daarvoor heb ik een reparatiewinkel die dat voor 5 euro fixtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:38 schreef Keukenkast het volgende:
En wat dan als je eens iets moet verstellen of iets moet innemen ofzo?
HIW, dat is een hele troostquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
HIW heeft er ook eentje![]()
heb ik hier al een poosje niet meer gezien
zou hij een nieuwe Rode bes gevonden hebben ?
HIW is een leuke aardige jongen die gelukking niet average is, maar wel beschikt over een gezonde portie zelfspotquote:
Ik heb er ook geen, hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Alsof ik de enige hier ben die een naamachine heeft![]()
toch...?
zonder beledigend te willen klinken, maar dus naast eten koken is jouw Grote Liefde ook niet handig met naald en draad ?quote:
gezonde portie zelfspot?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
HIW is een leuke aardige jongen die gelukking niet average is, maar wel beschikt over een gezonde portie zelfspot
En die zich hier mateloos onpopulair weet te maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
HIW is een leuke aardige jongen die gelukking niet average is, maar wel beschikt over een gezonde portie zelfspot
meer het verschil tussen virtueel en real lifequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
gezonde portie zelfspot?
is dat niet een beetje een te roze bril?
hij voert inderdaad wel af en toe acties uit die "minder handig" zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En die zich hier mateloos onpopulair weet te maken.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zonder beledigend te willen klinken, maar dus naast eten koken is jouw Grote Liefde ook niet handig met naald en draad ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het was ook een verkapte poging om te vragen waar hij dan weer beter iin s dan jij
We don't do hammers, or nails, or saws. We do joints and screws, but that's different.quote:
Op je 40e 17 geschat worden is engquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Als je 40 bent wel.
Op je 17e is het een belediging
Zeventien ZIJN is veel engerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op je 40e 17 geschat worden is eng
gelukkig is me dat tot op heden bespaard geblevenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op je 40e 17 geschat worden is eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |