Natuurlijk moet dat niet, maar ik denk dat veel mensen het stiekem wel leuk zouden vinden. Het heeft gewoon een hoge knuffelbaarheidsfactor, en het geeft je een excuus om ongegeneerd lang te gaan zitten zoenen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Moet je dat officieel vragen je, of je een relatie heebt?
Dus ik moeet vrijdag ana Tibo vraagen: Wil je verkering met me?
Jamaar....
klinkt zo basisschool.. hahah maar het heeft wel wat: "wil je verkering?"hahahahquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar....
Oooow dat zijn we beide al 12 jaar niet meer, bijna 13.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:44 schreef Bartjebart het volgende:
nee das alleen als je onder de 18 bent
En om handjes vast te houden en overal te worden nagekekenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:45 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Natuurlijk moet dat niet, maar ik denk dat veel mensen het stiekem wel leuk zouden vinden. Het heeft gewoon een hoge knuffelbaarheidsfactor, en het geeft je een excuus om ongegeneerd lang te gaan zitten zoenen.
Ik vond er geen fuck aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En om handjes vast te houden en overal te worden nagekeken![]()
stiekem vind ik het heerlijk als mensen elkaar aanstoten zo van: kijk homo's!
ik houd nooit handjes vast in openbaar, ook niet zoenen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Soms vond ik het geweldig grappig, mja, soms ook niet. In Groningen wordt je vrijwel niet gek aangekeken, eigenlijk. Met mijn huidige vriend doen we dingen als elkaars hand vasthouden nog niet in het openbaar, hij durft nog niet en ik heb niet iets van 'ik zou dat graag willen' of zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zoenen in het openbaar; no way. Doe ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik houd nooit handjes vast in openbaar, ook niet zoenen.
it's called manners. just kiddin'
Een heftig tonggevecht is ook een beetje smerig in het openbaar, maar zo eens een kusje geven dat kan toch bestquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:52 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zoenen in het openbaar; no way. Doe ik ook niet aan.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een heftig tonggevecht is ook een beetje smerig in het openbaar, maar zo eens een kusje geven dat kan toch best
in de clubs doe ik dat wel, maar ik ga niet tongworstelen in supermarkt, taxi etc....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een heftig tonggevecht is ook een beetje smerig in het openbaar, maar zo eens een kusje geven dat kan toch best
who doesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in de clubs doe ik dat wel, maar ik ga niet tongworstelen in supermarkt, taxi etc....
Ja en Erik en ik eisen hiervan getuige te zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar....
True that. Als een stel hetero's samen en plein publique een rivier des kwijl aan het aanleggen zijn denk ik ook van 'moet dat nou', dus zelf zou ik ook nooit wild gaan zoenen onder het oog van allemaal mensen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
who does
ik vind dat best onfatsoenlijk
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Veld- en Bosneuken is beneden je stand ?
ik zou ter plekke smelten en ja zeggenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Eustace. het volgende:
Ben ik dan de enige die het schattig vindt als een mooie jongen jou -terwijl hij je met puppyoogjes aankijkt- vraagt of je zijn vriendje wilt worden.Da's toch cute.
Ik weet van niks.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en Erik en ik eisen hiervan getuige te zijn
NIKS.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en Erik en ik eisen hiervan getuige te zijn
Ik ging laatst een stukje wandelen door de stad en streek neer op een bankje om eens uitgebreid met Lief te bellen, komt er prompt een emo-stelletje naast me zitten, gaat dat meisje op de schoot van die jongen (als het dat was, ik weet dat niet bij emo's) zitten en die beginnen me toch elkaar af te lebberen. Nee maar echt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:03 schreef Eustace. het volgende:
[..]
True that. Als een stel hetero's samen en plein publique een rivier des kwijl aan het aanleggen zijn denk ik ook van 'moet dat nou', dus zelf zou ik ook nooit wild gaan zoenen onder het oog van allemaal mensen.
Tja wolkje, je moet wel.quote:
Maar niemand begrijpt ze. (W)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ging laatst een stukje wandelen door de stad en streek neer op een bankje om eens uitgebreid met Lief te bellen, komt er prompt een emo-stelletje naast me zitten, gaat dat meisje op de schoot van die jongen (als het dat was, ik weet dat niet bij emo's) zitten en die beginnen me toch elkaar af te lebberen. Nee maar echt.
En ze hadden ook nog eens allebei een lippiercing
Ik ben 't gewendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Tja wolkje, je moet wel.
Dalijk ben je de enige single die nog over is
well, we all have a road non taken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Veld- en Bosneuken is beneden je stand ?
zoals die skank van Tokyo Hotel?quote:
Ik luisterde naar Taking Back Sunday en Sugarcult en ik aanbad Avril Lavigne enzo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:13 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Oh noes. Incluis de MCR, FOB, en emotioneel gejengel?
ik vind dat wel grappig eigenlijk, Tokyo Hotelquote:
ewwwwquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vind dat wel grappig eigenlijk, Tokyo Hotel
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik luisterde naar Taking Back Sunday en Sugarcult en ik aanbad Avril Lavigne enzo.
Ik had van dat neppe emo-haar en vond iedereen een 'sell-out' en zei de hele tijd;
'Ik ben niet emo, ik ben indie'
ofzoiets
die zanger doet me denken aan Peter Burns van Dead of Alive. (die gast is nu omgebouwd)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vind dat wel grappig eigenlijk, Tokyo Hotel
straks lunchenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |