Ja bweeegh.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.
En zie je dan nu zo'n bleek, Scandinavisch bungelend scrotumpje voor je?
Ah, jakkes!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.
Zeg het nou maar gewoon...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wilde iets schrijven maar durf dat nu niet meer, voor ik weer voor smeerlap wordt uitgemaakt..
Nou, dat was echt feest met die eerste twee namen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is net als vroeger zo met deze namen. Dennis_Moore er nog bij, Nathan, Semisame en nog wat anderen en we hebben een echte reunie. Hoe nostalgisch is dat.
Nee nee.. zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waxxer begon erover..
*wijs*
Nee joh!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sportief!Blokjesbuik al? Dat zeb buschauffeur 's ochtends zegt: "Zo, dat schiet al op he?!"
![]()
Is die van jou niet bleek dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.
Hoe lang ben jij hier al eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is net als vroeger zo met deze namen. Dennis_Moore er nog bij, Nathan, Semisame en nog wat anderen en we hebben een echte reunie. Hoe nostalgisch is dat.
Het is alsof ik er altijd al bij wasquote:
Goed zo!quote:
Had je niet een keer een boekje met "Oh, kijk daar een neger!"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb een Noord-Afrikaans uiterlijkWist je dat niet??
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je moet je foto's niet in negatief bekijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb ik dat hier verteld??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Had je niet een keer een boekje met "Oh, kijk daar een neger!"
Dat vroeg ik niet lieverdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is alsof ik er altijd al bij was.
Niet meer stiekem koekjes eten enzo hehquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goed zo!Als het tenminste net zo erg is als jij zegt!
Ben ook al goed op weg, nu bezig met nummer 6
Sinds ergens in 2005quote:
Zo heb ik onlangs twee van mijn echte voortanden laten verwijderen en deze laten vervangen door twee exemplaren van puur goud en in elke tand is een dollarteken geslagen.quote:
Is dat dollarteken erin geslagen toen de tanden al geinstalleerd warenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo heb ik onlangs twee van mijn echte voortanden laten verwijderen en deze laten vervangen door twee exemplaren van puur goud en in elke tand is een dollarteken geslagen.
Jajaja die ban ik, net als chips.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet meer stiekem koekjes eten enzo heh
Tussendoortjes zijn het ergst
Ja, die bedoelde ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb ik dat hier verteld??Tup en Joep!
"Deb negertjes wonen in het bos. Ze wonen in hutjes. Pas op Tup!!! Daar loopt een nikker!!"
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |