Daarom ben ik er ook geen groot voorstander van inderdaad. Maar helaas, we hebben bij sommige vakken gewoon geen keusquote:Op maandag 22 juni 2009 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarom ben ik zo tegen dat groepsverband-lesgeneuzel....Teamwork heb je alleen maar als iedereen 101% gemotiveerd is, niet als je zo'n drol in je team hebt die er met de pet naar gooit (omdat hij het door de rest toch wel haalt).
Afwachten dusquote:Op maandag 22 juni 2009 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik heb kersenjam gemaakt en heb paarse vingers
Melaaaaats, melaaaaaaats!
En ik weet nog niet hoe mijn bloed is, want ik was vrijdag te laat om de telefoon op te nemen omdat ik aan het werk was
Vanmiddag belt de internist nog een keertje
mooi zoquote:Op maandag 22 juni 2009 16:19 schreef Fha het volgende:
HaDie klootviool waar ik mee samen werk krijgt eindelijk zijn eigen pleuriszooi op zijn bord
Eindelijk is hij te laat met dingen regelen en gaat het dus fout
Man wat ben ik blij
nee, ik heb kersenjam gemaakt en heb nu paarse vingersquote:Op maandag 22 juni 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is MPG weer met de watervaste vingerverf bezig geweest?
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Note to self: uit de buurt van Muck blijven zo rondom Thanksgiving.....
ik heb echt een hekel aan groepswerkquote:Op maandag 22 juni 2009 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarom ben ik zo tegen dat groepsverband-lesgeneuzel....Teamwork heb je alleen maar als iedereen 101% gemotiveerd is, niet als je zo'n drol in je team hebt die er met de pet naar gooit (omdat hij het door de rest toch wel haalt).
Goeie OAiaanse Multiquote.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:29 schreef Muck het volgende:
[..]
mooi zo
[..]
nee, ik heb kersenjam gemaakt en heb nu paarse vingers
[..]
[..]
ik heb echt een hekel aan groepswerk
28 te vroegquote:
quote:
is ook lekkerquote:Op maandag 22 juni 2009 16:53 schreef Pheno het volgende:
Niet zo bij de hand. Ik ben meer van de zelfgemaakte wraps.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |