Het is echt dramatischquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:03 schreef methodmich het volgende:Verder blijft Volendam toch matig presteren, daar had ik toch veel meer van verwacht. Maar goed, ADO Den Haag promoveerde een jaar geleden ook na een dramatisch seizoen via de play-offs, dus er is nog alle kans.

KNVB nu nog vriendelijk naar Fortuna toe? Mwah, kleine kansquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:17 schreef methodmich het volgende:
Zag dat ook staan. Maar Teixeira heeft al bindende wedstrijden gespeeld voor Scheveningen, dus volgens mij mag die niet meer verkassen. Tenzij de KNVB erg vriendelijk is.

Ricksen wordt betaald door de plaatselijke horecaquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:54 schreef meami het volgende:
Wederom een dramatisch begin tegen AGOVV. Angsthazenvoetbal. Moet toch echt verandering in gaan komen, anders sta je aan het einde van de rit gewoon onderaan...
Overigens staat in het AD dat Fortuna bezig zou zijn met Ricksen en Teixeira. Hebben we nog ergens een geldpotje gevonden?
 .
 .

Oja dat seizoen, ja Volendam lijkt ADO wel wat betreft dat, niet kunnen wennen aan het Eerstedivisie-voetbal.quote:Verder blijft Volendam toch matig presteren, daar had ik toch veel meer van verwacht. Maar goed, ADO Den Haag promoveerde een jaar geleden ook na een dramatisch seizoen via de play-offs, dus er is nog alle kans.

Nee, bovendien is Teixeira al op leeftijd. Vraag me zelfs af of Scheveningen wel zoveel aan hem gaat hebben dit jaar.quote:Op zondag 6 september 2009 02:03 schreef Geomancer het volgende:
Teixeira blijkt geen aanwinst voor ons te zijn aldus twee Hagenezen waar ik mee gepraat heb. Blessuregevoelig, een zeurpiet en niet iemand die met een paar cent genoegen neemt.

Leuk!quote:Op maandag 7 september 2009 22:33 schreef Mark-Hgl het volgende:
Vrijdag Go Ahead Eagles - FC Oss live te zien bij RTL7

Vrij vervoer naar Sittard. En die zijn schaars bij ons.quote:

Met hoeveel komen jullie?quote:Op maandag 7 september 2009 23:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vrij vervoer naar Sittard. En die zijn schaars bij ons.
Gelukkig zitten er geen stewards in onze bus

Zijn er dan zoveel combi's in de Jupiler League?quote:Op maandag 7 september 2009 23:06 schreef justmattie het volgende:
[..]

Wij hebben geloof ik alleen vrij vervoer naar Excelsior, AGOVV en FC Omniworld.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:01 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Zijn er dan zoveel combi's in de Jupiler League?

Volendam was ook vrij vervoer.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:11 schreef Brord_ het volgende:
Wij hebben geloof ik alleen vrij vervoer naar Excelsior, AGOVV en FC Omniworld.

Van harte welkom.quote:Op maandag 7 september 2009 23:06 schreef justmattie het volgende:
[..]

NEC en 'Philips' hebben onderling een buscombi. Dit is pas twee seizoenen zo volgens mij, daarvoor autocombi.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:46 schreef bramos-elvis het volgende:
Komt idd door philips bij NEC, ondanks dat het een doordeweekse dag betreft en philps de dag erna pas speelt. Ik weet overigens niet wat de relatie is tussen de aanhang van NEC en philips.
In het geval van Fortuna wellicht door het grote aantal supporters die naar Eindhoven komen, zou het anders niet weten. MVV was volgens mij ook een combi, maar die kregen ook gewoon kaartjes voor de Eindhoven-vakken aan de kassa.

Maakt niet uit, gewoon ff regelen dat je omwisselt bij de club waar je naar toe moet, doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:57 schreef Brord_ het volgende:
Wij hebben ook autocombi naar Eindhoven, dat is behoorlijk kut aangezien ik precies tussen Eindhoven en den Bosch woon.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |