Hyvespica: http://94.100.118.63/5552(...)55257216_5_Axry.jpegquote:
Dat klinkt ook een beetje vrijblijvend, als ik dat zeggen magquote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is heet percentage pijpers, da's wat anders.
orale fixatie ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is heet percentage pijpers, da's wat anders.
jij mag er best wezen hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hyvespica: http://94.100.118.63/5552(...)55257216_5_Axry.jpeg
Jullie ook weer blij.Jammer hé, dat ik geen bespringbare hunk ben. ;D Misschien is het andere 'nieuwe vlees' wel wat.
![]()
Brb.
Erik en ik zullen wel zorgen dat ze die avond niet te veel om elkaar heen gaan draaienquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat klinkt ook een beetje vrijblijvend, als ik dat zeggen mag(no offence)
Nou, hij zei eerst dat ie niet naar Friso kon.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat klinkt ook een beetje vrijblijvend, als ik dat zeggen mag(no offence)
Ik ga toch niet zorgen dat Dizer komt?!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Erik en ik zullen wel zorgen dat ze die avond niet te veel om elkaar heen gaan draaien
Nu moet alleen Ang3l nog zijn charmes in de strijd gooien om te zorgen dat Dizer er vrijdag ook bij is
Op jouw leeftijd gebeurt dat al als je iets te enthousiast opstaat uit een stoel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:01 schreef Stroekie het volgende:
op mijn leeftijd breek je daar botten mee
Nee juist nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zorgen dat Dizer komt?!
Dan is het nog verwarrender!
BURNquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd gebeurt dat al als je iets te enthousiast opstaat uit een stoel.
Hmm, ja. Zo heerlijk om dat soort afspraken te hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, hij zei eerst dat ie niet naar Friso kon.
Daarna sms'te hij dat ie zich vergist had en pas een week later naar A'dam ging.
Dat is geen 100% "Ik ga naar friso". Vanmdaar de vrijblijvendheid.
Daarom moet ik dagelijks grote hoeveelheiden zuivel eten en drinken voor voldoende kalk voor sterke bottenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd gebeurt dat al als je iets te enthousiast opstaat uit een stoel.
Alsof hier alleen besprinbare hunken rondhangenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hyvespica: http://94.100.118.63/5552(...)55257216_5_Axry.jpeg
Jullie ook weer blij.Jammer hé, dat ik geen bespringbare hunk ben. ;D Misschien is het andere 'nieuwe vlees' wel wat.
![]()
Brb.
Jij en cairon zouden hier dan vereenzamenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Alsof hier alleen besprinbare hunken rondhangen
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij en cairon zouden hier dan vereenzamen
Cairon, Stroeks wil je bespringenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij en cairon zouden hier dan vereenzamen
Ja maar helaas voor hem kan ik dus niet zonder ongelukken uit mijn stoel opstaanquote:
Handig he.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hmm, ja. Zo heerlijk om dat soort afspraken te hebben
Examens, hè....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:11 schreef Eustace. het volgende:
Ik verveel me omdat ik vakantie heb.Ernstig. Mja, ik had al soort van vakantie sinds april.
het klinkt een beetje als een cockteaser, Tiboquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Handig he.
En dan ga ik nu ook nog niet SMS_en met "Kom je nou wel of niet?"
Dat doe ik aan 't eind van de week wel een keer.Ofzo.
Jep, jep. Ik had ook nooit naar dat falende VMBO gemoeten. Mja, nu pwn ik al die docenten die vorig jaar zeiden van 'misschien is de structuur van mavo toch wel beter voor Bas' met m'n cijfers (9, 8, 8, en de rest 7). Stelletje groene thee drinkende brintabitches zijn het ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Examens, hè....
Ik noem het 'het zwarte gat'...
Ik denk dat ik implodeer als ik niet snel iets te doen vind.
Het is eigenlijk best schandalig dat we ons in een überlange vakantie vervelen
Is er structuur op de mavo danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:19 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Jep, jep. Ik had ook nooit naar dat falende VMBO gemoeten. Mja, nu pwn ik al die docenten die vorig jaar zeiden van 'misschien is de structuur van mavo toch wel beter voor Bas' met m'n cijfers (9, 8, 8, en de rest 7). Stelletje groene thee drinkende brintabitches zijn het ook.
Mja. Kweetnie. Soms komen er wel SMS-jes van "Je hebt mij toch al" en "Je gaat je toch wle gedragen zonder mij?" en zelfs "Je bent leuk en het waard", naar voor de rest is't maar een hetero qua tonen van gevoelens.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
het klinkt een beetje als een cockteaser, Tibo
Blijkbaar. Mja, hoe falend, ik begon op VWO.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is er structuur op de mavo dan?
Ik zal mijn cijferlijst maar niet kenbaar maken dan
Ik ben natuurlijk, samen met Paul de Leeuw, het levende bewijs dat MAVO klanten best nog aardig terecht komenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is er structuur op de mavo dan?
Ik zal mijn cijferlijst maar niet kenbaar maken dan
moet de eerste hier nog tegen komenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Alsof hier alleen besprinbare hunken rondhangen
Ga je nou ook een sauna weggeven aan Rein?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk, samen met Paul de Leeuw, het levende bewijs dat MAVO klanten best nog aardig terecht komen
alsof ik TV apsirateis zou hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je nou ook een sauna weggeven aan Rein?
verstellen? gewoon nieuwe kopen. Al die bullshit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarvoor heb ik een reparatiewinkel die dat voor 5 euro fixt![]()
net als broeken korter maken
En zo'n groot balkon heb ik nu ook weer niet dat ik er een sauna op kwijt zou kunnen, dus als ik er een ander een plezier mee kan doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je nou ook een sauna weggeven aan Rein?
we hebben niet allemaal benzine stations, koffiebonen of een adviesbureau tot onze beschikkingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
verstellen? gewoon nieuwe kopen. Al die bullshit.
en nee ik heb kleding die niet allemaal dezelfde maat heeftquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
verstellen? gewoon nieuwe kopen. Al die bullshit.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we hebben niet allemaal benzine stations, koffiebonen of een adviesbureau tot onze beschikking
en die koeien van mijn broer zijn ales behalve een financiele melkkoe tegenwoordig als het produceren van 1 liter 30 cent kost en Campina maar 20 betaaldquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je vergeet vuilophaaldiensten of iets anders louche (daar kwam ik ook achter gisteren.)
Ik begon op HAVO, deed toen twee jaar VWO, moest toen van 3 VWO terug naar 3 HAVO en ben nu eindelijk geslaagd met een acht gemiddeldquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:23 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Blijkbaar. Mja, hoe falend, ik begon op VWO.Maar ik was niet lui of zo voorgaande jaren. Ik ging elk jaar naar een studiecentrum, elke dag en zo, mja, had wat probs.
Sinds dit jaar gaat alles gelukkig weer goed en ik ga ook niet meer naar studiecentrum en zo.
je broer heeft een melkbedrijf?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die koeien van mijn broer zijn ales behalve een financiele melkkoe tegenwoordig als het produceren van 1 liter 30 cent kost en Campina maar 20 betaald
ben jij ff flink genaaid.quote:
Black Widow?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus onze bruiloft gaat nog steeds door ?![]()
en ik leg dan in de nacht erop het loodje
Ben je nog niet begonnen met conditie-opbouwquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus onze bruiloft gaat nog steeds door ?![]()
en ik leg dan in de nacht erop het loodje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |