abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51527419
De opvolger van RBC Roosendaal topic #3 Met Maaskant de eerste divisie in

In de voorbereiding gewonnen van Omniworld zaterdag.

Wat kunnen ze in de competitie? Wegen de financiële problemen mee of lost Roem van Yerseke alles op?

Volg het in deel 4!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51529849
Over ongeveer 3 weken zullen we het zien, thuis tegen fortuna. Tot nu toe een redelijke voorbereiding, alleen is er met name in verdedigend opzicht nog wel versterking gewenst. Al zou een veel scorende spits ook niet verkeerd zijn.
  maandag 16 juli 2007 @ 18:50:54 #3
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_51530177
Patries is een engeltje! Ze heeft me ooit eens zwaar gematst toen ik veel te laat was met het verlengen van mijn SCC. Toen heb ik om haar te bedanken twee dikke luikse wafels met slagroom gehaald voor haar.
pi_51530576
Dan was het overduidelijk een ander. Stagiaire?
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 juli 2007 @ 19:20:13 #5
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_51531327
Denk het...
pi_51568162
Beetje vertrouwen in het komende seizoen Omnifacer?

Op zich geen gekke selectie bij RBC. Maar ja, er gebeurt nogal wat rond de club en er zijn geduchte concurrenten.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:23:34 #7
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_51597329
Ik denk dat RBC met deze selectie mee moet kunnen gaan doen om de bovenste plaatsen. Ik denk dat de selectie er per saldo op vooruit is gegaan. Met het vertrek van Paul de Lange krijgt de beste speler van de Eerste Divisie, Jungschlager, hopelijk eindelijk de kans om centraal te gaan spelen. Stojanovic en Ozpoyraz doen het goed in de voorbereiding, dus die lijken ook een versterking te zijn. Het vertrek van Loran is niet zo erg vind ik, misschien komt er nu een speler die wél de middellijn over durft te steken.

Al met al zie ik het wel zitten. Het gaat in ieder geval weer over voetbal, da's denk ik nu al de belangrijkste overwinning van het seizoen.
pi_51597405
Zigge zagge!!!!!
pi_51599870
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 16:23 schreef Omnifacer het volgende:
Ik denk dat RBC met deze selectie mee moet kunnen gaan doen om de bovenste plaatsen. Ik denk dat de selectie er per saldo op vooruit is gegaan. Met het vertrek van Paul de Lange krijgt de beste speler van de Eerste Divisie, Jungschlager, hopelijk eindelijk de kans om centraal te gaan spelen. Stojanovic en Ozpoyraz doen het goed in de voorbereiding, dus die lijken ook een versterking te zijn. Het vertrek van Loran is niet zo erg vind ik, misschien komt er nu een speler die wél de middellijn over durft te steken.

Al met al zie ik het wel zitten. Het gaat in ieder geval weer over voetbal, da's denk ik nu al de belangrijkste overwinning van het seizoen.
Die Belg ben ik wel benieuwd naar ja. En Benji moet natuurlijk in de basis of weer als supersub dienen, dat ligt hem ook wel.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:17:29 #10
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_51614921
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:48 schreef methodmich het volgende:

Die Belg ben ik wel benieuwd naar ja. En Benji moet natuurlijk in de basis of weer als supersub dienen, dat ligt hem ook wel.
Klopt. Ik heb alleen het idee dat Meppelink Martha niet moet. Tegen Excelsior liet hij Ten Heuvel 90 minuten staan, terwijl hij er met moeite in slaagde zijn ene voet voor de andere te zetten. Godver, wat was die slecht, en nog bracht hij hem niet. Erg raar.
pi_51624747
Die goal van Martha tegen AGOVV vorig seizoen

Maar we hebben echt een spits nodig vind ik, alleen ten Heuvel en Vos ( ) is niet echt veel. Vind de andere aanvallers geen echte spitsen/afmakers, maar meer vleugelspelers/nr 10's.
pi_51962954
En gisteren dus het Spanjaardsgattoernooi wederom gewonnen. Helaas niet kunnen zien.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 30 juli 2007 @ 23:17:34 #13
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_51975118
Selectie oogt prima, alleen missen ze echt een scorende spits...

Ten Heuvel zit in een ernstige vormcrisis en Vos redt de 90 minuten niet meer en wordt toch echt wat houterig....
.
..
...
....
  maandag 30 juli 2007 @ 23:53:46 #14
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51976102
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
En gisteren dus het Spanjaardsgattoernooi wederom gewonnen. Helaas niet kunnen zien.
De titel succesvol verdedigt
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:09:41 #15
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_51988540
Ik begrijp ook niet echt waarom ze nou Sidibe halen, nu hebben we ca. 8 buitenspelers maar moeten we de competitie in met Ten Heuvel. Nou ja, die speelt toch wel, vriendje van Meppelink, maar jammer is het wel. Nu wordt Vos ook veel te belangrijk, de man is 38. Guyt in de spits is ook niks, dat hebben we twee seizoenen geleden gezien.

BTW: Fucking hell zeg, wat realiseer ik me nu, ik heb me toch over het oude stadion gedroomd. De Luiten, prachtig. Michel Roovers deed mee, Roy Kort, Martijn van Galen, en zelfs Gerrie Voets was erbij. Ik snap er niks van. Ik was zo melancholisch, ik wilde dat De Luiten weer het stadion werd van RBC.

Toen werd ik wakker en realiseerde ik me dat er nu lelijke twee-onder-1-kappers op die plek staan. Zucht.
pi_51993497
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:09 schreef Omnifacer het volgende:
Ik begrijp ook niet echt waarom ze nou Sidibe halen, nu hebben we ca. 8 buitenspelers maar moeten we de competitie in met Ten Heuvel. Nou ja, die speelt toch wel, vriendje van Meppelink, maar jammer is het wel. Nu wordt Vos ook veel te belangrijk, de man is 38. Guyt in de spits is ook niks, dat hebben we twee seizoenen geleden gezien.
Dan moet Benji maar gewoon centraal in de spits, dat kan hij ook wel. Bij DOTO ging dat best lekker, al was dat meer in een systeem met 2 spitsen.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:39:54 #17
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_52021113
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:55 schreef methodmich het volgende:

Dan moet Benji maar gewoon centraal in de spits, dat kan hij ook wel. Bij DOTO ging dat best lekker, al was dat meer in een systeem met 2 spitsen.
Klopt, maar gezien het feit dat ze eerst wél een spits zochten en dat hij tegen Excelsior 90 minuten mocht warmlopen lijkt me dat ze erg, erg weinig vertrouwen in hem hebben.
pi_52022251
Ja, dat is natuurlijk weer een beetje vreemd. Snap ik niet, was vorig jaar toch gewoon een positieve verrassing. Wie had er, op wat DOTO / hoofdklassefans na, gedacht dat Martha meer dan 10 keer zou scoren?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 2 augustus 2007 @ 04:51:29 #19
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_52035998
Niemand.

Op de tribunes hoor je ook wel eens gemor op hem. Ik heb anderen vaak gevraagd: "wat verwacht je nog meer van hem? Vers van de amateurs, eerste jaar als prof, en hij legt er 14 in"... Hij was zeker een positieve verrassing... Knappe goals tegen De Graafschap en FC Den Bosch... Maar jah, op een of andere manier heb ik het idee dat Meppelink wil afrekenen met de periode-Maaskant, en dat Martha een Maaskant-speler is...
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:56:12 #20
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_52266497
Nou daar gaat hij dan zometeen, jongens...

Ben benieuwd wie er linksbuiten speelt, en wie er op het middenveld een basisplek hebben... Ben niet in het stadion, kijk via Tien (als die irritante Even Geduld AUB eindelijk weg is)
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:15:28 #21
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_52270500
Dat was hem dan, de eerste van het seizoen. Het was niet best, maar toch heb ik positieve dingen gezien voor de toekomst: Dragon speelde ijzersterk, Stojanovic is een aanwinst voor het middenveld, Duplan was weer aardig in vorm. Het lijkt me na vanavond echter wel duidelijk dat Ten Heuvel tekortkomt, toen Guijt erin kwam ging het meteen een stuk beter draaien. Doordat Ten Heuvel geen bal vasthield voorin, kon Fortuna er vaak gevaarlijk uitkomen. Wat een drama, die gast.

Guijt in de basis dus, al is hij veel meer een speler die diepgang zoekt dan het aanspeelpunt Ten Heuvel (waar de speelwijze toch op gebaseerd is). Met Dragon-Kwakman-Jungschlager-Stojanovic-Guijt staat er dan een sterk geraamte, met daaromheen sterkhouders Duplan, Delanoy en Koning. Martha en Kerstens moeten wel proberen meer in het spel voor te komen, iets dwingender spelen.

Het veldspel moet dus beter, maar ik zie potentie. Maar ach, het gaat weer over voetbal, en ik blijf erbij dat dat de grootste overwinning is van de voorbereiding+vandaag...
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:55:18 #22
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52271779
Bedankt!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52279943
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 22:15 schreef Omnifacer het volgende:
Dragon speelde ijzersterk,
Peter de Draak heet eigenlijk Dragoun, kwamen ze pas achter toen hij al getekend had en gepresenteerd was.

Het zoeken naar een huis voor hem was nog lastig, maar ze zijn er mee bezig als het goed is. Wel een goede speler.

Benji miste nog een aardige kopkans in de samenvatting en had ook een vlammend schot dat net achter ging. Hoe dan ook, 3 punten!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:32:35 #24
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_52500146
Opstelling van vandaag:
Friebel
Kerstens - Schrier - Kwakman - Koning
Jungschlager - Stojanovic - Delanoy
Martha - Ten Heuvel - Duplan

Geen Dragoun dus, geblesseerd. Fikse aderlating, ben niet zo weg van de voetballende capaciteiten van Schrier. Verder weer geen Guijt, maar wél Martha. Daar ben ik wel blij om, maar ik ga er tegelijk vanuit dat Ten Heuvel zijn laatste beetje krediet aan het opbruiken is en dat binnenkort Guijt in de spits staat. Hij hoort te spelen, Martha ook, Ten Heuvel niet.

We gaan het zien. Kom op RBC!
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:36:13 #25
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_52500231
Ow, en Jack van Hulten fluit, die NAC-er. Komt weliswaar uit een dorpje vlakbij Roosendaal (Zevenbergen), maar is geel-zwart. Leuk voor hem, boeit me verder niet, maar het klopt natuurlijk voor geen meter dat hij fluit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')