abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56130099

En de stand:

Vanavond topper tegen RKC, zal goed gaat spoken in een volle Geusselt. Zou mooi zijn voor de competitie- zeker voor ons- als we zouden kunnen winnen
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:26:36 #2
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56153014
Leuk spandoekje.

Leuk voor jullie dat jullie het wel al zitten.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56154325
Hup MVV'ke
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56156055
Jammer van gisteravond. Had geloof ik (op basis van de samenvatting en wat ik gehoord heb) meer ingezeten. Maar het is natuurlijk al super mooi dat we weer eens bovenin meedraaien.

Kom op die roeie!!!
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_56156763
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:26 schreef DarkShine het volgende:
Leuk spandoekje.

[ afbeelding ]

Leuk voor jullie dat jullie het wel al zitten.
Een mof en een belg op een kussen, daar slaapt de duivel tussen.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_56208824
Dik veel kansen gemist vrijdag en uiteindelijk met 9 man nog 5 minuten voor tijd de gelijkmaker tegenkrijgen. Gewoon enorm klote. Het zat erin, maar dat is wel vaker dit jaar. Ook in Oss had er gewoon gewonnen moeten worden!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  woensdag 13 februari 2008 @ 09:39:03 #7
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56698169
quote:
MVV dreigt zonder publiek te moeten spelen

De aanklager betaald voetbal van de KNVB wil MVV flink straffen voor kwetsende spreekkoren van haar supporters. De Maastrichtse club dreigt te moeten aantreden in een lege Geusselt.

Tijdens het duel met RKC Waalwijk van 18 januari (1-1) zouden supporters van MVV zich hebben misdragen. Naast spreekkoren heeft de aanklager geconstateerd dat er vuurwerk en andere voorwerpen op het veld zijn gegooid.

MVV moet nu reageren op een schikkingsvoorstel van één thuiswedstrijd zonder publiek en een boete van 10.000 euro.

Bron: VI
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56699179
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:39 schreef DarkShine het volgende:

[..]
- boete voor vuurwerk, en andere voorwerpen op het veld valt te begrijpen, dat is gewoon een optelsom van een aantal wedstrijden.
- Spreekkoren waren niet anders dan die spreekkoren die je in elk stadion hoort richting de scheidsrechter. Maar ditmaal was het daarnaast ook nog eens terecht. Petrovic zelf zei het ook al, v.Egmond voelde de wedstrijd totaal niet aan, floot de wedstrijd kapot (en bekijk de rode kaarten in de wedstrijd nog eens terug) aan beide kanten. Hij kreeg niet voor niets een 3 van de VI voor zijn optreden.
- Na de wedstrijd probeert die vent dan de sponsorshome in, waarna onze voorzitter hem dringend verzoekt niet binnen te komen (er zitten ook heethoofden onder de sponsors na zo'n wedstrijd), en meneer is direct beledigd.

En dan ook nog een wedstrijd zonder supporters, bovenop die 10.000 euro, bijzonder triest. Maar onze relatie met de KNVB kennende is het eigenlijk ook niet echt verbazingwekkend. Is er uberhaubt al eens een voorzitter geschorst geworden door de KNVB?

Meer verontwaardiging op http://www.mvvmaastricht.nl/index.php?option=com_fireboard&Itemid=10&func=view&id=8045&catid=6&limit=20&limitstart=0
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:31:52 #9
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56700238
Tsja KNVB
Planning:
-
  zaterdag 16 februari 2008 @ 11:51:53 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56767820
Gaan jullie ogen (en die van Maaskant) over de arbitrage ook eens open?
Planning:
-
pi_57028714
Zo, wie wordt de nieuwe trainer?
I spoke proper England since I was a children.
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:48:41 #12
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_57037320
Sef Vergoossen?
- verwijderd door admin -
pi_57037387
Daar teken ik voor, maar die gaat toch met pensioen?
pi_57038043
Vloet ?
pi_57038254
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vloet ?
Zou een goede optie zijn als men hem de ruimte geeft.
  donderdag 28 februari 2008 @ 17:45:35 #16
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_57040038
Weet niet of ik Vloet echt bij MVV vind passen. Vind dat de trainer wel btje meer zelfvertrouwen mag uitstralen dan Vloet doet.
Wie weet Verbeek of Brands
pi_57064779
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zou een goede optie zijn als men hem de ruimte geeft.
De ruimte om een tackle te maken?
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 10:15:09 #18
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57144890
Het wordt waarschijnlijk Snoei of Brood.

Wat een laatste maand trouwens
pi_57145382
Hoeveel man komen er vrijdag mee?
pi_57145504
Brood, omg. Ik heb Heracles onder hem een paar keer live zien spelen maar de wissels die hij toepast zijn eccht schrijnend . Zou zonde zijn van MVV. En Snoei ben ik nou ook niet echt kapot van. Neem dan Everse als ie weggaat bij Zwolle .
pi_57145930
Het zou inderdaad wel logisch zijn van Everse om weg te gaan bij Zwolle en bij MVV aan de slag te gaan.
pi_57145957
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Het zou inderdaad wel logisch zijn van Everse om weg te gaan bij Zwolle en bij MVV aan de slag te gaan.
He, take it or leave it .
  dinsdag 4 maart 2008 @ 13:14:25 #23
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57148081
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 10:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel man komen er vrijdag mee?
Niet zoveel denk ik, verplichte buscombi. Kom zelf daarom ook niet.
pi_57148153
Verplichte buscombi, wat een trieste zooi.

Komt trouwens doordat RKC tegen TOP speelt. Te veel clubs te dicht bij elkaar ofzo.
pi_57393302
quote:
MVV wil Marc Brys als trainer

MAASTRICHT - MVV ziet in de Belgische trainer Marc Brys de opvolger van de na dit seizoen naar NAC vertrekkende Robert Maaskant.
De 45-jarige oefenmeester sprak deze week in het bijzijn van spelersmakelaar Sjef Blatter voor de tweede maal met een delegatie van de Maastrichtse club over een contract.

,,Ik wil al een tijdje graag in Nederland werken,’’ zegt Brys, die voor MVV op dit moment de enige kandidaat is. ,,De organisatie en het spel van de Nederlanders past goed bij mij. Het maakt me niet uit dat het dan bij een club in de eerste divisie is.’’

Brys stond voor het laatst onder contract bij Excelsior Moeskroen, waar hij afgelopen december op een vervelende manier vertrok. Ondanks op dat moment een zevende plaats op de ranglijst, moest de coach plots zijn biezen pakken. Eerder kende de trainer de nodige successen met Germinal Beerschot.

Indien Brys en MVV tot een akkoord komen, krijgt de Maastrichtse club een trainer van naam aan het roer, al is Brys voor de meeste Nederlanders een redelijk onbeschreven blad. In zijn geboorteland staat de coach echter bekend als een grote trainersbelofte, die zelfs al de Belgische beker met het bescheiden Beerschot won.

Met Brys naar de eredivisie! Lijkt me goed bij ons te passen.
pi_57393332
Had Brys niet ook zijdelings te maken met de zaak Ye? Was volgens mij in elk geval trainer van GBA op het moment dat spelers van die club benaderd werden. Maar of hij zelf ook in verband gebracht is met de zaak staat me zo niet meer bij.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57393560
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:28 schreef methodmich het volgende:
Had Brys niet ook zijdelings te maken met de zaak Ye? Was volgens mij in elk geval trainer van GBA op het moment dat spelers van die club benaderd werden. Maar of hij zelf ook in verband gebracht is met de zaak staat me zo niet meer bij.
Nee, zelf nooit echt mee in verband gebracht. Enigste noemenswaardige:
Marc Brys, vorig seizoen Beerschot-trainer, drukte na een training ooit wél de hand van Ye: ,,Hij werd aan me voorgesteld door het makelaarsduo Vijt-Mortelmans. Meer contact had ik niet met hem. Of hij één van m'n spelers ooit een voorstel deed? Niet bij mijn weten.''

En als je ziet hoe hij bij Moeskroen is vertrokken, lijkt het me ook niet een man die zich laat manipuleren.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 13:24:36 #28
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57394161
Wat een heerlijke derby overwinning voor jullie. Dikke congratz van mijn kant iig!

Ook leuk dat een speler van Fortuna (luister het eerste audiofragment op L1.nl maar) zo ongeīnteresseerd overkomt.
Planning:
-
pi_57399794
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:43 schreef Afunados het volgende:

[..]

Nee, zelf nooit echt mee in verband gebracht. Enigste noemenswaardige:
Marc Brys, vorig seizoen Beerschot-trainer, drukte na een training ooit wél de hand van Ye: ,,Hij werd aan me voorgesteld door het makelaarsduo Vijt-Mortelmans. Meer contact had ik niet met hem. Of hij één van m'n spelers ooit een voorstel deed? Niet bij mijn weten.''

En als je ziet hoe hij bij Moeskroen is vertrokken, lijkt het me ook niet een man die zich laat manipuleren.
Okee, mooi. Dan krijg je daar ook geen gedoe door.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57448216
Erg jammer hoe MVV met Serge omgaat.!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 20:08:00 #31
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_57680265
klopt het dat Koroglu vandaag in het doel staat bij MVV?
pi_57731699
Ja dus, hij stond in het doel.
pi_57736829
TT is toch niet helemaal waarheid gebleken. Waar is het mis gegaan?
pi_57756158
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk dat MVV op de plaats staat waar het hoort.
Kampioenschap leek misschien een tijdje haalbaar, maar echt realistisch was het niet.
Daarvoor was de selectie gewoonweg te smal.
  dinsdag 1 april 2008 @ 17:16:11 #35
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57763233
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Op de dag dat ik dit topic geopend heb

Gewoon zware dip, met ook veel pech gehad. Plus daarbij de smalle kern. Zonde, maar ben allang tevreden met de play-offs na al die verschrikkelijk teleurstellende jaren.
pi_57880383
Hoe is het met de zoektocht naar een nieuwe trainer?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_57881187
Erwin Koeman werd genoemd, maar dat werk ontkend door de voorzitter.
  maandag 7 april 2008 @ 12:35:44 #38
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57887039
quote:
Op maandag 7 april 2008 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Deed hij bij Maaskant ook.

Over een kleine week wordt de nieuwe trainer voorgesteld. Mijn verwachting: Koeman of Brys
  maandag 7 april 2008 @ 16:22:59 #39
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57891240
quote:
MVV-supporters spannen kort geding aan
Ongeveer 750 supporters van MVV hebben een kort geding aangespannen tegen de KNVB. Ze willen op die manier voorkomen dat ze de laatste thuiswedstrijd van het seizoen, tegen Cambuur Leeuwarden, op 18 april moeten missen.
De voetbalbond bepaalde onlangs dat MVV voor straf een wedstrijd zonder publiek moet spelen, na ongeregeldheden tijdens de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk op 18 januari. Supporters gooiden vuurwerk en voorwerpen op het veld en lieten kwetsende spreekkoren horen.

Volgens advocaat Peter van Geelkerken vindt de supportersgroep de opgelegde straf van de KNVB buitenproportioneel. Het kort geding dient 16 april bij de rechtbank in Utrecht.

De KNVB maakt zich geen zorgen. "We gaan ervan uit dat we een sterke zaak hebben", aldus een woordvoerster.
Ben eens benieuwd. Zou mooi zijn mochten we de zaak winnen
  maandag 7 april 2008 @ 17:47:58 #40
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57892861
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:22 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ben eens benieuwd. Zou mooi zijn mochten we de zaak winnen
Afgelopen vrijdag toen ik in de auto op zoek was naar de Bossche lokale omroep kwam ik een of andere Limburgse/Maastrichtse zender tegen die live bij MVV was.
Kon er weinig van verstaan maar die had het erover dat als de 2e helft net zo bagger zou zijn als de 1e de mensen uit d'r eigen wel thuis zouden blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door DutchGooner op 07-04-2008 17:58:04 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 7 april 2008 @ 20:40:19 #41
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57896491
Succes de 16de!
Planning:
-
pi_58108505
Het goede nieuws voor elke club, na aanleiding van de uitspraak gisteren.

MVV supporters verliezen kort geding, maar boeken ook belangrijke winst!

Op woensdag 16 april deed de Rechtbank Utrecht uitspraak in een kort geding dat de verenigde supporters(groepen) van MVV tegen de KNVB hadden aangespannen. De MVV supporters verloren het kort geding, met als gevolg dat de wedstrijd tegen Cambuur a.s. vrijdag 18 april zonder publiek moet worden gespeeld.

Ondanks deze bittere pil zijn de MVV-supporters ook opgetogen over de rechtzaak. Zij wijzen erop dat zij met de verloren rechtzaak toch een belangrijke, historische winst op de, in hun ogen, “machtarrogante” KNVB hebben geboekt.

Was het vooraf onzeker of de supporters wel partij in deze zaak zouden kunnen zijn (mede gelet op het verenigingsrecht dat speelt tussen de KNVB en MVV), blijkt uit de uitspraak van de Rechtbank Utrecht dat supporters wel degelijk partij zijn in een kort geding als het onderhavige.

In de verkorte uitspraak die woensdag 16 april door de rechter gedaan is staat de volgende passage:

“De rechter zag woensdag in kort geding geen reden de eis van een groep supporters van MVV om de wedstrijd mét publiek te mogen spelen in te willigen.”

Deze passage en de inhoudelijke behandeling ter zitting geven duidelijk aan, dat de rechter de eis op inhoud getoetst heeft en daarmee de MVV supporters(groepen) dus ontvankelijk verklaard heeft in dit kort geding.

Dit betekent dat supporters wel degelijk partij kunnen zijn in een zaak waarbij de belangen van genoemden geschaad worden door sancties opgelegd door de KNVB aan BVO’s waar het verenigingsrecht aan ten grondslag ligt.

Deze keer hebben supporters helaas het kort geding op inhoud verloren, maar met deze uitspraak in de hand wordt het voor supporters in heel Nederland in ieder geval mogelijk sancties opgelegd door de KNVB aan een BVO bij de rechter op inhoud te laten toetsen.

Wij als verenigde MVV supporters(groepen) ervaren dit als een grote stap vooruit in onze strijd om als individu niet meer de dupe te worden van de wandaden van enkelingen en tevens niet meer de dupe te worden van generaliserende en naar ons gevoel vaak willekeurige sancties opgelegd door een met diverse maten metende KNVB.

Dit is dus onze winst van gisteren en daar zijn wij trots op!

Maastricht, 17 april 2008
De verenigde supporters(groepen) MVV
pi_58108560
Nou wint MVV toch nog iets dit jaar
pi_58108910
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou wint MVV toch nog iets dit jaar

Slecht geslapen?
pi_58140024
quote:
Op maandag 7 april 2008 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
En ondertussen zijn er toch al 2 (oriënterende) gesprekken geweest

Ben benieuwd vanavond, denk dat de 5e plek wel behoude blijft, mvv staat 1 punt voor op ado en helmond met een veel beter doelsaldo, en ado en helmond moeten tegen Volendam en Zwolle dus die krijgen het moeilijk genoeg!

Jammer dat Thiebaut er weer niet bij is (blessure), ik denk een 1-0 overwinning voor MVV.
Make The Floor Burn!
  vrijdag 18 april 2008 @ 22:04:32 #46
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58148065
5e!

Tot op de Merret!
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  vrijdag 18 april 2008 @ 22:47:30 #47
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_58149153
Met dank aan ADO en Helmond Sport, want 1 punt tegen HFC Haarlem en Cambuur Leeuwarden is natuurlijk dramatisch. Hopen dat Gunther weer snel fit is, anders zie ik het ze niet redden tegen RKC Waalwijk
pi_58153457
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:17 schreef Afunados het volgende:

Slecht geslapen?
Nou eigenlijk best wel goed, was op dat moment net wakker. Maar toch een korte doch goede nachtrust gehad.

Maargoed ontopic, het is natuurlijk wel zo dat MVV na de winterstop er vrij weinig van heeft gebakken. En ze toch vrij afhankelijk zijn gebleken van Gunther T. En deze zogenaamde winst in de rechtzaak vind ik een beetje ver gezocht. Ook al zit er wel een kern van waarheid in.

En verder gun ik MVV het allerbeste, het meeste van alle andere clubs in de top vijf. Succes in de play offs.
  maandag 21 april 2008 @ 11:12:18 #49
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_58198816
Hmm, hopelijk is Thiebaut op tijd fit. Ze moeten flink aan de bak tegen RKC, hoewel ik ze absoluut niet kansloos acht!
  maandag 21 april 2008 @ 12:12:56 #50
43497 Afunados
Get Therapy
pi_58200183
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 02:41 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nou eigenlijk best wel goed, was op dat moment net wakker. Maar toch een korte doch goede nachtrust gehad.

Maargoed ontopic, het is natuurlijk wel zo dat MVV na de winterstop er vrij weinig van heeft gebakken. En ze toch vrij afhankelijk zijn gebleken van Gunther T. En deze zogenaamde winst in de rechtzaak vind ik een beetje ver gezocht. Ook al zit er wel een kern van waarheid in.

En verder gun ik MVV het allerbeste, het meeste van alle andere clubs in de top vijf. Succes in de play offs.
Dat lijkt er meer op!

Jullie ook succes en tot in de eredivisie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')