hahaha u cuntquote:
wil je een lijk dumpen ofzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:18 schreef Eustace. het volgende:
Weet iemand rustige plekjes in Leeuwarden?
Gisteren nog mogen aanschouwen dat er alleen maar weilanden rondom Leeuwarden zijn, rustige plekjes zat, lijkt mijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:18 schreef Eustace. het volgende:
Nee, ik zoek een rustig plekje ergens waar ik gewoon samen kan zijn met m'n vriend.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wil je een lijk dumpen ofzo?![]()
of een parking gangbang?
Haha, ok.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
Gisteren nog mogen aanschouwen dat er alleen maar weilanden rondom Leeuwarden zijn, rustige plekjes zat, lijkt mij
Volgens mij was Baltar daar gisteren, misschien heeft die tips voor jequote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:18 schreef Eustace. het volgende:
Je vriend heeft geen bedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:25 schreef Eustace. het volgende:
[..]
]Nee, ik zoek een rustig plekje ergens waar ik gewoon samen kan zijn met m'n vriend.
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij was Baltar daar gisteren, misschien heeft die tips voor je
Mijn vriend heeft ouders.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:25 schreef Eustace. het volgende:
[quote]Nee, ik zoek een rustig plekje ergens waar ik gewoon samen kan zijn met m'n vriend.![]()
aahhhhhh wat lievv.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:27 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ouders.Weten nog van niks en zo. Heb ook nog helemaal niet lang met hem of zo, sterker nog, ik heb nog niet officieel met hem.
Hij moet me nog vragen.
Ik ben ook alles behalve pro-Friesland, mja.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
is niets voor mij om in het weiland te liggen batsen.
Ja hé.quote:
ja je moet wat over hebben om te krikken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:28 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben ook alles behalve pro-Friesland, mja.
Bas heeft ook een bijna-vriendjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:27 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ouders.Weten nog van niks en zo. Heb ook nog helemaal niet lang met hem of zo, sterker nog, ik heb nog niet officieel met hem.
Hij moet me nog vragen.
Ja.quote:
Natuurlijk niet. Met je face in dat gras lijkt me niet zo prettig, hè Wilmaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
is niets voor mij om in het weiland te liggen batsen.
En jij....quote:
Wat zoehoetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:32 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ja.Maar ik kan met zekerheid stellen dat we iets hebben, alleen nog niet officieel.
klopt, ik heb hooikoortsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Met je face in dat gras lijkt me niet zo prettig, hè Wilma
en die andere deze week toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat zoehoet![]()
Ik zie de mijne pas over 2 weken weer
Ik ben dat heel erg gewend. Ik heb voor deze cutie met twee andere jongens een relatie gehad, en die woonde allemaal ver weg. De ene twee uur reizen, en de andere bijna vier uur.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat zoehoet![]()
Ik zie de mijne pas over 2 weken weer
Was het maar zo gemakkelijk. Deze woont twee dorpen verderop, maar hij studeert wiskunde en moet allerlei papers over enge dingen als Cryptografie schrijven. En daarna gaat hij op vakantie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:34 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben dat heel erg gewend. Ik heb voor deze cutie met twee andere jongens een relatie gehad, en die woonde allemaal ver weg. De ene twee uur reizen, en de andere bijna vier uur.Het went.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |