abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 september 2009 @ 15:22:39 #175
497 Maja
Ja denk!?!
pi_72461903
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:03 schreef methodmich het volgende:Verder blijft Volendam toch matig presteren, daar had ik toch veel meer van verwacht. Maar goed, ADO Den Haag promoveerde een jaar geleden ook na een dramatisch seizoen via de play-offs, dus er is nog alle kans.
Het is echt dramatisch

Natuurlijk zijn er wel een aantal belangrijke spelers vertrokken, maar dan nog blijft er genoeg kwaliteit over. Ze spelen echter als een stel natte kranten. Geen inzet, geen vertrouwen, geen beleving. Laat staan dat er leuk voetbal wordt gespeeld.

Of ze denken nog steeds dat ze met een vinger in de neus mee bovenin mee kunnen draaien in de JL of Sturing weet ze totaal niet te raken. Of beide.
pi_72465908
Wederom een dramatisch begin tegen AGOVV. Angsthazenvoetbal. Moet toch echt verandering in gaan komen, anders sta je aan het einde van de rit gewoon onderaan...

Overigens staat in het AD dat Fortuna bezig zou zijn met Ricksen en Teixeira. Hebben we nog ergens een geldpotje gevonden?
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_72469573
Zag dat ook staan. Maar Teixeira heeft al bindende wedstrijden gespeeld voor Scheveningen, dus volgens mij mag die niet meer verkassen. Tenzij de KNVB erg vriendelijk is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72470088
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:17 schreef methodmich het volgende:
Zag dat ook staan. Maar Teixeira heeft al bindende wedstrijden gespeeld voor Scheveningen, dus volgens mij mag die niet meer verkassen. Tenzij de KNVB erg vriendelijk is.
KNVB nu nog vriendelijk naar Fortuna toe? Mwah, kleine kans
*spiekt*
  zaterdag 5 september 2009 @ 20:51:27 #179
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_72470646
.
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:54 schreef meami het volgende:
Wederom een dramatisch begin tegen AGOVV. Angsthazenvoetbal. Moet toch echt verandering in gaan komen, anders sta je aan het einde van de rit gewoon onderaan...

Overigens staat in het AD dat Fortuna bezig zou zijn met Ricksen en Teixeira. Hebben we nog ergens een geldpotje gevonden?
Ricksen wordt betaald door de plaatselijke horeca .
pi_72471199
quote:
Verder blijft Volendam toch matig presteren, daar had ik toch veel meer van verwacht. Maar goed, ADO Den Haag promoveerde een jaar geleden ook na een dramatisch seizoen via de play-offs, dus er is nog alle kans.
Oja dat seizoen, ja Volendam lijkt ADO wel wat betreft dat, niet kunnen wennen aan het Eerstedivisie-voetbal.
  zondag 6 september 2009 @ 02:03:04 #181
55783 Geomancer
Uit luiheid geboren
pi_72477723
Teixeira blijkt geen aanwinst voor ons te zijn aldus twee Hagenezen waar ik mee gepraat heb. Blessuregevoelig, een zeurpiet en niet iemand die met een paar cent genoegen neemt.

Ricksen is uiteraard van harte welkom.
Leef met de dag, pluk een appel.
  zondag 6 september 2009 @ 12:37:06 #182
97934 ASroma
Flamboyant
pi_72482801
kan wel eens een leuk verassend jaar worden met verassende ploegen in de top Leuk!
pi_72482953
Ja, ben ook wel benieuwd wie er zal gaan degraderen.
pi_72483205
quote:
Op zondag 6 september 2009 02:03 schreef Geomancer het volgende:
Teixeira blijkt geen aanwinst voor ons te zijn aldus twee Hagenezen waar ik mee gepraat heb. Blessuregevoelig, een zeurpiet en niet iemand die met een paar cent genoegen neemt.

Nee, bovendien is Teixeira al op leeftijd. Vraag me zelfs af of Scheveningen wel zoveel aan hem gaat hebben dit jaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72535950
Vrijdag Go Ahead Eagles - FC Oss live te zien bij RTL7
pi_72536393
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:33 schreef Mark-Hgl het volgende:
Vrijdag Go Ahead Eagles - FC Oss live te zien bij RTL7
Leuk!
pi_72536705
Zit ik in Sittard, nog leuker
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_72537568
Lange reis
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_72537613
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:05 schreef Roberto258 het volgende:
Lange reis
Vrij vervoer naar Sittard. En die zijn schaars bij ons.
Gelukkig zitten er geen stewards in onze bus
pi_72551095
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:06 schreef justmattie het volgende:

[..]

Met hoeveel komen jullie?
*spiekt*
pi_72551330
quote:

[..]

Zijn er dan zoveel combi's in de Jupiler League?
pi_72551636
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:01 schreef Mark-Hgl het volgende:

[..]

Zijn er dan zoveel combi's in de Jupiler League?
Wij hebben geloof ik alleen vrij vervoer naar Excelsior, AGOVV en FC Omniworld.
Met heel mijn hart.
pi_72552236
Wij tot nu toe alleen maar buscombi's gehad.
pi_72552399
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:11 schreef Brord_ het volgende:
Wij hebben geloof ik alleen vrij vervoer naar Excelsior, AGOVV en FC Omniworld.
Volendam was ook vrij vervoer.
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:47:46 #195
55783 Geomancer
Uit luiheid geboren
pi_72552614
quote:

[..]

Van harte welkom.

Vooral na vorig seizoen is het onderlinge respect tussen Sittard en Leeuwarden vrij groot. De actie van jullie bestuur en het inzamelen voor TOF door de supporters ben ik niet vergeten.

Wij hebben gelukkig haast geen combi's. Enkel naar MVV maar die wedstrijd zullen we dit jaar niet bij mogen wonen door de rellen afgelopen jaar. Hoorde dat we naar Eindhoven ook een combi gaan krijgen, maar dan gaat deze jongen lekker op de thuistribune zitten als trouwe inwoner van de Lichtstad.
pi_72553768
Bij Cambuur zijn ze heel streng met combi's. Naar Volendam was inderdaad vrij vervoer en Helmond ook. Dit pakte wel goed uit waardoor er nu stap voor stap wat meer vrij vervoer komt. Maar goed, Helmond is een tering end weg, en Volendam was op een maandag. Naar bv een Emmen is het gezien de risico weer een combi denk ik.

@Geo, dat was inderdaad een mooi opgezette actie, en een club als Foruna heeft gewoon 100% bestaansrecht
pi_72554532
Hmm ok. Ik hoorde dat de supporters van NEC ook met een buscombi naar FC Eindhoven moeten voor de beker. Ik ben er zelf vorig jaar met FC Twente op eigen vervoer geweest en er was dan ook 0,0 risico. Beetje vreemd dat NEC een combi opgelegd krijgt, maar het komt dus meer voor bij Jupiler League-clubs.
pi_72554863
Waarschijnlijk is die combi omdat PSV ook in Eindhoven zit, onzin natuurlijk.
Met heel mijn hart.
  dinsdag 8 september 2009 @ 17:46:17 #199
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_72555957
Komt idd door philips bij NEC, ondanks dat het een doordeweekse dag betreft en philps de dag erna pas speelt. Ik weet overigens niet wat de relatie is tussen de aanhang van NEC en philips.

In het geval van Fortuna wellicht door het grote aantal supporters die naar Eindhoven komen, zou het anders niet weten. MVV was volgens mij ook een combi, maar die kregen ook gewoon kaartjes voor de Eindhoven-vakken aan de kassa.
Accept you're dead and start living
  dinsdag 8 september 2009 @ 18:01:22 #200
55783 Geomancer
Uit luiheid geboren
pi_72556394
Dit jaar zal FSC weer met een aardige groep komen verwacht ik ja, tenzij we dan weer strak onderaan staan. Zou wel zonde zijn, een combi scheelt veel. Dat terwijl er nooit iets gebeurt in Eindhoven.
pi_72556454
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 17:46 schreef bramos-elvis het volgende:
Komt idd door philips bij NEC, ondanks dat het een doordeweekse dag betreft en philps de dag erna pas speelt. Ik weet overigens niet wat de relatie is tussen de aanhang van NEC en philips.

In het geval van Fortuna wellicht door het grote aantal supporters die naar Eindhoven komen, zou het anders niet weten. MVV was volgens mij ook een combi, maar die kregen ook gewoon kaartjes voor de Eindhoven-vakken aan de kassa.
NEC en 'Philips' hebben onderling een buscombi. Dit is pas twee seizoenen zo volgens mij, daarvoor autocombi.

Wij mogen de dag erna wel gewoon op EV naar PSV.
pi_72557957
Wij hebben ook autocombi naar Eindhoven, dat is behoorlijk kut aangezien ik precies tussen Eindhoven en den Bosch woon.
Met heel mijn hart.
  dinsdag 8 september 2009 @ 19:23:13 #203
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72558796
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 18:57 schreef Brord_ het volgende:
Wij hebben ook autocombi naar Eindhoven, dat is behoorlijk kut aangezien ik precies tussen Eindhoven en den Bosch woon.
Maakt niet uit, gewoon ff regelen dat je omwisselt bij de club waar je naar toe moet, doe ik ook altijd.
1 Belletje en het is geregeld.
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')