[KSC #1384] dusquote:Op maandag 22 juni 2009 12:51 schreef MPG het volgende:
Mart, maak jezelf eens nuttig, en noem onderstaande eens 1384:
[KSC 1383] Met verse kip voor de pinguin
BANquote:
Correct.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:53 schreef dndiek het volgende:
Ik kan nu ook IBTLposten, dat klopt ook, maar is net zoiets als SEPO
zie het nou pasquote:
whehehehequote:
Sorry vrolijke_fritsquote:Top 10 Posters
1 MPG - 34854
2 OA - 30798
3 eer-ik - 28174
4 Pheno - 26530
5 Muck - 19954
6 indahnesia.com - 17580
7 JortK - 16648
8 juon_jacket1 - 14168
9 Papierversnipperaar - 13977
10 DaMart - 13748
Neequote:Op maandag 22 juni 2009 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Aha. Je komt ons een verrassingsbezoek brengen in Parijs?
Frits ccl...quote:
eer_ik, juon_jacketquote:
ccl?quote:
Je kent eer-ik toch wel?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
eer_ik, juon_jacket
Wie zijn dat dan weer
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:00 schreef DaMart het volgende:
Ninjaat MPG hem eens dicht, kan hij niet eens meer tellen.
Hopelijk telde je toen beterquote:Op maandag 22 juni 2009 13:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt door dat wiskundetentamen van toenstraks.
Toen hoefde ik niet te tellen, toen was het voldoende om de juiste symbolen neer te schrijven.quote:
couldn't care lessquote:
En niet te vergeten PeZuquote:[..]
Je kent eer-ik toch wel?
En juonjasje, dat kunnen Fruts en Papier wel vertellen, denk ik.
Ow wacht, diequote:Op maandag 22 juni 2009 13:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
ccl?.
[..]
Je kent eer-ik toch wel?
En juonjasje, dat kunnen Fruts en Papier wel vertellen, denk ik.
oe eens een bron, dan flikker ik die even in het FP-nieuwslinksdumptopicquote:Op maandag 22 juni 2009 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
SGP: Geen naturisten in dierentuin
UTRECHT - De SGP in Rhenen (provincie Utrecht) is geschokt door de plannen die Naturisten Federatie Nederland (NFN) heeft om op 4 september in Ouwehands Dierenpark een ledenvergadering te houden.
afbeelding vergroten FOTO COR DE KOCK
Dat meldt de politieke partij maandag op haar website.
De SGP-fractie gaat burgemeester Van Oostrum vragen of hij de vergadering van de naturisten in Rhenen kan voorkomen. SGP-fractievoorzitter Piet van Leeuwen zegt op grond van de Bijbel naturisme af te wijzen.
,,In de Bijbel is te lezen dat de mens kleren draagt om de schaamte te bedekken. Na de zondeval in het paradijs kregen Adam en Eva kleren. Dat wij kleren dragen is dus een gevolg van de ongehoorzaamheid aan de God van hemel en aarde,’’ aldus Van Leeuwen.
Echte alfa's doen niks met cijfersquote:Op maandag 22 juni 2009 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen hoefde ik niet te tellen, toen was het voldoende om de juiste symbolen neer te schrijven.
Numerieke oplossingen zijn voor alfa-n00bs.
In Engeland zou een foto van Cor de Kock bij een artikel over nudisten tot grote hilariteit leidenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
SGP: Geen naturisten in dierentuin
UTRECHT - De SGP in Rhenen (provincie Utrecht) is geschokt door de plannen die Naturisten Federatie Nederland (NFN) heeft om op 4 september in Ouwehands Dierenpark een ledenvergadering te houden.
afbeelding vergroten FOTO COR DE KOCK
Dat meldt de politieke partij maandag op haar website.
De SGP-fractie gaat burgemeester Van Oostrum vragen of hij de vergadering van de naturisten in Rhenen kan voorkomen. SGP-fractievoorzitter Piet van Leeuwen zegt op grond van de Bijbel naturisme af te wijzen.
,,In de Bijbel is te lezen dat de mens kleren draagt om de schaamte te bedekken. Na de zondeval in het paradijs kregen Adam en Eva kleren. Dat wij kleren dragen is dus een gevolg van de ongehoorzaamheid aan de God van hemel en aarde,’’ aldus Van Leeuwen.
welquote:
Doe geen moeite, als Marc die link hier neerflikkert ga ik wel herschrijvenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:14 schreef OA het volgende:
D
[..]
oe eens een bron, dan flikker ik die even in het FP-nieuwslinksdumptopic
STA-TIS-TIEKquote:
Je vergeet nog een boel van die roestbonkenquote:
Ik zag dit weekend een nieuwe. Type weet ik niet meer, maar het ding was echt enorm lelijk. Het had wel wat weg van een uitvergrote Nissan Micra...quote:
Ga eens een opleiding volgen danquote:
Alfa MiToquote:Op maandag 22 juni 2009 13:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zag dit weekend een nieuwe. Type weet ik niet meer, maar het ding was echt enorm lelijk. Het had wel wat weg van een uitvergrote Nissan Micra...
Op de middelbare school behoorde het niet tot de vakken die gegeven werden, en op de universiteit ook niet.quote:
Whehe, ja die is het...quote:
Ik heb wel statistiek gehad. Wat een kutvakquote:Op maandag 22 juni 2009 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de middelbare school behoorde het niet tot de vakken die gegeven werden, en op de universiteit ook niet.
Mito wrs.. alleen maar mooi in zwartquote:Op maandag 22 juni 2009 13:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zag dit weekend een nieuwe. Type weet ik niet meer, maar het ding was echt enorm lelijk. Het had wel wat weg van een uitvergrote Nissan Micra...
oh spuit 11quote:
Wedden dat marc dat niet doetquote:Op maandag 22 juni 2009 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe geen moeite, als Marc die link hier neerflikkert ga ik wel herschrijven.
Op de middelbare school of universiteit? Zal ook wel per opleiding verschillen of het gegeven wordt, lijkt me.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb wel statistiek gehad. Wat een kutvakWel met een ruime 7 afgesloten overigens
Om minister Plasterk te citeren: "Geen statistiek? Heb jij universitair bloemschikken gedaan ofzo? "quote:Op maandag 22 juni 2009 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de middelbare school behoorde het niet tot de vakken die gegeven werden, en op de universiteit ook niet.
Geen van beide.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de middelbare school of universiteit? Zal ook wel per opleiding verschillen of het gegeven wordt, lijkt me.
Op het HBO. MER als ik me niet vergis. En omdat die R voor recht staat, verwacht ik dat een Academische cursus Recht ook het wonderschone vak der statistiek in het curriculum heeft opgenomen.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de middelbare school of universiteit? Zal ook wel per opleiding verschillen of het gegeven wordt, lijkt me.
Speciaal voor jou:quote:Op maandag 22 juni 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Om minister Plasterk te citeren: "Geen statistiek? Heb jij universitair bloemschikken gedaan ofzo? "
Hier is 'ie nog wat lelijker...quote:Op maandag 22 juni 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mito wrs.. alleen maar mooi in zwart
lelijk ding ja
[ afbeelding ]
[..]
oh spuit 11
Nee, Universitaire opleiding rechten. Maar dat was ook al 7 jaar geleden, ik zat qua onderwijs nog net in de oude systemenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Om minister Plasterk te citeren: "Geen statistiek? Heb jij universitair bloemschikken gedaan ofzo? "
Niet dusquote:Op maandag 22 juni 2009 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Op het HBO. MER als ik me niet vergis. En omdat die R voor recht staat, verwacht ik dat een Academische cursus Recht ook het wonderschone vak der statistiek in het curriculum heeft opgenomen.
Academische cursus...quote:Op maandag 22 juni 2009 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Op het HBO. MER als ik me niet vergis. En omdat die R voor recht staat, verwacht ik dat een Academische cursus Recht ook het wonderschone vak der statistiek in het curriculum heeft opgenomen.
Die cursus is dus weer in mijn achting gedaald.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Universitaire opleiding rechten. Maar dat was ook al 7 jaar geleden, ik zat qua onderwijs nog net in de oude systemen.
[..]
Niet dus.
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Verder klopt het wel.quote:
Dat jij een cursus cijferneuken volgt, wil niet zeggen dat mijn universitaire opleiding ook maar een cursusje wasquote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Die cursus is dus weer in mijn achting gedaald.
Zoals Plasterk al zei: "een universitaire opleiding bloemschikken."
Wat ik van OAdin begreep is de studie Rechten nogal rechtlijnigquote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Die cursus is dus weer in mijn achting gedaald.
Zoals Plasterk al zei: "een universitaire opleiding bloemschikken."
Het enige Engels wat ik heb ervaren was een professor die in het Engels college gafquote:Op maandag 22 juni 2009 13:37 schreef OA het volgende:
[..]
Wat ik van OAdin begreep is de studie Rechten nogal rechtlijnig.
Recht, recht, en nog een recht. Een piepklein beetje Engels, rechtspsychologie en daar houdt het wel op.
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat jij een cursus cijferneuken volgt, wil niet zeggen dat mijn universitaire opleiding ook maar een cursusje was.
En die vent met zijn sterke plasje heeft weinig te zeggen over dingen die voor zijn tijd gebeurden. had hij maar eerder minister moeten worden, en dat nieuwe onderwijssysteem eerder moeten invoeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Colleges in het Engels ja. Das een piepklein beetje toch?!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het enige Engels wat ik heb ervaren was een professor die in het Engels college gaf.
Verder inderdaad, heel veel recht, nog meer recht, toepassen van het recht, en rechtstheorie.
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]Ik heb nog wel wat symbolen voor hem... Ella ella ella la la la ♪♫♫♫♪♪♪♫SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het enige Engels wat ik heb ervaren was een professor die in het Engels college gaf.
Verder inderdaad, heel veel recht, nog meer recht, toepassen van het recht, en rechtstheorie.
Niet echt een opleiding om te gaan volgen dus. Je kan er niets mee en mensen die rechten gestuurd hebben zijn over het algemeen niet echt slimmer gewordenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ellaquote:Op maandag 22 juni 2009 13:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat symbolen voor hem... Ella ella ella la la la ♪♫♫♫♪♪♪♫
Zeker interessant...quote:Op maandag 22 juni 2009 13:45 schreef OA het volgende:
Nog wat voor jou, MPG?
http://www.telegraaf.nl/d(...)ffing__.html?cid=rss
Eén vak eigenlijk maar. Maar die vent was Zuid-Afrikaan en maar met moeite te volgenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:40 schreef OA het volgende:
[..]
Colleges in het Engels ja. Das een piepklein beetje toch?!
Mij lijkt zo'n beta-opleiding maar saai en kut eigenlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt me maar bar saai.
Elektrotechniek bevat tenminste fundamentele wis- en natuurkunde, alsmede toepassingen in alle mogelijke facetten van het vakgebied. Te denken valt aan elektromagnetisme, telecommunicatie, signaaltheorie, regeltechniek, elektrische aandrijvingen, elektriciteitsvoorziening, micro-elektronica, processorontwerp, etc., enz.
En bedanktquote:Op maandag 22 juni 2009 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt een opleiding om te gaan volgen dus. Je kan er niets mee en mensen die rechten gestuurd hebben zijn over het algemeen niet echt slimmer geworden
wat?quote:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/212136quote:Op maandag 22 juni 2009 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker interessant...
Maar eerst even speuren naar de bron, die Marc hier niet neerzet.
Zo heb ik nog even getwijfeld of ik IBL zou gaan doen.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij lijkt zo'n beta-opleiding maar saai en kut eigenlijk.
Maar net wat je zelf het beste ligt, toch? Uiteindelijk koos ik tussen rechten en Nederlands, en met rechten kun je toch net wat meer kanten op. Al was psychologie misschien ook wel wat geweest... als enige man in een collegzaal voor studentes.
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/212136
De naturisten hebben ook al geantwoord: http://www.nos.nl/nosjour(...)_sgp_naturisten.html
Je moet ook alles zelf doen hequote:Op maandag 22 juni 2009 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
De naturisten hebben ook al geantwoord: http://www.nos.nl/nosjour(...)_sgp_naturisten.html
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 13:46 schreef DaMart het volgende:
En bedankt.
Je kunt er genoeg mee, hoor. Rechten zijn overal namelijk. En ieder rechtsgebied is toch weer anders, en dat maakt het leuk.
Nou ja, vrouwquote:Op maandag 22 juni 2009 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Zo heb ik nog even getwijfeld of ik IBL zou gaan doen.
Internationale Business en Languages. Minimaal 90% vrouw
Vrijetijdstudie (of zoiets) klonk ook wel leukquote:Op maandag 22 juni 2009 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Dat was niet mijn bronquote:Op maandag 22 juni 2009 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Doe ik toch iets verkeerdquote:Op maandag 22 juni 2009 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Lukt het niet?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
marc, echt, ik hoop dat het jou beter afgaat met die scriptie![]()
![]()
Ik leer er maar mee leven...quote:
In ieder geval van het vrouwelijke geslacht. Een deel daarvan zag er prima uit. Waar ik zag tenminstequote:
Deels wel ja. Op de HEAO had ik op de duur 7 dingen in mijn klas waarvan de DNA test nog niet binnen is. Weet dus niet of het wel echt vrouwen warenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik leer er maar mee leven...![]()
[..]
In ieder geval van het vrouwelijke geslacht. Een deel daarvan zag er prima uit. Waar ik zag tenminste
http://www.ad.nl/utrecht/(...)en_in_Ouwehands.htmlquote:
Eén ervan is iig wel mijn bronquote:
op de dag dat ik het wil inleveren (lees vandaag) komt mijn begeleider aan met de opmerking dat ik 'mijn onderzoeksvragen en probleemstelling' moet 'bijschaven'. WTF? hij heeft ze een jaar geleden ZELF goedgekeurd en nu zullen ze niet meer goed zijn?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lukt het niet?
Ik ga straks weer wat doen. Wil 2 hoofdstukken schrijven vandaag, dus heb wat te doen
Dan morgen nog 1 en woensdag een begin maken aan een ander. Lukt dat allemaal ben ik ver
Niets is begeleiders vreemd wat dat betreft.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
op de dag dat ik het wil inleveren (lees vandaag) komt mijn begeleider aan met de opmerking dat ik 'mijn onderzoeksvragen en probleemstelling' moet 'bijschaven'. WTF? hij heeft ze een jaar geleden ZELF goedgekeurd en nu zullen ze niet meer goed zijn?
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
op de dag dat ik het wil inleveren (lees vandaag) komt mijn begeleider aan met de opmerking dat ik 'mijn onderzoeksvragen en probleemstelling' moet 'bijschaven'. WTF? hij heeft ze een jaar geleden ZELF goedgekeurd en nu zullen ze niet meer goed zijn?
Nou, hij zegt ook dat nu dus het een en ander is veranderd en ik dus met 'voortschrijdend inzicht' (wut?) dit een soort van preventief moet aanpassen. maar dat de situatie is veranderd sinds ik ben begonnen, heeft voor mij helemaal geen invloed op mijn aangedragen 'oplossing' en aanbevelingen/conclusies die daaraan hangen. Het is niet zo dat het niet door kan gaan of nu niet meer werkt.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:11 schreef OA het volgende:
[..]
Niets is begeleiders vreemd wat dat betreft.
Ik had precies hetzelfde. Zegt ie: "ja, maar dat is al maanden geleden. Inmiddels had je eea moeten bijleren en je had zelf de stelling kunnen wijzigen..." Dat zijn toestemming daar dan weer voor nodig is, vergeet ie voor het gemak
Het is dat ie zoveel kilometer verderop zit....quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, hij zegt ook dat nu dus het een en ander is veranderd en ik dus met 'voortschrijdend inzicht' (wut?) dit een soort van preventief moet aanpassen. maar dat de situatie is veranderd sinds ik ben begonnen, heeft voor mij helemaal geen invloed op mijn aangedragen 'oplossing' en aanbevelingen/conclusies die daaraan hangen. Het is niet zo dat het niet door kan gaan of nu niet meer werkt.
Gelukkig heb ik zijn toestemming niet meer nodig voor nieuwe vragen. Ik snap ook niet zo goed wat hij nu precies wil, ik ben er over heen en weer aan het mailen. Dan lijk ik maar dom, ik doe het liever in 1 keer naar zijn zin.
Toen ik als argument aandroeg dat hij de vragen toch had goedgekeurd, dus dat ik de opmerking niet snapt zei hij terug: je moet het zelf weten, het is jouw project. (komt op mij over alsof ik weer 5 ben: mam, mag ik een snoepje? mams: als jij denkt dat dat slim is, moet je dat doen)
[..]
Het is dat ie zoveel kilometer verderop zit....
Afstudeergesprek?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lullig is dat die persoon vaak ook bij je afstudeergesprek zit. Dus je moet het wel doen zoals ze willen.
Scriptie verdedigen bedoelt hij denk ik.quote:
Zo zijn er meer, alleen worden die niet betraptquote:
Ow, dankjequote:
LLquote:Op maandag 22 juni 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo zijn er meer, alleen worden die niet betrapt
Nog minder dan 2 uur ...
Hangt ook weer van de onderwijsinstelling af, denk ik. Ik had gewoon met mijns criptiebegeleider en een andere persoon die ik toen nog niet kende een gesprek om mijns criptie toe te lichten. Daarna kreeg ik een cijfer te horen, en enige tijd later kreeg ik een diploma, zonder nog iets over de scriptie te hoeven zeggen. Dat was dus echt meer een afstudeergesprekquote:
quote:Ooit van een CELEBRATOR gehoord? Het discrete hebbedingetje raakte in zwang toen de controles van bagage op luchthavens fors werd opgedreven. Vrouwen die op (zaken)-reis gingen, vonden het soms vervelend als hun vibrator, in alle kleuren en maten, uit hun valies werd opgediept. Dat was meteen de doorbraak van de CELEBRATOR (opzetstuk voor de elektrische tandenborstel waardoor deze als vibrator kan worden gebruikt). Het object is echter niet echt een groot succes geworden. Het had namelijk zijn nadelen. Zich vergissen van opzetstuk kon leiden tot een zeer onaangenaam en branderig gevoel in de clitorisstreek. Bovendien liep elke verstrooide vrouw het risico om haar tanden te beschadigen, of -minstens even erg- haar collega's de ganse dag breedlachend en met ontblote tanden aan te kijken niet wetende dat er schaamhaar tussen de tanden was achtergebleven.
Kan niet meepraten over scriptiesquote:
FAIL. Niet eens episch.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
lapo
En ga nu maar weer terug naar je niveaugerelateerde FP-volkquote:
eer-ik is een baggeraar met 30 klonen die geilde op een ex-sexmod en een tweede modstaking aan het plegen was. Jammer dat er maar twee mods meededenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
eer_ik, juon_jacket
Wie zijn dat dan weer
Heb je nog nooit een scriptie geschreven? Gefeliciteerdquote:Op maandag 22 juni 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kan niet meepraten over scripties
Godverdommese hoere Exact
ben ik de inkoop aant afstemmen is er weer een of andere fout opgetreden
Ow, ja, dat heb ik niet..quote:
GFquote:
Hela hola Fha!quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent in TTK geweest!.
Scrabble & Seks
Geod tpoic wel.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent in TTK geweest!.
Scrabble & Seks
Hoe ging je tentamen ?quote:
* GF geeft een knuffel aan nijnsquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* GF geeft een knuffel aan nijns
en hoe was je tentamen Fhaquote:
Zoals verwacht, rukquote:
quote:
Heb je je naam wel goed geschreven?quote:
Ja dat welquote:
Knuf!quote:
Volgende week of de week daarna ofzo.quote:
Oh, dat is toch voldoende? Of niet?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat welEn mn klas ook en mn studenten nummer ook
Nou.. dat is toch al een drie zou je zeggen, dan heb ik echt wel een paar vragen goed.. Mwa moet minstens een 6 worden denk ik zo
Een zes is voldoende jaquote:
Een 5,5 ookquote:
Om het vak te halen bedoel ikquote:
Absoluutquote:
quote:
quote:
Ik snap um ook niet, en dan heb ik echt een dirty mindquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:01 schreef Muck het volgende:
Mogge
ik zie eruit alsof ik een of andere bizarre ziekte heb
Mjah ik heb er over na gedacht maar ik snap hem echt niet hahahquote:Op maandag 22 juni 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik snap um ook niet, en dan heb ik echt een dirty mind
wij zien jouw toch nietquote:Op maandag 22 juni 2009 16:01 schreef Muck het volgende:
Mogge
Bijna tijd? Nog 57 minuten!quote:Op maandag 22 juni 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
pfff bijna tijd.. bijna..
Eerst nog maar koffie
Nee, om half 3 pas.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:04 schreef Nijns het volgende:
Als ik voor 23 juni 12.00 uur hoor of ik op gesprek mag komen of niet, dan hoor ik het zeker pas om 5 voor 12?
Welnee. 11:59 lijkt mij meer in de richting komenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:04 schreef Nijns het volgende:
Als ik voor 23 juni 12.00 uur hoor of ik op gesprek mag komen of niet, dan hoor ik het zeker pas om 5 voor 12?
je vindt me nog steeds leuk?quote:
mijn wat niet?quote:
kijk wij begrijpen mekaarquote:
quote:
Dankjequote:Op maandag 22 juni 2009 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee. 11:59 lijkt mij meer in de richting komen.
Ben je ziek? Hoe was de uitslag van je bloedonderzoek?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
je vindt me nog steeds leuk?![]()
[..]
mijn wat niet?
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
je vindt me nog steeds leuk?![]()
[..]
mijn wat niet?
Natuurlijkquote:
Nee, ik heb kersenjam gemaakt en heb paarse vingersquote:Op maandag 22 juni 2009 16:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben je ziek? Hoe was de uitslag van je bloedonderzoek?
Verwacht je wat anders dan? Scholen die op tijd zijn bestaan nietquote:
Is MPG weer met de watervaste vingerverf bezig geweest?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:01 schreef Muck het volgende:
Mogge
Note to self: uit de buurt van Muck blijven zo rondom Thanksgiving.....quote:
En daarom ben ik zo tegen dat groepsverband-lesgeneuzel....Teamwork heb je alleen maar als iedereen 101% gemotiveerd is, niet als je zo'n drol in je team hebt die er met de pet naar gooit (omdat hij het door de rest toch wel haalt).quote:Op maandag 22 juni 2009 16:19 schreef Fha het volgende:
HaDie klootviool waar ik mee samen werk krijgt eindelijk zijn eigen pleuriszooi op zijn bord
Eindelijk is hij te laat met dingen regelen en gaat het dus fout
Man wat ben ik blij
Daarom ben ik er ook geen groot voorstander van inderdaad. Maar helaas, we hebben bij sommige vakken gewoon geen keusquote:Op maandag 22 juni 2009 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarom ben ik zo tegen dat groepsverband-lesgeneuzel....Teamwork heb je alleen maar als iedereen 101% gemotiveerd is, niet als je zo'n drol in je team hebt die er met de pet naar gooit (omdat hij het door de rest toch wel haalt).
Afwachten dusquote:Op maandag 22 juni 2009 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik heb kersenjam gemaakt en heb paarse vingers
Melaaaaats, melaaaaaaats!
En ik weet nog niet hoe mijn bloed is, want ik was vrijdag te laat om de telefoon op te nemen omdat ik aan het werk was
Vanmiddag belt de internist nog een keertje
mooi zoquote:Op maandag 22 juni 2009 16:19 schreef Fha het volgende:
HaDie klootviool waar ik mee samen werk krijgt eindelijk zijn eigen pleuriszooi op zijn bord
Eindelijk is hij te laat met dingen regelen en gaat het dus fout
Man wat ben ik blij
nee, ik heb kersenjam gemaakt en heb nu paarse vingersquote:Op maandag 22 juni 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is MPG weer met de watervaste vingerverf bezig geweest?
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Note to self: uit de buurt van Muck blijven zo rondom Thanksgiving.....
ik heb echt een hekel aan groepswerkquote:Op maandag 22 juni 2009 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarom ben ik zo tegen dat groepsverband-lesgeneuzel....Teamwork heb je alleen maar als iedereen 101% gemotiveerd is, niet als je zo'n drol in je team hebt die er met de pet naar gooit (omdat hij het door de rest toch wel haalt).
Goeie OAiaanse Multiquote.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:29 schreef Muck het volgende:
[..]
mooi zo
[..]
nee, ik heb kersenjam gemaakt en heb nu paarse vingers
[..]
[..]
ik heb echt een hekel aan groepswerk
28 te vroegquote:
quote:
is ook lekkerquote:Op maandag 22 juni 2009 16:53 schreef Pheno het volgende:
Niet zo bij de hand. Ik ben meer van de zelfgemaakte wraps.
quote:
Je vraagt de prijs toch als je het gaat kopen?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
wist niet dat die buitenspots zo tering duur waren
ik ben dol op gerookte kipquote:Op maandag 22 juni 2009 16:59 schreef Pheno het volgende:
Wraps met echte gerookte kip
Deze week weer eens twee avocados pletten voor de guacamole
sport ze kerelquote:Op maandag 22 juni 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
Zo, zes minuten overgewerkt, nu sporten!.
dat heb ik dus net opgezochtquote:Op maandag 22 juni 2009 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vraagt de prijs toch als je het gaat kopen?
Ik kies f: de nieuwe overgeilde secretaresse voor de baas.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:12 schreef Nijns het volgende:
Ok, ik ga weg bij dit bedrijf wegens 'bedrijfseconomische redenen'
Zoujuist komt hier een rondleiding voorbij met een collega van mij en een dame, waar is deze rondleiding voor?
a een potentieel nieuwe klant
b een bestaande klant die hier nog nooit is geweest
c een sollicitant
d een sollicitant
of e; een sollicitant
mocht ie willenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kies f: de nieuwe overgeilde secretaresse voor de baas.
ik loop af en toe hard en wou dat ik tijd/geld had om te zwemmen...quote:Op maandag 22 juni 2009 17:13 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niet wanneer, ik sport al een ruime jaar niet meer
met dank aan de medische wereld
ik kies g zijn vrouwquote:Op maandag 22 juni 2009 17:12 schreef Nijns het volgende:
Zoujuist komt hier een rondleiding voorbij met een collega van mij en een dame, waar is deze rondleiding voor?
c een sollicitant
d een sollicitant
of e; een sollicitant
ja, dat schiet gewoon niet opquote:Op maandag 22 juni 2009 17:19 schreef Pheno het volgende:
Als ik wil zwemmen moet ik naar stad. En wat staat nu juist altijd vol als je in de avond naar de stad zou willen gaan? precies, de enige brug van deze kant om er te komen
Hoe maak ik mezelf gek 1.01, dor Nijns?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:12 schreef Nijns het volgende:
c een sollicitant
d een sollicitant
of e; een sollicitant
Dat schiet niet op neequote:Op maandag 22 juni 2009 17:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat schiet gewoon niet op
ik kan wel in Didam gaan zwemmen, maar dat kost me 4 euro per keer, of 260 euro per jaar
je snapt het niet ook hequote:Op maandag 22 juni 2009 17:19 schreef Pheno het volgende:
Als ik wil zwemmen moet ik naar stad. En wat staat nu juist altijd vol als je in de avond naar de stad zou willen gaan? precies, de enige brug van deze kant om er te komen
ik ben opgegroeid aan een rivier en daardoor dol op zwemmenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat schiet niet op neeIk ben blij dat ik niet kan zwemmen in zwembaden, valt er in ieder geval alweer een leuke optie af
Nee, jij wel?quote:
Neequote:
Is het echt zo gek dat ik daar kwaad van word dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe maak ik mezelf gek 1.01, dor Nijns?
Dat is gemeenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid aan een rivier en daardoor dol op zwemmen
alleen heb ik de mogelijkheid hier gewoon niet
In Nijmegen is er zat, maar om daar nu eerst een uur reistijd voor te heben: sterf dan maar.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid aan een rivier en daardoor dol op zwemmen
alleen heb ik de mogelijkheid hier gewoon niet
ik zou ook pissig worden maar is het voor dezelfde job?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee(die heeft ie trws een paar maanden geleden ook maar aangenomen als HR manager
)
[..]
Is het echt zo gek dat ik daar kwaad van word dan?
Nee, dat moest er nog eens bijkomenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou ook pissig worden maar is het voor dezelfde job?
lijkt me wel jaquote:Op maandag 22 juni 2009 17:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, dat moest er nog eens bijkomenmaar ik denk: als ik weg moet omdat ze me niet kunnen betalen (waar jullie om zullen lachen als je hoort wat ik verdien, naja: krijg) dan kunnen ze ook iemand anders niet betalen, toch?
Ah, je bent aan het werkquote:
Chipsquote:Op maandag 22 juni 2009 17:45 schreef Fha het volgende:
Vreetbui. Maar ik weet niet waar ik zin in heb
Loempiasquote:Op maandag 22 juni 2009 17:45 schreef Fha het volgende:
Vreetbui. Maar ik weet niet waar ik zin in heb
Je verstandskiezen, wat doe je?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:47 schreef Sjowhan het volgende:
Alhoewel.. Even mijn tanden een beetje rust laten gunnen. Net bij de tandarts geweest, geen gaatjes. Dat betekend!!!!!!!! dat ik al 27 jaar zonder enig gaatje rondloop op deze aardkloot.
Dat heb ik niet in huisquote:
ik ben AAN het werkquote:
hele dag al aan het werkquote:Op maandag 22 juni 2009 17:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben AAN het werk![]()
is eigenlijk wel uniek
ik tot 1 uur vannachtquote:Op maandag 22 juni 2009 17:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hele dag al aan het werk
ochtend 11 uur begonnenheerlijk relaxed tot half 5
![]()
Op dat soort momenten ben ik even geen dierenliefhebber meerquote:Op maandag 22 juni 2009 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
Hopelijk slaap ik vannacht wel. Afgelopen nacht wakker gelegen omdat er 1 of andere tering vogel tegen het schot zat te kloten.
Ik ook niet, maar kan er niet bij zonder de halve zolder te verbouwen.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Op dat soort momenten ben ik even geen dierenliefhebber meer
Daar kan ik dus ook niet mee om gaanquote:
quote:
Ik wou zeggen Boycot-Pheno (als in een Pheno die boycot) maar toen realiseerde ik me dat dat helemaal niet leuk is, dan was het leuker geweest als je username ook met een B begon. Of als je username DaMart was, want daar kan je alles van maken. DaSpammer, DaBoycot enzquote:
Sorry, ik ben nu eenmaal een vreemde vogel.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wou zeggen Boycot-Pheno (als in een Pheno die boycot) maar toen realiseerde ik me dat dat helemaal niet leuk is, dan was het leuker geweest als je username ook met een B begon. Of als je username DaMart was, want daar kan je alles van maken. DaSpammer, DaBoycot enz
Ja, waarom ben je dan ook weer een die niet kan vliegen!?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nu eenmaal een vreemde vogel.
God straft me, omdat ik niet in hem geloof. Oh wacht, dan kan hij me ook niet straffen.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, waarom ben je dan ook weer een die niet kan vliegen!?
Dan hadden ze de buitenlandse meuk ook maar Edet moeten noemenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat. Ja.. Net zoals de chips van Smiths lays ging heten. Klonk internationaler ofzo
en zo sprak Pheno..quote:Op maandag 22 juni 2009 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
God straft me, omdat ik niet in hem geloof. Oh wacht, dan kan hij me ook niet straffen.
En het was donker, omdat hij niet met een lamp aan slaapt.quote:
Amenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
En het was donker, omdat hij niet met een lamp aan slaapt.
*stuurt Pheno een deel van haar scriptie om verder af te makenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:46 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken wat ik nog ga doen. Mijn poot insmeren met een of andere wannabee wonderzalfje, afwassen en dat was het het wel weer voor vandaag. Wat een spannend leven heb ik toch ook
Ik ook niet, en ik moet vast nog een hele nachtquote:
Waar moet het over gaan?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
*stuurt Pheno een deel van haar scriptie om verder af te maken
(ownee, dadelijk gaat er weer iemand klagen)
Het is bijna klaar! Maar de laatste loodjes he....quote:
Wat een raar onderwerp.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het is bijna klaar! Maar de laatste loodjes he....
quote:
nee, dat sowieso nietquote:
heeeeel zachtjes optillenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:17 schreef Fha het volgende:
Er ligt een lui snurkend monster op mij en ik moet echt heel nodig plassen
Op het monster plassen!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:17 schreef Fha het volgende:
Misschien kan ie zwemmen?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:17 schreef Fha het volgende:
Dat kan hij wel jaquote:
Dat zal hem lerenquote:
Hij word daar toch altijd wakker van en dan voel ik me schuldigquote:
Ha Flesquote:
flesjequote:
Arme poes, zomaar opzij gezet voor de behoefte van een andere poes.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
Het Monster!
En dan ga ik hem nu toch echt aan de kant schuivensorry poes
Ja niet te onderschatten hoor! Hij had eerst een "plof" aanval gedaan en toen deed hij een "ik lig met mijn hele gewicht op je blaas" aanvalquote:Op maandag 22 juni 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou
ANGST-AAN-JA-GEND hoor
Hai Bolle!
Nou ik voelde me al heel schuldig hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 19:26
schreef Pheno het volgende:
[..]
Arme poes, zomaar opzij gezet voor de behoefte van een andere poes.
echt een bagger seriequote:
Ja kan iemand dat ff doen? Mijn mom daten? Dan houdt dat mailbombardement misschien even op. Iedere 10 minuten krijg ik een mailtje met de volgende minuscule aanpassing aan mijn over een jaar te bouwen badkamerquote:
Als het echt moet...quote:
Feli!quote:
quote:
Op naar tongquote:
Ik geloof ook niet dat iemand dat zou willen.quote:
FAIL ik verstuurde ipv alle tekst er eerst bij te typenquote:
Omdat woensdag achttien leverworst blauw isquote:
Whehehehehehe.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:06 schreef Fha het volgende:
Ha! Stomme Mario baas vis. Sterf!
Nee dat niet helaasquote:
Gatver blauwe leverworstquote:Op maandag 22 juni 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat woensdag achttien leverworst blauw is
Ah okee. En wat kan die vis er aan doen?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Gatver blauwe leverworst![]()
Ik doe een spelletje en ik heb eindelijk die stomme baas verslagen
Die moet niet zo irritant mij dood makenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee. En wat kan die vis er aan doen?
Swaffel is een niet-metaal met een helder gele kleur. Als zelfstandig element is het geurloos. Bij verbranding straalt het een blauw licht uit en vormt daarbij het stekende swaffeldioxide. In water is het onoplosbaar, maar in koolstofdiswaffelide lost het wel goed op.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
ze beginnen hier al over de swaffelparty
Tering. En dat na één roseetjequote:Op maandag 22 juni 2009 20:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Die moet niet zo irritant mij dood makenGewoon normaal zwemmen niet in de lucht springen. Klote vis.
Ja je moet niet zoveel drinken als je me nu al niet meer snaptquote:
Jij bedoelt zwavel...quote:Op maandag 22 juni 2009 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Swaffel is een niet-metaal met een helder gele kleur. Als zelfstandig element is het geurloos. Bij verbranding straalt het een blauw licht uit en vormt daarbij het stekende swaffeldioxide. In water is het onoplosbaar, maar in koolstofdiswaffelide lost het wel goed op.
quote:`Swaffelen` (of `zwaffelen`) is het slaan met een penis, vaak met herhaalde bewegingen, tegen andermans lichaam of tegen een voorwerp
quote:
Hier Bolle, meet The Great White Snow Leopardquote:
Ik denk dat hij er kopjes tegen aan zou gevenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier Bolle, meet The Great White Snow Leopard
If you can't beat'em, join'emquote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er kopjes tegen aan zou geven
Muppetsquote:
Slechte sportschool.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die waren er dus niet in de sportschool he![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |