Die Belg ben ik wel benieuwd naar ja. En Benji moet natuurlijk in de basis of weer als supersub dienen, dat ligt hem ook wel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:23 schreef Omnifacer het volgende:
Ik denk dat RBC met deze selectie mee moet kunnen gaan doen om de bovenste plaatsen. Ik denk dat de selectie er per saldo op vooruit is gegaan. Met het vertrek van Paul de Lange krijgt de beste speler van de Eerste Divisie, Jungschlager, hopelijk eindelijk de kans om centraal te gaan spelen. Stojanovic en Ozpoyraz doen het goed in de voorbereiding, dus die lijken ook een versterking te zijn. Het vertrek van Loran is niet zo erg vind ik, misschien komt er nu een speler die wél de middellijn over durft te steken.
Al met al zie ik het wel zitten. Het gaat in ieder geval weer over voetbal, da's denk ik nu al de belangrijkste overwinning van het seizoen.
Klopt. Ik heb alleen het idee dat Meppelink Martha niet moet. Tegen Excelsior liet hij Ten Heuvel 90 minuten staan, terwijl hij er met moeite in slaagde zijn ene voet voor de andere te zetten. Godver, wat was die slecht, en nog bracht hij hem niet. Erg raar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:48 schreef methodmich het volgende:
Die Belg ben ik wel benieuwd naar ja. En Benji moet natuurlijk in de basis of weer als supersub dienen, dat ligt hem ook wel.
De titel succesvol verdedigtquote:Op maandag 30 juli 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
En gisteren dus het Spanjaardsgattoernooi wederom gewonnen. Helaas niet kunnen zien.
Dan moet Benji maar gewoon centraal in de spits, dat kan hij ook wel. Bij DOTO ging dat best lekker, al was dat meer in een systeem met 2 spitsen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:09 schreef Omnifacer het volgende:
Ik begrijp ook niet echt waarom ze nou Sidibe halen, nu hebben we ca. 8 buitenspelers maar moeten we de competitie in met Ten Heuvel. Nou ja, die speelt toch wel, vriendje van Meppelink, maar jammer is het wel. Nu wordt Vos ook veel te belangrijk, de man is 38. Guyt in de spits is ook niks, dat hebben we twee seizoenen geleden gezien.
Klopt, maar gezien het feit dat ze eerst wél een spits zochten en dat hij tegen Excelsior 90 minuten mocht warmlopen lijkt me dat ze erg, erg weinig vertrouwen in hem hebben.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:55 schreef methodmich het volgende:
Dan moet Benji maar gewoon centraal in de spits, dat kan hij ook wel. Bij DOTO ging dat best lekker, al was dat meer in een systeem met 2 spitsen.
Peter de Draak heet eigenlijk Dragoun, kwamen ze pas achter toen hij al getekend had en gepresenteerd was.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:15 schreef Omnifacer het volgende:
Dragon speelde ijzersterk,
quote:PERSBERICHT
T.A.V. DE SPORTREDACTIE
Roosendaal, 21 augustus 2007
ROSADA FACTORY OUTLET NIEUWE NAAMNOEMER STADION
Rosada Factory Outlet verbindt haar naam aan het stadion van RBC Roosendaal. Vanaf heden zal het logo van de Roosendaalse factory outlet, behalve op de broek en de mouw van het spelerstenue derhalve ook op de gevel van het stadion prijken. De komende twee seizoenen draagt het stadion van RBC Roosendaal de naam ‘Rosada Stadion’.
“RBC Roosendaal komt uit in de Jupiler League en geniet hierdoor landelijke bekendheid,” zegt marketing manager Giovanni Verhaert van Rosada. “Als factory outlet is het onze ambitie op nationaal niveau de aandacht op Rosada te vestigen. De eerste ervaringen met de broek- en mouwsponsoring dit seizoen zijn van dien aard dat wij de samenwerking graag intensiveren middels de naamsnoeming van het stadion. Daarnaast zullen wij bij de thuiswedstrijden publieksacties organiseren, waardoor er elke wedstrijd tenminste tweehonderd bezoekers en genodigden vanuit Rosada te gast zullen zijn in het Rosada Stadion.”
Rosada Factory Outlet
Als factory outlet speelt Rosada in op de behoefte van consumenten naar kwalitatief hoogwaardige producten tegen scherpe prijzen. In het gezellige en stijlvolle centrum van Rosada verkopen meer dan 50 nationale en internationale merken hun restanten, overproducties en monstercollecties tegen kortingen van 30%, 50%, 70% en meer!
Rosada is daarmee de shopspot voor liefhebbers van topmerken in mode, sportkleding, interieur design, reisaccessoires, schoenen en bijouterie. De goede bereikbaarheid, direct aan de A17 en A58 aan de westkant van Roosendaal, de diverse horecafaciliteiten en de plezierige winkelomgeving maken Rosada tot de ideale plek voor wie zin heeft in een dagje fun- & smartshoppen.
Yilmaz was een aanvallende wissel, die ging in de spits lopen toen en Guijt er achter. Die Van Rijsbergen had een zooi fans bij zich, niet normaal. Voetballend was het echter matig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:45 schreef Omnifacer het volgende:
1-0 achter in Dordt, Duplan naar Sparta en wij krijgen de nu al overbodige Sidibe, de witte tyfushond Jeffrey Vlug en de WW-er Hilmi Mihci... Tsjongejonge... Donny de Groot en Geert den Ouden moesten allebei weg en spelen lekker Eredivisie, en wij staan na vandaag 15e...
Verder staat Sjack van Rijsbergen in de basis, en is hij net gewisseld voor Ferdi Yilmaz. Paap weet met zijn aflopende contract dus ook waar hij aan toe is...
Wie? Gokje: Kwakman, Jungschlager, Ten Heuvel en Koningquote:Meppelink is de greep op de selectie kwijt en heeft geen overwicht. Diverse spelers willen daarom weg.
Vreselijk amateuristisch. Dit kan zo toch niet blijven doorgaan?quote:Tijdens de warming-up van RBC - Helmond Sport vroeg Kees Kwakman aan Hellemons of ze niet wat vergeten waren bij de tactische bespreking, waarop Hellemons tot zijn spijt moest zeggen dat de staf rond Meppelink geen analyse had gemaakt van Helmond Sport. Gevolg was een goal uit een variant bij een hoekschop door Sjaak Lettinga, die met een gedegen analyse voorkomen had kunnen worden.
Kom op man, wat een amateuristisch gedoe! Als ik dit zo lees dan is het jammer dat Meppelink de strijd om de dubbelfunctie gewonnen heeft van Maaskant. Maar goed, ik heb het idee dat hij tot zijn elleboog in de aars van Pollemans zit, dus is het wel logisch, maar het blijft triest dat een vakman en persoonlijkheid a la Maaskant weggejaagd wordt omdat Pollemans liever jaknikkers om zich heen verzamelt.quote:Meppelink en consorten verzuimen regelmatig te scouten. Voor Omniworld - ADO lagen kaarten klaar, Meppelink zou gaan, maar heeft ze niet opgehaald. Desgevraagd heeft hij verklaard dat hij geen zin had door het slechte weer. Dit is veel vaker gebeurd. Twee medewerkers van RBC hebben Manfred Laros daarop attent gemaakt, maar toen zat speler Gerry Koning net de administratie van de spelers te doen op kantoor. Laros was daar boos over, want Koning mocht dat niet weten en heeft de betreffende medewerkers daar nog op aangesproken. Meppelink heeft deze twee mensen sindsdien niet meer aangesproken, alleen goedemorgen gebromd.
Overigens vraag ik me af of er eredivisieclubs zijn die hem nu zouden nemen. Hij loopt zo laconiek te voetballen, dat zal wel een reden hebben maar als hij dat nu doet doet hij dat natuurlijk ook als hij een nieuwe club heeft. Zijn talent staat buiten kijf, maar als hij zich wat anders had opgesteld had hij denk ik in de winter al een klapper kunnen maken.quote:Op maandag 10 december 2007 19:14 schreef methodmich het volgende:
Kwakman wil sowieso liever nog vandaag dan morgen weg, ook al omdat hij volledig stil staat. Ook Martha heeft vooralsnog geen interesse in een langer verblijf bij RBC. Andere spelers heb ik nog niet bij naam gehoord.
Maar goed, hopelijk krijgen ze het alsnog op de rails. Ideaal zou zijn om Hellemons trainer te maken, maar die mist nog papieren als het goed is.
Mjah... Naja we zien wel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:30 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, ik ga daarbij af op de spelers. Die zijn erg pro-Hellemons.
De aftakeling van RBC 1 is daar, joh... Wie gaan er nog meer weg dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:05 schreef methodmich het volgende:
Ik vrees dat er best wel wat spelers weg zullen gaan na dit seizoen. Jungschläger is natuurlijk ergens niet te houden als je zelf niet promoveert, maar toch....
Kwakman was te verwachten dattie weg zou willen, al vraag ik me af waar hij terecht kan als hij zo labbekakkerig blijft spelen. Martha is eeuwig zonde, zoals eerder gememoreerd. Delanoy zal er wel tussen vallen denk ik, hij is denk nog niet sterk genoeg om een dragende speler te worden maar zal ook niet willen blijven als alle goede spelers weggaan...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:28 schreef methodmich het volgende:
Kees Kwakman wil naar de eredivisie. Benjamin Martha gaat ook niet blijven.
En verder is dan maar de vraag wat een jongen als Sven Delanoy wil.
Heel goed, kut-Laros. Steek dat geld maar lekker in de tekorten die je bij de bank hebt, of in de organisatie. Ik dacht dat RBC tegenwoordig aan zijn vaste lasten kon voldoen?quote:Jungschläger voor 3,5 jaar naar VVV
Woensdag 9 januari 2008 - VOETBAL - RBC-aanvoerder Peter Jungschläger vertrekt met onmiddellijke ingang naar VVV Venlo. De middenvelder en de Limburgse eredivisionist werden het gisteravond eens over een contract voor drieënhalf seizoen.
Jungschläger was al meer dan een week in onderhandeling met VVV. Een eerste aanbieding wees hij om financiële redenen nog van de hand, maar in een tweede - verbeterde - versie vonden beide partijen elkaar wel.
Jungschläger had al eerder laten weten een overstap naar de eredivisie te ambiëren. De 23-jarige speler zei gisteravond 'erg blij' te zijn. "Ik ben opgelucht dat het nu rond is. Het was altijd een droom om in de eredivisie te spelen."
Het is nog niet duidelijk wanneer Jungschläger zich bij de selectie van VVV voegt en of hij zaterdag in de uitwedstrijd tegen NAC al bij de groep zit.
De in Voorburg geboren speler was aan zijn tweede seizoen bij RBC bezig. Daarvoor speelde hij bij ADO Den Haag. Zijn tot 2009 doorlopende contract wordt afgekocht door VVV. Voor welk bedrag is niet bekend.
RBC en VVV waren het al eerder eens geworden over de overgang van Jungschläger. De speler zelf kwam er gisteravond dus pas uit met zijn nieuwe werkgever.
Het is de bedoeling dat Jungschläger vandaag in Venlo wordt gepresenteerd als nieuwe aanwinst van VVV en dat daar ook het contract wordt getekend. "VVV is een mooie vereniging. Een club in opbouw. Dat trekt me wel", aldus de middenvelder.
Het ziet er naar uit dat RBC geen vervanger aan zal trekken voor zijn vertrekkende aanvoerder.
Exactly my thoughts.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Oi oi oi, ik begrijp de teleurstelling wel zeg. Petje af voor VVV, maar dramatisch voor RBC dit. Aan het jojo'en tussen de twee divisies lijkt een einde te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |