abonnement Unibet Coolblue
pi_70288284


  • AGOVV
  • BV Veendam
  • Cambuur Leeuwarden
  • De Graafschap
  • Excelsior
  • FC Den Bosch
  • FC Dordrecht
  • FC Eindhoven
  • FC Emmen
  • FC Omniworld
  • FC Volendam
  • FC Zwolle
  • Fortuna Sittard
  • Go Ahead Eagles
  • Helmond Sport
  • HFC Haarlem
  • MVV Maastricht
  • RBC Roosendaal
  • Telstar
  • FC Oss

    Volgende speelronde


    Huidige stand:
    quote:
    Met de invoering van de topklasse in het amateurvoetbal is besloten dat één club, de algeheel amateurkampioen, het recht heeft te promoveren. Als die club geen gebruik maakt van dit recht, mag de verliezend finalist promoveren. ,,Daarnaast staat vast dat er na het seizoen één of twee clubs uit de Jupiler League degraderen. Uitgangspunt is dat de Jupiler League straks met een even aantal clubs overblijft.’’
    Het is even tot en met morgen afwachten of Fortuna mee mag doen, maar het gaat in ieder geval een leuk seizoen worden in de Jupiler League met twee nieuwe clubs, de kans op degradatie en wederom een nieuw PO-systeem.

    Het is nu veranderd naar nog maar 4 periodes per seizoen, ipv 6 en de PO aan het einde worden gespeeld via de Europese regels, dus inclusief uitgoals.

    Wie gaat er kampioen worden? Wie gaat er degraderen? Wie worden de sterren van deze competitie? Volg het in dit topic.

    [ Bericht 2% gewijzigd door denthemen op 19-09-2009 14:04:09 ]
  • pi_70288680
    Ik dacht dat die topklasse pas in 2010/2011 van start gingen. Maar ik vind het wel een mooi systeem. Is er eindelijk een echte reden om geen laatste te willen worden.
    pi_70288935
    Eindelijk heeft de KNVB dat doorgevoerd.

    Zelf denk ik dat RBC Roosendaal dit seizoen gaat schitteren, met een kampioenschap.
    En ik hoop als FC Zwolle fan, dat Zwolle een periodetitel pakt. Met de huidige selectie en bestuur, denk ik dat het wel gaat lukken voor ze.
    Hondenpis en kattenstront
    Vind men beide op de grond
    Vogelschijt dat is berucht
    Want dat komt vallend uit de lucht
    pi_70289032
    En Omniworld gaat de Jupiler League verlaten dit seizoen.
    Hondenpis en kattenstront
    Vind men beide op de grond
    Vogelschijt dat is berucht
    Want dat komt vallend uit de lucht
      dinsdag 23 juni 2009 @ 14:17:03 #5
    497 Maja
    Ja denk!?!
    pi_70289035
    quote:
    Op dinsdag 23 juni 2009 14:07 schreef Tja..1986 het volgende:
    Ik dacht dat die topklasse pas in 2010/2011 van start gingen. Maar ik vind het wel een mooi systeem. Is er eindelijk een echte reden om geen laatste te willen worden.
    Top klasse gaat dan ook van start. Alleen de promotie- en degradatieregels voor komend seizoen zijn aangepast aan de nieuwe Topklasse.
    pi_70289166
    quote:
    Op dinsdag 23 juni 2009 14:17 schreef Maja het volgende:

    [..]

    Top klasse gaat dan ook van start. Alleen de promotie- en degradatieregels voor komend seizoen zijn aangepast aan de nieuwe Topklasse.
    En wie gaat er dan promoveren als die topklasse er nog niet is?
      dinsdag 23 juni 2009 @ 14:46:32 #7
    38559 WheeledWarrior
    More than meets the eye
    pi_70290064
    quote:
    Op dinsdag 23 juni 2009 14:22 schreef Tja..1986 het volgende:

    [..]

    En wie gaat er dan promoveren als die topklasse er nog niet is?
    Niemand?
    pi_70290153
    Omniworld, Veendam, Eindhoven, Telstar en wellicht Fortuna mogen zich denk ik opmaken voor een degradatiestrijd. Of die ploegen moeten nog flink versterkt worden.
    Hoi.
      dinsdag 23 juni 2009 @ 15:02:07 #9
    497 Maja
    Ja denk!?!
    pi_70290573
    quote:
    Op dinsdag 23 juni 2009 14:49 schreef pekel het volgende:
    Omniworld, Veendam, Eindhoven, Telstar en wellicht Fortuna mogen zich denk ik opmaken voor een degradatiestrijd. Of die ploegen moeten nog flink versterkt worden.
    Telstar heeft paar aardige huurlingen van AZ en heeft zich versterkt met Arvid Smit. Is Plet al weg bij Telstar...?
    pi_70293738
    hoeveel clubs degraderen er nu?
    pi_70299011
    Van het weekend zal ik proberen een bannertje in elkaar te flansen. Is misschien wel leuk.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_70299159
    quote:
    Op dinsdag 23 juni 2009 15:02 schreef Maja het volgende:

    [..]

    Telstar heeft paar aardige huurlingen van AZ en heeft zich versterkt met Arvid Smit. Is Plet al weg bij Telstar...?
    Nog niet, maar aardig begin: Glynor Plet #1: Als leeuw revelatie van de Jupiler League?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_70302382
    Alvast een tvp. Ben nog helemaal niet met het nieuwe seizoen bezig, eerst volgende week op vakantie!
      dinsdag 23 juni 2009 @ 23:02:51 #14
    38559 WheeledWarrior
    More than meets the eye
    pi_70307598
    quote:
    Op dinsdag 23 juni 2009 19:36 schreef RayMania het volgende:
    Van het weekend zal ik proberen een bannertje in elkaar te flansen. Is misschien wel leuk.
    pi_70317565
    Stomme vraag misschien, maar wat is de huidige stand van zaken bij Eindhoven? Weinig meer over gehoord de laatste tijd terwijl het toch de bedoeling was hun licentie af te pakken.
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
    pi_70324510
    quote:
    Laatste 2 Jupilerleague degraderen

    Vanaf komend seizoen zullen de laatste twee clubs van de eindstand degraderen uit de Jupiler League. Als die regel afgelopen jaar al had gegolden, waren Veendam en Omniworld verdwenen naar het amateurniveau.

    Programma
    Het programma van de Jupiler League is volledig aangepast. De KNVB besloot hiertoe, nadat Fortuna Sittard woensdag als twintigste club alsnog was toegelaten tot de competitie.

    "Het was geen optie om Fortuna te laten voetballen tegen de club die in het vorige schema tijdens elke speelronde vrij was'', aldus competitieleider Bert van Oostveen woensdag.

    Degraderen
    Komend seizoen degraderen de onderste twee clubs van de eindstand uit de Jupiler League. Zij spelen het seizoen daarop in de topklasse, aangevuld met clubs uit de hoofdklassen van het amateurvoetbal.

    4 periodekampioenen
    Naast de invoering van de degradatieregeling is er nog een wijziging. De eerste divisie kent in de nieuwe voetbaljaargang nog maar vier periodekampioenen in plaats van zes. Elke periode duurt negen wedstrijden.

    "We willen af van toevalligheden'', aldus Van Oostveen, die daarmee doelde op het feit dat bijna elke club, ook de laagstgeklasseerden, mee konden doen aan de nacompetitie doordat ze een periode van zes wedstrijden goed presteerden. "We willen een kwaliteitsslag maken en het gat met de eredivisie verkleinen.''
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:40:08 #17
    76173 bramos-elvis
    FC Eindhoven 1909-2009
    pi_70326653
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef kevin6188 het volgende:
    Stomme vraag misschien, maar wat is de huidige stand van zaken bij Eindhoven? Weinig meer over gehoord de laatste tijd terwijl het toch de bedoeling was hun licentie af te pakken.
    int kort:
    5 waarschuwingen gehad, dus knvb kon licentie afnemen.
    Doordat Eindhoven echter geen (grote) schulden had en het laatste jaar al goeie cijfers had voorgelegd, heeft de knvb gesteld dat als ze voor het komende seizoen en het afgelopen seizoen konden voldoen aan de licentie eisen ze naar cat II zouden gaan en dus een licentie krijgen.

    Eindhoven zegt voldaan te hebben aan de eisen en voor 1 juni de zaakjes op orde en op tijd te hebben ingediend bij de licentiecommissie. De licentiecommissie komt pas in juli bij elkaar. Oordeel komt waarschijnlijk pas eind juli naar wat ik heb begrepen.

    Gezien op 7 aug het seizoen begint is dit vrij beschamend van de knvb al zeg ik het zelf. Eindhoven is iig begonnen met de voorbereiding....
    Accept you're dead and start living
    pi_70326695
    Ok, dank. Dat is nuttige info. Zou wel weer typisch KNVB zijn om dan moeilijk te gaan lopen doen. Hoop dat het goed komt!
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:05:48 #19
    38559 WheeledWarrior
    More than meets the eye
    pi_70327677
    Wanneer komt het nieuwe competitieprogramma nu? Later deze week?
    pi_70327897
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
    Wanneer komt het nieuwe competitieprogramma nu? Later deze week?
    Vrijdag dacht ik.
    Hoi.
    pi_70331377
    Het conceptprogramma is vandaag naar de clubs gestuurd, die kunnen er tot vrijdag op schieten.

    Eigenlijk wel vreemd dat ze het helemaal omgegooid hebben aangezien er elke speelronde gewoon 1 club vrij was.
    pi_70524215
    Simon Kelder is bezorgd, aldus RTV Rijnmond:
    quote:
    Kelder voorziet problemen voor clubs
    30 juni 2009

    Coöperatie Eerste Divisie (CED)-voorzitter Simon Kelder voorziet problemen voor clubs uit de Nederlandse eerste divisie van het betaalde voetbal. Hij reageert daarmee op het nieuws dat alle nieuwsrubrieken voortaan een kort overzicht mogen maken van de doelpunten die zijn gemaakt in de eredivisie en eerste divisie voetbal.

    Kelder verwacht dat dit financiële problemen gaat opleveren voor clubs, die nu ook al niet veel overhouden aan de televisiebeelden van hun wedstrijden.

    De verandering is mogelijk gemaakt door een wetswijziging, waar de Tweede Kamer voor heeft gestemd. Tot nu toe had alleen het programma dat de uitzendrechten van een evenement had gekocht, de volledige vrijheid om overzichten samen te stellen. Maar de PvdA vond die regeling niet eerlijk tegenover andere media.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_70524358
    Voor de eerste divisie is het helemaal genaaid inderdaad. Daar is het "grote publiek" toch niet geinteresseerd in uitgebreide samenvattingen.
      Moderator / Redactie Sport woensdag 1 juli 2009 @ 11:27:37 #24
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_70540975
    Uit de papieren VI.

    RTL 7 wil op vrijdagavond een liveduel gaan uitzenden. Met aansluitend VI met vooruitblik op het voetbalweekend. De financiering is nog niet helemaal rond.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_70542623
    Als je dit jaar degradeert ben je toch gewoon failliet?
    pi_70542678
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 11:27 schreef borisz het volgende:
    Uit de papieren VI.

    RTL 7 wil op vrijdagavond een liveduel gaan uitzenden. Met aansluitend VI met vooruitblik op het voetbalweekend. De financiering is nog niet helemaal rond.
    En maandag? Er zijn dit jaar aardige wat mooie affiches op maandag.
      woensdag 1 juli 2009 @ 12:20:50 #27
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_70542699
    Cambuurrrrrr
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
      woensdag 1 juli 2009 @ 12:27:56 #28
    203638 DurQ
    Stop Smoking, Or Die Trying
    pi_70542965
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 12:18 schreef DeVinger het volgende:
    Als je dit jaar degradeert ben je toch gewoon failliet?
    Hoezo dan??
    pi_70542991
    Is dat niet zo dan? Van profclub naar hoofdklasse?
      woensdag 1 juli 2009 @ 12:30:10 #30
    203638 DurQ
    Stop Smoking, Or Die Trying
    pi_70543039
    ja, maar dat staat niet synoniem aan failliet gaan toch??
    pi_70543069
    Nee ok, maar hoe wil je het anders noemen?
      woensdag 1 juli 2009 @ 12:39:20 #32
    203638 DurQ
    Stop Smoking, Or Die Trying
    pi_70543328
    Ze degraderen, en raken hun prof-licentie kwijt volgens mij. En het volgende seizoen gaan ze weer proberen te promoveren...

    De kans is voor sommige clubs natuurlijk wel reeel dat ze failliet gaan bij degradatie, maar das een ander verhaal
    pi_70546212
    Fc Omniworld, fc eindhoven, fortuna sittard etc... dat soort clubs gaan het denk ik lastig krijgen onderin..
    Zonder wrijving geen glans
    pi_70547688
    Denk inderdaad dat FC Eindhoven, Fortuna Sittard en BV Veendam bij degradatie financieel gezien wel opgedoekt kunnen worden
      woensdag 1 juli 2009 @ 19:43:32 #35
    497 Maja
    Ja denk!?!
    pi_70557132
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 14:55 schreef Mark-Hgl het volgende:
    Denk inderdaad dat FC Eindhoven, Fortuna Sittard en BV Veendam bij degradatie financieel gezien wel opgedoekt kunnen worden
    Dat begroting van dergelijke clubs ligt niet ver weg van de top van het amateurvoetbal. De begroting gaat bij degradatie gewoon omlaag en met lokale spelers zul je het het jaar daarop weer moeten proberen te promoveren. En je moet hopen dat je sponsors je trouw blijven.
      woensdag 1 juli 2009 @ 19:44:11 #36
    203638 DurQ
    Stop Smoking, Or Die Trying
    pi_70557153
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 19:43 schreef Maja het volgende:

    [..]

    Dat begroting van dergelijke clubs ligt niet ver weg van de top van het amateurvoetbal. De begroting gaat bij degradatie gewoon omlaag en met lokale spelers zul je het het jaar daarop weer moeten proberen te promoveren. En je moet hopen dat je sponsors je trouw blijven.
    Moeilijk dus
    pi_70557213
    Vraag me alleen af wat de KNVB gaat regelen voor doorlopende profcontracten dan, want dat mag officieel natuurlijk niet in de topklasse. Maar daar zal de bond vast wel over nagedacht hebben ( ) en een oplossing vinden. Men spreekt in elk geval al wel over een "zachte landing".

    Wel leuk dat RTL 7 live-duels gaat uitzenden, hopelijk wel een beetje zo dat de meeste clubs een keer aan bod kunnen komen. En TR, in het artikel stond niets over de maandagen.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      donderdag 2 juli 2009 @ 08:56:57 #38
    76173 bramos-elvis
    FC Eindhoven 1909-2009
    pi_70570906
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 19:46 schreef methodmich het volgende:

    Wel leuk dat RTL 7 live-duels gaat uitzenden, hopelijk wel een beetje zo dat de meeste clubs een keer aan bod kunnen komen. En TR, in het artikel stond niets over de maandagen.
    Ben blij dat rtl het doet, als SBS het zou doen zou het elke week Volendam zijn.....
    Accept you're dead and start living
      donderdag 2 juli 2009 @ 09:29:31 #39
    497 Maja
    Ja denk!?!
    pi_70571637
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 08:56 schreef bramos-elvis het volgende:

    [..]

    Ben blij dat rtl het doet, als SBS het zou doen zou het elke week Volendam zijn.....
    Nee, dat is als de TROS het zou doen
      vrijdag 3 juli 2009 @ 09:08:41 #40
    97042 Sj0rSz
    Erkend Oppersoftie
    pi_70602310
    Ben jij een fervent volger van de Jupiler League en vind je het leuk om daar berichten over te schrijven? Stuur me dan even een PM en laat weten waarom jij deze competitie voor FOK!sport wil gaan volgen.

    Vermeld in deze PM in elk geval je username, leeftijd, motivatie en e-mailadres
    Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
    We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
    pi_71205335
    quote:
    FC Oss - MVV verplaatst
    Gepubliceerd op: 22 juli 2009 09:00

    De wedstrijd in de Jupiler League tussen FC Oss en MVV is verplaatst. Oorspronkelijk stond de wedstrijd gepland op zondag 27 september. Nu is de ontmoeting verplaatst naar vrijdag 25 september.

    De wedstrijd in Oss wordt gespeeld om 20.00 uur. In de Brabantse plaats worden normaliter alleen risicoduels op zondag afgewerkt. In de praktijk betekent dat vaak enkel de thuisontmoeting met FC Den Bosch. Beide clubs wilden daarom ook graag terug naar de vrijdag.

    MVV leed dinsdagavond overigens haar eerste nederlaag in de oefencampagne. Na de 2-1 winst op Standard Luik afgelopen weekend verloor de ploeg van trainer Fuat Capa met 0-2 in Oosterbeek van Kayserispor.
      Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 20:36:28 #43
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_71227412
    Hopen dat de Go Ahead Eagles kampioen worden
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_71227522
    Helmond Sport gaat gewoon de nacompetitie weer halen. Hopelijk hebben we met iets minder blessures te maken want dan ziet de selectie er beter uit als vorig jaar.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_71249213
    Binnenkort zal de enquête wel weer in de kranten e.d. komen en dan halen alle clubs minimaal een periodetitel, als we de teamdoelstellingen van de trainers moeten geloven.

    Maar de echte titelkandidaten, wie zullen dat zijn? Volendam en De Graafschap als degradanten en dan vermoedelijk Cambuur en Den Bosch?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_71249600
    Den Bosch niet hoor. Dat geloof ik niet. Ploeg is te jong.
    pi_71249632
    Outsider toch wel lijkt me. Op papier staat daar toch een aardig team TR of niet? Al zal de breedte afwachten worden.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      donderdag 23 juli 2009 @ 14:20:34 #48
    497 Maja
    Ja denk!?!
    pi_71250282
    Ik ben benieuwd hoe ploegen met huurlingen het gaan doen (Telstar, Emmen, Excelsior).

    Volendam moet met dit spelersmateriaal tot het einde mee kunnen doen om het kampioenschap. Cambuur zie ik als belangrijkste concurrent.
    pi_71250318
    Volendam gaat het doen aan de hand van Vlugge Japie.

    Ben zelf wel benieuwd naar FC Dordrecht. Denk dat het linkerrijtje zeker moet kunnen, hoewel er enkele belangrijke krachten zijn vertrokken.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_71293145
    RTL schijnt dit seizoen elke week op vrijdag met een livewedstrijd te komen..
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_71310264
    Klopt, zie eerder in dit topic.

    Wel een leuk initiatief natuurlijk. Met Derksen voor de analyses, dus dat zal wel kommer en kwel zijn.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_71310402
    Zeer slechte zaak dit, dat gaat de weinige suporters die er nog zijn niet stimuleren om naar het stadion te komen. De stadions zullen dus nog leger zijn.

    En dan komt Derksen er nog overheen die de competitie en de clubs publiekelijk mag afkraken, echt de imago-boost die de Jupiler League kan gebruiken....
    - verwijderd door admin -
    pi_71310502
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 11:42 schreef groenen het volgende:
    Zeer slechte zaak dit, dat gaat de weinige suporters die er nog zijn niet stimuleren om naar het stadion te komen. De stadions zullen dus nog leger zijn.
    Omdat er één wedstrijd per week live wordt uitgezonden?
    welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
    pi_71310638
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 11:49 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

    [..]

    Omdat er één wedstrijd per week live wordt uitgezonden?
    Alle wedstrijden zijn op hetzelfde tijdstip? Waarom zou je als liefhebber naar het stadion toe rijden om op vrijdagavond met -2 graden op een sfeerloze tribune te zitten als de wedstrijd ook op tv wordt uitgezonden?

    De echte fans zullen wel gewoon gaan, maar de mensen die af en toe een wedstrijdje mee pikken zullen waarschijnijk vaker wegblijven.

    Nog een geluk dat alle seizoenkaarten al zo'n beetje verkocht waren voor dit nieuws bekend werd.
    - verwijderd door admin -
    pi_71310953
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 11:57 schreef groenen het volgende:

    [..]

    Alle wedstrijden zijn op hetzelfde tijdstip?
    Eén wedstrijd per week wordt er uitgezonden, de rest dus niet. Als er al een negatief effect is heb je het dus over een paar honderd man ofzo die wegblijven omdat de wedstrijd op TV wordt uitgezonden. Maar die wedstrijden kunnen net zo goed positief werken in de vorm van promotie voor de Jupiler League. En waarom zou iemand geen seizoenskaart kopen omdat z'n club een paar keer in een seizoen een wedstrijd live op TV heeft?
    welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
    pi_71311247
    Een paar honderd man is in de Jupiler League het halve stadion. De Graafschap, Cambuur en misschien MVV zijn daarop de uitzonderingen.

    En er zijn ook liefhebbers die wegblijven omdat er een andere wedstrijd op TV is, vaak genoeg gemerkt tijdens speeldagen tijdens een Champions League speelronde. Maar zelfs door de slechte eredivisiewedstrijden op de vrijdagavond. Bestuursleden van FC Volendam hebben ook regelmatig geklaagt over die vrijdagavond eredivisiewedstrijd omdat het slecht is voor de Jupiler League.

    En een paar wedstrijden valt nog maar te bezien hoor, ik hoop dat ze behoorlijk varieren met de ploegen die ze uitzenden. Maar ik vrees dat Volendam als titelkandidaat vaak aan bod gaat komen.
    - verwijderd door admin -
      zaterdag 25 juli 2009 @ 13:14:28 #57
    497 Maja
    Ja denk!?!
    pi_71312199
    Ik zie het probleem niet, integendeel, voor uitwedstrijden is het ideaal.

    Maar zoals gemeld, ze varieren natuurlijk in ploegen, dus worden er hoogstens 2/3 thuiswedstrijden live uitgezonden van Volendam.
    pi_71342432
    ik vind wel dat sommige clubs best wel naar jupiler kunnen ijsel meer vogels harkemase boys en nog wel wat en als die naar de jupiler gaan is het daar echt we uitverkocht hoor
    HaRdStYLE 24/7 fc zwolle
      zondag 26 juli 2009 @ 19:47:09 #59
    215495 Knutknuttsson
    Rood-Wit-Rood
    pi_71346383
    Live uitzndingen heeft volgens mij alleen maar een positief gevolg. De mensen die thuisblijven omdat de wedstrijd op de tv komt is te verwaarlozen (Echt geen paar honderd man, zoals elders werd gezegd!)

    Meer televisie tijd betekent gewoonweg meer inkomsten en reclameopbrengsten.
    Ik ben er erg blij mee, net als een paar jaar geleden met TALPA die de wedstrijden via internet uitzond.Dat heeft ook geen publiek in het stadion gekost, hoor.
    And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
      zondag 26 juli 2009 @ 21:16:02 #60
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_71348920
    quote:
    Op dinsdag 23 juni 2009 14:14 schreef Appelperenstroop het volgende:
    Eindelijk heeft de KNVB dat doorgevoerd.

    Zelf denk ik dat RBC Roosendaal dit seizoen gaat schitteren, met een kampioenschap.
    Lollaments

    Waarop baseer je dat? Ik denk dat we 16e gaan worden
    pi_71349298
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 19:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
    Live uitzndingen heeft volgens mij alleen maar een positief gevolg. De mensen die thuisblijven omdat de wedstrijd op de tv komt is te verwaarlozen (Echt geen paar honderd man, zoals elders werd gezegd!)
    Mja, die paar honderd man zei ik meer voor de 'discussie'. Ook een paar honderd man op 10 (wedstrijden per ronde) x 3000 (gemiddeld aantal toeschouwers in een jupiler league-wedstrijd) = 30.000, stelt niks voor.

    Tevens komen er denk ik weinig mensen naar wedstrijden in de jupiler league omdat die kwalitatief zo hoogstaand zijn; anders zouden ze wel naar eredivisie-wedstrijden gaan. 't Gaat hen waarschijnlijk toch voornamelijk om het steunen van de club en de sfeer in het stadion.
    welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
      zondag 26 juli 2009 @ 21:36:58 #62
    215495 Knutknuttsson
    Rood-Wit-Rood
    pi_71349520
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 21:29 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

    [..]

    Mja, die paar honderd man zei ik meer voor de 'discussie'. Ook een paar honderd man op 10 (wedstrijden per ronde) x 3000 (gemiddeld aantal toeschouwers in een jupiler league-wedstrijd) = 30.000, stelt niks voor.

    Verkeerde berekening. Er wordt namelijk maar éen wedstrijd uitgezonden. Dus de andere 9 wedstrijden hebben geen last van eventueel wegblijvende supporters die naar de televisie kijken.
    And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
    pi_71349996
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 13:14 schreef Maja het volgende:
    Ik zie het probleem niet, integendeel, voor uitwedstrijden is het ideaal.

    Maar zoals gemeld, ze varieren natuurlijk in ploegen, dus worden er hoogstens 2/3 thuiswedstrijden live uitgezonden van Volendam.
    Voor uitwedstrijden zie ik wel dat het invloed gaat hebben op de hoeveelheden supporters. Waarom je haasten na het werk, de file induiken en twaalf minuten na de aftrap het stadion in gaan, als je ook rustig thuis op de bank kan kijken......
      zondag 26 juli 2009 @ 21:56:24 #64
    215495 Knutknuttsson
    Rood-Wit-Rood
    pi_71350105
    Voor uitwedstrijden is het inderdaad wat anders. Maar nu zijn er over het algemeen toch geen geweldige grote groepen die meereizen. En degenen die nu vanuit bijvoorbeeld Veendam naar Maastricht reizen, zullen dat wel blijven doen.
    And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
    pi_71350200
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 21:36 schreef Knutknuttsson het volgende:

    [..]

    Verkeerde berekening. Er wordt namelijk maar éen wedstrijd uitgezonden. Dus de andere 9 wedstrijden hebben geen last van eventueel wegblijvende supporters die naar de televisie kijken.
    Ik heb toch zelf ook gezegd dat het maar over één wedstrijd gaat. Het totaal aantal toeschouwers op een jupiler league-avond is echter iets van 30.000 (gok ik). Daartegen afgezet is 200-300 man erg weinig.
    welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
      zondag 26 juli 2009 @ 22:02:40 #66
    215495 Knutknuttsson
    Rood-Wit-Rood
    pi_71350315
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 21:59 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

    [..]

    Ik heb toch zelf ook gezegd dat het maar over één wedstrijd gaat. Het totaal aantal toeschouwers op een jupiler league-avond is echter iets van 30.000 (gok ik). Daartegen afgezet is 200-300 man erg weinig.
    Snap hem nu...
    And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
    pi_71350379
    Overigens werd er in 1999-2000 ook wekelijks een wedstrijd uit de eerste divisie uitgezonden op rtl5.
    welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
      zondag 26 juli 2009 @ 22:07:38 #68
    215495 Knutknuttsson
    Rood-Wit-Rood
    pi_71350489
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 22:04 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
    Overigens werd er in 1999-2000 ook wekelijks een wedstrijd uit de eerste divisie uitgezonden op rtl5.
    Ja, was geen kijkcijferkanon toendertijd.
    And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
    pi_71350524
    Was dat niet FOX ofzoiets? Of is dat al langer geleden?
    - verwijderd door admin -
    pi_71354869
    Is al bekend welke wedstrijd als eerste live komt? Zal wel Cambuur - de Graafschap worden. De ploegen met de grootste aanhang in de JL. En anders Volendam - Den Bosch.
      maandag 27 juli 2009 @ 12:17:39 #71
    497 Maja
    Ja denk!?!
    pi_71361240
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 21:53 schreef DRD het volgende:

    [..]

    Voor uitwedstrijden zie ik wel dat het invloed gaat hebben op de hoeveelheden supporters. Waarom je haasten na het werk, de file induiken en twaalf minuten na de aftrap het stadion in gaan, als je ook rustig thuis op de bank kan kijken......
    Er is maar één wedstrijd live op zo'n avond. Dan gaat dat dus alleen op voor de club die dan uit moet.
    pi_71365248
    waar staat dat van 1 live duel op rtl7
    HaRdStYLE 24/7 fc zwolle
    pi_71370202
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 22:08 schreef groenen het volgende:
    Was dat niet FOX ofzoiets? Of is dat al langer geleden?
    Was dat niet met René van der Gijp als co-commentator en Hans Kraaij junior als presentator?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      maandag 27 juli 2009 @ 17:45:53 #75
    38559 WheeledWarrior
    More than meets the eye
    pi_71371059
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
    Is al bekend welke wedstrijd als eerste live komt? Zal wel Cambuur - de Graafschap worden. De ploegen met de grootste aanhang in de JL. En anders Volendam - Den Bosch.
    Zal wel Cambuur-De Graafschap zijn neem ik aan ja.
    pi_71394331
    quote:
    Cambuur-De Graafschap eerste live wedstrijd
    Gepubliceerd op: 28 juli 2009 08:53

    Het duel tussen SC Cambuur Leeuwarden en De Graafschap wordt vrijdag 7 augustus live uitgezonden. Het is de eerste live wedstrijd in de Jupiler League in de nieuwe vrijdagavondprogrammering van RTL 7.
    - advertentie - Dat schrijft Cambuur-directeur Alex Pama in zijn blog op de website van de Friezen. "Afgelopen play offs waren de live uitzendingen van RTL een enorm succes. Zo keken er bijvoorbeeld 1.4 miljoen mensen naar SC Cambuur - Roda JC. Een record voor de play offs", aldus Pama.

    RTL 7 gaat iedere vrijdagavond een wedstrijd in de Jupiler League live uitzenden. Tot vorig seizoen waren alleen de samenvattingen te zien. De wedstrijden in de Jupiler Play-offs werden wel live uitgezonden.
      vrijdag 31 juli 2009 @ 16:52:17 #77
    497 Maja
    Ja denk!?!
    pi_71494148
    Oei, twee degradanten, daar zullen de clubs niet blij mee zijn. Al wordt het zo wel spannender...
    quote:
    Onvrede over twee degradanten uit de Jupiler League

    De algemene verwachting was dat één ploeg uit de Jupiler League zou degraderen. Uit het Bulletin Betaald Voetbal waarin de reglementen voor het komende seizoen staan, blijkt dat er twee clubs naar de Amateur Topklasse verdwijnen.

    'De laatste twee clubs van de eindrangschikking in de Jupiler League seizoen 2009/'10 degraderen naar de topklassen van het amateurvoetbal, waarbij de indeling van de degradanten, in een topklasse zaterdag of zondag, door het bestuur amateurvoetbal wordt bepaald', aldus de reglementen van de KNVB.

    Dit tot grote onvrede van Simon Kelder, voorzitter van Excelsior en het CED (Coöperatie Eerste Divisie). 'Ik voel me een roepende in de woestijn. Omdat Fortuna Sittard nu alsnog een licentie heeft gekregen, moeten er ineens twee clubs uit de Jupiler League degraderen', aldus Kelder tegen Voetbal International. 'Volgens de KNVB is dat om een oneven aantal te voorkomen, maar eigenlijk is het gewoon een verkapte sanering.'

    'Deze strijd hebben we helaas verloren. Ik heb grote bezwaren tegen twee degradanten', vervolgt de preses. 'Ook omdat een gezonde club er nu kan uitsodemieteren. Ik ben voor een systeem waarin clubs die de begroting niet halen strafpunten krijgen. Henk Kesler en de KNVB houden ondertussen de poot stijf. De manier waarop deze degradatieregeling erdoor wordt gedrukt vind ik volstrekt onredelijk.'
    pi_71494260
    Raar, want hier was heel de tijd al sprake van. Er komen namelijk zestien clubs in de Topklasse zaterdag en zestien in de zondag, waar de amateurs er aan beide kanten maar vijftien leveren. Dus leek me logisch dat die twee uit de JL moeten komen. Alleen hadden ze inderdad gerekend op Fortuna dat failliet zou gaan misschien en dan was de JL met negentien begonnen en had er wel maar één gedegradeerd. Maar dit was toch al bekend volgens mij...
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      vrijdag 31 juli 2009 @ 17:00:50 #79
    497 Maja
    Ja denk!?!
    pi_71494352
    Was misschien bekend, maar ik liep zelf met het idee dat er maar ééntje zou degraderen...

    Ik verwacht dat ik me er verder geen zorgen om hoef te maken
    pi_71494431
    Lijkt me niet. Misschien leuk om hier ook een eindstand voorspelling te doen de komende week?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_71539167
    Ik was benieuwd of de Jupiler League-toto al opgestart was deze week. Wil het eventueel best doen, of iemand moet het graag willen
    pi_71541836
    Nee, is nog niet gestart volgens mij.

    Overigens op http://sport.fok.nl/voetbal een poll over de JL. Benieuwd wie FOK! als favorieten ziet.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      maandag 3 augustus 2009 @ 10:20:34 #83
    497 Maja
    Ja denk!?!
    pi_71557721
    Voorspelling eindstand Jupiler League 2009/2010:

    1 FC Volendam
    2 Cambuur Leeuwarden
    3 Excelsior
    4 De Graafschap
    5 FC Emmen
    6 BV Veendam
    7 Telstar
    8 FC Den Bosch
    9 FC Zwolle
    10 MVV Maastricht
    11 RBC Roosendaal
    12 FC Dordrecht
    13 Go Ahead Eagles
    14 Helmond Sport
    15 AGOVV
    16 FC Oss
    17 Fortuna Sittard
    18 HFC Haarlem
    19 FC Omniworld
    20 FC Eindhoven
    pi_71558017
    Den Bosch heeft leuk ingekocht... ik schat ze iets hoger in dan de 8e plaats
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      maandag 3 augustus 2009 @ 10:39:54 #85
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_71558117
    Ik ga het dit seizoen eens volgen omdat ik de Feijenoordtalenten, gestald bij Excelsior, in actie wil zien. Ben met name benieuwd naar Erasmus, Pattinama en Janota.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_71568386
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 10:39 schreef Happel het volgende:
    Ik ga het dit seizoen eens volgen omdat ik de Feijenoordtalenten, gestald bij Excelsior, in actie wil zien. Ben met name benieuwd naar Erasmus, Pattinama en Janota.
    Afgaande op de voorbereiding valt Pattinama mogelijk buiten de basis en lijkt Schet de voorkeur te krijgen. Maar goed, het blijven oefenduels. Pastoor lijkt ook al van het idee afgestapt te zijn om minstens één grote spits op te stellen en kiest voor beweging. Dan moet er echter één gaan sneuvelen van Schet, Erasmus, Pattinama, Janota en Mossaoui. Koolwijk zal sowieso wel spelen en Wattamaleo ook, voor de balans.


    De Graafschap tot nu toe bovenaan in de poll.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      maandag 3 augustus 2009 @ 23:18:55 #88
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_71579884
    Voorspelling eindstand Jupiler League 2009/2010:

    1 FC Volendam
    2 Excelsior
    3 De Graafschap
    4 Cambuur
    5 Zwolle
    6 Den Bosch


    17 Haarlem
    18 Eindhoven
    19 Omniworld
    20 Fortuna Sittard
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_71598000
    Nou, dan ga ik ook eens gokken:

    1 FC Volendam
    2 SC Cambuur
    3 FC Den Bosch
    4 De Graafschap
    5 Excelsior
    6 FC Zwolle
    7 MVV
    8 FC Emmen
    9 Go Ahead Eagles
    10 FC Dordrecht
    11 RBC Roosendaal
    12 Helmond Sport
    13 BV Veendam
    14 AGOVV Apeldoorn
    15 FC Oss
    16 Telstar
    17 Haarlem
    18 FC Eindhoven
    19 FC Omniworld
    20 Fortuna Sittard
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_71599780
    1. Fc Volendam K
    2. Sc Cambuur P
    3. De Graafschap
    4. FC Zwolle ( kan misschien graafschap inhalen of mvv haalt zwolle in)
    5. MVV
    6. FC Den Bosch ( wordt nog een strijd met GAE)
    7. Go Ahead Eagles
    8. Excelsior
    9. FC Dordrecht
    10. Helmond Sport
    11. RBC Roosendaal
    12. FC Emmen
    13. AGOVV Apeldoorn
    14. HFC Haarlem
    15. FC Oss
    16. Fc Omniworld
    17. BV Veendam
    18. Fortuna Sittard ( net op het nippertje )
    ------------------
    19. Telstar D
    20. FC Eindhoven D
    HaRdStYLE 24/7 fc zwolle
    pi_71599824
    TVP

    ik zat VI seizoensgids door te bladeren. jemig wat heeft telstar een dun team. Bij elke rode kaart hebben ze een probleem.
    Website: Sneaker-forum.nl
    pi_71603397
    Nou, die Wiedemeijer is keihard gestraft. Hij moet naar Volendam-Den Bosch.
    - verwijderd door admin -
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:13:35 #93
    41006 Flitspaal
    De achtervolger
    pi_71603646
    Mijn gok::

    1 FC Volendam
    2 SC Cambuur
    3 De Graafschap
    4 FC Zwolle
    5 FC Dordrecht
    6 Excelsior
    7 Go Ahead Eagles
    8 FC Emmen
    9 FC Den Bosch
    10 MVV
    11 AGOVV Apeldoorn
    12 RBC Roosendaal
    13 Helmond Sport
    14 Fortuna Sittard
    15 Haarlem
    16 Telstar
    17 FC Eindhoven
    18 BV Veendam
    19 FC Oss
    20 FC Omniworld
    pi_71626612
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 17:53 schreef BasNijmegen het volgende:
    TVP

    ik zat VI seizoensgids door te bladeren. jemig wat heeft telstar een dun team. Bij elke rode kaart hebben ze een probleem.
    Sindsdien hebben ze er wel wat spelers bij. André Krul, Gregory Schaken, Don Juan Day en Erwin Koen. Dus ze hebben wat meer ruimte nu.

    FC Den Bosch ineens goed gestegen in de poll op FOK! zeg....
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      woensdag 5 augustus 2009 @ 16:43:34 #95
    497 Maja
    Ja denk!?!
    pi_71626826
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 16:34 schreef methodmich het volgende:

    [..]

    Sindsdien hebben ze er wel wat spelers bij. André Krul, Gregory Schaken, Don Juan Day en Erwin Koen. Dus ze hebben wat meer ruimte nu.

    FC Den Bosch ineens goed gestegen in de poll op FOK! zeg....
    Telstar heeft ook Jason Oost een contract aangeboden...
    pi_71627142
    Voorspellingen doen in de Jupiler League is als gokken op wie minister-president is in 2044.
    Hoi.
    pi_71627247
    Fortuna productief in voorbereiding

    Overigens een stukje statistiek. Aparte topscorer.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_71685766
    Nou, het gaat weer beginnen vanavond.

    Zie de special: [Special] Jupiler League seizoen 2009/10

    En het verrassende polletje: FOK!: \"FC Den Bosch wordt kampioen\"
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_71687115
    Nou kampioen zie ik Den Bosch niet worden... maar top 5 toch zeker wel!
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
    pi_71687254
    Ook maar eens een gokje wagen dan:

    1 De Graafschap
    ---------------------
    2 SC Cambuur
    3 FC Volendam
    4 FC Zwolle
    5 FC Dordrecht
    6 MVV
    7 FC Den Bosch
    8 Excelsior
    9 Go Ahead Eagles
    10 FC Emmen
    11 AGOVV Apeldoorn
    12 RBC Roosendaal
    13 Helmond Sport
    14 Fortuna Sittard
    15 Haarlem
    16 Telstar
    17 BV Veendam
    18 FC Oss
    ---------------------
    19 FC Eindhoven
    20 FC Omniworld

    Vind dat de Graafschap het door de begroting ook wel een beetje aan zijn stand verplicht is... Maar goed, je weet het nooit.
    "de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
    pi_71687386
    Ik ook nog maar even:
    1 FC Volendam
    2 SC Cambuur
    3 De Graafschap
    4 FC Den Bosch
    5 Go Ahead Eagles
    6 Helmond Sportr
    7Excelsior
    8 FC Zwolle
    9 FC Emmen
    10 MVV
    11 BV Veendam
    12 FC Oss
    13 FC Dordrecht
    14 AGOVV Apeldoorn
    15 RBC Roosendaal
    16 Haarlem
    17 Telstar
    18 Fortuna Sittard
    19 FC Eindhoven
    20 FC Omniworld
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_71687608
    Je zet Dordt hoog Tommy!

    Omniworld laag ingeschaald overal, wat mij betreft terecht. Maar Wisman wil volgens de VI Seizoensgids een periode gaan pakken....
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_71687880
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 17:29 schreef methodmich het volgende:
    Je zet Dordt hoog Tommy!

    Omniworld laag ingeschaald overal, wat mij betreft terecht. Maar Wisman wil volgens de VI Seizoensgids een periode gaan pakken....
    Ja, ik weet het, wishful thinking...

    Hopen tegen beter weten in zullen we het maar noemen. En dit jaar wordt een periode ook moeilijker (er zijn er nog maar 4 toch?) dus moet zo maar 'n playoff plek afgedwongen worden
    "de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
    pi_71695942
    De competitie is weer begonnen mannen..wakker worden..

    FT AGOVV Apeldorn 2 - 0 FC Zwolle
    FT Cambuur Leeuwarden 1 - 1 De Graafschap
    FT Emmen 0 - 4 RBC Roosendaal
    FT Excelsior Rotterdam 2 - 2 Telstar Ijmuiden
    FT FC Eindhoven 4 - 3 MVV Maastricht
    FT FC Volendam 1 - 1 FC Den Bosch
    FT Fortuna Sittard 0 - 4 Helmond Sport
    FT Go Ahead Eagles 2 - 0 FC Omniworld
    FT Haarlem 1 - 6 Veendam
    FT Top Oss 0 - 1 FC Dordrecht

    De toppers gelijk en toch wel wat opvallende uitslagen.
    Zelf net terug van FC Oss. Redelijk duel zonder al teveel kansen. Beide ploegen missen duidelijk een echte spits en bij ons kwam daar ook nog eens de absentie van de spelmaker bij (Guvenc). Denk dat het redelijk 50-50 was, hoewel Dordt net iets beter wist door te drukken, resulterend in de goal 10 minuten voor tijd na hopeloos verdedigen. Daarna wij alles of niets en zij lekker counteren. Flink wat dreiging van ons, maar de kansen waren voor hun, 2 mega kansen zelfs. Teleurstellende start
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:23:56 #105
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_71695971
    We zijn wakker alleen in het livetopic waren we te vinden .

    Jupiler League Live #1: Het is CAMbuur, niet camBUUR! :(
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_71696492
    Oh dat is het
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_71698664
    Leuke wedstrijden, verrassende uitslagen weer

    Eindhoven
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:55:33 #108
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_71698707
    RBC
    pi_71698796
    Poortvliet gelijk naar de tribune in zijn eerste wedstrijd .
    Blijft een mooi figuur. Typische Eindhoven wedstrijd wel. Eerst paar goals incasseren voordat ze zelf pas beginnen te voetballen .
    Money won is twice as sweet as money earned.
    pi_71701598
    AGOVV kan wel eens de verrassing gaan worden dit seizoen. Heel veel routine in de ploeg en een paar talentvolle spelers. Afgaande op de samenvatting rolden ze Zwolle helemaal op en had het wel 5-0 kunnen/moeten zijn.
    pi_71702135
    Wat gebeurt er als een team 19e of 20e wordt maar wel een periodetitel pakt en dan de strijd om promotie/degradatie naar eredivisie wint?
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 10:27:45 #112
    76173 bramos-elvis
    FC Eindhoven 1909-2009
    pi_71703632
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 23:58 schreef neilpad het volgende:
    Poortvliet gelijk naar de tribune in zijn eerste wedstrijd .
    Blijft een mooi figuur. Typische Eindhoven wedstrijd wel. Eerst paar goals incasseren voordat ze zelf pas beginnen te voetballen .
    MVV kwam geflatteerd voor. Eindhoven was de hele wedstrijd beter. Betaalde zich pas na een 0-3 uit in doelpunten.
    Accept you're dead and start living
    pi_71704713
    Opvallend, twee goals van Selmo Kurbegovic. Zat vorig jaar in het 2e bij Quick Boys en zou nu voor Noordwijk gaan spelen, maar na een stage mocht bij naar Eindhoven. Aardig debuut zo.

    Esajas de eerste goal van dit seizoen, ook niet gek. Kolder gelijk kandidaat voor doelpunt van de week, Voskamp een mooi visitekaartje afgegeven in Helmond en Excelsior knokt zich knap terug.

    Volendam - Den Bosch zag er in de samenvatting uit als een mooie pot.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:02:52 #114
    38559 WheeledWarrior
    More than meets the eye
    pi_71705140
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 02:32 schreef TerroRobbie het volgende:
    AGOVV kan wel eens de verrassing gaan worden dit seizoen. Heel veel routine in de ploeg en een paar talentvolle spelers. Afgaande op de samenvatting rolden ze Zwolle helemaal op en had het wel 5-0 kunnen/moeten zijn.
    5-0 had zeker gekund, maar we hadden gister geen echte spits lopen (Bokila en Vd Haar allebei geblesseerd) dus meerdere hele goede kansen om zeep geholpen. Zwolle was trouwens wel heel zwak, daar had ik veel meer van verwacht.

    Maar met deze selectie moeten wij gewoon voor het linkerrijtje gaan.
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:06:18 #115
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_71705205
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 11:38 schreef methodmich het volgende:


    Volendam - Den Bosch zag er in de samenvatting uit als een mooie pot.
    Was het niet, weinig kansen maar wel met veel inzet.
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_71710403
    Toch zeer verrassende uitslagen dit weekend. Veendam en AGOVV de meest in het oog springend.
    Ben vooral benieuwd of de degradatiemogelijkheid ook voor een ander soort voetbal gaat zorgen.....
    pi_71721168
    Helmond Sport.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_71732989
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 16:49 schreef DRD het volgende:
    Toch zeer verrassende uitslagen dit weekend. Veendam en AGOVV de meest in het oog springend.
    Ben vooral benieuwd of de degradatiemogelijkheid ook voor een ander soort voetbal gaat zorgen.....
    In het geval van Veendam sprong het mij vooral in het oog hoe onthutsend zwak Haarlem was. Wel veel mooie goals van Veendam trouwens...
    "de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
    pi_71735226
    Ik denk dat Helmond Sport top 5 gaat eindigen .
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
      Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 17:12:05 #120
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_71736488
    Go Ahead
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_71792534
    Iedereen schat Cambuur hoog in Ik denk dat we het zwaar krijgen, maar hoop wel dat ze een periode pakken. 1-1 tegen de graafschap is mooi, maar er had veel meer in gezeten tegen 10 man.
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_71794079
    Ik denk dat Helmond Sport wel onderschat word als je de voorspellingen zo ziet. Vrijwel de hele tijd rond de 12e plaats.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
      dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:03:01 #123
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_71794099
    Hoe speelde GAE eigenlijk tegen Omniworld?
    pi_71822317
    FC Oss hoopt Tshibamba te huren

    Zou een aardige versterking kunnen zijn voor ze.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_71889383
    Verrassende uitslagen weer vanavond.
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
      Moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:13:08 #126
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_71889651
    GAE wint met 3-1 van RBC
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_71889691
    wow veendam zeg.... 2 x al een dikke uitslag neergezet... Ben benieuwd of ze dit vast kunnen houden
    pi_71889793
    Ik hoop graafschap #1, Veendam #2, AGOVV #3, maarja dat is gewoon wishful thinking
    pi_71889794
    Omniworld wint van Volendam, Zwolle gelijk... verrassend wel.

    [ Bericht 3% gewijzigd door justmattie op 15-08-2009 00:05:12 ]
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:49:59 #130
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_71891015
    KOETSIER! LUL!
    pi_71891151
    Nou die 2e penalty die de Graafschap kreeg, was er zeker geen
    pi_71892387
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
    Nou die 2e penalty die de Graafschap kreeg, was er zeker geen
    Lekker belangrijk, had weinig invloed op de score. Bij een andere wedstrijd echter..
    De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
    pi_71892741
    nou volgend jaar topklasse met zwolle
    HaRdStYLE 24/7 fc zwolle
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:42:13 #134
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_71892797
    Wel humor Veldmate toen die zijn tweede gele kaart kreeg de/het broer(tje) ook naar de scheids rende en ook geel kreeg .
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_71892899
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 00:42 schreef borisz het volgende:
    Wel humor Veldmate toen die zijn tweede gele kaart kreeg de/het broer(tje) ook naar de scheids rende en ook geel kreeg .
    Ja, leuk.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_71893032
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 00:42 schreef borisz het volgende:
    Wel humor Veldmate toen die zijn tweede gele kaart kreeg de/het broer(tje) ook naar de scheids rende en ook geel kreeg .
    Broederliefde. Jammer dat hij nog geen gele kaart had. Dan was het rood en had ie ook niet gescoord
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_71894048
    quote:
    Volendammers Platje en Maynard opgepakt
    Gepubliceerd op: 14 augustus 2009 23:56

    Melvin Platje en Kelvin Maynard zijn na afloop van de met 2-1 verloren wedstrijd van Volendam tegen Omniworld aangehouden door de politie.

    Platje, die tijdens de wedstrijd onvriendelijk was toegezongen, kreeg het op weg naar de bus aan de stok met een aantal fans van Omniworld, waarna het tot een handgemeen zou zijn gekomen, meldt RTV Noord-Holland.

    "Ze hebben zich verzet bij arrestatie en zitten tot zaterdagochtend negen uur op het politiebureau", aldus Volendamvoorzitter Henk Kras. Het duo kon zich bovendien niet legitimeren. Volgens Kras was bij de Volendammmers sprake van 'verkeerde frustratie'.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:42:59 #138
    2506 Trevor
    louder louder marching powder
    pi_71894083
    Vanavond Veendam zien spelen. Het is een compleet ander elftal, ze spelen heel gretig, gedreven en gecontroleerd. Ik verwacht er veel van dit jaar en hoop dat ze volgende week drie punten uit Kralingen meenemen.

    pi_71894267
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 01:40 schreef Tim86 het volgende:

    [..]
    .
    sig verwijderd door FA
    pi_71894297
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 01:42 schreef Trevor het volgende:
    Vanavond Veendam zien spelen. Het is een compleet ander elftal, ze spelen heel gretig, gedreven en gecontroleerd. Ik verwacht er veel van dit jaar en hoop dat ze volgende week drie punten uit Kralingen meenemen.

    Hoe keept vd Vlag daar nu ?
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 02:06:50 #141
    2506 Trevor
    louder louder marching powder
    pi_71894390
    Alsof hij nooi is weggeweest. Heel zeker. Een klein foutje, een twijfel toen de bal tussen een speler van Fortuna en hem in kwam, toen trapte hij uiteindelijk de bal vol in het gezicht en moest die speler even groggy naar de kant..

    Ben heel blij dat hij terug is, vooral een op een vind ik hem sterk, maar dat bleek dus wel
    pi_71894451
    Ow wat is het toch fijn om Fortuna te zijn, elk jaar gaan we weer, naar Veendam op en neer

    Wat wordt dit een kut seizoen
    Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
    *spiekt*
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 02:16:22 #143
    2506 Trevor
    louder louder marching powder
    pi_71894486
    En het is toch een kuteind naar Veendam.

      Moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 03:25:26 #145
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_71894891
    Doe mij GAE maar als kampioen
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_71898202
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 02:06 schreef Trevor het volgende:
    Alsof hij nooi is weggeweest. Heel zeker. Een klein foutje, een twijfel toen de bal tussen een speler van Fortuna en hem in kwam, toen trapte hij uiteindelijk de bal vol in het gezicht en moest die speler even groggy naar de kant..

    Ben heel blij dat hij terug is, vooral een op een vind ik hem sterk, maar dat bleek dus wel
    Hij heeft bij ons in het begin echt drama gekeept, maar na de winterstop ging het steeds beter, en in de play offs was het echt top
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:42:26 #147
    35716 assie
    HattrickJUNK...
    pi_71899716
    Al bekend wat volgende week op rtl "de wedstrijd van de week" is???
    @ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
    De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
    AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
    pi_71899864
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 13:42 schreef assie het volgende:
    Al bekend wat volgende week op rtl "de wedstrijd van de week" is???
    Sc Cambuur - MVV
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:30:59 #149
    76173 bramos-elvis
    FC Eindhoven 1909-2009
    pi_71902076
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 00:28 schreef Roberto258 het volgende:

    [..]

    Lekker belangrijk, had weinig invloed op de score.
    weinig invloed??? de 1-0 vlak na rust.....
    Maar goed, niet dat wij ook maar enige aanspraak mochten maken op een puntje.
    Accept you're dead and start living
    pi_71904229
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 13:42 schreef assie het volgende:
    Al bekend wat volgende week op rtl "de wedstrijd van de week" is???
    Ik gok op Cambuur of de Graafschap
    pi_71904906
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 03:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    Doe mij GAE maar als kampioen
    Het zou wel leuk zijn als 1 van die subtoppers zoals GAE, MVV, FC Den Bosch een keer kampioen wordt. Voor AGOVV is het nog wel te vroeg, leuke ploeg en ook wel een club met potentie maar een nieuw stadion is daar wel een vereiste. Zo zie je maar bij Telstar dat die nieuwe tribune toch ervoor zorgt dat er meer sfeer is en het voor de mensen ook een meerwaarde is om ernaar toe te gaan.

    Ook credits voor RTL 7 dat ze meer aandacht geven aan de jupiler league dat kan alleen maar positief zijn.
    pi_71905165
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 18:04 schreef ASroma het volgende:
    Ook credits voor RTL 7 dat ze meer aandacht geven aan de jupiler league dat kan alleen maar positief zijn.
    En terecht, niet alle clubs hebben van dat campingvoetbal, en mogen best op tv uitgezonden worden
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_72033794
    Net terug van vakantie: een schamel puntje behaald en twee spelers in de cel, lekker begin
    pi_72045488
    Ach, AZ begon vorig seizoen met nul uit twee en werd kampioen. Volendam heeft met name voorin nog altijd veel mogelijkheden. Al gaat Sheotahul misschien naar Willem II.

    Dordt in defensieve problemen vrijdag. Van Muyen geblesseerd, Shew-Atjon geschorst...
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_72047939
    quote:
    Coöperatie Eerste Divisie, Eyeworks Sport en Sports Exposure sluiten samenwerkingsovereenkomst
    Jupiler League krijgt opnieuw kwalitatieve impuls

    Zeist, 18 augustus 2009

    Afgelopen week zijn de Coöperatie Eerste Divisie (CED), Eyeworks Sport en Sports Exposure BV een 5-jarig contract overeengekomen.
    De samenwerking, die een logisch vervolg is op de reeds succesvolle samenwerking tussen Eyeworks Sport en de CED in het kader van de exploitatie van beelden, brengt een nieuwe kwalitatieve impuls in de vorm van de introductie van moderne reclametechnieken. Zo zullen op korte termijn LED boarding en virtuele reclame divisiebreed geïntroduceerd worden tijdens de live wedstrijden in de Jupiler League.

    Tot voor kort leken deze opvallende en moderne reclametechnieken niet bereikbaar voor de Jupiler League. Dankzij de samenwerking tussen de drie genoemde partijen, zijn deze technieken echter nu wel beschikbaar tijdens de live wedstrijden op RTL7, de samenvattingen en de sportuitzendingen op de regionale omroepen.

    "De Jupiler League krijgt hierdoor wederom een kwalitatieve impuls als het gaat om exposure. Ook zorgt het voor vele nieuwe, meer opvallende en meer flexibele sponsoringmogelijkheden voor landelijke, regionale en lokale sponsoren en adverteerders die divisiebreed de fans en supporters wensen te bereiken.", aldus Patrick Brand, directeur CED.

    Het gebruik van de beide technieken zal gedurende het seizoen verder uitgebreid worden. Virtual advertising zal bij alle live wedstrijden worden ingezet, waarna er vanaf de vierde wedstrijdronde ook LED boarding aanwezig zal zijn. Vanaf de tweede seizoenshelft zal de virtuele reclame bij alle wedstrijden geïntroduceerd worden.

    Jupiler League, een kansrijk platform
    “Wij geloven in de sportieve- en commerciële mogelijkheden van de Jupiler League. Met de diverse samenwerkingsverbanden tussen Ere- een Eerste divisie clubs zal de Jupiler League zich steeds meer als kweekvijver van de Eredivisie profileren. Ook de veranderingen in het amateurvoetbal zal de Jupiler League commercieel interessanter maken. De media-aandacht zal zowel landelijk als regionaal toenemen, waardoor in termen van bereik de commerciële kansen zullen groeien. Dit vergt geduld en visie. Graag gaat Sports Exposure daar met de CED en Eyeworks Sport de komende vijf seizoenen aan werken”, aldus Geoffrey Wouters van den Oudenweijer, directeur van Sports Exposure.

    Innovatie als motor voor vooruitgang
    Vorig seizoen werden er in de Jupiler League al een aantal innovaties aangekondigd. Een centraal videoanalyse systeem, een live matchcenter met goalupdates op de iPhone, een compleet vernieuwde website met video's. Dankzij de groeiende aandacht voor de Jupiler League zal er ook op het gebied van exposure een nieuwe slag te maken zijn. De introductie van LED Boarding biedt in de toekomst een adverteerderplatform wat cross-channel ingezet kan worden, online, in het stadion, op TV en op de mobiele telefoon. Het biedt de adverteerder narrowcasting en broadcasting binnen één platform
    Kreeg zojuist dit persbericht binnen. Ze zijn goed bezig.
    pi_72073410
    Vanavond maar eens naar Excelsior - Veendam, interessante pot.

    Bij Dordt is ook Longuet niet inzetbaar. Dus Ramos centraal achterin, Kuipers linksback, Breinburg rechtsback en dan Sequeira op zes.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_72073444
    RTL mag ook weleens andere clubs live uitzenden ipv Cambuur of De Graafschap
    pi_72083760
    Gaat goed met Feyenoord 2
    pi_72084237
    quote:
    Op vrijdag 21 augustus 2009 22:21 schreef Palmboom313 het volgende:
    Gaat goed met Feyenoord 2
    Helaas wel ja, maar promoveren zullen/mogen we toch niet
    Oud-Beijerland/Hilversum dus!
    pi_72088696
    Ik vond ze niet altijd even overtuigend spelen hoor, maar goed, de pikstart hielp wel natuurlijk. Daarna konden ze ook wat voorzichtiger opereren. Uiteindelijk werden de gehuurde spelers toch wel positief toegezongen, viel me op.

    Verslag van de site van Excelsior:
    quote:
    Excelsior wint met 2-0 van BV Veendam

    Excelsior heeft op eigen veld met 2-0 gewonnen van koploper BV Veendam. De openingstreffer van Michal Janota viel al na 20 seconden. Daarna bleef het lang 1-0, tot Norichio Nieveld er in de 78e minuut de 2-0 binnenkopte.

    Een deel van de fanatieke aanhang bleef het eerste kwartier buiten het stadion, waardoor het stagedeelte op de Zuid-tribune leeg bleef. De fans misten daardoor de snelle openingstreffer van Michal Janota. ,,Een goed leermoment'', noemde Alex Pastoor de snelle treffer. ,,Tegen FC Den Bosch stond het drie minuten later alweer 1-1, nu konden we gelukkig langer van de voorsprong genieten.''

    BV Veendam, dat net als vorige week tegen Fortuna Sittard stormachtig aan de wedstrijd wilde beginnen, kon in de beginfase nauwelijks gevaarlijk worden. Excelsior bleef in het eerste deel van de wedstrijd zorgvuldig aanvallen, zonder overigens ook echt gevaarlijk te worden.

    ,,Het voetbal zag er goed uit'', zei Pastoor over de beginfase. Na de eerste twintig minuten kregen de gasten iets meer grip op de wedstrijd. Veel kansen leverde dit BV Veendam niet op. Pas op slag van rust kregen de Noorderlingen een mogelijkheid via Marnix Kolder, maar het bleef bij 0-1.

    Na rust begon Veendam beter. ,,We waren veel dreigender dan in de eerste helft'', vond Veendam-trainer Joop Gall. Veendam was duidelijk op zoek naar de gelijkmaker. Kolder was dichtbij een treffer, maar schoot de bal naast het doel van Arjan van Dijk.

    Kermit Grasmus leek de wedstrijd te gaan beslissen toen hij op het Veendamse doel kon afstormen. Helaas voor Excelsior kwam hij niet goed uit met zijn stappen. Kolder was andermaal dichtbij de gelijkmaker, maar het was uiteindelijk Excelsior dat de wedstrijd besliste.

    In de 78e minuut mocht Ryan Koolwijk inkoppen. Zijn inzet werd gekeerd, maar Norichio Nieveld stond klaar om de rebound alsnog in het doel te tikken. ,,Een mooi moment, zeker voor John Lammers'', zei Pastoor na afloop. ,,Hij is bezeten van standaardsituaties en daarom trainen wij daar vaak op. Hij verdient daarom ook een pluim voor deze treffer.''

    In het restant van de wedstrijd werd niet meer gescoord, maar Excelsior won en klom dankzij deze overwinning naar de tweede plaats. ,,We hebben verzuimd om de rust aan de bal te bewaren'', bleef Pastoor kritisch. ,,Als we dat hadden gedaan, zouden we meer kansen hebben kunnen creëren. Maar je moet iets te wensen overhouden, dus ik hoop dat we over een paar weken die rust aan de bal wel meer kunnen bewaren.''

    Bekijk hier de samenvatting van dit duel en hier de reacties na afloop.

    Opstelling Excelsior: Arjan van Dijk; Vojtech Machek (57. Levi Risamasu), Leen van Steensel, Norichio Nieveld, Ard van Peppen; Kevin Wattamaleo, Ryan Koolwijk, Adnan Alisic (80. Tobias Waisapy); Mitchell Schet, Kermit Erasmus, Michal Janota (66. Jordao Pattinama).
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_72089723
    quote:
    Op vrijdag 21 augustus 2009 16:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
    RTL mag ook weleens andere clubs live uitzenden ipv Cambuur of De Graafschap
    troosteloze stadions als eindhoven, sittard etc. uitzenden is natuurlijk ook niet zo slim.
    pi_72089956
    quote:
    Op zaterdag 22 augustus 2009 12:38 schreef ASroma het volgende:

    [..]

    troosteloze stadions als eindhoven, sittard etc. uitzenden is natuurlijk ook niet zo slim.
    Inderdaad, 8000+ in een stadion ziet er wel wat mooier uit dan de 1700 die bij eindhoven zitten
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_72090545
    is het voor bedrijven niet interessanter om in deze clubs te investeren? er kijken bijna 300.000 mensen naar zo n wedstrijd, ik denk dat eredivisielive daar jaloers op is als ze dat bij een wedstrijd hebben....
    pi_72091418
    quote:
    Op zaterdag 22 augustus 2009 13:24 schreef ASroma het volgende:
    is het voor bedrijven niet interessanter om in deze clubs te investeren? er kijken bijna 300.000 mensen naar zo n wedstrijd, ik denk dat eredivisielive daar jaloers op is als ze dat bij een wedstrijd hebben....
    Daar krijg je als supporter vaak niks van mee, hoeveel en welke sponsors zich ineens melden bij de club.
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_72091955
    FC Oss - FC Zwolle was toch ook wel een bizarre pot. Wij begonnen erg slecht en slap. Het overlijden van de vader van Erik Quekel en de minuut stilte etc voor de wedstrijd waren daarop misschien wel van invloed. Met de rust 0-1 achter door een mooi schot van Rojer onderkant lat en eigenlijk hadden we gewoon mazzel dat dat slechts de score was. Zwolle combineerde goed en had 3 100% kansen ofzo, terwijl wij spaarzaam counterden, wat wel een keer erg gevaarlijk was. Na de rust was Zwolle echt onthutsend zwak, terwijl Oss fantastisch was. Veel agressiever en aanvallender vooral. De 1-1 kwam al 10 minuten na rust na slap verdedigen, maar briljant afronden van Fachtali, die daarvoor nog geen bal goed had geraakt. Na het uur kwam Zwolle eindelijk weer opzetten en waren ze gevaarlijk met lage voorzetten van de flanken, maar na die fase overleefd te hebben namen wij het weer over en scoorden we de, op dat moment verdiende, winnende goal, na even daarvoor ook al de paal geraakt te hebben. Ongelukkige eigen goal van Botteghin, dat dan weer wel.

    De eerste driepunter voelt goed in ieder geval
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:13:29 #166
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_72128872
    FC Zwolle supporters
    Vorig jaar braken ze de boel af om Evers terug te krijgen en nu staan ze hem al wat uit te zwaaien.
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_72128896
    Helmond Sport .
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 01:30:31 #168
    203638 DurQ
    Stop Smoking, Or Die Trying
    pi_72130263
    quote:
    Op zaterdag 22 augustus 2009 12:51 schreef justmattie het volgende:

    [..]

    Inderdaad, 8000+ in een stadion ziet er wel wat mooier uit dan de 1700 die bij eindhoven zitten
    Cambuur
    pi_72136768
    Alleen in de Jupiler League: Met 3-1 voorstaan tegen 10 man en dan nog met 3-5 verliezen
    pi_72255018
    Veel doelpunten weer gisteren en ook een paar zeer fraaie.

    Plet weer gescoord, hij blijft ze er toch makkelijk inprikken voor Telstar.

    Go Ahead met een droomstart. Zal mooi zijn voor ze als ze ook de eerste periode pakken, maar dan moeten ze nog even volhouden. Dordt handhaaft zich netjes bovenin.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_72456019
    FC Dordrecht weer gewonnen, met wederom een goal van John Verhoek. Staan toch erg knap tweede nu.

    Verder blijft Volendam toch matig presteren, daar had ik toch veel meer van verwacht. Maar goed, ADO Den Haag promoveerde een jaar geleden ook na een dramatisch seizoen via de play-offs, dus er is nog alle kans.

    Het herenigde duo Van Beukering - Powel weet De Graafschap nog niet langs Zwolle te helpen. Zwolle kon zelfs een penalty missen...

    Verder nog een "Rotterdamse" debutant na Van der Pluijm: http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=11348&catid=1:laatste-nieuws&Itemid=101024
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_72456178
    Was dat vd Haar die de penal miste? Die mag nooit van z'n levensdagen weer een penal nemen. Was gewoon ronduit waardeloos wat hij deed
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_72456242
    Ja, dat was Albert vd Haar inderdaad. Die doorgaans vrijwel altijd scoort vanaf de stip. Was dan ook verbaasd dat hij hem zo ging trappen.

    Kabeya weg bij AGOVV

    [ Bericht 26% gewijzigd door methodmich op 05-09-2009 11:20:29 ]
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      zaterdag 5 september 2009 @ 11:48:50 #174
    38559 WheeledWarrior
    More than meets the eye
    pi_72456882
    Nou, uiteindelijk een terechte 2-2 in Sittard. Eerste helft was AGOVV heer en meester, maar na rust zakken we (zoals vaker) veel te ver terug, laten de tegenstander komen en dan roep je het over jezelf af. Gelukkig ook puntverlies van de Eagles en De Graafschap.
      zaterdag 5 september 2009 @ 15:22:39 #175
    497 Maja
    Ja denk!?!
    pi_72461903
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 11:03 schreef methodmich het volgende:Verder blijft Volendam toch matig presteren, daar had ik toch veel meer van verwacht. Maar goed, ADO Den Haag promoveerde een jaar geleden ook na een dramatisch seizoen via de play-offs, dus er is nog alle kans.
    Het is echt dramatisch

    Natuurlijk zijn er wel een aantal belangrijke spelers vertrokken, maar dan nog blijft er genoeg kwaliteit over. Ze spelen echter als een stel natte kranten. Geen inzet, geen vertrouwen, geen beleving. Laat staan dat er leuk voetbal wordt gespeeld.

    Of ze denken nog steeds dat ze met een vinger in de neus mee bovenin mee kunnen draaien in de JL of Sturing weet ze totaal niet te raken. Of beide.
    pi_72465908
    Wederom een dramatisch begin tegen AGOVV. Angsthazenvoetbal. Moet toch echt verandering in gaan komen, anders sta je aan het einde van de rit gewoon onderaan...

    Overigens staat in het AD dat Fortuna bezig zou zijn met Ricksen en Teixeira. Hebben we nog ergens een geldpotje gevonden?
    Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
    *spiekt*
    pi_72469573
    Zag dat ook staan. Maar Teixeira heeft al bindende wedstrijden gespeeld voor Scheveningen, dus volgens mij mag die niet meer verkassen. Tenzij de KNVB erg vriendelijk is.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_72470088
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 20:17 schreef methodmich het volgende:
    Zag dat ook staan. Maar Teixeira heeft al bindende wedstrijden gespeeld voor Scheveningen, dus volgens mij mag die niet meer verkassen. Tenzij de KNVB erg vriendelijk is.
    KNVB nu nog vriendelijk naar Fortuna toe? Mwah, kleine kans
    Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
    *spiekt*
      zaterdag 5 september 2009 @ 20:51:27 #179
    41006 Flitspaal
    De achtervolger
    pi_72470646
    .
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 17:54 schreef meami het volgende:
    Wederom een dramatisch begin tegen AGOVV. Angsthazenvoetbal. Moet toch echt verandering in gaan komen, anders sta je aan het einde van de rit gewoon onderaan...

    Overigens staat in het AD dat Fortuna bezig zou zijn met Ricksen en Teixeira. Hebben we nog ergens een geldpotje gevonden?
    Ricksen wordt betaald door de plaatselijke horeca .
    pi_72471199
    quote:
    Verder blijft Volendam toch matig presteren, daar had ik toch veel meer van verwacht. Maar goed, ADO Den Haag promoveerde een jaar geleden ook na een dramatisch seizoen via de play-offs, dus er is nog alle kans.
    Oja dat seizoen, ja Volendam lijkt ADO wel wat betreft dat, niet kunnen wennen aan het Eerstedivisie-voetbal.
      zondag 6 september 2009 @ 02:03:04 #181
    55783 Geomancer
    Uit luiheid geboren
    pi_72477723
    Teixeira blijkt geen aanwinst voor ons te zijn aldus twee Hagenezen waar ik mee gepraat heb. Blessuregevoelig, een zeurpiet en niet iemand die met een paar cent genoegen neemt.

    Ricksen is uiteraard van harte welkom.
    Leef met de dag, pluk een appel.
      zondag 6 september 2009 @ 12:37:06 #182
    97934 ASroma
    Flamboyant
    pi_72482801
    kan wel eens een leuk verassend jaar worden met verassende ploegen in de top Leuk!
    pi_72482953
    Ja, ben ook wel benieuwd wie er zal gaan degraderen.
    pi_72483205
    quote:
    Op zondag 6 september 2009 02:03 schreef Geomancer het volgende:
    Teixeira blijkt geen aanwinst voor ons te zijn aldus twee Hagenezen waar ik mee gepraat heb. Blessuregevoelig, een zeurpiet en niet iemand die met een paar cent genoegen neemt.

    Nee, bovendien is Teixeira al op leeftijd. Vraag me zelfs af of Scheveningen wel zoveel aan hem gaat hebben dit jaar.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_72535950
    Vrijdag Go Ahead Eagles - FC Oss live te zien bij RTL7
    pi_72536393
    quote:
    Op maandag 7 september 2009 22:33 schreef Mark-Hgl het volgende:
    Vrijdag Go Ahead Eagles - FC Oss live te zien bij RTL7
    Leuk!
    pi_72536705
    Zit ik in Sittard, nog leuker
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_72537568
    Lange reis
    De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
    pi_72537613
    quote:
    Op maandag 7 september 2009 23:05 schreef Roberto258 het volgende:
    Lange reis
    Vrij vervoer naar Sittard. En die zijn schaars bij ons.
    Gelukkig zitten er geen stewards in onze bus
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_72551095
    quote:
    Op maandag 7 september 2009 23:06 schreef justmattie het volgende:

    [..]

    Vrij vervoer naar Sittard. En die zijn schaars bij ons.
    Gelukkig zitten er geen stewards in onze bus
    Met hoeveel komen jullie?
    Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
    *spiekt*
    pi_72551330
    quote:
    Op maandag 7 september 2009 23:06 schreef justmattie het volgende:

    [..]

    Vrij vervoer naar Sittard. En die zijn schaars bij ons.
    Gelukkig zitten er geen stewards in onze bus
    Zijn er dan zoveel combi's in de Jupiler League?
    pi_72551636
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 15:01 schreef Mark-Hgl het volgende:

    [..]

    Zijn er dan zoveel combi's in de Jupiler League?
    Wij hebben geloof ik alleen vrij vervoer naar Excelsior, AGOVV en FC Omniworld.
    Met heel mijn hart.
    pi_72552236
    Wij tot nu toe alleen maar buscombi's gehad.
    De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
    pi_72552399
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 15:11 schreef Brord_ het volgende:
    Wij hebben geloof ik alleen vrij vervoer naar Excelsior, AGOVV en FC Omniworld.
    Volendam was ook vrij vervoer.
      dinsdag 8 september 2009 @ 15:47:46 #195
    55783 Geomancer
    Uit luiheid geboren
    pi_72552614
    quote:
    Op maandag 7 september 2009 23:06 schreef justmattie het volgende:

    [..]

    Vrij vervoer naar Sittard. En die zijn schaars bij ons.
    Gelukkig zitten er geen stewards in onze bus
    Van harte welkom.

    Vooral na vorig seizoen is het onderlinge respect tussen Sittard en Leeuwarden vrij groot. De actie van jullie bestuur en het inzamelen voor TOF door de supporters ben ik niet vergeten.

    Wij hebben gelukkig haast geen combi's. Enkel naar MVV maar die wedstrijd zullen we dit jaar niet bij mogen wonen door de rellen afgelopen jaar. Hoorde dat we naar Eindhoven ook een combi gaan krijgen, maar dan gaat deze jongen lekker op de thuistribune zitten als trouwe inwoner van de Lichtstad.
    Leef met de dag, pluk een appel.
    pi_72553768
    Bij Cambuur zijn ze heel streng met combi's. Naar Volendam was inderdaad vrij vervoer en Helmond ook. Dit pakte wel goed uit waardoor er nu stap voor stap wat meer vrij vervoer komt. Maar goed, Helmond is een tering end weg, en Volendam was op een maandag. Naar bv een Emmen is het gezien de risico weer een combi denk ik.

    @Geo, dat was inderdaad een mooi opgezette actie, en een club als Foruna heeft gewoon 100% bestaansrecht
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_72554532
    Hmm ok. Ik hoorde dat de supporters van NEC ook met een buscombi naar FC Eindhoven moeten voor de beker. Ik ben er zelf vorig jaar met FC Twente op eigen vervoer geweest en er was dan ook 0,0 risico. Beetje vreemd dat NEC een combi opgelegd krijgt, maar het komt dus meer voor bij Jupiler League-clubs.
    pi_72554863
    Waarschijnlijk is die combi omdat PSV ook in Eindhoven zit, onzin natuurlijk.
    Met heel mijn hart.
      dinsdag 8 september 2009 @ 17:46:17 #199
    76173 bramos-elvis
    FC Eindhoven 1909-2009
    pi_72555957
    Komt idd door philips bij NEC, ondanks dat het een doordeweekse dag betreft en philps de dag erna pas speelt. Ik weet overigens niet wat de relatie is tussen de aanhang van NEC en philips.

    In het geval van Fortuna wellicht door het grote aantal supporters die naar Eindhoven komen, zou het anders niet weten. MVV was volgens mij ook een combi, maar die kregen ook gewoon kaartjes voor de Eindhoven-vakken aan de kassa.
    Accept you're dead and start living
      dinsdag 8 september 2009 @ 18:01:22 #200
    55783 Geomancer
    Uit luiheid geboren
    pi_72556394
    Dit jaar zal FSC weer met een aardige groep komen verwacht ik ja, tenzij we dan weer strak onderaan staan. Zou wel zonde zijn, een combi scheelt veel. Dat terwijl er nooit iets gebeurt in Eindhoven.
    Leef met de dag, pluk een appel.
    pi_72556454
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 17:46 schreef bramos-elvis het volgende:
    Komt idd door philips bij NEC, ondanks dat het een doordeweekse dag betreft en philps de dag erna pas speelt. Ik weet overigens niet wat de relatie is tussen de aanhang van NEC en philips.

    In het geval van Fortuna wellicht door het grote aantal supporters die naar Eindhoven komen, zou het anders niet weten. MVV was volgens mij ook een combi, maar die kregen ook gewoon kaartjes voor de Eindhoven-vakken aan de kassa.
    NEC en 'Philips' hebben onderling een buscombi. Dit is pas twee seizoenen zo volgens mij, daarvoor autocombi.

    Wij mogen de dag erna wel gewoon op EV naar PSV.
    De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
    pi_72557957
    Wij hebben ook autocombi naar Eindhoven, dat is behoorlijk kut aangezien ik precies tussen Eindhoven en den Bosch woon.
    Met heel mijn hart.
      dinsdag 8 september 2009 @ 19:23:13 #203
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_72558796
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 18:57 schreef Brord_ het volgende:
    Wij hebben ook autocombi naar Eindhoven, dat is behoorlijk kut aangezien ik precies tussen Eindhoven en den Bosch woon.
    Maakt niet uit, gewoon ff regelen dat je omwisselt bij de club waar je naar toe moet, doe ik ook altijd.
    1 Belletje en het is geregeld.
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_72558934
    Eigen vervoer
    pi_72633874
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 14:50 schreef meami het volgende:

    [..]

    Met hoeveel komen jullie?
    Ik zou niet weten wat er in totaal gaat. Maar onze bus zit zo goed als vol
    Heb er i.i.g zin in, nog een paar uurtjes
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_72648609
    De clubs strijden om Remon de Vries. Binnenkort vermoedelijk dus te zien in de JL: AGOVV en FC Emmen willen De Vries

    Excelsior nu opnieuw zonder Kermit Erasmus, die met jong Zuid-Afrika speelt.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 september 2009 @ 21:56:41 #207
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_72658879
    20.00 Go Ahead Eagles FC Oss 3-1 (1-0) Einde wedstrijd
    20.00 FC Volendam Excelsior 1-0 (0-0) Einde wedstrijd
    20.00 RBC Roosendaal FC Zwolle 0-0 (0-0) Einde wedstrijd
    20.00 FC Emmen FC Omniworld 1-3 (0-2) Einde wedstrijd
    20.00 Fortuna Sittard SC Cambuur-Leeuwarden 1-2 (0-1) Einde wedstrijd
    20.00 HFC Haarlem Helmond Sport 1-4 (0-2) Einde wedstrijd
    20.00 FC Den Bosch MVV 6-0 (2-0) Einde wedstrijd
    20.00 FC Eindhoven FC Dordrecht 0-8 (0-3) Einde wedstrijd
    20.00 De Graafschap Telstar 2-1 (0-1) Einde wedstrijd
    20.00 AGOVV Apeldoorn BV Veendam 2-3 (1-1) Einde wedstrijd
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      vrijdag 11 september 2009 @ 22:12:22 #208
    189430 Anonymousz
    Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
    pi_72659418
    MVV en Eindhoven
    Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
    Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
    Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
    pi_72659507
    6-0 en 0-8
      vrijdag 11 september 2009 @ 22:16:53 #210
    203638 DurQ
    Stop Smoking, Or Die Trying
    pi_72659567
    Cambuur nog steeds ongeslagen
    pi_72659601
    Wat een uitslagen
    pi_72659621
    Bizarre uitslagen.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_72663038
    Eindhoven...
    pi_72663265
    Helmond Sport.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_72663507
    Even een vraagje: hoe zit het met degradatie als je al wel een periodetitel op zak hebt? Vervalt die gewoon en gaat ie naar de nr 2 in die periode dan?

    Ben even op mijn iPhone dus kan het niet zo snel opzoeken.
    pi_72663551
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 00:24 schreef TN-FR het volgende:
    Even een vraagje: hoe zit het met degradatie als je al wel een periodetitel op zak hebt? Vervalt die gewoon en gaat ie naar de nr 2 in die periode dan?

    Ben even op mijn iPhone dus kan het niet zo snel opzoeken.
    Ach, in deze constructie met 9 wedstrijden per periode is dat toch praktisch onmogelijk.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_72665865
    De wedstrijd fortuna - cambuur was niet zo bijzonder. Wel was het opmerkelijk dat er bij VRIJ VERVOER, onze bus door 4 ME bussen, en een x aantal motors en auto's omgeleid werd naar een braak liggend terrein en daar een controle te krijgen.
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_72673967
    Zoiets hadden wij vorig jaar bij RKC in de play offs. Maar ze hadden duidelijk aanwijzingen, want wat toen allemaal in beslag is genomen zou je niet verwachten bij De Graafschap hehe.
    De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
    pi_72674137
    Bij ons kwamen ze een visuele controle doen, 2 wouten liepen van voor naar achter en gingen weer weg. Toch moest dit bijna een half uur duren
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
      zaterdag 12 september 2009 @ 20:12:20 #220
    55783 Geomancer
    Uit luiheid geboren
    pi_72681598
    De politiemacht was inderdaad bijzonder groot gisteravond. Uiteindelijk is er niet veel gebeurt tussen Fortuna en Cambuur, zoals te verwachten viel. Enkel een Cambuursupporter moest van onze tribune gehaald worden en na de wedstrijd een opstootje met Molukkers.

    Toch weer twee ton aan beveiliging gespendeerd..
    Leef met de dag, pluk een appel.
    pi_72683239
    Caracciolo maakt direct een mooie sprong op de topscorerslijst. Samen met Pletje, die heel knap toch weer scoort, zit ie nu Voskamp op de hielen.

    Poortvliet met een mooie analyse, 0-8 is beter dan 0-1....
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_72695524
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 20:12 schreef Geomancer het volgende:
    De politiemacht was inderdaad bijzonder groot gisteravond. Uiteindelijk is er niet veel gebeurt tussen Fortuna en Cambuur, zoals te verwachten viel. Enkel een Cambuursupporter moest van onze tribune gehaald worden en na de wedstrijd een opstootje met Molukkers.

    Toch weer twee ton aan beveiliging gespendeerd..
    Klopt, ik las op ons forum dat er iemand tussen jullie ''harde kern'' ging zitten. Later werd hij bij ons in het vak gezet. Maar er is nu wel weer bewezen dat Cambuur zonder problemen met vrij vervoer om kan gaan. We hopen nu ook dat het vaker gebeurd. Maar het zullen de 250+ km wedstrijden wel weer worden die VV zijn
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_72695985
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 03:09 schreef justmattie het volgende:
    De wedstrijd fortuna - cambuur was niet zo bijzonder. Wel was het opmerkelijk dat er bij VRIJ VERVOER, onze bus door 4 ME bussen, en een x aantal motors en auto's omgeleid werd naar een braak liggend terrein en daar een controle te krijgen.
    Ga je voor het eerst naar uitwedstrijden ofzo ?
    pi_72696035
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 13:01 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Ga je voor het eerst naar uitwedstrijden ofzo ?
    Het gaat er om dat het VRIJ VERVOER is, tijdens een combi is dit normaal ja. Met vrij vervoer niet.
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_72711816
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 00:07 schreef Mark-Hgl het volgende:
    Eindhoven...
    Erger was nog het spandoek met de tekst FC Eindhoven de trost van de Jupiler League.
    "Dat is een artikeltje 5"
    pi_72712423
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 21:18 schreef Jeroen_L het volgende:

    [..]

    Erger was nog het spandoek met de tekst FC Eindhoven de trost van de Jupiler League.
    Inclusief spelfout?
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_72712754
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 21:33 schreef Tim86 het volgende:

    [..]

    Inclusief spelfout?
    Dat zou wel triest zijn van de FC E. supporters
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
      zondag 13 september 2009 @ 21:47:50 #228
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_72713020
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 21:41 schreef justmattie het volgende:

    [..]

    Dat zou wel triest zijn van de FC E. supporters
    Bestaat die DEF-side nog? Wat een zielige meuk
    pi_72713163
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 21:47 schreef Omnifacer het volgende:

    [..]

    Bestaat die DEF-side nog? Wat een zielige meuk
    Ik zou het niet weten
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
      maandag 14 september 2009 @ 10:05:14 #230
    76173 bramos-elvis
    FC Eindhoven 1909-2009
    pi_72723168
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 21:18 schreef Jeroen_L het volgende:

    [..]

    Erger was nog het spandoek met de tekst FC Eindhoven de trost van de Jupiler League.
    Wat nou erger....zoveel doelpunten als bij Eindhoven zie de nergens in het betaalde voetbal
    Accept you're dead and start living
    pi_72740317
    Nee inderdaad

    * justmattie denkt aan GAE - Cambuur 10-0
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_72764350
    vr 18/9 MVV Excelsior 20:00
    vr 18/9 Telstar FC Emmen 20:00
    vr 18/9 RBC Roosendaal Haarlem 20:00
    vr 18/9 FC Omniworld AGOVV Apeldoorn 20:00
    vr 18/9 FC Dordrecht SC Cambuur 20:00
    vr 18/9 BV Veendam FC Volendam 20:00
    vr 18/9 Helmond Sport FC Eindhoven 20:00
    vr 18/9 De Graafschap Fortuna Sittard 20:00
    zo 20/9 FC Zwolle Go Ahead Eagles 12:30
    zo 20/9 FC Den Bosch FC Oss 14:30

    Derby Sunday
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_72766742
    Ik kan niet wachten
    Met heel mijn hart.
      dinsdag 15 september 2009 @ 15:21:19 #234
    55783 Geomancer
    Uit luiheid geboren
    pi_72767581
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 12:45 schreef justmattie het volgende:

    [..]

    Klopt, ik las op ons forum dat er iemand tussen jullie ''harde kern'' ging zitten. Later werd hij bij ons in het vak gezet. Maar er is nu wel weer bewezen dat Cambuur zonder problemen met vrij vervoer om kan gaan. We hopen nu ook dat het vaker gebeurd. Maar het zullen de 250+ km wedstrijden wel weer worden die VV zijn
    Nou goed, ik meen wel te horen dat ie voor Cambuur aan het schreeuwen was op onze tribune. Zag er ook behoorlijk aangeschoten uit. Hij heeft geluk dat in het midden van de N-Side de 'gewone' supporters zitten die er zitten om Fortuna aan te moedigen. Twee jaar geleden zaten onze andere jongens ook nog rond die plek, dan was het misschien minder plezierig geworden. Hij werd dan ook snel weggehaald dit keer. Ook prima, snap niet waarom zo'n persoon op onze tribune gaat zitten als het vrij vervoer is. Wat wil je ermee bereiken?

    Vrijdag DTC, vrees weer een simpele nederlaag.
    Leef met de dag, pluk een appel.
      dinsdag 15 september 2009 @ 15:21:49 #235
    55783 Geomancer
    Uit luiheid geboren
    pi_72767599
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 21:18 schreef Jeroen_L het volgende:

    [..]

    Erger was nog het spandoek met de tekst FC Eindhoven de trost van de Jupiler League.
    Was cynisch bedoelt naar de KNVB toe. Had hierover al contact met een FCE supporter.
    Leef met de dag, pluk een appel.
      dinsdag 15 september 2009 @ 15:34:43 #236
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_72768017
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 15:21 schreef Geomancer het volgende:

    [..]

    Nou goed, ik meen wel te horen dat ie voor Cambuur aan het schreeuwen was op onze tribune. Zag er ook behoorlijk aangeschoten uit. Hij heeft geluk dat in het midden van de N-Side de 'gewone' supporters zitten die er zitten om Fortuna aan te moedigen. Twee jaar geleden zaten onze andere jongens ook nog rond die plek, dan was het misschien minder plezierig geworden. Hij werd dan ook snel weggehaald dit keer. Ook prima, snap niet waarom zo'n persoon op onze tribune gaat zitten als het vrij vervoer is. Wat wil je ermee bereiken?

    Vrijdag DTC, vrees weer een simpele nederlaag.
    Gewoon lekker naar voetbal kijken zonder als een crimineel behandeld te worden in het uitvak, natuurlijk. Zal niet persé iets hebben willen bereiken, al kan ik niet voor die knakker spreken.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_72768810
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 15:21 schreef Geomancer het volgende:

    [..]

    Vrijdag DTC, vrees weer een simpele nederlaag.
    Komt er nog een beetje volk mee? Als we ons niveau halen dan moeten de drie punten geen probleem zijn (met alle respect voor Fortuna), maar als we zo spelen als afgelopen vrijdag tegen Telstar dan liggen er nog best mogelijkheden voor Fortuna.
    De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
      dinsdag 15 september 2009 @ 16:15:03 #238
    55783 Geomancer
    Uit luiheid geboren
    pi_72769411
    quote:
    Gewoon lekker naar voetbal kijken zonder als een crimineel behandeld te worden in het uitvak, natuurlijk. Zal niet persé iets hebben willen bereiken, al kan ik niet voor die knakker spreken.
    Geen problemen mee, maar ga dan geen Cambuur leuzen schreeuwen. Iedere uitsupporter die op een thuisvak wil zitten vind ik prima, zolang je je voorkeur niet overduidelijk laat merken. Als je je club wil uitmoedigen ga je in het vak zitten waar het voor beschikt gesteld is.
    quote:
    Komt er nog een beetje volk mee? Als we ons niveau halen dan moeten de drie punten geen probleem zijn (met alle respect voor Fortuna), maar als we zo spelen als afgelopen vrijdag tegen Telstar dan liggen er nog best mogelijkheden voor Fortuna.
    Er komen weer ruim 100 man mee naar Doetinchem. Verwacht rond de 130.
    Leef met de dag, pluk een appel.
    pi_72771854
    Net aantal
    De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
      woensdag 16 september 2009 @ 21:34:21 #240
    55783 Geomancer
    Uit luiheid geboren
    pi_72820407
    Constant ja. Tegen Omniworld en Eagles zo'n 130 man meegenomen, tegen Veendam 80. Niet de uitwedstrijden die dicht in de buurt liggen. Over enkele weken Eindhoven-uit, dan wordt het gemiddelde flink verhoogd verwacht ik.

    Weinig veranderd in het verwachtingspatroon. Kans is klein dat Mboua mee doet, dan is er aanvallend weinig te brengen doordat Reijers opnieuw zal vasthouden aan een 5-4-1 formatie. Consolideren lijkt me het devies.
    Leef met de dag, pluk een appel.
    pi_72820732
    Wij hadden 200+ mee naar Sittard. Was een mooi aantal
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
      woensdag 16 september 2009 @ 21:54:33 #242
    55783 Geomancer
    Uit luiheid geboren
    pi_72821314
    Inderdaad een goed aantal, al mag dat ook wel gezien jullie stand op de ranglijst.:) Cambuur had dit jaar ook ruim 200 man mee, ik ben benieuwd hoeveel jullie dit jaar naar ons gaan meenemen. Altijd gezellig.
    Leef met de dag, pluk een appel.
      Moderator / Redactie Sport woensdag 16 september 2009 @ 21:58:11 #243
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_72821470
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 13:37 schreef Tim86 het volgende:
    vr 18/9 MVV Excelsior 20:00
    vr 18/9 Telstar FC Emmen 20:00
    vr 18/9 RBC Roosendaal Haarlem 20:00
    vr 18/9 FC Omniworld AGOVV Apeldoorn 20:00
    vr 18/9 FC Dordrecht SC Cambuur 20:00
    vr 18/9 BV Veendam FC Volendam 20:00
    vr 18/9 Helmond Sport FC Eindhoven 20:00
    vr 18/9 De Graafschap Fortuna Sittard 20:00
    zo 20/9 FC Zwolle Go Ahead Eagles 12:30
    zo 20/9 FC Den Bosch FC Oss 14:30

    Derby Sunday
    De echte derby is pas dinsdag in de beker .
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_72824661
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 21:41 schreef justmattie het volgende:
    Wij hadden 200+ mee naar Sittard. Was een mooi aantal
    En 18 naar den Bosch
    Met heel mijn hart.
    pi_72826605
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 23:03 schreef Brord_ het volgende:

    [..]

    En 18 naar den Bosch
    pi_72826664
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 23:03 schreef Brord_ het volgende:

    [..]

    En 18 naar den Bosch
    Anti combi
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_72826691
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 23:55 schreef justmattie het volgende:
    Anti combi
    Als het jullie uitkomt...
    pi_72826738
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 23:56 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Als het jullie uitkomt...
    ja klopt. We dachten DB, gaan we maar niet heen.
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_72826816
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 23:57 schreef justmattie het volgende:
    ja klopt. We dachten DB, gaan we maar niet heen.
    Vorig jaar waren jullie toevallig met veel man omdat het goed ging... Dit jaar waren jullie net als alle jaren daarvoor met heel weinig man... Maar toen boycotten jullie zeker ook al de combi
    pi_72826924
    Dit jaar gaat het ook goed, en komen we dus met minder man. Klinkt logisch. Tuurlijk niet, als je eens wat verder kijkt en op het cambuur forum gaat kijken moet je eens zien hoeveel topics over de combi's gaan.
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_72829354
    Wij hebben niet zo veel te zoeken op Cambuur forums.
    Met heel mijn hart.
    pi_72838613
    En wij hebben niks te maken met wat een DB fan er van vindt met hoeveel wij naar ze toe komen
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_72838708
    Reageer er dan niet op

    Maarja bij Den Bosch hebben ze het altijd graag over aantal uitsupporters, zij zijn namelijk de enige ploeg in Nederland die meer uitsupporters heeft dan thuissupporters.
    De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
    pi_72838771
    Kan ik me wel voorstellen. Bij grotere clubs is meer sfeer dan in die blokkendoos van hun
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_72839675
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 14:05 schreef justmattie het volgende:
    En wij hebben niks te maken met wat een DB fan er van vindt met hoeveel wij naar ze toe komen
    Blijkbaar wel want je komt wel combi huilen, die 18 man stonden gewoon voor lul Nog geen busje vol krijgen naar Den Bosch dat is gewoon matig.
      vrijdag 18 september 2009 @ 14:06:02 #256
    55783 Geomancer
    Uit luiheid geboren
    pi_72874054
    Verwachting is verhoogd naar 200 man vanavond, die allemaal hopen op een stuntje van de geel groene formatie.
    Leef met de dag, pluk een appel.
    pi_72874436
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 14:06 schreef Geomancer het volgende:
    Verwachting is verhoogd naar 200 man vanavond, die allemaal hopen op een stuntje van de geel groene formatie.
    Wat toch uit blijft met onze geweldige 4-5-1 opstelling
    Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
    *spiekt*
      vrijdag 18 september 2009 @ 15:09:34 #258
    55783 Geomancer
    Uit luiheid geboren
    pi_72876332
    Mee eens. Ben benieuwd of we vanavond meer dan 2 ballen binnen de palen bij DTC krijgen....
    Leef met de dag, pluk een appel.
    pi_72876639
    Van Beukerng is nog onzeker voor vanavond. Rose keert wel weer terug in de basis, en dat is wel een belangrijke speler

    Naja wie weet, als we maar een mooie pot te zien krijgen met mooie sfeer
    De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
      vrijdag 18 september 2009 @ 21:45:13 #260
    203638 DurQ
    Stop Smoking, Or Die Trying
    pi_72889697
    2 wedstrijden die tegelijk stil liggen in de Jupiler

    Cambuur alvast gefeliciteerd met de 3 punten! Nog steeds ongeslagen
      vrijdag 18 september 2009 @ 21:48:20 #261
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_72889819
    Waarom is er gestaakt?
      vrijdag 18 september 2009 @ 21:52:18 #262
    203638 DurQ
    Stop Smoking, Or Die Trying
    pi_72889956
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 21:48 schreef Omnifacer het volgende:
    Waarom is er gestaakt?
    Er werd na de 1-3 van cambuur (Maachi. ex dord speler) bier en aanstekers gegooid naar de grensrechter. Ook werd Maachi zn moeder massaal voor hoer uitgemaakt.

    Triest

    Niet dat de Cambuur supporters altijd lievertjes zijn, maar het hoort niet
      vrijdag 18 september 2009 @ 21:55:02 #263
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_72890063
    Treurig idd! Goeie voetballer ook, Maachi
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 september 2009 @ 21:59:51 #264
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_72890277
    20.00 FC Dordrecht SC Cambuur-Leeuwarden 1-3 (1-1) Tweede helft
    20.00 MVV Excelsior 1-1 (0-0) Einde wedstrijd
    20.00 RBC Roosendaal HFC Haarlem 2-2 (1-1) Einde wedstrijd
    20.00 BV Veendam FC Volendam 4-0 (4-0) Einde wedstrijd
    20.00 Helmond Sport FC Eindhoven 2-2 (1-1) Einde wedstrijd
    20.00 De Graafschap Fortuna Sittard 2-0 (0-0) Einde wedstrijd
    20.00 Telstar FC Emmen 4-1 (2-0) Einde wedstrijd
    20.00 FC Omniworld AGOVV Apeldoorn 1-2 (1-1) Einde wedstrijd
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      vrijdag 18 september 2009 @ 22:07:04 #265
    203638 DurQ
    Stop Smoking, Or Die Trying
    pi_72890622
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 21:55 schreef Omnifacer het volgende:
    Treurig idd! Goeie voetballer ook, Maachi
    Ja iid, sowieso heeft Cambuur een erg goede, en ook in de breedte een kwalitatief goede selectie. Jos van Nieuwstad erbij als nieuwste aanvulling. Cambuur is lekker bezig als club zijnde
      vrijdag 18 september 2009 @ 22:31:00 #266
    497 Maja
    Ja denk!?!
    pi_72891565
    4-0 verlies al in de de 1e helft. De schade is gelukkig beperkt gebleven. Sturing verliest met de week meer krediet. Ik ben benieuwd hoe lang het belabberde spel nog voort gaat duren... Sturing krijgt ze totaal niet aan het voetballen.

    Platje werd weer eens uitgemaakt voor rotte vis, daarom werd de wedstrijd volgens mij stilgelegd...
      vrijdag 18 september 2009 @ 22:37:26 #267
    203638 DurQ
    Stop Smoking, Or Die Trying
    pi_72891785
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 22:31 schreef Maja het volgende:
    4-0 verlies al in de de 1e helft. De schade is gelukkig beperkt gebleven. Sturing verliest met de week meer krediet. Ik ben benieuwd hoe lang het belabberde spel nog voort gaat duren... Sturing krijgt ze totaal niet aan het voetballen.

    Platje werd weer eens uitgemaakt voor rotte vis, daarom werd de wedstrijd volgens mij stilgelegd...
    Ik volg Volendam niet echt. Maar zijn ze (dragende) spelers kwijt geraakt ten opzichte van vorig jaar? Spelen ze een anders systeem?

    Wat is er aan de hand daar?
      vrijdag 18 september 2009 @ 23:17:05 #268
    218617 YazooW
    bel de wouten!
    pi_72893154
    quote:
    "Moeder Platje stinkt naar vis"

    VEENDAM - BV Veendam - FC Volendam werd vrijdagavond door de arbiter enige tijd onderbroken. Het thuispubliek begon zich bij een 0-4 achterstand in de tweede helft te vervelen en koos Volendam-aanvaller Melvin Platje uit als zondebok. „Je moeder stinkt naar vis”, klonk het van de tribunes.
    pi_72893234
    '' Het thuispubliek begon zich bij een 0-4 achterstand in de tweede helft te vervelen ''

    Veendam stond toch 4-0 voor ?
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
      vrijdag 18 september 2009 @ 23:45:58 #270
    186157 reetveter
    Sex is my workout
    pi_72894112
    Is GAE nu periodekampioen? Ik heb niet naar de nieuwe stand gekeken dus ik denk, ik vraag het gewoon even.
    I never workout
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 september 2009 @ 23:46:24 #271
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_72894131
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 23:45 schreef reetveter het volgende:
    Is GAE nu periodekampioen? Ik heb niet naar de nieuwe stand gekeken dus ik denk, ik vraag het gewoon even.
    Als ze zondag winnen wel ja.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      vrijdag 18 september 2009 @ 23:50:24 #272
    159093 bascross
    Get to the chopper!
    pi_72894259
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 23:59 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Vorig jaar waren jullie toevallig met veel man omdat het goed ging... Dit jaar waren jullie net als alle jaren daarvoor met heel weinig man... Maar toen boycotten jullie zeker ook al de combi
    2-4.

    2e plaats.
    Bedankt Hans.
      vrijdag 18 september 2009 @ 23:52:03 #273
    203638 DurQ
    Stop Smoking, Or Die Trying
    pi_72894306
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 23:50 schreef bascross het volgende:

    [..]

    2-4.

    2e plaats.
    2 -4?
      vrijdag 18 september 2009 @ 23:58:34 #274
    186157 reetveter
    Sex is my workout
    pi_72894509
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 23:46 schreef borisz het volgende:

    [..]

    Als ze zondag winnen wel ja.
    Als ze zondag verliezen staan ze nog steeds 1?
    I never workout
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 september 2009 @ 00:01:16 #275
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_72894612
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 23:58 schreef reetveter het volgende:

    [..]

    Als ze zondag verliezen staan ze nog steeds 1?
    Staan ze nog steeds 1 ja, maar een periode gaat nu over 9 duels.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_72894717
    Bij een 4-0 voorsprong spreekkoren richten tegen een tegenstander hoe dom kun je zijn zeg. Eigenlijk had de scheids hem gewoon definitief moeten staken en omzetten in een reguliere 0-3 overwinning voor Volendam.
      zaterdag 19 september 2009 @ 00:11:47 #277
    186157 reetveter
    Sex is my workout
    pi_72894980
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 00:01 schreef borisz het volgende:

    [..]

    Staan ze nog steeds 1 ja, maar een periode gaat nu over 9 duels.
    Ohja, dom van me
    I never workout
    pi_72895023
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 23:46 schreef borisz het volgende:

    [..]

    Als ze zondag winnen wel ja.

    Kleine kans. Uit bij Zwolle is echt een drama voor GAE.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
      zaterdag 19 september 2009 @ 01:41:53 #279
    55783 Geomancer
    Uit luiheid geboren
    pi_72897174
    Vieze nasmaak aan deze wedstrijd. Gevoelsmatig hadden wij meer verdiend vanavond dan een 2-0 nederlaag. Echter als je de kansen niet afmaakt, dan wordt het heel lastig. Zeker met de individuele kwaliteiten die DTC er ditmaal doorheen gesleept hebben.
    Leef met de dag, pluk een appel.
    pi_72897352
    De Graafschap speelde wederom slecht, net als vorige week. Fortuna had denk ik één echt goede kans, maar die werd gewoon slap ingeschoten. En tja die bal van Powel de eerste helft moet er natuurlijk in

    Gewoon een kutwedstrijd met belabberde sfeer, maar gelukkig wel 3 punten.
    De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
    pi_72898092
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 00:04 schreef Palmboom313 het volgende:
    Bij een 4-0 voorsprong spreekkoren richten tegen een tegenstander hoe dom kun je zijn zeg. Eigenlijk had de scheids hem gewoon definitief moeten staken en omzetten in een reguliere 0-3 overwinning voor Volendam.
    Kan ook echt he
    pi_72900075
    Emmen komt er ook maar niet bovenop. En dan Ripson rustig voor de camera's zeggen dat het allemaal wel goed zal gaan komen. Zou nog best kunnen gezien de lengte van de resterende competitie, maar het is na acht wedstrijden toch niet meer alleen aan pech en toeval toe te schrijven dat ze zo beroerd gaan.

    Telstar toch ook weer leuk gevoetbald. Paar handige jongens erbij en Plet die ze nog altijd scoort, dat is best een aardige formule zo.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_72900281
    Veendam
    pi_72900771
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 22:37 schreef DurQ het volgende:

    [..]

    Ik volg Volendam niet echt. Maar zijn ze (dragende) spelers kwijt geraakt ten opzichte van vorig jaar? Spelen ze een anders systeem?

    Wat is er aan de hand daar?
    We zijn inderdaad wel belangrijke spelers kwijt geraakt (Verhoeven, Van Dijk, Bakens, Koning en Sheotahul.

    Ik vind echter dat er nog genoeg goede voetballers rondlopen. Alleen Sturing krijgt ze niet aan de praat. Daarnaast lijkt het ook alsof de speler rondlopen met het gevoel dat de JL een eitje is. Motivatie is nog ver te zoeken.

    Supporters morren: Ondanks degradatie zijn prijzen gestegen, aankopen blijven uit en voetbal is niet om aan te zien

    1e website is zelfs al op zwart gegaan
      zaterdag 19 september 2009 @ 12:52:08 #285
    218617 YazooW
    bel de wouten!
    pi_72902540
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 23:19 schreef justmattie het volgende:
    '' Het thuispubliek begon zich bij een 0-4 achterstand in de tweede helft te vervelen ''

    Veendam stond toch 4-0 voor ?
    Geen idee, heb het stukje rechtstreeks gekopierd van de Telegraaf
    pi_72903161
    Telegraaf
    pi_72904227
    OP update


    Volgende speelronde


    Huidige stand:
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_72904657
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 11:31 schreef Maja het volgende:

    [..]

    We zijn inderdaad wel belangrijke spelers kwijt geraakt (Verhoeven, Van Dijk, Bakens, Koning en Sheotahul.

    Ik vind echter dat er nog genoeg goede voetballers rondlopen. Alleen Sturing krijgt ze niet aan de praat. Daarnaast lijkt het ook alsof de speler rondlopen met het gevoel dat de JL een eitje is. Motivatie is nog ver te zoeken.

    Supporters morren: Ondanks degradatie zijn prijzen gestegen, aankopen blijven uit en voetbal is niet om aan te zien

    1e website is zelfs al op zwart gegaan

    Willen de Volendam supporters een andere trainer of hebben jullie nog vertrouwen in Sturing?
    pi_72907836
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 14:25 schreef Ammi het volgende:

    [..]


    Willen de Volendam supporters een andere trainer of hebben jullie nog vertrouwen in Sturing?
    Vertrouwen brokkelt met de week af... Alle schreeuwers op de fora roepen al om zijn vertrek.

    Volendam-bestuur zal echter niet handelen op emotie, maar het moet niet veel slechter gaan de komende wedstrijden...
    pi_72914834
    Zag trouwens dat Van der Werff basisspeler was tegen Excelsior en man van de wedstrijd. Gisteren ook nog gespeeld?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      zondag 20 september 2009 @ 10:56:22 #291
    497 Maja
    Ja denk!?!
    pi_72926367
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 20:20 schreef methodmich het volgende:
    Zag trouwens dat Van der Werff basisspeler was tegen Excelsior en man van de wedstrijd. Gisteren ook nog gespeeld?
    Maynard was weer terug na een blessure. Ik zie echter liever Van der Werff spelen, heeft zeker potentie. Zeker met zijn goede traptechniek..
      zondag 20 september 2009 @ 11:00:15 #292
    131603 Afwazig
    Serious business
    pi_72926462
    quote:
    Op zondag 20 september 2009 10:56 schreef Maja het volgende:

    [..]

    Maynard was weer terug na een blessure. Ik zie echter liever Van der Werff spelen, heeft zeker potentie. Zeker met zijn goede traptechniek..
    Ze moeten van der Werff gewoon in het centrum proberen, die Artz maakte tegen Veendam 3 fouten. Is veel te klein en niet wendbaar.
    - verwijderd door admin -
    pi_72928612
    Geinige voorbeschouwing op een supporterswebsite van FC Zwolle:
    http://www.fczwolle.org/i(...)gles-altijd-gezellig
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_72928646
    quote:
    Op zondag 20 september 2009 11:00 schreef Afwazig het volgende:
    Come on Zwolle
    Live op RTV Oost trouwens.
    sig verwijderd door FA
    pi_72928717
    quote:
    Op zondag 20 september 2009 11:01 schreef groenen het volgende:

    [..]

    Ze moeten van der Werff gewoon in het centrum proberen, die Artz maakte tegen Veendam 3 fouten. Is veel te klein en niet wendbaar.
    Is in principe ook zijn natuurlijke positie, al kan hij ook wel als back uit de voeten. Maar goed, Sturing doet wel af en toe rare experimenten, zoals met Tol als rechtsback...
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_72928731
    quote:
    Op zondag 20 september 2009 12:25 schreef GeneraalUli het volgende:
    Geinige voorbeschouwing op een supporterswebsite van FC Zwolle:
    http://www.fczwolle.org/i(...)gles-altijd-gezellig
    nice
    pi_72929641
    Foei, wat is GAE matig.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_72929691
    Ik hoop dat GAE 3 punten morst. Wordt het spannend volgende week
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_72929790
    Spelers van GAE veel te makkelijk afgetroefd in de duels.
    pi_72929889
    Zo wordt het nog lastig ook voor GAE idd...
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')