[KSC #1384] dusquote:Op maandag 22 juni 2009 12:51 schreef MPG het volgende:
Mart, maak jezelf eens nuttig, en noem onderstaande eens 1384:
[KSC 1383] Met verse kip voor de pinguin
BANquote:
Correct.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:53 schreef dndiek het volgende:
Ik kan nu ook IBTLposten, dat klopt ook, maar is net zoiets als SEPO
zie het nou pasquote:
whehehehequote:
Sorry vrolijke_fritsquote:Top 10 Posters
1 MPG - 34854
2 OA - 30798
3 eer-ik - 28174
4 Pheno - 26530
5 Muck - 19954
6 indahnesia.com - 17580
7 JortK - 16648
8 juon_jacket1 - 14168
9 Papierversnipperaar - 13977
10 DaMart - 13748
Neequote:Op maandag 22 juni 2009 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Aha. Je komt ons een verrassingsbezoek brengen in Parijs?
Frits ccl...quote:
eer_ik, juon_jacketquote:
ccl?quote:
Je kent eer-ik toch wel?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
eer_ik, juon_jacket
Wie zijn dat dan weer
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:00 schreef DaMart het volgende:
Ninjaat MPG hem eens dicht, kan hij niet eens meer tellen.
Hopelijk telde je toen beterquote:Op maandag 22 juni 2009 13:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt door dat wiskundetentamen van toenstraks.
Toen hoefde ik niet te tellen, toen was het voldoende om de juiste symbolen neer te schrijven.quote:
couldn't care lessquote:
En niet te vergeten PeZuquote:[..]
Je kent eer-ik toch wel?
En juonjasje, dat kunnen Fruts en Papier wel vertellen, denk ik.
Ow wacht, diequote:Op maandag 22 juni 2009 13:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
ccl?.
[..]
Je kent eer-ik toch wel?
En juonjasje, dat kunnen Fruts en Papier wel vertellen, denk ik.
oe eens een bron, dan flikker ik die even in het FP-nieuwslinksdumptopicquote:Op maandag 22 juni 2009 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
SGP: Geen naturisten in dierentuin
UTRECHT - De SGP in Rhenen (provincie Utrecht) is geschokt door de plannen die Naturisten Federatie Nederland (NFN) heeft om op 4 september in Ouwehands Dierenpark een ledenvergadering te houden.
afbeelding vergroten FOTO COR DE KOCK
Dat meldt de politieke partij maandag op haar website.
De SGP-fractie gaat burgemeester Van Oostrum vragen of hij de vergadering van de naturisten in Rhenen kan voorkomen. SGP-fractievoorzitter Piet van Leeuwen zegt op grond van de Bijbel naturisme af te wijzen.
,,In de Bijbel is te lezen dat de mens kleren draagt om de schaamte te bedekken. Na de zondeval in het paradijs kregen Adam en Eva kleren. Dat wij kleren dragen is dus een gevolg van de ongehoorzaamheid aan de God van hemel en aarde,’’ aldus Van Leeuwen.
Echte alfa's doen niks met cijfersquote:Op maandag 22 juni 2009 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen hoefde ik niet te tellen, toen was het voldoende om de juiste symbolen neer te schrijven.
Numerieke oplossingen zijn voor alfa-n00bs.
In Engeland zou een foto van Cor de Kock bij een artikel over nudisten tot grote hilariteit leidenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
SGP: Geen naturisten in dierentuin
UTRECHT - De SGP in Rhenen (provincie Utrecht) is geschokt door de plannen die Naturisten Federatie Nederland (NFN) heeft om op 4 september in Ouwehands Dierenpark een ledenvergadering te houden.
afbeelding vergroten FOTO COR DE KOCK
Dat meldt de politieke partij maandag op haar website.
De SGP-fractie gaat burgemeester Van Oostrum vragen of hij de vergadering van de naturisten in Rhenen kan voorkomen. SGP-fractievoorzitter Piet van Leeuwen zegt op grond van de Bijbel naturisme af te wijzen.
,,In de Bijbel is te lezen dat de mens kleren draagt om de schaamte te bedekken. Na de zondeval in het paradijs kregen Adam en Eva kleren. Dat wij kleren dragen is dus een gevolg van de ongehoorzaamheid aan de God van hemel en aarde,’’ aldus Van Leeuwen.
welquote:
Doe geen moeite, als Marc die link hier neerflikkert ga ik wel herschrijvenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:14 schreef OA het volgende:
D
[..]
oe eens een bron, dan flikker ik die even in het FP-nieuwslinksdumptopic
STA-TIS-TIEKquote:
Je vergeet nog een boel van die roestbonkenquote:
Ik zag dit weekend een nieuwe. Type weet ik niet meer, maar het ding was echt enorm lelijk. Het had wel wat weg van een uitvergrote Nissan Micra...quote:
Ga eens een opleiding volgen danquote:
Alfa MiToquote:Op maandag 22 juni 2009 13:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zag dit weekend een nieuwe. Type weet ik niet meer, maar het ding was echt enorm lelijk. Het had wel wat weg van een uitvergrote Nissan Micra...
Op de middelbare school behoorde het niet tot de vakken die gegeven werden, en op de universiteit ook niet.quote:
Whehe, ja die is het...quote:
Ik heb wel statistiek gehad. Wat een kutvakquote:Op maandag 22 juni 2009 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de middelbare school behoorde het niet tot de vakken die gegeven werden, en op de universiteit ook niet.
Mito wrs.. alleen maar mooi in zwartquote:Op maandag 22 juni 2009 13:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zag dit weekend een nieuwe. Type weet ik niet meer, maar het ding was echt enorm lelijk. Het had wel wat weg van een uitvergrote Nissan Micra...
oh spuit 11quote:
Wedden dat marc dat niet doetquote:Op maandag 22 juni 2009 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe geen moeite, als Marc die link hier neerflikkert ga ik wel herschrijven.
Op de middelbare school of universiteit? Zal ook wel per opleiding verschillen of het gegeven wordt, lijkt me.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb wel statistiek gehad. Wat een kutvakWel met een ruime 7 afgesloten overigens
Om minister Plasterk te citeren: "Geen statistiek? Heb jij universitair bloemschikken gedaan ofzo? "quote:Op maandag 22 juni 2009 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de middelbare school behoorde het niet tot de vakken die gegeven werden, en op de universiteit ook niet.
Geen van beide.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de middelbare school of universiteit? Zal ook wel per opleiding verschillen of het gegeven wordt, lijkt me.
Op het HBO. MER als ik me niet vergis. En omdat die R voor recht staat, verwacht ik dat een Academische cursus Recht ook het wonderschone vak der statistiek in het curriculum heeft opgenomen.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de middelbare school of universiteit? Zal ook wel per opleiding verschillen of het gegeven wordt, lijkt me.
Speciaal voor jou:quote:Op maandag 22 juni 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Om minister Plasterk te citeren: "Geen statistiek? Heb jij universitair bloemschikken gedaan ofzo? "
Hier is 'ie nog wat lelijker...quote:Op maandag 22 juni 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mito wrs.. alleen maar mooi in zwart
lelijk ding ja
[ afbeelding ]
[..]
oh spuit 11
Nee, Universitaire opleiding rechten. Maar dat was ook al 7 jaar geleden, ik zat qua onderwijs nog net in de oude systemenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Om minister Plasterk te citeren: "Geen statistiek? Heb jij universitair bloemschikken gedaan ofzo? "
Niet dusquote:Op maandag 22 juni 2009 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Op het HBO. MER als ik me niet vergis. En omdat die R voor recht staat, verwacht ik dat een Academische cursus Recht ook het wonderschone vak der statistiek in het curriculum heeft opgenomen.
Academische cursus...quote:Op maandag 22 juni 2009 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Op het HBO. MER als ik me niet vergis. En omdat die R voor recht staat, verwacht ik dat een Academische cursus Recht ook het wonderschone vak der statistiek in het curriculum heeft opgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |