Misschien is het juist wel nodig dat je gaat domineren hierquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als het leuk blijft kom ik best nog wel vaker hoor!Maar ik heb echt wel e.e.a. te doen en er is ook nog
![]()
![]()
en alles
Maar als ik het soms zo bekijk dan denk ik ook wel eens, tja... cha-cha... Dan voel ik geen anschluss ofzo, met bepaalde iemanden dan die op een vervelende manier domineren.
Goed, alsof ik zelf niet domineer als ik op dreef ben...
Noem eens namenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel nodig dat je gaat domineren hier. Tenminste, als je dan maar de stomme mensen wegdomineert.
Ik heb beeld!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Domineren? Meester Waxxer en zijn onderdanige slaaf Tha_Erik?.
*ril*
Neen, want ik moet natuurlijk wel tegen iedereen kunnen blijven zeggen dat ik niemand nooit iets misdaan hebquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen, want ik moet natuurlijk wel tegen iedereen kunnen blijven zeggen dat ik niemand nooit iets misdaan heb. Ik moet de Zwitserland van Homoropa blijven
.
Ik voel me een weinig aangesprokenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen, want ik moet natuurlijk wel tegen iedereen kunnen blijven zeggen dat ik niemand nooit iets misdaan heb. Ik moet de Zwitserland van Homoropa blijven
.
Een buikje Wax, een buikje.. geen buik...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik rrrruim 26, bijna 27![]()
Onder een bepaalde magische grens.
Maar dat wil dus zeggen dat je qua buik in verhouding...
Als je zeg maar gewoon so staat en je zet je handen in je zij, is er dan ook echt zo'n buik en alles?
Dat wil iik ook, alleen dan moet er nog 25 KILO af en als ik dat in vet visualiseer...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met mijn drie-jaar-ouder dan Waxxer zit ik nog altijd op een BMI van 20.
Het gaat niet om jouquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik voel me een weinig aangesproken
Ja hallo, ik ben Nathan niet. Dan zou er echt sprake zijn van vernathanisering van dit topic. En dat wil niemand.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel nodig dat je gaat domineren hier. Tenminste, als je dan maar de stomme mensen wegdomineert.
Ben jij een kloon van zakje of zo? 1000 calorieen per dag voor een jongen in de groei is echt VEEL te weinig.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh, en je moet je calorie inname laten schommelen. Anders gaat je stofwisseling naar beneden en word je van een sinaasappel al vet. De ene dag 1000 kcal (echt het absolute max voor mij) en dan per honderd af tot 500 of 600 en dan weer omhoog. En je kan er wat zinktabletten bij slikken, appelazijn helpt ook.
En geloof niks van wat die voedingscentrumnazi's je voorhouden, die liegen tot ze een onss wegen.
Wie is zakje?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van zakje of zo? 1000 calorieen per dag voor een jongen in de groei is echt VEEL te weinig.
Ik vind anders genoeg niet slanke mensen toch leuk. Misschien komt het wel omdat ik iets ouder aan het worden ben, maar ik let ook erg op karakter en uitstraling bij jongens..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wie is zakje?
Like I care, ik wil niet meer dat mensen tegen me zeggen; jij bent helemaal niet dik, je bent mollig.
En ik wil dat mensen eens op MIJ afstappen ergens, in plaats van dat ik erop af moet stappen en ze met mijn enigzins boeiende persoonlijkheid omkrijg.
Ik wil dat mensen me mooi vinden en dat kan niet als ik dik ben
Ik lees het ook nu pasquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van zakje of zo? 1000 calorieen per dag voor een jongen in de groei is echt VEEL te weinig.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik lees het ook nu pasIk wilde nog iets posten van mij en "u" tegen mij zeggen enzo
![]()
maar om zó met calorieen bezig te zijn is sowieso eng, vooral als je geboren bent als de Berlijnse Muur al twee jaar niet meer bestond terwijl ik nog zó kan visualiseren dat ze erop stonden te juichen.
Dat begrijp ik, maar als je dit dieet een tijdje volhoudt, ga je er later echt problemen mee krijgen. Je lichaam heeft de voedingsstoffen gewoon nodig en als je je lijf nu gaat wennen aan weinig eten, en je gaat over een paar jaar gewoon eten, word je alleen maar dikker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wie is zakje?
Like I care, ik wil niet meer dat mensen tegen me zeggen; jij bent helemaal niet dik, je bent mollig.
En ik wil dat mensen eens op MIJ afstappen ergens, in plaats van dat ik erop af moet stappen en ze met mijn enigzins boeiende persoonlijkheid omkrijg.
Imagine; seks met een dik iemandquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind anders genoeg niet slanke mensen toch leuk. Misschien komt het wel omdat ik iets ouder aan het worden ben, maar ik let ook erg op karakter en uitstraling bij jongens..
En ok, als ze er erg leuk uitzien dan is dat mooi meegenomen
Ik citeer Hierissieweer (je weet wel, van die poppers toen) even: ik val liever op, dan af.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wie is zakje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |