Omdat er één wedstrijd per week live wordt uitgezonden?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:42 schreef groenen het volgende:
Zeer slechte zaak dit, dat gaat de weinige suporters die er nog zijn niet stimuleren om naar het stadion te komen. De stadions zullen dus nog leger zijn.
Alle wedstrijden zijn op hetzelfde tijdstip?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:49 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Omdat er één wedstrijd per week live wordt uitgezonden?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:57 schreef groenen het volgende:
[..]
Alle wedstrijden zijn op hetzelfde tijdstip?![]()
Lollamentsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:14 schreef Appelperenstroop het volgende:
Eindelijk heeft de KNVB dat doorgevoerd.
Zelf denk ik dat RBC Roosendaal dit seizoen gaat schitteren, met een kampioenschap.
Mja, die paar honderd man zei ik meer voor de 'discussie'. Ook een paar honderd man op 10 (wedstrijden per ronde) x 3000 (gemiddeld aantal toeschouwers in een jupiler league-wedstrijd) = 30.000, stelt niks voor.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
Live uitzndingen heeft volgens mij alleen maar een positief gevolg. De mensen die thuisblijven omdat de wedstrijd op de tv komt is te verwaarlozen (Echt geen paar honderd man, zoals elders werd gezegd!)
Verkeerde berekening. Er wordt namelijk maar éen wedstrijd uitgezonden. Dus de andere 9 wedstrijden hebben geen last van eventueel wegblijvende supporters die naar de televisie kijken.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:29 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Mja, die paar honderd man zei ik meer voor de 'discussie'. Ook een paar honderd man op 10 (wedstrijden per ronde) x 3000 (gemiddeld aantal toeschouwers in een jupiler league-wedstrijd) = 30.000, stelt niks voor.
Voor uitwedstrijden zie ik wel dat het invloed gaat hebben op de hoeveelheden supporters. Waarom je haasten na het werk, de file induiken en twaalf minuten na de aftrap het stadion in gaan, als je ook rustig thuis op de bank kan kijken......quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:14 schreef Maja het volgende:
Ik zie het probleem niet, integendeel, voor uitwedstrijden is het ideaal.
Maar zoals gemeld, ze varieren natuurlijk in ploegen, dus worden er hoogstens 2/3 thuiswedstrijden live uitgezonden van Volendam.
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Verkeerde berekening. Er wordt namelijk maar éen wedstrijd uitgezonden. Dus de andere 9 wedstrijden hebben geen last van eventueel wegblijvende supporters die naar de televisie kijken.
Snap hem nu...quote:Op zondag 26 juli 2009 21:59 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb toch zelf ook gezegd dat het maar over één wedstrijd gaat. Het totaal aantal toeschouwers op een jupiler league-avond is echter iets van 30.000 (gok ik). Daartegen afgezet is 200-300 man erg weinig.
Ja, was geen kijkcijferkanon toendertijd.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:04 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Overigens werd er in 1999-2000 ook wekelijks een wedstrijd uit de eerste divisie uitgezonden op rtl5.
Er is maar één wedstrijd live op zo'n avond. Dan gaat dat dus alleen op voor de club die dan uit moet.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:53 schreef DRD het volgende:
[..]
Voor uitwedstrijden zie ik wel dat het invloed gaat hebben op de hoeveelheden supporters. Waarom je haasten na het werk, de file induiken en twaalf minuten na de aftrap het stadion in gaan, als je ook rustig thuis op de bank kan kijken......
Was dat niet met René van der Gijp als co-commentator en Hans Kraaij junior als presentator?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:08 schreef groenen het volgende:
Was dat niet FOX ofzoiets? Of is dat al langer geleden?
Zal wel Cambuur-De Graafschap zijn neem ik aan ja.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Is al bekend welke wedstrijd als eerste live komt? Zal wel Cambuur - de Graafschap worden. De ploegen met de grootste aanhang in de JL. En anders Volendam - Den Bosch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |