Frisdrank is funest!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet meer stiekem koekjes eten enzo heh
Tussendoortjes zijn het ergst
Het is soms zo moeilijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajaja die ban ik, net als chips.En dropjes en alles.
Auw!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat dollarteken erin geslagen toen de tanden al geinstalleerd waren? Door een andere negert met een gangstah-mini-dollar-ring
?
Oh.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik.. En ja dat heb je verteld tot je daar niet meer over mocht vertellen van je-weet-wel-wie.
Je vergeet Belgisch bier en zelfgemaakt ijs.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Frisdrank is funest!
Alleen thee, water en cola light drinken
Als je honger krijgt neem een kauwgum rook een sigaret![]()
Eet alleen op gezette tijden (ontbijt, lunch, avondeten)
Als je koud douchet verbrand je al meer calo
Uurtje touwtjespringen per dag doet wonderen.
Brood alleen bruin eten en roosteren (dan zitten er maar 35 kcal in)
Omarm je hongergevoel, want je maag moet zeg maar leren dat het niet altijd eten krijgt als het dat wil
![]()
![]()
Na verloop van tijd krimpt je maag en heb je ook geen zin meer in tussendoortjes. Merk ik.
Edit: weeg je best vaak enzo, zodra je ziet dat je afvalt motiveert je dat ook weer
ow das creepyquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo heb ik onlangs twee van mijn echte voortanden laten verwijderen en deze laten vervangen door twee exemplaren van puur goud en in elke tand is een dollarteken geslagen.
Wat moet jij met een dieet?!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Frisdrank is funest!
Als je honger krijgt neem een kauwgum rook een sigaret![]()
Eet alleen op gezette tijden (ontbijt, lunch, avondeten)
Als je koud douchet verbrand je al meer calo
Uurtje touwtjespringen per dag doet wonderen.
Brood alleen bruin eten en roosteren (dan zitten er maar 35 kcal in)
Omarm je hongergevoel, want je maag moet zeg maar leren dat het niet altijd eten krijgt als het dat wil
![]()
![]()
Na verloop van tijd krimpt je maag en heb je ook geen zin meer in tussendoortjes. Merk ik.
Edit: weeg je best vaak enzo, zodra je ziet dat je afvalt motiveert je dat ook weer
raketijsjes mogen wel, omdat er maar weinig kcal in zittenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je vergeet Belgisch bier en zelfgemaakt ijs.
Cola light.. minder suiker, wel zeer kankerverwekkendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Frisdrank is funest!
Niks, mag dat ook?quote:Als je honger krijgt neem een kauwgum rook een sigaret![]()
checkquote:Eet alleen op gezette tijden (ontbijt, lunch, avondeten)
Alleen in de zomerquote:Als je koud douchet verbrand je al meer calo
Ik fiets naar de bushaltequote:Uurtje touwtjespringen per dag doet wonderen.
Gewoon bruin brood.. ook goedquote:Brood alleen bruin eten en roosteren (dan zitten er maar 35 kcal in)
Ik weeg me elke dag, dus ik zie ook de schommelde lijn naar beneden gaanquote:Omarm je hongergevoel, want je maag moet zeg maar leren dat het niet altijd eten krijgt als het dat wil
![]()
![]()
't Is heul geen dieet, het zijn gewoon regels waar je je aan houdtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat moet jij met een dieet?!
En ik voel me inene dermate oud dat ik bang ben dat je "u" tegen mij gaat zeggen! Niet doen hoor!
Oh, en je moet je calorie inname laten schommelen. Anders gaat je stofwisseling naar beneden en word je van een sinaasappel al vet. De ene dag 1000 kcal (echt het absolute max voor mij) en dan per honderd af tot 500 of 600 en dan weer omhoog. En je kan er wat zinktabletten bij slikken, appelazijn helpt ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Cola light.. minder suiker, wel zeer kankerverwekkend
[..]
Niks, mag dat ook?
[..]
check
[..]
Alleen in de zomer
[..]
Ik fiets naar de bushalte
[..]
Gewoon bruin brood.. ook goed
[..]
Ik weeg me elke dag, dus ik zie ook de schommelde lijn naar beneden gaan
Ze bedoelen het goed..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
't Is heul geen dieet, het zijn gewoon regels waar je je aan houdt
en het werkt als een malle, echt.
Het werkt beter als je geen kutte ouders hebt die meteen denken dat je anorexia aan het ontwikkelen bent
Ik ben enorm aan de Spa Blauw, maar dan de AH-variant (dat scheelt een, ik zou bijna zeggen slok op een borrel) en geen vet en als ik bij mijn ouders ben dan is het ook nogal moeilijk want dan ligt dat daar in de kast en als ik dan tv kijk hoor ik fluisteren vanuit de keuken "eet mij.... eet mij, Waxxer... eet mij....", nou, dan zit ik op mijn handen hoor!quote:
1000 kcal per dag is echt niet gezondquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh, en je moet je calorie inname laten schommelen. Anders gaat je stofwisseling naar beneden en word je van een sinaasappel al vet. De ene dag 1000 kcal (echt het absolute max voor mij) en dan per honderd af tot 500 of 600 en dan weer omhoog. En je kan er wat zinktabletten bij slikken, appelazijn helpt ook.
En geloof niks van wat die voedingscentrumnazi's je voorhouden, die liegen tot ze een onss wegen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze bedoelen het goed..
Maar je bent toch ook helemaal niet dik enzo
Pffft... Onzin, het gaat erom dat je evenwichtig en niet te veel eet en voldoende beweegt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
raketijsjes mogen wel, omdat er maar weinig kcal in zitten
voor de rest is het allemaal off-limits.
Daarom moet je het opschrijven en tellenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
1000 kcal per dag is echt niet gezond
En ik heb dus echt geen idee hoeveel ik naar binnen prop op 1 dag
Suiker is verslavendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben enorm aan de Spa Blauw, maar dan de AH-variant (dat scheelt een, ik zou bijna zeggen slok op een borrel) en geen vet en als ik bij mijn ouders ben dan is het ook nogal moeilijk want dan ligt dat daar in de kast en als ik dan tv kijk hoor ik fluisteren vanuit de keuken "eet mij.... eet mij, Waxxer... eet mij....", nou, dan zit ik op mijn handen hoor!
Maar inderdaad, het is niet heel makkelijk.Maar ik rook ook al jaren niet meer, dat was moeilijk maar is ook gelukt. En in dropjes zit geloof ik geen chemische verslaafdmaak-rotzooi, dus tjakkaaaa!!! Doorzetten!!!
![]()
Met mijn drie-jaar-ouder dan Waxxer zit ik nog altijd op een BMI van 20.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:25 schreef Keukenkast het volgende:
En geloof niks van wat die voedingscentrumnazi's je voorhouden
Het BMI is niet van het voedingscentrumquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met mijn drie-jaar-ouder dan Waxxer zit ik nog altijd op een BMI van 20.
Ik op 25 of 26quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met mijn drie-jaar-ouder dan Waxxer zit ik nog altijd op een BMI van 20.
Ik heb het ook niet over BMI, ik heb het over hun adviezen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het BMI is niet van het voedingscentrum
Als het leuk blijft kom ik best nog wel vaker hoor!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar meneer Waxxer, komt u hier nog vaker of is dit een eenmalig bezoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |