Soms zijn we net een vrouw en doen we dingen tegelijkertijdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef Yoppie het volgende:
Goeiedag!![]()
Moeten jullie nooit werken tussendoor ofzo?
Ah zo! Multi tasking is niet bepaald mijn dingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Soms zijn we net een vrouw en doen we dingen tegelijkertijd
He's different from usquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:04 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ah zo! Multi tasking is niet bepaald mijn ding
Ik denk 't. Tenzij zij er dan genoeg van heeft he.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat betekent ook dat collega en baas nog samen even verder sexen ?
No. Burn him at the stake.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
He's different from us![]()
Should we trust him...?
Als ik een nieuwe naaimachine van je krijg.quote:
maar dan heeft ze toch al haar doel bereikt en kan ze rustig stoppenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk 't. Tenzij zij er dan genoeg van heeft he.
Promotie is al binnen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
He's different from us![]()
Should we trust him...?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Skalsummer Sunny Boy ?
http://www.solidholsteins.com/img/sunnyboy-groot.jpg
Je bent een man. Volgens rolpatronen is het enige naaien wat je moet doen het naaien van lief.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe naaimachine van je krijg.
Een betere dan dit oude ding hier
Jij bent toch ook al bezet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:26 schreef Cairon het volgende:
Hey!![]()
Laat Yoppie eens met rust!![]()
Oh wacht, hij is al bezet... game on!
Good luck with that.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Jij bent toch ook al bezet?
Wat is haar naam, dan ga ik ff googlen en hyven en zo.
Alsof ik de enige hier ben die een naamachine heeftquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent een man. Volgens rolpatronen is het enige naaien wat je moet doen het naaien van lief.
Nee nee, nu heb je je eigen geluk om te verpesten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:29 schreef Cairon het volgende:
[..]
Good luck with that.
Zeg maar dag tegen Tibo.
Ik ook niet.quote:
I'll remember that... beeeeee-yotchquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:35 schreef Ang3l het volgende:
Nee nee, nu heb je je eigen geluk om te verpesten.
Blijf daar maar aan werken.
quote:(Of ik pak een potlood!)
HIW heeft er ook eentjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Alsof ik de enige hier ben die een naamachine heeft![]()
toch...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |