Een mof en een belg op een kussen, daar slaapt de duivel tussen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:26 schreef DarkShine het volgende:
Leuk spandoekje.
[ afbeelding ]
Leuk voor jullie dat jullie het wel al zitten.
quote:MVV dreigt zonder publiek te moeten spelen
De aanklager betaald voetbal van de KNVB wil MVV flink straffen voor kwetsende spreekkoren van haar supporters. De Maastrichtse club dreigt te moeten aantreden in een lege Geusselt.
Tijdens het duel met RKC Waalwijk van 18 januari (1-1) zouden supporters van MVV zich hebben misdragen. Naast spreekkoren heeft de aanklager geconstateerd dat er vuurwerk en andere voorwerpen op het veld zijn gegooid.
MVV moet nu reageren op een schikkingsvoorstel van één thuiswedstrijd zonder publiek en een boete van 10.000 euro.
Bron: VI
- boete voor vuurwerk, en andere voorwerpen op het veld valt te begrijpen, dat is gewoon een optelsom van een aantal wedstrijden.quote:
De ruimte om een tackle te maken?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou een goede optie zijn als men hem de ruimte geeft.
He, take it or leave itquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Het zou inderdaad wel logisch zijn van Everse om weg te gaan bij Zwolle en bij MVV aan de slag te gaan.
Niet zoveel denk ik, verplichte buscombi. Kom zelf daarom ook niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel man komen er vrijdag mee?
quote:MVV wil Marc Brys als trainer
MAASTRICHT - MVV ziet in de Belgische trainer Marc Brys de opvolger van de na dit seizoen naar NAC vertrekkende Robert Maaskant.
De 45-jarige oefenmeester sprak deze week in het bijzijn van spelersmakelaar Sjef Blatter voor de tweede maal met een delegatie van de Maastrichtse club over een contract.
,,Ik wil al een tijdje graag in Nederland werken,’’ zegt Brys, die voor MVV op dit moment de enige kandidaat is. ,,De organisatie en het spel van de Nederlanders past goed bij mij. Het maakt me niet uit dat het dan bij een club in de eerste divisie is.’’
Brys stond voor het laatst onder contract bij Excelsior Moeskroen, waar hij afgelopen december op een vervelende manier vertrok. Ondanks op dat moment een zevende plaats op de ranglijst, moest de coach plots zijn biezen pakken. Eerder kende de trainer de nodige successen met Germinal Beerschot.
Indien Brys en MVV tot een akkoord komen, krijgt de Maastrichtse club een trainer van naam aan het roer, al is Brys voor de meeste Nederlanders een redelijk onbeschreven blad. In zijn geboorteland staat de coach echter bekend als een grote trainersbelofte, die zelfs al de Belgische beker met het bescheiden Beerschot won.
Nee, zelf nooit echt mee in verband gebracht. Enigste noemenswaardige:quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:28 schreef methodmich het volgende:
Had Brys niet ook zijdelings te maken met de zaak Ye? Was volgens mij in elk geval trainer van GBA op het moment dat spelers van die club benaderd werden. Maar of hij zelf ook in verband gebracht is met de zaak staat me zo niet meer bij.
Okee, mooi. Dan krijg je daar ook geen gedoe door.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:43 schreef Afunados het volgende:
[..]
Nee, zelf nooit echt mee in verband gebracht. Enigste noemenswaardige:
Marc Brys, vorig seizoen Beerschot-trainer, drukte na een training ooit wél de hand van Ye: ,,Hij werd aan me voorgesteld door het makelaarsduo Vijt-Mortelmans. Meer contact had ik niet met hem. Of hij één van m'n spelers ooit een voorstel deed? Niet bij mijn weten.''
En als je ziet hoe hij bij Moeskroen is vertrokken, lijkt het me ook niet een man die zich laat manipuleren.
Ik denk dat MVV op de plaats staat waar het hoort.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
TT is toch niet helemaal waarheid gebleken. Waar is het mis gegaan?
Op de dag dat ik dit topic geopend hebquote:Op maandag 31 maart 2008 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
TT is toch niet helemaal waarheid gebleken. Waar is het mis gegaan?
Deed hij bij Maaskant ook.quote:Op maandag 7 april 2008 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Erwin Koeman werd genoemd, maar dat werk ontkend door de voorzitter.
Ben eens benieuwd. Zou mooi zijn mochten we de zaak winnenquote:MVV-supporters spannen kort geding aan
Ongeveer 750 supporters van MVV hebben een kort geding aangespannen tegen de KNVB. Ze willen op die manier voorkomen dat ze de laatste thuiswedstrijd van het seizoen, tegen Cambuur Leeuwarden, op 18 april moeten missen.
De voetbalbond bepaalde onlangs dat MVV voor straf een wedstrijd zonder publiek moet spelen, na ongeregeldheden tijdens de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk op 18 januari. Supporters gooiden vuurwerk en voorwerpen op het veld en lieten kwetsende spreekkoren horen.
Volgens advocaat Peter van Geelkerken vindt de supportersgroep de opgelegde straf van de KNVB buitenproportioneel. Het kort geding dient 16 april bij de rechtbank in Utrecht.
De KNVB maakt zich geen zorgen. "We gaan ervan uit dat we een sterke zaak hebben", aldus een woordvoerster.
Afgelopen vrijdag toen ik in de auto op zoek was naar de Bossche lokale omroep kwam ik een of andere Limburgse/Maastrichtse zender tegen die live bij MVV was.quote:Op maandag 7 april 2008 16:22 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ben eens benieuwd. Zou mooi zijn mochten we de zaak winnen
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou wint MVV toch nog iets dit jaar
En ondertussen zijn er toch al 2 (oriënterende) gesprekken geweestquote:Op maandag 7 april 2008 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Erwin Koeman werd genoemd, maar dat werk ontkend door de voorzitter.
Nou eigenlijk best wel goed, was op dat moment net wakker. Maar toch een korte doch goede nachtrust gehad.quote:
Dat lijkt er meer op!quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou eigenlijk best wel goed, was op dat moment net wakker. Maar toch een korte doch goede nachtrust gehad.
Maargoed ontopic, het is natuurlijk wel zo dat MVV na de winterstop er vrij weinig van heeft gebakken. En ze toch vrij afhankelijk zijn gebleken van Gunther T. En deze zogenaamde winst in de rechtzaak vind ik een beetje ver gezocht. Ook al zit er wel een kern van waarheid in.
En verder gun ik MVV het allerbeste, het meeste van alle andere clubs in de top vijf. Succes in de play offs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |