NEC en 'Philips' hebben onderling een buscombi. Dit is pas twee seizoenen zo volgens mij, daarvoor autocombi.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:46 schreef bramos-elvis het volgende:
Komt idd door philips bij NEC, ondanks dat het een doordeweekse dag betreft en philps de dag erna pas speelt. Ik weet overigens niet wat de relatie is tussen de aanhang van NEC en philips.
In het geval van Fortuna wellicht door het grote aantal supporters die naar Eindhoven komen, zou het anders niet weten. MVV was volgens mij ook een combi, maar die kregen ook gewoon kaartjes voor de Eindhoven-vakken aan de kassa.
Maakt niet uit, gewoon ff regelen dat je omwisselt bij de club waar je naar toe moet, doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:57 schreef Brord_ het volgende:
Wij hebben ook autocombi naar Eindhoven, dat is behoorlijk kut aangezien ik precies tussen Eindhoven en den Bosch woon.
Ik zou niet weten wat er in totaal gaat. Maar onze bus zit zo goed als volquote:
Ach, in deze constructie met 9 wedstrijden per periode is dat toch praktisch onmogelijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:24 schreef TN-FR het volgende:
Even een vraagje: hoe zit het met degradatie als je al wel een periodetitel op zak hebt? Vervalt die gewoon en gaat ie naar de nr 2 in die periode dan?
Ben even op mijn iPhone dus kan het niet zo snel opzoeken.
Klopt, ik las op ons forum dat er iemand tussen jullie ''harde kern'' ging zitten. Later werd hij bij ons in het vak gezet. Maar er is nu wel weer bewezen dat Cambuur zonder problemen met vrij vervoer om kan gaan. We hopen nu ook dat het vaker gebeurd. Maar het zullen de 250+ km wedstrijden wel weer worden die VV zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:12 schreef Geomancer het volgende:
De politiemacht was inderdaad bijzonder groot gisteravond. Uiteindelijk is er niet veel gebeurt tussen Fortuna en Cambuur, zoals te verwachten viel. Enkel een Cambuursupporter moest van onze tribune gehaald worden en na de wedstrijd een opstootje met Molukkers.
Toch weer twee ton aan beveiliging gespendeerd..
Ga je voor het eerst naar uitwedstrijden ofzo ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:09 schreef justmattie het volgende:
De wedstrijd fortuna - cambuur was niet zo bijzonder. Wel was het opmerkelijk dat er bij VRIJ VERVOER, onze bus door 4 ME bussen, en een x aantal motors en auto's omgeleid werd naar een braak liggend terrein en daar een controle te krijgen.
Het gaat er om dat het VRIJ VERVOER is, tijdens een combi is dit normaal ja. Met vrij vervoer niet.quote:Op zondag 13 september 2009 13:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ga je voor het eerst naar uitwedstrijden ofzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |