abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56130099

En de stand:

Vanavond topper tegen RKC, zal goed gaat spoken in een volle Geusselt. Zou mooi zijn voor de competitie- zeker voor ons- als we zouden kunnen winnen
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:26:36 #2
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56153014
Leuk spandoekje.

Leuk voor jullie dat jullie het wel al zitten.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56154325
Hup MVV'ke
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56156055
Jammer van gisteravond. Had geloof ik (op basis van de samenvatting en wat ik gehoord heb) meer ingezeten. Maar het is natuurlijk al super mooi dat we weer eens bovenin meedraaien.

Kom op die roeie!!!
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_56156763
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:26 schreef DarkShine het volgende:
Leuk spandoekje.

[ afbeelding ]

Leuk voor jullie dat jullie het wel al zitten.
Een mof en een belg op een kussen, daar slaapt de duivel tussen.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_56208824
Dik veel kansen gemist vrijdag en uiteindelijk met 9 man nog 5 minuten voor tijd de gelijkmaker tegenkrijgen. Gewoon enorm klote. Het zat erin, maar dat is wel vaker dit jaar. Ook in Oss had er gewoon gewonnen moeten worden!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  woensdag 13 februari 2008 @ 09:39:03 #7
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56698169
quote:
MVV dreigt zonder publiek te moeten spelen

De aanklager betaald voetbal van de KNVB wil MVV flink straffen voor kwetsende spreekkoren van haar supporters. De Maastrichtse club dreigt te moeten aantreden in een lege Geusselt.

Tijdens het duel met RKC Waalwijk van 18 januari (1-1) zouden supporters van MVV zich hebben misdragen. Naast spreekkoren heeft de aanklager geconstateerd dat er vuurwerk en andere voorwerpen op het veld zijn gegooid.

MVV moet nu reageren op een schikkingsvoorstel van één thuiswedstrijd zonder publiek en een boete van 10.000 euro.

Bron: VI
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56699179
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:39 schreef DarkShine het volgende:

[..]
- boete voor vuurwerk, en andere voorwerpen op het veld valt te begrijpen, dat is gewoon een optelsom van een aantal wedstrijden.
- Spreekkoren waren niet anders dan die spreekkoren die je in elk stadion hoort richting de scheidsrechter. Maar ditmaal was het daarnaast ook nog eens terecht. Petrovic zelf zei het ook al, v.Egmond voelde de wedstrijd totaal niet aan, floot de wedstrijd kapot (en bekijk de rode kaarten in de wedstrijd nog eens terug) aan beide kanten. Hij kreeg niet voor niets een 3 van de VI voor zijn optreden.
- Na de wedstrijd probeert die vent dan de sponsorshome in, waarna onze voorzitter hem dringend verzoekt niet binnen te komen (er zitten ook heethoofden onder de sponsors na zo'n wedstrijd), en meneer is direct beledigd.

En dan ook nog een wedstrijd zonder supporters, bovenop die 10.000 euro, bijzonder triest. Maar onze relatie met de KNVB kennende is het eigenlijk ook niet echt verbazingwekkend. Is er uberhaubt al eens een voorzitter geschorst geworden door de KNVB?

Meer verontwaardiging op http://www.mvvmaastricht.nl/index.php?option=com_fireboard&Itemid=10&func=view&id=8045&catid=6&limit=20&limitstart=0
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:31:52 #9
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56700238
Tsja KNVB
Planning:
-
  zaterdag 16 februari 2008 @ 11:51:53 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56767820
Gaan jullie ogen (en die van Maaskant) over de arbitrage ook eens open?
Planning:
-
pi_57028714
Zo, wie wordt de nieuwe trainer?
I spoke proper England since I was a children.
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:48:41 #12
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_57037320
Sef Vergoossen?
- verwijderd door admin -
pi_57037387
Daar teken ik voor, maar die gaat toch met pensioen?
I spoke proper England since I was a children.
pi_57038043
Vloet ?
pi_57038254
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vloet ?
Zou een goede optie zijn als men hem de ruimte geeft.
  donderdag 28 februari 2008 @ 17:45:35 #16
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_57040038
Weet niet of ik Vloet echt bij MVV vind passen. Vind dat de trainer wel btje meer zelfvertrouwen mag uitstralen dan Vloet doet.
Wie weet Verbeek of Brands
- verwijderd door admin -
pi_57064779
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zou een goede optie zijn als men hem de ruimte geeft.
De ruimte om een tackle te maken?
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 10:15:09 #18
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57144890
Het wordt waarschijnlijk Snoei of Brood.

Wat een laatste maand trouwens
pi_57145382
Hoeveel man komen er vrijdag mee?
pi_57145504
Brood, omg. Ik heb Heracles onder hem een paar keer live zien spelen maar de wissels die hij toepast zijn eccht schrijnend . Zou zonde zijn van MVV. En Snoei ben ik nou ook niet echt kapot van. Neem dan Everse als ie weggaat bij Zwolle .
pi_57145930
Het zou inderdaad wel logisch zijn van Everse om weg te gaan bij Zwolle en bij MVV aan de slag te gaan.
pi_57145957
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Het zou inderdaad wel logisch zijn van Everse om weg te gaan bij Zwolle en bij MVV aan de slag te gaan.
He, take it or leave it .
  dinsdag 4 maart 2008 @ 13:14:25 #23
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57148081
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 10:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel man komen er vrijdag mee?
Niet zoveel denk ik, verplichte buscombi. Kom zelf daarom ook niet.
pi_57148153
Verplichte buscombi, wat een trieste zooi.

Komt trouwens doordat RKC tegen TOP speelt. Te veel clubs te dicht bij elkaar ofzo.
pi_57393302
quote:
MVV wil Marc Brys als trainer

MAASTRICHT - MVV ziet in de Belgische trainer Marc Brys de opvolger van de na dit seizoen naar NAC vertrekkende Robert Maaskant.
De 45-jarige oefenmeester sprak deze week in het bijzijn van spelersmakelaar Sjef Blatter voor de tweede maal met een delegatie van de Maastrichtse club over een contract.

,,Ik wil al een tijdje graag in Nederland werken,’’ zegt Brys, die voor MVV op dit moment de enige kandidaat is. ,,De organisatie en het spel van de Nederlanders past goed bij mij. Het maakt me niet uit dat het dan bij een club in de eerste divisie is.’’

Brys stond voor het laatst onder contract bij Excelsior Moeskroen, waar hij afgelopen december op een vervelende manier vertrok. Ondanks op dat moment een zevende plaats op de ranglijst, moest de coach plots zijn biezen pakken. Eerder kende de trainer de nodige successen met Germinal Beerschot.

Indien Brys en MVV tot een akkoord komen, krijgt de Maastrichtse club een trainer van naam aan het roer, al is Brys voor de meeste Nederlanders een redelijk onbeschreven blad. In zijn geboorteland staat de coach echter bekend als een grote trainersbelofte, die zelfs al de Belgische beker met het bescheiden Beerschot won.

Met Brys naar de eredivisie! Lijkt me goed bij ons te passen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')