I know the feelingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:12 schreef Ang3l het volgende:
Yay, ik heb 95.749,45 eur gevonden
Ik heb mijn dag weer terug verdiend
Pear of Anguishquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik wil wel een burger initiatief starten dat de middeleeuwse lijfstraffen weer ingevoerd kunnen worden zodat mensen weer aan het schandblok geketend kunnen worden
Als dat zo zou zijn, zou ik leuke bonussen hebben mogen ontvangenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
10 procent vindersloon is toch de norm ?
maar dat is dan ook je eigen schuld want overal waar Te voor staat is fout, behalve bij tevreden en te bedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:18 schreef Keukenkast het volgende:
Goeiemorgen fagotisch Fok!
Ik heb hoofdpijn en mijn sigaretten zijn op
stel het eens aan de orde bij je volgende FCquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, zou ik leuke bonussen hebben mogen ontvangen
Anneke Grönlohquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:18 schreef Keukenkast het volgende:
Goeiemorgen fagotisch Fok!
Ik heb hoofdpijn en mijn sigaretten zijn op
Wowquote:
Voor eigen gebruikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:12 schreef Ang3l het volgende:
Yay, ik heb 95.749,45 eur gevonden
Ik heb mijn dag weer terug verdiend
Ik ga even mijn haar wassen en sigaretten halenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
En eeeeeeeeeeeeeeen verloren lieeeeeeeeeeeieeeeeeeeeieeef
Hopelijk slaat dat niet op een vetpercentage?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ga even mijn haar wassen en sigaretten halen
tot zometeen blubjes (Lief noemt me altijd blub)
Ja en ook van de imam.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WowWij hebben ook eens 1 incident
Netjes van de ouders trouwens. Randstad ouders zouden nog een trap exyra tegen de poort hebben gegeven
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hopelijk slaat dat niet op een vetpercentage?
Nou, dat valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
In mijn fobo kan iedereen zien ; the bitch is fat.
.quote:En blub schijnt zijn ultieme uiting van geluk of extase te zijn. Hij studeert wiskunde, hij kan er niks aan doen
Ik denk dat het mijn zwijggeld is voor bovenstaande.quote:
Neem voor mij ook even 1 pakje meequote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ga even mijn haar wassen en sigaretten halen
tot zometeen blubjes (Lief noemt me altijd blub)
maar dat betekent ook dat collega en baas nog samen even verder sexen ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:52 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* De baas waarmee die collega van mij neukt, die kwam net zeggen dat ie hier weggaat.
Goh. Zat er aan te komen he
Soms zijn we net een vrouw en doen we dingen tegelijkertijdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef Yoppie het volgende:
Goeiedag!![]()
Moeten jullie nooit werken tussendoor ofzo?
Ah zo! Multi tasking is niet bepaald mijn dingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Soms zijn we net een vrouw en doen we dingen tegelijkertijd
He's different from usquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:04 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ah zo! Multi tasking is niet bepaald mijn ding
Ik denk 't. Tenzij zij er dan genoeg van heeft he.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat betekent ook dat collega en baas nog samen even verder sexen ?
No. Burn him at the stake.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
He's different from us![]()
Should we trust him...?
Als ik een nieuwe naaimachine van je krijg.quote:
maar dan heeft ze toch al haar doel bereikt en kan ze rustig stoppenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk 't. Tenzij zij er dan genoeg van heeft he.
Promotie is al binnen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
He's different from us![]()
Should we trust him...?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Skalsummer Sunny Boy ?
http://www.solidholsteins.com/img/sunnyboy-groot.jpg
Je bent een man. Volgens rolpatronen is het enige naaien wat je moet doen het naaien van lief.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe naaimachine van je krijg.
Een betere dan dit oude ding hier
Jij bent toch ook al bezet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:26 schreef Cairon het volgende:
Hey!![]()
Laat Yoppie eens met rust!![]()
Oh wacht, hij is al bezet... game on!
Good luck with that.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Jij bent toch ook al bezet?
Wat is haar naam, dan ga ik ff googlen en hyven en zo.
Alsof ik de enige hier ben die een naamachine heeftquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent een man. Volgens rolpatronen is het enige naaien wat je moet doen het naaien van lief.
Nee nee, nu heb je je eigen geluk om te verpesten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:29 schreef Cairon het volgende:
[..]
Good luck with that.
Zeg maar dag tegen Tibo.
Ik ook niet.quote:
I'll remember that... beeeeee-yotchquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:35 schreef Ang3l het volgende:
Nee nee, nu heb je je eigen geluk om te verpesten.
Blijf daar maar aan werken.
quote:(Of ik pak een potlood!)
HIW heeft er ook eentjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Alsof ik de enige hier ben die een naamachine heeft![]()
toch...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |