Hier chijnt ie nog op t balkon tot ie echt onder gaat zo ongeveer...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Hier is de zon ook al weg van het balkon..
Oh sorryquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet meer.
[..]
En het orkest waar ik in speelde had altijd een zomerstop.
Mijn collega's zijn bijna allemaal kei oud, nog ouder dan ik. Daar wil ik niet mee op het terras zitten. En die paar stagairs die we hebben rondlopen, die zijn te hip & trendy om met een oude bejaarde G_E op het terras te willen zitten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wél!Gewoon zitten, dan kies je een tonic van het lijstje, dat bestel je dan heel stoer, je zoekt een collega uit om mee op het terrasje te zitten en dan ga je met V. bellen. Héérlijk.
Moet ik even gaan checken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:30 schreef Waxxer het volgende:
Zou Ang3l dan op een terrasje zitten, zo met de autosleutel nonchalant naast het glas over de tafel gedrapeerd?
Ja, je was toch ook moderator op Fok? Doe je dat nog steeds?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar toch lief dat je uberhaupt iets van me weet Waxxer.
Je stelt jezelf er echt een hip showorkest bij voor ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh sorryIk voel me nu wel een soortement van ja, een soortement van 80-jarig... 80-jarige.... 80-jarig mens.
Maar een orkest met een zómerstop?? Als iets de lokale media in de zomermaanden bezighoudt, dan zijn het wel de orkesten die concerten geven met allerhande ándere, speciale musici en uitwisselingen enzo!
Waarom ben je hier niet vakerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:34 schreef Waxxer het volgende:
Wat doe je hier dan nog? Ga snel in een zwembroek op het balkon liggen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hier chijnt ie nog op t balkon tot ie echt onder gaat zo ongeveer...
Ik heb wel wat suggesties.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom ben je hier niet vaker? Kunnen we jou niet ruilen voor iemand anders ofzo?
Ach, jij en oud...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn bijna allemaal kei oud, nog ouder dan ik. Daar wil ik niet mee op het terras zitten. En die paar stagairs die we hebben rondlopen, die zijn te hip & trendy om met een oude bejaarde G_E op het terras te willen zitten..
En ik háát mensen die luidkeels op een terras zitten te bellen.
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb wel wat suggesties.
pauperbestekquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:30 schreef Waxxer het volgende:
Zou Ang3l dan op een terrasje zitten, zo met de autosleutel nonchalant naast het glas over de tafel gedrapeerd?
We hebben hier een stagair (best een leuke jongen, dat mag ik wel zeggen tochquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, jij en oud...Kom nou!!! Niet zo aanstellen! En gewoon met die stagairs omgaan, dan blijf je gewoon jong. Doe dat met studies niet, dat is niet aan te bevelen.
Ik ben drie jaar ouder dan Waxxer.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe oud ben je dan helemaal G_E? En je zei zelf dat belgisch bier goed is om je jong te houden, en dat gaat dan weer prima op het terras. Zo kan je die lekkere stagiair laten zien dat je niet zo'n oude knar bent, en word je er ook daadwerkelijk jonger van. Win-win!
Nee hoor. Het kan wel heet worden in de zomer, maar nooit echt lang achter elkaar (paar weken hooguit), en er zullen vast wel wat reptielen en insecten rondlopen hier, maar het is geen Texasquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]Woon je dan niet in zo'n gebied waar het in de zomer altijd droog is, met hagedissen, enge insecten en de hele reutemeteut erbij??
Ik zit al op het balkonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog? Ga snel in een zwembroek op het balkon liggen!
Oh my, dan ben je wel ouder dan dat ik dachtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben drie jaar ouder dan Waxxer.
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
We hebben de Tachtigjarige oorlog niet voor niets gewonnen..
Gewoon arrogant zijn (his loss right), kijken hoe hij dan reageertquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
We hebben hier een stagair (best een leuke jongen, dat mag ik wel zeggen toch) die zit dan een klein strak t-shirtje heel boos kijkend achter z'n pc, met zo'n kop van "zit ik hier tussen al die ouwe knarren, als dit werken betekent, dan blijf ik liever eeuwig student
".
Dankje. Denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh my, dan ben je wel ouder dan dat ik dacht. Maw, je komt jong over
.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom ben je hier niet vaker? Kunnen we jou niet ruilen voor iemand anders ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |