Voor zover ik weet is eredivisie nog steeds de doelstelling, dus om dat te realiseren moet je wel voor promotie gaan!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
Volders wil alleen blijven als RBC aangeeft voor promotie te gaan.
Ik hoop iig dat er niet een compleet leegloop ontstaat.
Ik denk dat RBC financieel een flinke tik gaat krijgen. Daarnaast raken ze vrijwel alle spelers kwijt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:47 schreef Sandertje21 het volgende:
Hoop wel dat Volders blijft, is een prima doelman.
Hij heeft wel te kennen gegeven niet meer in een schiettent te willen staan.
Maar met het spelersbudget wat ze volgend jaar hebben behoren ze nog steeds tot de top van de eerste divisie, dus ik verwacht wel dat er een team komt te staan wat in ieder geval op papier om de prijzen mee kan doen.
Shit, da's te weinig om wedstrijden mee te spelen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:03 schreef methodmich het volgende:
Als het goed is blijven er hooguit 6 tot 8 spelers na degradatie, zei Pollemans onlangs ergens.
Echt waar?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Shit, da's te weinig om wedstrijden mee te spelen.
Ja, maar je begrijpt vast dat hij dan nog wel wat nieuwelingen gaat halen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Shit, da's te weinig om wedstrijden mee te spelen.
Tuurlijk begrijp ik dat. Maar RBC zal eens een wat standvastiger beleid met spelers moeten voeren. De laatste jaren is het een echte duiventil in Roosendaal.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar je begrijpt vast dat hij dan nog wel wat nieuwelingen gaat halen.
Dat is er ook ongeveer de hoofdoorzaak van dat je nu ineens zo'n dramatisch seizoen hebt.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Tuurlijk begrijp ik dat. Maar RBC zal eens een wat standvastiger beleid met spelers moeten voeren. De laatste jaren is het een echte duiventil in Roosendaal.
Dat zullen dan jongens als Paap, Wau, Friebel en zo zijn... Al zouden Ebbinge en Fortes ook blijven.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:03 schreef methodmich het volgende:
Als het goed is blijven er hooguit 6 tot 8 spelers na degradatie, zei Pollemans onlangs ergens.
Hoe is het eigenlijk met Ebbinge?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 04:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zullen dan jongens als Paap, Wau, Friebel en zo zijn... Al zouden Ebbinge en Fortes ook blijven.
Werkt nog steeds aan zijn herstel, maar het is ook nog steeds de vraag of 'ie ooit nog terugkeert. Hij heeft iig nog een contract voor één jaar, hij zei zelf dat 'ie daar erg blij mee was, anders had 'ie iig zeker nooit meer bij een andere club kunnen tekenen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:41 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Ebbinge?
Ja, stond in BN/De Stem vorige week. Gelukkig voor die jongen dat-ie nog een contract voor een jaar heeft.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Werkt nog steeds aan zijn herstel, maar het is ook nog steeds de vraag of 'ie ooit nog terugkeert. Hij heeft iig nog een contract voor één jaar, hij zei zelf dat 'ie daar erg blij mee was, anders had 'ie iig zeker nooit meer bij een andere club kunnen tekenen.
Doorlopende contracten hebben:quote:Op vrijdag 10 maart 2006 04:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zullen dan jongens als Paap, Wau, Friebel en zo zijn... Al zouden Ebbinge en Fortes ook blijven.
Een smalle basis om op verder te bouwen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doorlopende contracten hebben:
Erwin Friebel
Mark Volders
José Fortes Rodriquez
Tim Smolders
Fouad Makhout
Nyron Wau
Dat weet ik niet, maar zijn voicemail is ingesproken door Robert Maaskant.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Maar is je broer gebeld door Mascha?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |