Oh.,. vandaag is het weer helemaal smooth hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:12 schreef Keukenkast het volgende:
Jaa, complimentjahs!
Vlarp heeft een stoppelbaard, dus dat is sowieso keihard een winner winner chicken dinner
Eric heeft een knap gezicht
en Nuno is een Portugees
spaansquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaajaaaaa en yo estudio periodismo, tuurlijk. Como te llamas?!
Foto!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak een beetje stoppels hoor. G_E zou er jaloers van worden!
Ik doe niet snel aan onopdrachte complimenten, dan hou ik liever gewoon mijn mond.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat Erik me lelijk vindt?
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee nooit
En ik ben skinny dat is ook niet altijd leuk
Nuno você realmente não deve queixar-sequote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
spaanskan je geen Portugees. En ik heet gewoon Nuno
"Vind je me leuk!?"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe niet snel aan onopdrachte complimenten, dan hou ik liever gewoon mijn mond.
Ja sorry ik dacht dat je Spaansachtig was maar uik las net Portugees, sorryquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
spaanskan je geen Portugees. En ik heet gewoon Nuno
Ik had speciaal om deze conclusie te voorkomen de eerste regel uit zijn post verwijderdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat Erik me lelijk vindt?
Je broeken zakken afquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Alle kleren staan je goed,
mensen gaan er niet zomaar vanuit dat je een varken zonder zelfbeheersing bent
In een restaurant krijg jij niet automatisch de salade
Dun zijn, wat een straf
Dat had ik bewust even niet opgemerktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had speciaal om deze conclusie te voorkomen de eerste regel uit zijn post verwijderd
Gelukkig kan ik van de meesten wel inschatten of ze het zouden menen of nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is wel het fijne, en de valkuil, van zo'n forum natuurlijk.
Wonderer, je bent echt zo tof!
Dat ziet er hetzelfde uit als
Wonderer, je bent echt zo tof!
Oh.. kijk nouquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De meeste kleren zitten als een tent. Eentje mét luifel.
Dennisquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De meeste kleren zitten als een tent. Eentje mét luifel.
Ondanks dat ik nu niet kan slapen vannacht, het staat je absoluut met stoppelsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze freakybewerkte foto bij de hand. Maar die is wel met stoppetjes.
Utopia!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je broeken zakken af
Zelfs een XS shirtje is te groot
Je hebt het altijd koud
Mensen denken dat je anoraxia hebt
Naaimachinesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je broeken zakken af
Zelfs een XS shirtje is te groot
Hoeveel mensen kijken jou daadwerkelijk na en zeggen; 'Ooooooh, dunne! Met je anorexia! Ga eens wat fatsoenlijks eten ofzo!'quote:Je hebt het altijd koud
Mensen denken dat je anoraxia hebt
Komt dat uit de vakantiefolder..?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nuno você realmente não deve queixar-se
Uhm.. ik heb een BMI van 24 weet je nog? Het is alweer 7 jaar geleden dat ik 57 kilo woog met m'n 1,70quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Naaimachines :V
[..]
Hoeveel mensen kijken jou daadwerkelijk na en zeggen; 'Ooooooh, dunne! Met je anorexia! Ga eens wat fatsoenlijks eten ofzo!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |