Oeh! Lekker weer!quote:
Strand Op het strand van Scheveningen is het dinsdag warm genoeg voor een zonnebad. Ook de komende dagen is het zomers, met een temperatuur van rond de 25 graden. (foto:ANP)
Ik vind Monsoon best een tof nummerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vind dat wel grappig eigenlijk, Tokyo Hotel
ga je dat helemaal uitzetten pfff weet nog niet eens wat ik volgend jaar ga doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook een goed puntMaar voor het geval de maya's een verkeerde berekening hebben gemaakt, ga ik er toch maar even vanuit dat ik de pensioengerechtigde leeftijd ga bereiken en ik moet nu dus uitzoeken op welke manier ik dat wil gaan doen.
Ja is af en toe best leuk om te horen, Emo Popquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Monsoon best een tof nummer.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja is af en toe best leuk om te horen, Emo Pop
Heb je jequote:
Ja maar in de zin van het bestaan in de US of A of in de zin van... het lichaam?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te twijfelen en wil "erover praten" voor het te laat is en ik rare dingen ga doen. Of gewoon ongelukkig word.
Maar nu moet ik dus uitzoeken welke procedure ik moet volgen om het vergoed te krijgen. Kut-zkv
Ja nee maar jij moetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet hoor...
Pardonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nee maar jij moetoefenen
voor het zomernachtavondconcert.
Ik ben niet hip genoeg voor terrasjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:17 schreef Waxxer het volgende:
Jullie zijn natuurlijk allemaal, één voor één, terrasjes pakken en alles.
quote:
Jajajajaja, of staat dat niet op het programma??quote:
Ik weet niet waar je het over hebt en ik word een beetje bang van iets wat schijnbaar moet gebeuren maar dat ik niet weet hoe en watquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajaja, of staat dat niet op het programma??Dat hóórt hoor. En anders zet je maar wat op poten.
Wél!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben niet hip genoeg voor terrasjes.
Jij zit toch in een orkest met alles en muziek..?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt en ik word een beetje bang van iets wat schijnbaar moet gebeuren maar dat ik niet weet hoe en wat.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:24 schreef wonderer het volgende:
Hier is uberhaupt geen zon. Nou ja, achter de regenwolken.
Niet meerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij zit toch in een orkest met alles en muziek..?
En het orkest waar ik in speelde had altijd een zomerstopquote:Dus ik denk, die heeft vast weer een aantal concerten op het programma staan, maar misschien is het helemaal geen concertenseizoen, maar ja, kijk, ik dacht dat dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |