Ja, ik weet het, wishful thinking...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:29 schreef methodmich het volgende:
Je zet Dordt hoog Tommy!
Omniworld laag ingeschaald overal, wat mij betreft terecht. Maar Wisman wil volgens de VI Seizoensgids een periode gaan pakken....![]()
MVV kwam geflatteerd voor. Eindhoven was de hele wedstrijd beter. Betaalde zich pas na een 0-3 uit in doelpunten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:58 schreef neilpad het volgende:
Poortvliet gelijk naar de tribune in zijn eerste wedstrijd.
Blijft een mooi figuur. Typische Eindhoven wedstrijd wel. Eerst paar goals incasseren voordat ze zelf pas beginnen te voetballen.
5-0 had zeker gekund, maar we hadden gister geen echte spits lopen (Bokila en Vd Haar allebei geblesseerd) dus meerdere hele goede kansen om zeep geholpen. Zwolle was trouwens wel heel zwak, daar had ik veel meer van verwacht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:32 schreef TerroRobbie het volgende:
AGOVV kan wel eens de verrassing gaan worden dit seizoen. Heel veel routine in de ploeg en een paar talentvolle spelers. Afgaande op de samenvatting rolden ze Zwolle helemaal op en had het wel 5-0 kunnen/moeten zijn.
Was het niet, weinig kansen maar wel met veel inzet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:38 schreef methodmich het volgende:
Volendam - Den Bosch zag er in de samenvatting uit als een mooie pot.
In het geval van Veendam sprong het mij vooral in het oog hoe onthutsend zwak Haarlem was. Wel veel mooie goals van Veendam trouwens...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:49 schreef DRD het volgende:
Toch zeer verrassende uitslagen dit weekend. Veendam en AGOVV de meest in het oog springend.
Ben vooral benieuwd of de degradatiemogelijkheid ook voor een ander soort voetbal gaat zorgen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |