GFquote:
Hela hola Fha!quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent in TTK geweest!.
Scrabble & Seks
Geod tpoic wel.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent in TTK geweest!.
Scrabble & Seks
Hoe ging je tentamen ?quote:
* GF geeft een knuffel aan nijnsquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* GF geeft een knuffel aan nijns
en hoe was je tentamen Fhaquote:
Zoals verwacht, rukquote:
quote:
Heb je je naam wel goed geschreven?quote:
Ja dat welquote:
Knuf!quote:
Volgende week of de week daarna ofzo.quote:
Oh, dat is toch voldoende? Of niet?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat welEn mn klas ook en mn studenten nummer ook
Nou.. dat is toch al een drie zou je zeggen, dan heb ik echt wel een paar vragen goed.. Mwa moet minstens een 6 worden denk ik zo
Een zes is voldoende jaquote:
Een 5,5 ookquote:
Om het vak te halen bedoel ikquote:
Absoluutquote:
quote:
quote:
Ik snap um ook niet, en dan heb ik echt een dirty mindquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:01 schreef Muck het volgende:
Mogge
ik zie eruit alsof ik een of andere bizarre ziekte heb
Mjah ik heb er over na gedacht maar ik snap hem echt niet hahahquote:Op maandag 22 juni 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik snap um ook niet, en dan heb ik echt een dirty mind
wij zien jouw toch nietquote:Op maandag 22 juni 2009 16:01 schreef Muck het volgende:
Mogge
Bijna tijd? Nog 57 minuten!quote:Op maandag 22 juni 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
pfff bijna tijd.. bijna..
Eerst nog maar koffie
Nee, om half 3 pas.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:04 schreef Nijns het volgende:
Als ik voor 23 juni 12.00 uur hoor of ik op gesprek mag komen of niet, dan hoor ik het zeker pas om 5 voor 12?
Welnee. 11:59 lijkt mij meer in de richting komenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:04 schreef Nijns het volgende:
Als ik voor 23 juni 12.00 uur hoor of ik op gesprek mag komen of niet, dan hoor ik het zeker pas om 5 voor 12?
je vindt me nog steeds leuk?quote:
mijn wat niet?quote:
kijk wij begrijpen mekaarquote:
quote:
Dankjequote:Op maandag 22 juni 2009 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee. 11:59 lijkt mij meer in de richting komen.
Ben je ziek? Hoe was de uitslag van je bloedonderzoek?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
je vindt me nog steeds leuk?![]()
[..]
mijn wat niet?
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
je vindt me nog steeds leuk?![]()
[..]
mijn wat niet?
Natuurlijkquote:
Nee, ik heb kersenjam gemaakt en heb paarse vingersquote:Op maandag 22 juni 2009 16:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben je ziek? Hoe was de uitslag van je bloedonderzoek?
Verwacht je wat anders dan? Scholen die op tijd zijn bestaan nietquote:
Is MPG weer met de watervaste vingerverf bezig geweest?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:01 schreef Muck het volgende:
Mogge
Note to self: uit de buurt van Muck blijven zo rondom Thanksgiving.....quote:
En daarom ben ik zo tegen dat groepsverband-lesgeneuzel....Teamwork heb je alleen maar als iedereen 101% gemotiveerd is, niet als je zo'n drol in je team hebt die er met de pet naar gooit (omdat hij het door de rest toch wel haalt).quote:Op maandag 22 juni 2009 16:19 schreef Fha het volgende:
HaDie klootviool waar ik mee samen werk krijgt eindelijk zijn eigen pleuriszooi op zijn bord
Eindelijk is hij te laat met dingen regelen en gaat het dus fout
Man wat ben ik blij
Daarom ben ik er ook geen groot voorstander van inderdaad. Maar helaas, we hebben bij sommige vakken gewoon geen keusquote:Op maandag 22 juni 2009 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarom ben ik zo tegen dat groepsverband-lesgeneuzel....Teamwork heb je alleen maar als iedereen 101% gemotiveerd is, niet als je zo'n drol in je team hebt die er met de pet naar gooit (omdat hij het door de rest toch wel haalt).
Afwachten dusquote:Op maandag 22 juni 2009 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik heb kersenjam gemaakt en heb paarse vingers
Melaaaaats, melaaaaaaats!
En ik weet nog niet hoe mijn bloed is, want ik was vrijdag te laat om de telefoon op te nemen omdat ik aan het werk was
Vanmiddag belt de internist nog een keertje
mooi zoquote:Op maandag 22 juni 2009 16:19 schreef Fha het volgende:
HaDie klootviool waar ik mee samen werk krijgt eindelijk zijn eigen pleuriszooi op zijn bord
Eindelijk is hij te laat met dingen regelen en gaat het dus fout
Man wat ben ik blij
nee, ik heb kersenjam gemaakt en heb nu paarse vingersquote:Op maandag 22 juni 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is MPG weer met de watervaste vingerverf bezig geweest?
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Note to self: uit de buurt van Muck blijven zo rondom Thanksgiving.....
ik heb echt een hekel aan groepswerkquote:Op maandag 22 juni 2009 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarom ben ik zo tegen dat groepsverband-lesgeneuzel....Teamwork heb je alleen maar als iedereen 101% gemotiveerd is, niet als je zo'n drol in je team hebt die er met de pet naar gooit (omdat hij het door de rest toch wel haalt).
Goeie OAiaanse Multiquote.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:29 schreef Muck het volgende:
[..]
mooi zo
[..]
nee, ik heb kersenjam gemaakt en heb nu paarse vingers
[..]
[..]
ik heb echt een hekel aan groepswerk
28 te vroegquote:
quote:
is ook lekkerquote:Op maandag 22 juni 2009 16:53 schreef Pheno het volgende:
Niet zo bij de hand. Ik ben meer van de zelfgemaakte wraps.
quote:
Je vraagt de prijs toch als je het gaat kopen?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
wist niet dat die buitenspots zo tering duur waren
ik ben dol op gerookte kipquote:Op maandag 22 juni 2009 16:59 schreef Pheno het volgende:
Wraps met echte gerookte kip
Deze week weer eens twee avocados pletten voor de guacamole
sport ze kerelquote:Op maandag 22 juni 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
Zo, zes minuten overgewerkt, nu sporten!.
dat heb ik dus net opgezochtquote:Op maandag 22 juni 2009 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vraagt de prijs toch als je het gaat kopen?
Ik kies f: de nieuwe overgeilde secretaresse voor de baas.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:12 schreef Nijns het volgende:
Ok, ik ga weg bij dit bedrijf wegens 'bedrijfseconomische redenen'
Zoujuist komt hier een rondleiding voorbij met een collega van mij en een dame, waar is deze rondleiding voor?
a een potentieel nieuwe klant
b een bestaande klant die hier nog nooit is geweest
c een sollicitant
d een sollicitant
of e; een sollicitant
mocht ie willenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kies f: de nieuwe overgeilde secretaresse voor de baas.
ik loop af en toe hard en wou dat ik tijd/geld had om te zwemmen...quote:Op maandag 22 juni 2009 17:13 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niet wanneer, ik sport al een ruime jaar niet meer
met dank aan de medische wereld
ik kies g zijn vrouwquote:Op maandag 22 juni 2009 17:12 schreef Nijns het volgende:
Zoujuist komt hier een rondleiding voorbij met een collega van mij en een dame, waar is deze rondleiding voor?
c een sollicitant
d een sollicitant
of e; een sollicitant
ja, dat schiet gewoon niet opquote:Op maandag 22 juni 2009 17:19 schreef Pheno het volgende:
Als ik wil zwemmen moet ik naar stad. En wat staat nu juist altijd vol als je in de avond naar de stad zou willen gaan? precies, de enige brug van deze kant om er te komen
Hoe maak ik mezelf gek 1.01, dor Nijns?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:12 schreef Nijns het volgende:
c een sollicitant
d een sollicitant
of e; een sollicitant
Dat schiet niet op neequote:Op maandag 22 juni 2009 17:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat schiet gewoon niet op
ik kan wel in Didam gaan zwemmen, maar dat kost me 4 euro per keer, of 260 euro per jaar
je snapt het niet ook hequote:Op maandag 22 juni 2009 17:19 schreef Pheno het volgende:
Als ik wil zwemmen moet ik naar stad. En wat staat nu juist altijd vol als je in de avond naar de stad zou willen gaan? precies, de enige brug van deze kant om er te komen
ik ben opgegroeid aan een rivier en daardoor dol op zwemmenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat schiet niet op neeIk ben blij dat ik niet kan zwemmen in zwembaden, valt er in ieder geval alweer een leuke optie af
Nee, jij wel?quote:
Neequote:
Is het echt zo gek dat ik daar kwaad van word dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe maak ik mezelf gek 1.01, dor Nijns?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |