Ohja, dom van mequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Staan ze nog steeds 1 ja, maar een periode gaat nu over 9 duels.
quote:
Kan ook echt hequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:04 schreef Palmboom313 het volgende:
Bij een 4-0 voorsprong spreekkoren richten tegen een tegenstander hoe dom kun je zijn zeg. Eigenlijk had de scheids hem gewoon definitief moeten staken en omzetten in een reguliere 0-3 overwinning voor Volendam.
We zijn inderdaad wel belangrijke spelers kwijt geraakt (Verhoeven, Van Dijk, Bakens, Koning en Sheotahul.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:37 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ik volg Volendam niet echt. Maar zijn ze (dragende) spelers kwijt geraakt ten opzichte van vorig jaar? Spelen ze een anders systeem?
Wat is er aan de hand daar?
Geen idee, heb het stukje rechtstreeks gekopierd van de Telegraafquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:19 schreef justmattie het volgende:
'' Het thuispubliek begon zich bij een 0-4 achterstand in de tweede helft te vervelen ''
Veendam stond toch 4-0 voor?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:31 schreef Maja het volgende:
[..]
We zijn inderdaad wel belangrijke spelers kwijt geraakt (Verhoeven, Van Dijk, Bakens, Koning en Sheotahul.
Ik vind echter dat er nog genoeg goede voetballers rondlopen. Alleen Sturing krijgt ze niet aan de praat. Daarnaast lijkt het ook alsof de speler rondlopen met het gevoel dat de JL een eitje is. Motivatie is nog ver te zoeken.
Supporters morren: Ondanks degradatie zijn prijzen gestegen, aankopen blijven uit en voetbal is niet om aan te zien![]()
1e website is zelfs al op zwart gegaan
Vertrouwen brokkelt met de week af... Alle schreeuwers op de fora roepen al om zijn vertrek.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:25 schreef Ammi het volgende:
[..]
![]()
Willen de Volendam supporters een andere trainer of hebben jullie nog vertrouwen in Sturing?
Maynard was weer terug na een blessure. Ik zie echter liever Van der Werff spelen, heeft zeker potentie. Zeker met zijn goede traptechniek..quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:20 schreef methodmich het volgende:
Zag trouwens dat Van der Werff basisspeler was tegen Excelsior en man van de wedstrijd. Gisteren ook nog gespeeld?
Ze moeten van der Werff gewoon in het centrum proberen, die Artz maakte tegen Veendam 3 fouten.quote:Op zondag 20 september 2009 10:56 schreef Maja het volgende:
[..]
Maynard was weer terug na een blessure. Ik zie echter liever Van der Werff spelen, heeft zeker potentie. Zeker met zijn goede traptechniek..
Is in principe ook zijn natuurlijke positie, al kan hij ook wel als back uit de voeten. Maar goed, Sturing doet wel af en toe rare experimenten, zoals met Tol als rechtsback...quote:Op zondag 20 september 2009 11:01 schreef groenen het volgende:
[..]
Ze moeten van der Werff gewoon in het centrum proberen, die Artz maakte tegen Veendam 3 fouten.Is veel te klein en niet wendbaar.
nicequote:Op zondag 20 september 2009 12:25 schreef GeneraalUli het volgende:
Geinige voorbeschouwing op een supporterswebsite van FC Zwolle:
http://www.fczwolle.org/i(...)gles-altijd-gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |