Dan zal ze vast wel import zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dan was het gisteren geen standaard Friezin, ze nam dingen aan en op een gegeven moment ging het licht bij haar aan, dus dat was mooi om te zien
Ik snap echt nu pas dat het over de TT gaatquote:
Eeenschquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:48 schreef Ang3l het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow sommige mensen verdienen echt slaag.
Geeft een aai over z'n bolletjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap echt nu pas dat het over de TT gaat
Goedemorgen steephie...
Sgoed.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
Eeensch
mensen die niet snappen dat je ook je netwerkkabel in je pc dient te steken, omdat je anders niet ingelogd komt op het netwerk/pc![]()
Zullen we samen gaan meppen?
*BATS*quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen. Ik heb geen zin in vandaag.
*BATS*quote:
quote:
Ja, en blauwgeslagen ogen zijn nog niet in de mode!quote:
Ik wil de gummieknuppel wel, trilt lekker doorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sgoed.
Welke wil je?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
als je mijn klanten als mensen ziet wel jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:48 schreef Ang3l het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow sommige mensen verdienen echt slaag.
die van mij hebben dus ook de eigen Office versie en zoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ze sprak anders wel af en toe een raar taaltje
Ik wil wel een burger initiatief starten dat de middeleeuwse lijfstraffen weer ingevoerd kunnen worden zodat mensen weer aan het schandblok geketend kunnen wordenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
Eeensch
mensen die niet snappen dat je ook je netwerkkabel in je pc dient te steken, omdat je anders niet ingelogd komt op het netwerk/pc![]()
Zullen we samen gaan meppen?
You schizo monkey you.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:44 schreef Desmonkey het volgende:
Wat nou slaan? Doodmaken met vleeshaken!!
Pannenkoeken en een bananensmoothie
lag het zo ver weg verstopt in de krochten van het SAP netwerk ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:12 schreef Ang3l het volgende:
Yay, ik heb 95.749,45 eur gevonden
Ik heb mijn dag weer terug verdiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |