Inclusief spelfout?quote:Op zondag 13 september 2009 21:18 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Erger was nog het spandoek met de tekst FC Eindhoven de trost van de Jupiler League.
Dat zou wel triest zijn van de FC E. supportersquote:
Bestaat die DEF-side nog? Wat een zielige meukquote:Op zondag 13 september 2009 21:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat zou wel triest zijn van de FC E. supporters
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 13 september 2009 21:47 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Bestaat die DEF-side nog? Wat een zielige meuk
Wat nou erger....zoveel doelpunten als bij Eindhoven zie de nergens in het betaalde voetbalquote:Op zondag 13 september 2009 21:18 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Erger was nog het spandoek met de tekst FC Eindhoven de trost van de Jupiler League.
Nou goed, ik meen wel te horen dat ie voor Cambuur aan het schreeuwen was op onze tribune. Zag er ook behoorlijk aangeschoten uit. Hij heeft geluk dat in het midden van de N-Side de 'gewone' supporters zitten die er zitten om Fortuna aan te moedigen. Twee jaar geleden zaten onze andere jongens ook nog rond die plek, dan was het misschien minder plezierig geworden. Hij werd dan ook snel weggehaald dit keer. Ook prima, snap niet waarom zo'n persoon op onze tribune gaat zitten als het vrij vervoer is. Wat wil je ermee bereiken?quote:Op zondag 13 september 2009 12:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Klopt, ik las op ons forum dat er iemand tussen jullie ''harde kern'' ging zitten. Later werd hij bij ons in het vak gezet. Maar er is nu wel weer bewezen dat Cambuur zonder problemen met vrij vervoer om kan gaan. We hopen nu ook dat het vaker gebeurd. Maar het zullen de 250+ km wedstrijden wel weer worden die VV zijn
Was cynisch bedoelt naar de KNVB toe. Had hierover al contact met een FCE supporter.quote:Op zondag 13 september 2009 21:18 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Gewoon lekker naar voetbal kijken zonder als een crimineel behandeld te worden in het uitvak, natuurlijk. Zal niet persé iets hebben willen bereiken, al kan ik niet voor die knakker spreken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:21 schreef Geomancer het volgende:
[..]
Nou goed, ik meen wel te horen dat ie voor Cambuur aan het schreeuwen was op onze tribune. Zag er ook behoorlijk aangeschoten uit. Hij heeft geluk dat in het midden van de N-Side de 'gewone' supporters zitten die er zitten om Fortuna aan te moedigen. Twee jaar geleden zaten onze andere jongens ook nog rond die plek, dan was het misschien minder plezierig geworden. Hij werd dan ook snel weggehaald dit keer. Ook prima, snap niet waarom zo'n persoon op onze tribune gaat zitten als het vrij vervoer is. Wat wil je ermee bereiken?
Vrijdag DTC, vrees weer een simpele nederlaag.
Komt er nog een beetje volk mee?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:21 schreef Geomancer het volgende:
[..]
Vrijdag DTC, vrees weer een simpele nederlaag.
Geen problemen mee, maar ga dan geen Cambuur leuzen schreeuwen. Iedere uitsupporter die op een thuisvak wil zitten vind ik prima, zolang je je voorkeur niet overduidelijk laat merken. Als je je club wil uitmoedigen ga je in het vak zitten waar het voor beschikt gesteld is.quote:Gewoon lekker naar voetbal kijken zonder als een crimineel behandeld te worden in het uitvak, natuurlijk. Zal niet persé iets hebben willen bereiken, al kan ik niet voor die knakker spreken.
Er komen weer ruim 100 man mee naar Doetinchem. Verwacht rond de 130.quote:Komt er nog een beetje volk mee? Als we ons niveau halen dan moeten de drie punten geen probleem zijn (met alle respect voor Fortuna), maar als we zo spelen als afgelopen vrijdag tegen Telstar dan liggen er nog best mogelijkheden voor Fortuna.
De echte derby is pas dinsdag in de bekerquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:37 schreef Tim86 het volgende:
vr 18/9 MVV Excelsior 20:00
vr 18/9 Telstar FC Emmen 20:00
vr 18/9 RBC Roosendaal Haarlem 20:00
vr 18/9 FC Omniworld AGOVV Apeldoorn 20:00
vr 18/9 FC Dordrecht SC Cambuur 20:00
vr 18/9 BV Veendam FC Volendam 20:00
vr 18/9 Helmond Sport FC Eindhoven 20:00
vr 18/9 De Graafschap Fortuna Sittard 20:00
zo 20/9 FC Zwolle Go Ahead Eagles 12:30
zo 20/9 FC Den Bosch FC Oss 14:30
Derby Sunday
En 18 naar den Boschquote:Op woensdag 16 september 2009 21:41 schreef justmattie het volgende:
Wij hadden 200+ mee naar Sittard. Was een mooi aantal
quote:
Vorig jaar waren jullie toevallig met veel man omdat het goed ging... Dit jaar waren jullie net als alle jaren daarvoor met heel weinig man... Maar toen boycotten jullie zeker ook al de combiquote:Op woensdag 16 september 2009 23:57 schreef justmattie het volgende:
ja klopt. We dachten DB, gaan we maar niet heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |