Die Belg ben ik wel benieuwd naar ja. En Benji moet natuurlijk in de basis of weer als supersub dienen, dat ligt hem ook wel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:23 schreef Omnifacer het volgende:
Ik denk dat RBC met deze selectie mee moet kunnen gaan doen om de bovenste plaatsen. Ik denk dat de selectie er per saldo op vooruit is gegaan. Met het vertrek van Paul de Lange krijgt de beste speler van de Eerste Divisie, Jungschlager, hopelijk eindelijk de kans om centraal te gaan spelen. Stojanovic en Ozpoyraz doen het goed in de voorbereiding, dus die lijken ook een versterking te zijn. Het vertrek van Loran is niet zo erg vind ik, misschien komt er nu een speler die wél de middellijn over durft te steken.
Al met al zie ik het wel zitten. Het gaat in ieder geval weer over voetbal, da's denk ik nu al de belangrijkste overwinning van het seizoen.
Klopt. Ik heb alleen het idee dat Meppelink Martha niet moet. Tegen Excelsior liet hij Ten Heuvel 90 minuten staan, terwijl hij er met moeite in slaagde zijn ene voet voor de andere te zetten. Godver, wat was die slecht, en nog bracht hij hem niet. Erg raar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:48 schreef methodmich het volgende:
Die Belg ben ik wel benieuwd naar ja. En Benji moet natuurlijk in de basis of weer als supersub dienen, dat ligt hem ook wel.
De titel succesvol verdedigtquote:Op maandag 30 juli 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
En gisteren dus het Spanjaardsgattoernooi wederom gewonnen. Helaas niet kunnen zien.
Dan moet Benji maar gewoon centraal in de spits, dat kan hij ook wel. Bij DOTO ging dat best lekker, al was dat meer in een systeem met 2 spitsen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:09 schreef Omnifacer het volgende:
Ik begrijp ook niet echt waarom ze nou Sidibe halen, nu hebben we ca. 8 buitenspelers maar moeten we de competitie in met Ten Heuvel. Nou ja, die speelt toch wel, vriendje van Meppelink, maar jammer is het wel. Nu wordt Vos ook veel te belangrijk, de man is 38. Guyt in de spits is ook niks, dat hebben we twee seizoenen geleden gezien.
Klopt, maar gezien het feit dat ze eerst wél een spits zochten en dat hij tegen Excelsior 90 minuten mocht warmlopen lijkt me dat ze erg, erg weinig vertrouwen in hem hebben.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:55 schreef methodmich het volgende:
Dan moet Benji maar gewoon centraal in de spits, dat kan hij ook wel. Bij DOTO ging dat best lekker, al was dat meer in een systeem met 2 spitsen.
Peter de Draak heet eigenlijk Dragoun, kwamen ze pas achter toen hij al getekend had en gepresenteerd was.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:15 schreef Omnifacer het volgende:
Dragon speelde ijzersterk,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |