Een mof en een belg op een kussen, daar slaapt de duivel tussen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:26 schreef DarkShine het volgende:
Leuk spandoekje.
[ afbeelding ]
Leuk voor jullie dat jullie het wel al zitten.
quote:MVV dreigt zonder publiek te moeten spelen
De aanklager betaald voetbal van de KNVB wil MVV flink straffen voor kwetsende spreekkoren van haar supporters. De Maastrichtse club dreigt te moeten aantreden in een lege Geusselt.
Tijdens het duel met RKC Waalwijk van 18 januari (1-1) zouden supporters van MVV zich hebben misdragen. Naast spreekkoren heeft de aanklager geconstateerd dat er vuurwerk en andere voorwerpen op het veld zijn gegooid.
MVV moet nu reageren op een schikkingsvoorstel van één thuiswedstrijd zonder publiek en een boete van 10.000 euro.
Bron: VI
- boete voor vuurwerk, en andere voorwerpen op het veld valt te begrijpen, dat is gewoon een optelsom van een aantal wedstrijden.quote:
De ruimte om een tackle te maken?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou een goede optie zijn als men hem de ruimte geeft.
He, take it or leave itquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Het zou inderdaad wel logisch zijn van Everse om weg te gaan bij Zwolle en bij MVV aan de slag te gaan.
Niet zoveel denk ik, verplichte buscombi. Kom zelf daarom ook niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel man komen er vrijdag mee?
quote:MVV wil Marc Brys als trainer
MAASTRICHT - MVV ziet in de Belgische trainer Marc Brys de opvolger van de na dit seizoen naar NAC vertrekkende Robert Maaskant.
De 45-jarige oefenmeester sprak deze week in het bijzijn van spelersmakelaar Sjef Blatter voor de tweede maal met een delegatie van de Maastrichtse club over een contract.
,,Ik wil al een tijdje graag in Nederland werken,’’ zegt Brys, die voor MVV op dit moment de enige kandidaat is. ,,De organisatie en het spel van de Nederlanders past goed bij mij. Het maakt me niet uit dat het dan bij een club in de eerste divisie is.’’
Brys stond voor het laatst onder contract bij Excelsior Moeskroen, waar hij afgelopen december op een vervelende manier vertrok. Ondanks op dat moment een zevende plaats op de ranglijst, moest de coach plots zijn biezen pakken. Eerder kende de trainer de nodige successen met Germinal Beerschot.
Indien Brys en MVV tot een akkoord komen, krijgt de Maastrichtse club een trainer van naam aan het roer, al is Brys voor de meeste Nederlanders een redelijk onbeschreven blad. In zijn geboorteland staat de coach echter bekend als een grote trainersbelofte, die zelfs al de Belgische beker met het bescheiden Beerschot won.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |