van mij te eten en geen fabrieksvoer
en als je wil mag je er ook Cruesli en Karvan Cevitam bij doen zodat de yoghurt minder zoet is
of suiker en kaneel zoals mijn vader doet
Even een dagje wachten, dan kun je er morgen weer mee spelenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb een deeltje van de technische lego ingeslikt en nou doet-ie het niet meeheeheer![]()
Niets te maken met wat andere kinderen mogen, hier gelden andere regelsquote:Waarom krijg ik geen danoontje? Lisette van mijn klas krijgt elke avond een danoontje en Veerle en Sterre en Zappa![]()
![]()
Ik mag nooit blijven bij de 'speciale zwemles' omdat ik geen meisje benquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Veerle en Sterre doen genoeg voor hun Danoontje!
Die poseren netjes als de zwemleraar dat vraagt!!!
die krijgen naderhand Peijnenburg koek ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Veerle en Sterre doen genoeg voor hun Danoontje!
Die poseren netjes als de zwemleraar dat vraagt!!!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die krijgen naderhand Peijnenburg koek ?
Ik moet aan de Adams Family denken hierdoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]Humpty dumpty burton only gay in the villeage
Hoe heette dat bolletje vet ook weerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik moet aan de Adams Family denken hierdoor
*tudududum tumtum*
Doe je face eens upquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:45 schreef mike_hunt het volgende:
Waarom zie ik bij de een wel zijn ava en bij de ander niet? ligt dat aan mijn instellingen?
hahaha u cuntquote:
wil je een lijk dumpen ofzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:18 schreef Eustace. het volgende:
Weet iemand rustige plekjes in Leeuwarden?
Gisteren nog mogen aanschouwen dat er alleen maar weilanden rondom Leeuwarden zijn, rustige plekjes zat, lijkt mijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:18 schreef Eustace. het volgende:
Nee, ik zoek een rustig plekje ergens waar ik gewoon samen kan zijn met m'n vriend.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wil je een lijk dumpen ofzo?![]()
of een parking gangbang?
Haha, ok.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
Gisteren nog mogen aanschouwen dat er alleen maar weilanden rondom Leeuwarden zijn, rustige plekjes zat, lijkt mij
Volgens mij was Baltar daar gisteren, misschien heeft die tips voor jequote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:18 schreef Eustace. het volgende:
Je vriend heeft geen bedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:25 schreef Eustace. het volgende:
[..]
]Nee, ik zoek een rustig plekje ergens waar ik gewoon samen kan zijn met m'n vriend.
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij was Baltar daar gisteren, misschien heeft die tips voor je
Mijn vriend heeft ouders.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:25 schreef Eustace. het volgende:
[quote]Nee, ik zoek een rustig plekje ergens waar ik gewoon samen kan zijn met m'n vriend.![]()
aahhhhhh wat lievv.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:27 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ouders.Weten nog van niks en zo. Heb ook nog helemaal niet lang met hem of zo, sterker nog, ik heb nog niet officieel met hem.
Hij moet me nog vragen.
Ik ben ook alles behalve pro-Friesland, mja.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
is niets voor mij om in het weiland te liggen batsen.
Ja hé.quote:
ja je moet wat over hebben om te krikken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:28 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben ook alles behalve pro-Friesland, mja.
Bas heeft ook een bijna-vriendjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:27 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ouders.Weten nog van niks en zo. Heb ook nog helemaal niet lang met hem of zo, sterker nog, ik heb nog niet officieel met hem.
Hij moet me nog vragen.
Ja.quote:
Natuurlijk niet. Met je face in dat gras lijkt me niet zo prettig, hè Wilmaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
is niets voor mij om in het weiland te liggen batsen.
En jij....quote:
Wat zoehoetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:32 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ja.Maar ik kan met zekerheid stellen dat we iets hebben, alleen nog niet officieel.
klopt, ik heb hooikoortsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Met je face in dat gras lijkt me niet zo prettig, hè Wilma
en die andere deze week toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat zoehoet![]()
Ik zie de mijne pas over 2 weken weer
Ik ben dat heel erg gewend. Ik heb voor deze cutie met twee andere jongens een relatie gehad, en die woonde allemaal ver weg. De ene twee uur reizen, en de andere bijna vier uur.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat zoehoet![]()
Ik zie de mijne pas over 2 weken weer
Was het maar zo gemakkelijk. Deze woont twee dorpen verderop, maar hij studeert wiskunde en moet allerlei papers over enge dingen als Cryptografie schrijven. En daarna gaat hij op vakantie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:34 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben dat heel erg gewend. Ik heb voor deze cutie met twee andere jongens een relatie gehad, en die woonde allemaal ver weg. De ene twee uur reizen, en de andere bijna vier uur.Het went.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |